Komen afspraken na.

• Betrouwbaarheid

Snelle uitvoering en strak afgewerkt

Afspraak snel gemaakt, fijn advies gegeven, er wordt goed meegedacht. Ook installatie werd snel gerealiseerd!

Geweldige service

Ik had hulp nodig met mijn dahua systeem. Zo enorm vakkundig op afstand opgelost ondanks de nodige uitdagingen

Snel en deskundig.

Degelijke en betrouwbare produkten en persoonlijk advies.

bestelling prima afgewerkt

• Betrouwbaarheid

Beste prijs en snel geleverd!

Donderdag(avond) besteld en maandag al in huis. Product kwam netjes verpakt. Dik in orde dus.

top

goed verpakt blij mee

• Betrouwbaarheid

Krijg je een nvr met een 230 volt stekker die in groot brittannië gebruikt wordt

Sta je dan zonder een apparaten stekker in huis.

• Betrouwbaarheid

Prima producten goede prijs uitstekende service

• Betrouwbaarheid

Snelle levering tegen een acceptabele prijs.

gewoon prima

simpel te bestellen en snel thuis.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, duidelijke informatie en afspraken

Bestelling snel en gemakkelijk geplaatst. Bestelling kwam sneller dan in eerste instantie verwacht. duidelijke informatie en afspraken met betrekking tot de levering

Goede service, goede camera

Helaas niet de volgende dag in huis, mollie had even een storing, wellicht dat het daar mee te maken had, maar direct telefonisch contact om de bestelling alsnog af te ronden

Super snel geleverd!

Product zoals omschreven binnen 24 uur geleverd. TOP.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goede service en goede producten

KDB staat ook na de aankoop voor goede service en ondersteuning.

Probleem opgelost

Afspraak via mail gemaakt voor hulp op afstand.Verbinding met de cameras was niet mogelijk van buiten af . Snel en vakkundig is het probleem opgelost door een ander IP adres in de APP ivms4500 te zetten. Bedankt John en Petra

• Betrouwbaarheid

goede service , goede voorbespreking werkzaamheden en wensen

Zeer goede ervaring, vragen werden allemaal zorgvuldig beantwoord en er was een goede voorbespreking en locatie bezoek . Installatie zeer netjes opgeleverd

Snelle levering, gunstige prijzen

Prettig zaken doen met KDB Security. Levering is vlot en ze werken met kwalitatief goede producten.

• Betrouwbaarheid

Jaren later bij problemen nog steeds een perfecte service!

Betreffende een (door mijn onkunde) niet meer werkend intercom systeem via de mail vragen gesteld. Deze werden snel en netjes beantwoord en via hulp op afstand is de zaak hersteld. Heel klantvriendelijk, kundig en zeer aan te bevelen! Ik ben zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Altijd goed advies tegen concurrerende prijzen

Inmiddels ben ik een aantal jaren vaste klant bij KDB en heb hier een compleet camera- en intercom systeem samengesteld. Ik wilde onlangs de opslagcapaciteit van de recorder uitbreiden, en via de chat ben ik wederom uitstekend geholpen. Ook toen tijdens mijn vakantie een pakketje al bijna een week bij het pakketpunt lag werd ik hier keurig op gewezen om te voorkomen dat het terug gestuurd zou worden. De prijzen zijn zeer scherp, vooral tijdens promoties, maar dan met professioneel advies van de bekwame medewerkers inbegrepen.

• Betrouwbaarheid

Bij problemen wordt er niet gereageerd

Camera’s en systeem besteld, prima Contact en los van de vertraagde levering verder goed. Echter bij installatie blijkt 1 camera defect. Nu ruim een maand later nog geen geld terug of nieuwe camera, en kdb reageert nergens meer op

• Betrouwbaarheid

Beste Bob, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben diverse keren mailcontact gehad met je collega Timo hierover. Hier duidelijk vermeld dat de camera voor herstel terug is naar de fabrikant. Deze besluit of de camera word hersteld over vervangen door een nieuwe. Dat kan soms enige tijd duren. Maar om het nu direct op te lossen hebben wij een creditfactuur voor je aangemaakt. met vriendelijke groet, Team KDB Security

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit alleen levering zou sneller kunnen.

• Betrouwbaarheid

Een lekker stuk vlees, goed verpakt en snel geleverd

Op de website staat volgende dag geleverd maar dat is niet helemaal gelukt. De bestelling (10 stuks van 1 product) is in 3 delen verstuurd en het heeft ongeveer 3 weken geduurd voor alles geleverd was.

• Betrouwbaarheid

Geweldig support en zeer scherpe prijzen

Zeer professioneel en no nonsense.

• Betrouwbaarheid

Doen niet wat ze beloven

Trage verzending en aangegeven bezorgen met Post NL, versturen ze het met dat klote DHL.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen John, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over ons. Helaas zijn er in deze tijd van het jaar veel vertragingen bij de vervoerders en is next day delivery niet altijd mogelijk. Dat staat ook extra vermeld op onze site omdat dit iets is waar wij geen invloed op hebben. Goed om te lezen dat je wel tevreden bent over het product en de prijs! met vriendelijke groet, team KDB Security