Beste prijs, super service

2de maal dat ik bestel bij KDB Security! 2de maal snelle en goede service.

• Betrouwbaarheid

Goed bedrijf wordt met je meegedacht

Product was niet uitgeleverd op de dag zelf, je kreeg keurig een mailtje waarin dat werd meegedeeld. Product wordt binnenkort geïnstalleerd dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit.

Service met een Hoofd letter

Na aankoop van een camera set bleek het toch niet zo gemakkelijk te zijn om alles snel in te stellen. Met de hulp van Dick op afstand was de klus in no time geklaard tot volle tevredenheid van mij. Dit bedrijf is zeker een aanrader ze nemen alle tijd voor het een klant.

• Betrouwbaarheid

Product en bezorging voldoen aan verwachtingen

Kon op de site snel mijn product vinden en bestellen. Ook de bestelling werd dezelfde dag afgehandeld en factuur ontvang voor je administratie in de mail.

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle levering tegen een goede prijs

Scherpe prijs en kon ook artikelen retourneren zonder probleem, moet je wel zelf de porto kosten betalen.

Top !

Na bestelling te hebben ontvangen , telefonisch prima te woord gestaan .

• Betrouwbaarheid

Prettige winkel die je uitstekend helpt.

Een zeer goede winkel met aardige medewerkers die er alles aan doen om het product goed werkend bij je thuis te krijgen.

Top service!

Problemen veroorzaakt door fouten in hikvision producten worden snel en goed opgelost door de mensen van KDB!

Bestelling / levering zeer snel. Documenentatie onvoldoende

IP camera gekocht. Blijkt geen power supply erbij ze zijn. Apart nabesteld, vlug geleverd. Installatie camera op buiten muur geen probleem. Configureren een ramp. Nergens, zelfs niet op internet staat een correcte procedure. Het default adres is 192.168.1.108 De meeste routers werken op een ander adres ttz 192.168.0.x maw het subnet is verschillend waardoor de camera niet door de PC of smartphone “gezien “ wordt. Ik heb een klein netwerk gemaakt. Oude router-laptop-camera. Het netwerk route gewijzigd van 192.168.0.1 naar 192.168.1.1 Dan IP adres laptop gewijzigd. Toen had toegang tot de camera. Het adres camera gewijzigd naar 192.168.0.108 en van static naar DHCP server gezet. Vanaf nu kan ik de camera op mijn thuiswerk aansluiten. Hoeveel leken kunnen dit uitvoeren?

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Pierre, Jammer om te zien (aan de boordeling) en te horen dat je niet tevreden bent over KDB Security. Wij doen er alles aan om juist de klanten zo goed mogelijk te helpen bij welke vragen dan ook. In de meeste gevallen kan je via de software heel makkelijk het adres met 1 druk op de knop aanpassen wanneer het apparaat geinitialiseerd word. Dit moet je inderdaad net even weten. Wij zullen kijken of wij van onze kant dit duidelijker kunnen communiceren na aanschaf. In ieder geval bedankt voor uw reactie en hopelijk zien wij u nog een keer terug. Met vriendelijke groet, Team KDB Security

perfectesite en snelle levering zonder poeha

zie boven

Prima ondersteuning en prijs

Nu systeem en losse camera's gekocht, prima advies en levering. Ook als het toevallig even niet gaat zoals het moet. Prima tijdige response en oplossing. Wij gaan vaker zaken doen.

Snelle levering!

• Kwaliteit N.v.t.

Binnen 24 uur in huis!

Er was 10% korting en de verzendkosten waren er niet. En de volgende dag geleverd! Kende het bedrijf nog niet, maar zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Zelfs in de avond geholpen

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en goede service

• Betrouwbaarheid

Zeer klantvriendelijk geholpen, Gedegen kennis van zaken Super snelle levering via PostNL met track&trace De aankoop nog voordeliger dan gedacht. Betrouwbaar !

goed product, snelle levering

Goed product snelle levering

Goede en snelle service

Camera snel binnen en reageren snel op de vragen die je stelt

• Betrouwbaarheid

Goed service en snelle reactie krijgt ook war je om vraagt.

Goede prijs, snelle service

Ik was positief verrast door de prijs voor een ip camera. ‘s avonds besteld. Volgende dag in huis.

Netjes

Alles duidelijk en optijd

• Betrouwbaarheid

Was heel erg prettig, ook het persoonlijke advies was fijn.

• Betrouwbaarheid

Goede kennis van zaken en ondersteuning.

Bij KDB hebben ze echt verstand van zaken, en staan ze altijd klaar om ondersteuning te verlenen, indien nodig. Ik heb daar een camera systeem aangeschaft, en met de hulp van de monteur van KBH is alles goed geïnstalleerd, Als er storingen zijn wordt dat altijd direct telefonisch of via team viewer opgelost. Onderdelen die niet goed blijken te zijn worden ook zonder problemen omgeruild of geïnspecteerd, zonder kosten. En aangezien ik zelf geen verstand van computers heb of camerasystemen is die ondersteuning voor mij heel belangrijk. Zeker aan te bevelen!! Hans.

Super service!!

Snelle en goede service! Verstand van zaken! Snel geleverd! Ook bij hulp bereikbaar voor vragen! Super!