Geleverde camera bleek defect. Binnen twee dagen werd een nieuwe camera afgeleverd.

Een besteld product had langere levertijd, dachten op eigen initiatief mee over alternatief dat wel direct leverbaar was.

Mijn probleem is erg netjes behandeld en opgelost

Mijn webcam was kapot. mail verstuurd met de klacht, nogmaals voor de duidelijkheid getelefoneerd. Volgende dag is er een alternatieve webcam verstuurd. Zelf heb ik de oude naar Meeting-store retour verstuurd. Erg snel en netjes afgehandeld.

Snelle levering en goede communicatie

Product was snel geleverd en voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Snel en Slagvaardig

Meetingstore maakt de verwachting tot dusverre steeds weer waar. Snelle levering tegen een scherpe prijs. De afgelopen maanden (Corona) meerdere zakelijke bestellingen gedaan en allemaal probleemloos snel geleverd. Thanks

Prima, met 1 telefoontje had ik alles in huis

Super geregeld, 1 telefoontje en 1 dag later had ik alles in huis, duidelijke communicatie en snelle levering.

Prima, met 1 telefoontje had ik alles in huis

Telefonisch contact gehad voor een Logitec meet-up kit. Enkele seconden later kreeg ik de offerte in mijn mailbox zodat het intern nog even overlegd kon worden. Na akkoord heb ik gelijk alles in werking kunnen zetten en werd het ook nog snel geleverd. GOEDE SERVICE!!

Snelle levering, prima info

Het gewenste systeem was niet op voorraad, wat anders aangegeven werd op de website. Ik werd direct gebeld met een nieuwe leverdatum, de vraag of dat in orde was en direct wat extra uitleg over het aan te schaffen systeem. Prima!

Prima service.

Snelle respons op vragen en uitstekende opvolging!

Pakket niet geleverd, nieuw exemplaar verstuurd

Pakket was geleverd bij de 'buren' maar die wisten van niks. Reactie bleef enkele dagen uit maar uiteindelijk toch gecontacteerd door vriendelijke medewerker. Er werd, ook al lag de fout bij de koeriersdienst, een nieuw exemplaar verstuurd.

Snel en simpel

Heldere website, eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, tevreden over het geleverde product.

Snel geleverd, duidelijke website

Eindelijk een winkel gevonden die de juiste webcam op voorraad had voor een mooie prijs. En dan ook nog supersnel geleverd.

Bestel artikel was niet leverbaar

Omdat mijn bestelde artikel niet leverbaar was heb ik een prima aanbod gekregen voor alternatief artikel. Als klant heb ik zelf geen actie hoeven te ondernemen ik werd door Meetingpoint gebeld.

Prima en goede ervaring

Bestelling komen snel en op tijd. Ook als je belt wordt je prima te woord gestaan. Komen de afspraken na!

Er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Zeer prettig.

Goede service, leuk contact, snelle levering

De titel zegt alles :) Meer heb je niet nodig bij een goede webshop. Bedankt!

Gewoon goed

Op zoek naar een product wat moeilijk leverbaar was, gebeld en op voorraad en de volgende dag geleverd.

Zeer klantvriendelijk, supersnelle levering!

Wij zochten een paar moeilijk verkrijgbare producten. Volgens de site op voorraad maar voor de zekerheid toch maar even gebeld. Inderdaad bleek er voorraad en telefonisch werd de order meteen afgehandeld. 2 dagen later geleverd volgens afspraak en direct op rekening!

Vriendelijke experts met supersnelle levering

Ik bestelde een meeting set voor een minder bekend systeem. Bij een vraag wist de klantenservice direct alle relevante details. Ik werd zelfs proactief teruggebeld om me te attenderen op een verwant onderwerp. Echt ongelooflijk goed. Levering de volgende dag. Supersnel dus.

Accuraat geholpen

's avonds laat besteld en volgende ochtend werd ik binnen 10 min. teruggebeld en kon mijn bestelling meteen in Diemen afhalen. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Fast delivery

Fast delivery. Good product

Prima prijzen, goed geholpen via e-mail, snel geleverd, niets mis mee.

Goede communicatie, snelle verzending

Zeer tevreden, als een van de weinigen hanteren ze normale prijzen voor schaarse webcams. Goede communicatie omtrent verzending, en het pakket keurig op tijd ontvangen, in een degelijke verpakking. Niets op aan te merken.

geweldig

super vriendelijk, meedenkend, professioneel