Installatiehandleiding Logitech is onduidelijk

Maar Meetingstore helpt

Heel goed en professioneel geholpen.

Door veel thuiswerken en veel meetings op afstand was ik opzoek naar een goede camera voor mijn laptop. Zelf weet ik er vrij weinig vanaf, dus nam ik telefonisch contact op. Door het contact werd ik een stuk wijzer en kocht ik dus een usb camera. Daarnaast was de levering snel en ben ik heel vriendelijk te woord gestaan. Al met al 5 sterren waard en zeker voor herhaling vatbaar (niet voor een camera, hopelijk.)

Goede Hulp en Advies

ik heb voor mijn kantoor een aantal tv's en Teams producten aangeschaft van logitech. Via Google kwam ik bij een aantal bedrijven terecht waarvan ik niet vrolijk werd. Lange wachttijd aan de telefoon, of gelijk hele dure oplossingen waar ik niet om vroeg. Ook vroeg ik om advies maar goed, ze zullen het wel druk hebben. Van Meetingstore had ik nog nooit gehoord, maar wat een topzaak is dit. Goed advies en producten gekocht die doen wat ze moeten doen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar dat maakt niet uit vind ik. Service en advies is ook absoluut wat waard. Ik mocht zelfs producten komen afhalen. Een positief gevoel en als ik weer wat nodig heb bel ik die jongens zeker weer.

Goed advies gekregen op basis van mijn wensen

Ik ben door Willem van Meetingstore.nl goed voorgelicht over de diverse mogelijkheden voor videoconferentie. Hij heeft samen met mij de pro's en con's van de diverse oplossingen besproken en zo zijn we samen tot de keuze voor de Rally Bar Mini gekomen

Snelle service!

Goed advies gekregen over de Rally bar! De order ook snel ontvangen.

Behulpzaam en nauwkeurig

Ik had een aantal vragen voor wat betreft apparatuur en of deze ook te installeren zijn door installateurs om in de ruimte netjes op te hangen. Ik werd door de projectmanager netjes te woord gestaan en van advies voorzien. Na 1,5 week was alles super netjes geïnstalleerd en kregen instructie over hoe alles werkt. Zeer prettig contact en een strakke en nette oplevering. Nogmaals dank voor deze hybride manier van vergaderen!!

uitstekend

eenvoudig te bestellen, goede service en volgens afspraak geleverd, bij contact nette en ervaren persoon gesproken

Ondermaats...

Ik probeer iets positiefs te bedenken, maar jammer genoeg lukt dat niet... Wij bestelden een Lenovo medium vergaderzaalkit, die volgens de website in voorraad was. Online bestelling liep al erg moeilijk omdat kredietkaartbetaling (met maar liefst 56 euro toeslag!!) Maar niet doorging. Dan maar achteraf betalen gekozen en onmiddellijk netjes betaald, maar intussen ontvangen we wel al drie weken lang reminders voor 2 spookfacturen voor de onafgeronde pogingen met kredietkaart. Antwoorden op de remindermails leidt tot geen enkele reactie... 3 dagen na bestelling kregen we telefoontje dat medium kit niet in voorraad was, maar uit commercieel oogpunt wilde men wel "de inspanning" doen om een large kit te leveren voor "maar" 100 euro extra. Ik gaf aan dat dat OK was ALS er de volgende week geleverd kon worden, want we hadden op vrijdag een webinar voor 150 deelnemers. Levering werd ons toegezegd en 100 euro werd meteen betaald. U kan al raden wat er gebeurde? Géén levering, géén spontane waarschuwing daarvoor ook, klantendienst dagenlang onbereikbaar per telefoon, geen reactie op mails,... Toen we op donderdag eindelijk iemand te spreken kregen, wist men eerst niet "waar ons pakje zat". Later die dag bleek het niet eens verzonden en was de large kit "nog enkele weken" (!!) Uitverkocht. We wachten intussen nog steeds. Bijna 3.000 euro betaald en geen idee wanneer er geleverd gaat worden In die context is het énige positieve dat ik kan bedenken dat het wel erg moedig is om me per mail om een review te vragen...

Netjes op tijd geleverd

Supersnelle service

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd deze de volgende dag bezorgd. Klantvriendelijk, kennis van zaken en snel handelend

Snelle levering en goed product

2x besteld, 2x snel geleverd. Zoals het hoort!

Deskundig advies

Aan de hand van mijn behoeftes uitstekend advies ontvangen voor mijn vergaderruimte. Spullen snel binnen en alles werkt perfect!

Geleverde camera bleek defect. Binnen twee dagen werd een nieuwe camera afgeleverd.

Een besteld product had langere levertijd, dachten op eigen initiatief mee over alternatief dat wel direct leverbaar was.

Mijn probleem is erg netjes behandeld en opgelost

Mijn webcam was kapot. mail verstuurd met de klacht, nogmaals voor de duidelijkheid getelefoneerd. Volgende dag is er een alternatieve webcam verstuurd. Zelf heb ik de oude naar Meeting-store retour verstuurd. Erg snel en netjes afgehandeld.

Snelle levering en goede communicatie

Product was snel geleverd en voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Snel en Slagvaardig

Meetingstore maakt de verwachting tot dusverre steeds weer waar. Snelle levering tegen een scherpe prijs. De afgelopen maanden (Corona) meerdere zakelijke bestellingen gedaan en allemaal probleemloos snel geleverd. Thanks

Prima, met 1 telefoontje had ik alles in huis

Super geregeld, 1 telefoontje en 1 dag later had ik alles in huis, duidelijke communicatie en snelle levering.

Prima, met 1 telefoontje had ik alles in huis

Telefonisch contact gehad voor een Logitec meet-up kit. Enkele seconden later kreeg ik de offerte in mijn mailbox zodat het intern nog even overlegd kon worden. Na akkoord heb ik gelijk alles in werking kunnen zetten en werd het ook nog snel geleverd. GOEDE SERVICE!!

Snelle levering, prima info

Het gewenste systeem was niet op voorraad, wat anders aangegeven werd op de website. Ik werd direct gebeld met een nieuwe leverdatum, de vraag of dat in orde was en direct wat extra uitleg over het aan te schaffen systeem. Prima!

Prima service.

Snelle respons op vragen en uitstekende opvolging!

Pakket niet geleverd, nieuw exemplaar verstuurd

Pakket was geleverd bij de 'buren' maar die wisten van niks. Reactie bleef enkele dagen uit maar uiteindelijk toch gecontacteerd door vriendelijke medewerker. Er werd, ook al lag de fout bij de koeriersdienst, een nieuw exemplaar verstuurd.

Snel en simpel

Heldere website, eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, tevreden over het geleverde product.

Snel geleverd, duidelijke website

Eindelijk een winkel gevonden die de juiste webcam op voorraad had voor een mooie prijs. En dan ook nog supersnel geleverd.

Over MeetingStore.nl

MeetingStore.nl is dé videoconferencing specialist, waar u ook terecht kunt voor complete audioconferencing oplossingen. MeetingStore.nl is in 2016 gestart en heeft medewerkers die jarenlang ervaring hebben met videoconferencing en alles wat daarbij komt kijken. Het maakt MeetingStore de one-stop-shop voor alles wat met vergaderen op afstand te maken heeft.