Betrouwbaar en Goedkoop wat wil je nog meer

Ik ben een 17-jarige filmmaker die al lang op zoek was naar een goedkopere deal voor een camera zonder hem uit Honkong te halen. Dus belandde ik uiteindelijk bij NEBO met hun weekdeal. Zeer tevreden met het product en het helpt me om nog betere films te maken. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super dat er nog partijen zoals NEBO bestaan

Service was snel en duidelijk. NEBO kan qua prijs en service echt concurreren met de grotere winkels. Echter leggen de mediamarken en coolblues het af m.b.t. kennis. Echt top!

Top service!

Ik had een camera besteld. De volgende dag werd ik gebeld door een hele aardige meneer van NEBO dat ze tot zijn spijt de zwarte niet meer konden leveren. Of ik een andere kleur uit wilde kiezen, zo gezegd zo gedaan. Kreeg ik de volgende dag een heel lief pakket opgestuurd. Bedankt voor de fijne service! 5/5 sterren wegens : spullen zaten goed verpakt, levering was snel inclusief t&t, duidelijke website en fijn contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service. Goede 2e hands lens gekocht.

Goede service.

Ik werd goed geholpen. Het artikel dat ik had besteld was per ongeluk niet meer op voorraad. Hier werd ik over geïnformeerd per telefoon en er werden mij andere opties aangeboden voor het ongemak. Later die dag werd ik teruggebeld dat het artikel dat ik in eerste instantie had besteld toch nog beschikbaar was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, advies en aan te bevelen

Ik geef 5 sterren, want ik heb hele goede ervaring met Nebo Den Haag. Goede uitleg en advies gekregen. Er werd meegedacht. Hier wordt de tijd voor je genomen en je merkt dat hier mensen met passie voor fotografie werken.

Reliable

Great offers and great communication,

Goede service, proactief

Omdat de cameratas die ik bij de Nikon P900 kocht niet op voorraad was belde Nebo me op en konden we iets afspreken. Zo hoort het. Het enige dat bij de specs van de P900 ontbreekt (overal) is de lensdoorsnede van 67 mm, en die moet je weten als je er een beschermend UV-filter bij wilt kopen.

Goede service,

Fijne winkel, goede service. Ik ben steeds vriendelijk geholpen en er werd goed meegedacht. Fijn is ook dat er fysieke winkels in Den Haag zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Doet precies wat het beloofd en dat voor de laagste prijs.

Nee, kan volgens mij niet beter of sneller.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering tegen scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en goed verpakt geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele snelle en transparante levering van mijn bestelling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en duidelijk in de communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima site, nette prijzen.

Er staat op de site, voor 23:59 besteld, morgen in huis. Wat de reden was, weet ik niet, echter bestellingen kwam niet morgen, maar overmorgen aan. Op zich geen probleem, daar zou wat beter over gecommuniceerd kunnen worden.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle service wat betreft het verzenden van de bestelling. Goede en duidelijke website. Geen persoonlijk nodig gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Meedenkend Snel levering Keurig

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke site, je kan via de site in gesprek komen met vragen, snelle levering alleen kwam de TNT niet tussen 09:00 en 11:00 maar daar kan NEBO niks aan doen,

Enorme doos voor een middelgroot doosje dat kan beter in mijn ogen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben erg blij met deze site. Na mijn camera gekocht te hebben had ik filters nodig, geen idee hoeveel mm ik nodig had. Ik heb de chat geopend en werd fijn geholpen en de juiste maat geadviseerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbaar, behulpzaam en kwaliteit staat voorop

nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op mijn mail of iets in de webshop echt wel op voorraad was aangezien het toestel bijna nog nergens te krijgen was. En supersnelle levering.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Op zoek naar een gimbal voor mijn DSLR was deze bij NEBO aanzienlijk goedkoper dan bij de concurrentie en dus bij NEBO besteld. Netjes via de email op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en na een paar dagen (veroorzaakt door het weekend) bestelling keurig thuis ontvangen. Ik ben helemaal tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Netjes de bestelling afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Over NEBO Foto & Elektronica

Dé fotospecialist sinds 1923 Op zoek naar een betrouwbare aanbieder op het gebied van fotografie? Met zowel een webwinkel als fysieke winkels met optimale service? En toch scherp geprijsd? Kijk snel in onze webshop of kom naar één van onze 6 vestigingen in Den Haag of Pijnacker Nootdorp voor een breed assortiment met alle topmerken op het gebied van fotocamera's, objectieven en alle gerelateerde fotografie artikelen. Sinds 1923 dé fotospecialist van Den Haag, Pijnacker-Nootdorp en wijde omgeving!

Filter op Taal