Goede service voor een nette prijs

Goede aanbieding, scherpe prijs. Levering via PostNL is een minpuntje. Had in 't weekend even contact via de chat en werd maandag uit eigen beweging gebeld door KDB. Dat is nog eens service.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en super support!

Camera's aangeschaft welke snel geleverd werden. Tijdens de installatie stuitte ik op een issue, ontbrekende kennis bij mij, door de telefonische support netjes en kundig geholpen en binnen 5 minuten was het voor elkaar. Absoluut een aanrader!

Gewoon goed!

Goed, goede prijs en snelle verzending.

Top!!!!

Super snelle service aan correcte prijs

• Betrouwbaarheid

Goede service , goed advies, mooie prijs

Goede en snelle service

Goed contact en advies via de chatfunctie op de website. Goed advies gekregen over aanschaf van een cameraset, de inhoud van de set kon nog naar wens aangepast worden.

Snel en correct.

Snel en correct.

Prima ervaring.

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering.

Een echte aanrader!

Ik heb een camerasysteem besteld bij KDB, de hoge beoordelingen was voor mij doorslaggevend om voor KDB te kiezen.. Goede voorlichting en prettige manier van vragen beantwoorden op de chat. Bij de bestelling waren de verkeerde voedingen geleverd. Dit wordt meteen opgelost door het toesturen van de juiste. Een fout is menselijk, als het op deze manier opgelost wordt....Top! Na installatie heb ik nog een paar keer contact opgenomen middels chat en men heeft via teams ingelogd op mijn systeem om een probleempje in de settings op te lossen. Vragen worden ook keurig beantwoord. Een echte aanrader als je op zoek bent naar Camera beveiliging.

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, goed product en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Perfect en heel snel geleverd

Het ging allemaal zo makkelijk zowel het bestellen en zowel het betalen. De betaling ging zo snel dat ik dacht dat ik was opgelicht. Het grote nadeel van jullie levering vind ik dat ik geen bevestiging kreeg via de mail, ik was gewoon in de veronderstelling dat ik was opgelicht via een nep site, dat gevoel heb ik gehouden tot dat de camera toch binnen kwam.

• Betrouwbaarheid

Beste Johnny, De bestelbevestigingen worden geautomatiseerd verstuurd na bestelling. Wij horen het wel eens vaker dat deze in een spambox belanden. Mogelijk is dit ook bij jou het geval. Vervelend dat je dit zo hebt ervaring tot de levering van het product. Helaas gaan wij er vanuit dat bevestigingen gewoon aankomen in je mailbox. Goed om te horen dat je het product hebt ontvangen. Veel plezier met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer! mvg Team KDB Security

Had een probleem met mijn camera systeem en recorder. Beide weer werkend gekregen. Mijn dank

Heel goed geholpen

Goede ondersteuning gekregen na aanschaf van mijn camera waar ik zeer tevreden mee ben. Prijs was ook scherp

• Betrouwbaarheid

Een account aanmaken ging wat moeizaam omdat ie zei dat ik er al 1 had(niet dus)Contact gehad met KDB. Inmiddels een account. Verder goed verpakt en snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Eenvoudig te bestellen en zeer vlotte afhandeling

Eenvoudig te bestellen goed product en snelle levering

Boven verwachting

Zeer goede ervaring, persoonlijk, snel en vakkundig.

• Betrouwbaarheid

Werd netjes gebeld dat het 4 tot 6 weken kon duren. Als ik wilde kon ik bestelling annuleren. Vond ik heel netjes. Binnen 1 week na het telefoontje was bestelling toch al in huis.

Goed!

Alles zoals beloofd! Snel antwoord, ook na de bestelling.

• Betrouwbaarheid

Product is in zeer goede staat aangekomen en KDB security heeft mij echt goed geholpen om het juiste product te kopen. Bedankt!!! Met vriendelijke groet, Bugia Rotterdam

• Betrouwbaarheid

Meerdere keren hier artikelen besteld. Goede service en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Deurbel besteld werkte niet maar met 1 telefoontje super geholpen om alles draaiend te krijgen geweldig. Mijn dank daarvoor

• Betrouwbaarheid

Topprijzen en idem service!

Altijd goed geprijsd en goed bereikbaar voor vragen en offertes!! Aanrader!!

• Betrouwbaarheid

Service is echt heel goed!

Een goed en zeer service gericht bedrijf. Aardige eigenaar.

Goede service snelle levering

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle service, scherpe prijzen

Goed geholpen, ook bij vragen van een leek. Prijs/kwaliteit is gewoon goed