Mooie camera voor een mooie prijs

De Logitech conferencam bevalt goed. Bestellen was eenvoudig en ik had hem de volgende dag in huis.

Rally Bar bevalt goed en werd snel geleverd.

Ik heb een Rally Bar Mini besteld bij deze webshop. De levering verliep snel en soepel.

Snelle reactiesnelheid en goed advies

Ik had een extra Yealink A20 videobar nodig, we maken hier al gebruik van dit product. Snelle levering en een goede prijs. Aanrader.

Zeer onbetrouwbaar

Op de website werd een levertijd van een aantal dagen opgegeven. Na ruim een week maar eens contact opgenomen en werd gezegd dat het die week direct vanaf de leverancier zou worden verzonden. Niets bleek minder waar. Hierop heb ik de order geannuleerd en zou het aankoopbedrag retour gestort worden, echter is er (2 weken na het annuleren) nog altijd niets terug betaald. Pas op met deze firma!

Top en zeer vriendelijk!

Ze hadden per ongeluk met het bestickeren twee pakketjes omgewisseld. Zonder problemen heb ik gelijk even dezelfde dag zaken nog omgewisseld en ik werd op alle vlakken (ook telefonisch) zeer vriendelijk geholpen.

Pas op, onbetrouwbare bedrijf.

Pas op, onbetrouwbare bedrijf. Misleidende beschrijving van de product, weken moet ik wachten op de reacties, en dan krijg ik een voorsteel: we nemen de product terug maar wij geven u de geld niet terug (maar 40%). Volgens mij oplichters.

Beste Marijan, U dacht de Conferencecam connect via bluetooth te kunnen gebruiken om te videobellen. Dit kan niet, er staat nergens aangegeven op onze website dat dit kan en wij hebben dit misverstand letterlijk nog nooit eerder gehad. Als u contact met ons zou hebben opgenomen om advies in te winnen hadden wij u kunnen uitleggen wat wel en niet mogelijk is, dit is niet gebeurt. Vervolgens wil u buiten de bedenktermijn het product terugsturen en uw geld terug. Hiermee gaan wij niet akkoord. Uit coulance hebben wij voorgesteld om bij retour een deel van het aankoopbedrag terug te storten. Wanneer wij het product terugkrijgen kunnen wij dit alleen als tweedehands aanbieden wat betekend dat de waarde daalt. Nogmaals, wij hadden u graag geïnformeerd over wat wel en niet mogelijk is met het product. U Kunt er echter niet vanuit gaan dat u iets onvoorwaardelijk terug kunt sturen wanneer u het gebruikt heeft en het niet bevalt. Met vriendelijke groet, Team Meetingstore

Zeer slechte aftersales en erg kortzichtig.

Een product gekocht waar je eigenlijk niks mee kan zonder extra toebehoren. Dit stond alleen erg slecht aangegeven. Daarna gevraagd het product te kunnen retourneren waarbij het antwoord terug kwam nee. Zonder enige vraag waarom een hoe.

OK

Correcte afhandeling

Top, goede prijzen en snelle levering

Drie Yealink UVC40 All-in-one USB video bar besteld, prijzen zijn heel scherp. Goede klantenservice. Hele snelle levering.

Prettig en soepel

Mooie bestelling geplaatst bij MeetingStore. Fijn geholpen en alles is goed verlopen. Product was op voorraad en de volgende dag direct geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Wat een goede service, uitsteklend advies en markconforme prijzen!

Ik heb een adviseur aan de lijn gehad en die heeft mij uitskekend op maat advies gegeven. Di is precies wat ons kantoor nodig had. Wanneer je zelf weinig kennis hebt van de materie, dan is het fijn wanneer een specialist je begeleid zonder er de hoofdprijs voor te rekenen. Bedankt Meetingstore! Wij komen zeker terug. Ook fijn dat jullie als online shop ook service bieden.

Goed advies en snel geleverd.

Ik was opzoek naar een vergadersytseem, maar wist niet waar ik moest beginnen. Ik besloot te bellen en ben uitstekend geholpen. Na het advies, kreeg ik netjes een offerte en is het systeem binnen een week geleverd. Installatie hebeen we uiteindelijk zelf gedaan, omdat dat niet lukte in die week voor meetingstore.

Vriendelijk, deskundig en snel

Via de webshop nog even contact gehad met medewerker. Deze wist snel antwoord te geven op mijn technische vragen en de bestelling werd binnen 3 dagen afgeleverd. De Poly X30 met de controller werkt feilloos in Microsoft Teams, de camera tracking en de montage is erg handig. Ik moest deze wel eerst even updaten voordat we hem konden aanmelden.

Aanrader!

Ik heb hier een headset besteld, deze heb ik de volgende dag binnengekregen. Echt super! Alles specs die erbij staan hebben mij ook geholpen met het maken van de juiste keuze. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Fijne ervaring!

Ik twijfelde bij het maken van de juiste keuze voor een video systeem in mijn overleg ruimte. Ik was aangenaam verrast dat de Meetingstore mij snel en vakkundig van het juiste advies kon voorzien, waardoor ik uiteindelijk een Google Tap Small setup van Logitech heb gekozen, ben er erg tevreden over. Dank voor jullie hulp.

Mijn 7e & 8e Jabra device kopen is nog nooit zo makkelijk geweest

Na wat research waarin ik op zoek was naar een kwalitatieve goede video oplossing kwam ik uit op Jabra bij Meetingstore.nl. Heb uiteindelijk gekozen voor de Jabra PanaCast 20 en PanaCast 50 voor zowel mijn werkplek op kantoor als voor in de meetingruimte. Het bestellen was gelukkig zeer eenvoudig en daarom zo gepiept. Ook de levering was binnen een mum van tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Behulpzaam en kreeg goed advies.

Ik werd goed geholpen en kreeg het juiste advies wat geschikt was voor onze vergaderruimte. De installatie was erg netjes opgeleverd, klasse!

Het advies gekregen waar ik naar zocht

Voor 3 vergaderruimtes zochten wij naar de juiste apparatuur. Via de telefoon werd ik goed geholpen en werd er goed doorgevraagd naar de behoeftes. Er werd gevraagd om foto's van de ruimtes, waarna een uitgebreide offerte met toelichting volgde. De apparatuur was niet direct compleet beschikbaar, maar na 5 dagen had ik alles in huis. Super!

Uitmuntend

Goede ervaring gehad met de levering van AV apparatuur via Meetingstore. Alle apparatuur is op de afgesproken datum geleverd en en vooraf geconfigureerd. Erg blij mee.

Bestelling nooit ontvangen

Nooit ontvangen bestelling. Niet bereikbaar. Duurde ook een tijd voordat ik mijn betaling terug kreeg.

Betrouwbaar, duidelijk. Je krijgt waar je om vraagt.

Alle aankopen werden snel geleverd. Als je een vraag hebt staan ze je ook goed te woord en denken me je mee. Gewoon een betrouwbaar en goed bedrijf die zijn afspraken na komt!

Zeer positieve ervaring

Zeer goede ervaring, heel wat informatie gekregen en uiteindelijk op het geschikte product uitgekomen

Product in voorraad op 13 september geleverd op 26 oktober

Ik had een headset besteld die volgens de meetingstore.nl website in voorraad was, na veel heen en weer gemail werd me gevraagd te wachten tot eind september omdat er een fout was gebeurd op de website bij de leverancier. Begin oktober terug mail gestuurd na veel heen en weer gemail ging de headset op 13 oktober geleverd worden maar jammer genoeg terug niks ontvangen. Terug gemaild op 23 oktober bleek dat de headset bij hen geleverd was ipv bij mij maar vonden ze het niet nodig dan direct door te sturen en hebben ze maar gewacht tot ik hen contacteerde.... Wat ik het ergste vind in dit ganse verhaal is natuurlijk het wachten maar ook dat ze niks als commerciele tegemoetkoming doen....

Uitstekende webshop

Goede shop, giede producten, prima prijs en uitstekende service.

Snelle en correcte levering.

Over MeetingStore.nl

MeetingStore.nl is dé videoconferencing specialist, waar u ook terecht kunt voor complete audioconferencing oplossingen. MeetingStore.nl is in 2016 gestart en heeft medewerkers die jarenlang ervaring hebben met videoconferencing en alles wat daarbij komt kijken. Het maakt MeetingStore de one-stop-shop voor alles wat met vergaderen op afstand te maken heeft.