We waren opzoek naar een Microsoft Teams oplossing en waren goed geholpen.

Deskundig advies

super service

Na eerder een video conferencing systeem bij MeetingStore.nl gekocht te hebben, bestelden we er onlangs een Google Jamboard. Uitstekende uitleg (fijn dat ze er een in de demo ruimte hebben hangen), prima service, goede prijs, snelle levering: top!

Goed avies en snelle levering

Wij waren op zoek naar een videoconferentiesysteem voor onze vergaderruimte. Via Google kwamen we uit bij Meetingstore. Na even op hun site te hebben gekeken heb ik ze gebeld en om advies gevraagd. Ze hebben ons toen goed geholpen. We hebben op hun aanraden het Logitec Group videoconferentiesysteem aangeschaft. Mooi, gebruiksvriendelijk systeem en makkelijk te installeren. We zijn er blij mee!

de extra mijl!

Voor betere audiokwaliteit in zoom meetings had ik een jabra 510 besteld bij Meetingstore op vrijdag. Maandagavond had ik deze weer nodig. Toen bleek dat de post pas dinsdag bezorgde, kwam Meetingstore een exemplaar zelf bezorgen aan huis. Wat een service. Top! De speakers voldeden ook aan mijn wensen.

Zeer goed hersteld

Nadat in eerste instantie veel mis ging met mijn bestelling, heeft MeetingStore werkelijk alles gedaan wat mogelijk is om dat op te lossen. Zeer, zeer goed!

Pluspunten

Vlotte samenwerking waarbij het bedrijf alle inspanningen heeft verricht om ons te helpen de leveringsperiode te overbruggen gratis (ter beschikking stelling van een demo-set).

Pluspunten

Pluspunten

Zeer snelle levering!!!!

Pluspunten

Snel

geen

Pluspunten

Namen uitm de tijd aan de telefoon om mij uit te leggen.

Pluspunten

Uitstekende service! Na uitgebreid advies het pakket besteld, tijdens installatie hadden we toch nog hulp nodig. Telefonisch super geholpen!

Pluspunten

Goede inhoudelijk feedback bij vragen over het product. Levertijd wordt netjes nageleefd.

geen

Pluspunten

Kishwar was vriendelijk en behulpzaam als de bezorging vertraagt raakte. Flexibele keuze van betalingsmogelijkheden.

Leveringstermijnen

Pluspunten

Snelle service Top klant ervaring

Niks.

Pluspunten

Snelle service , goed advies

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit spullen

Pluspunten

Goede pricing, snelle levering en als je belt met een vraag merk je dat je met absolute videoconference specialisten spreekt.

Assortiment mag nog uitgebreider!

Pluspunten

Snelle service, Vriendelijk personeel Groot assortiment

Erg duur set bleek elders ruim 800 euro goedkoper. Opdringerig, elke keer maar wijzen op de betaal termijn van 14 dagen

Pluspunten

Snelle en probleemloze verzending.

Pluspunten

hielpen goed mee toen ik een fout maakte in de bestelling. 1 dag later was alles binnen wat op voorraad was.

Pluspunten

Levering dagje later dan gepland, maar open communicatie hierover en duidelijk. Tevreden met de afhandeling.

Pluspunten

Snel en adequaat reageren op vraag vd klant. Goede en duidelijke communicatie. Snelle levering.