Bestel artikel was niet leverbaar

Omdat mijn bestelde artikel niet leverbaar was heb ik een prima aanbod gekregen voor alternatief artikel. Als klant heb ik zelf geen actie hoeven te ondernemen ik werd door Meetingpoint gebeld.

Prima en goede ervaring

Bestelling komen snel en op tijd. Ook als je belt wordt je prima te woord gestaan. Komen de afspraken na!

Er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Zeer prettig.

Goede service, leuk contact, snelle levering

De titel zegt alles :) Meer heb je niet nodig bij een goede webshop. Bedankt!

Gewoon goed

Op zoek naar een product wat moeilijk leverbaar was, gebeld en op voorraad en de volgende dag geleverd.

Zeer klantvriendelijk, supersnelle levering!

Wij zochten een paar moeilijk verkrijgbare producten. Volgens de site op voorraad maar voor de zekerheid toch maar even gebeld. Inderdaad bleek er voorraad en telefonisch werd de order meteen afgehandeld. 2 dagen later geleverd volgens afspraak en direct op rekening!

Vriendelijke experts met supersnelle levering

Ik bestelde een meeting set voor een minder bekend systeem. Bij een vraag wist de klantenservice direct alle relevante details. Ik werd zelfs proactief teruggebeld om me te attenderen op een verwant onderwerp. Echt ongelooflijk goed. Levering de volgende dag. Supersnel dus.

Accuraat geholpen

's avonds laat besteld en volgende ochtend werd ik binnen 10 min. teruggebeld en kon mijn bestelling meteen in Diemen afhalen. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Fast delivery

Fast delivery. Good product

Prima prijzen, goed geholpen via e-mail, snel geleverd, niets mis mee.

Goede communicatie, snelle verzending

Zeer tevreden, als een van de weinigen hanteren ze normale prijzen voor schaarse webcams. Goede communicatie omtrent verzending, en het pakket keurig op tijd ontvangen, in een degelijke verpakking. Niets op aan te merken.

geweldig

super vriendelijk, meedenkend, professioneel

Goede service en meedenken met de klant

meetingstore staat open voor dialoog en zoekt actief mee naar oplossingen!

Telefonische goed bereikbaar, goede uitleg en snelle levering.

Kwaliteit, snelle levering en uitstekende prijs!

Zeer goede prijs, snelle levering, echt een aanrader!

Goede service en snel delivery

Goede service en snel delivery

great service and fast delivery!

the delivery was fast and the product very satisfactory!

Acurate voorraad informatie en scherpe prijzen

In de tijd van Corona zijn webcam's moeilijk te vinden. Bij MeetingStore voldoende voorraad en met scherpe prijzen. Levering was een dagje later dan beloofd maar ook prima. Goede service.

Geweldige dienstverlening tegen normale prijzen

Ik zocht een webcam die vanwege het vele thuiswerken vrijwel niet meer verkrijgbaar is. En indien wel verkrijgbaar tegen 'woekerprijzen' van 3 tot 4 maal de originele prijs. Bij meetingstore.nl totaal anders. Normale prijs, direct geleverd dus binnen 1 dag thuis geleverd. Top!

Snelle levering en terugkoppeling

een deel van de levering was niet direct leverbaar. Ze namen direct contact met ons op. fijn.

Snelle en goede levering

Voldoende voorraad , goeie prijzen en snelle levering.

Snelle, kordate levering zonder poespas

Goed advies, scherpe prijs, snelle levering

Op zoek naar een flexibele oplossing voor videoconferencing met de nadruk op Microsoft Teams, kregen we goed advies, een scherpe prijs en werd alles snel geleverd.

uitstekend

Uitstekende service, ongevraagd advies op initiatief van MeetingStore. Zo willen we graag geholpen worden

Snelle levering in Corona tijden

De apparatuur werd heel snel geleverd in Corona tijden! Bovendien een vlotte support en afhandeling. Gewoon top service!

Muiderstraatweg 15 1111PS Diemen

088 - 205 07 75

Over MeetingStore.nl

MeetingStore.nl is dé videoconferencing specialist, waar u ook terecht kunt voor complete audioconferencing oplossingen. MeetingStore.nl is in 2016 gestart en heeft medewerkers die jarenlang ervaring hebben met videoconferencing en alles wat daarbij komt kijken. Het maakt MeetingStore de one-stop-shop voor alles wat met vergaderen op afstand te maken heeft.