Zeer positief

Verschillende sites met elkaar vergeleken ter voorbereiding op de aankoop van het uiteindelijk bij MeetingStore.nl gekochte product. Snelle afhandeling en goed contact met klantenservice. Kom hier zeker nog terug.

Snelheid, deskundigheid en flexibiliteit

Ik had op zeer korte termijn een oplossing nodig. Meeting Store was goed te bereiken, vroeg goed door, was deskundig, en ook flexibel in de oplossing. En de spullen werken ook!

Snel en kundig

Webcam vlot en goed geleverd en ook voor een redelijke prijs. Tevens producten die niet op de site stonden konden vlot geleverd worden. Super service ondanks alle hectiek. Dank Meetingstore!

Goede service en snelle levering

Alles goed geregeld!

levering zoals is afgesproken

prima prijs kwaliteit verhouding, uitstekende dienstverlening

correct en snel geleverd

XXX

Goed en snel geleverd

Webcam goed en snel geleverd, ondanks de schaartste :-)

Ik was op zoek naar een nieuwe webcam voor videoconferencing. Dus naast goed beeld ook heldere geluidsregistratie. Meetingstore kwam bij zoeken op internet snel in beeld met een breed assortiment. De geselecteerde Logitech webcam werd aangeboden tegen een scherpe prijs en was nog ruim op voorraad.

Goed advies. Snel contact.

Uitstekende service!

Met spoed hadden wij een snelle levering nodig. Uitermate klantgerichte aanpak. Energie werd gestoken om de gemaakte afspraken na te komen en wij werden goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Kortom, uitstekende service!

Lekker snel

Goed overzicht van alle videoconferencing oplossingen.

Bestellen ging eenvoudig en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site Levering goed verpakt Snelle levering

Klantvriendelijk en scherpe prijzen

Gewoon goed en vertrouwd met meedenkende klantenservice en snelle levering.

Snelle bezorging en scherpe prijzen

Al meerdere malen zakelijk besteld bij MeetingStore.nl. Altijd uitermate snelle bezorging en product de volgende dag in huis. Ook de prijzen zijn erg goed.

geen bijzonderheden.

ik weet niet of het hier om het artikel gaat dat ik besteld heb, oftewel het om de bezorgdienst gaat. Wat het artikel betreft is bij de omschrijving het spijtig genoeg zo dat de toelichting niet uitgerust is met de vermelding of de draadloze JABRA evolve65 kopelefoon al of niet geschikt is voor de ANDROID SMART TV. met vriendelijke groet.

Goede service en snelle levering

Enorm goed geholpen door MeetingStore.nl. Hun advies is deskundig en levering was zeer snel. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

We waren opzoek naar een Microsoft Teams oplossing en waren goed geholpen.

Deskundig advies

super service

Na eerder een video conferencing systeem bij MeetingStore.nl gekocht te hebben, bestelden we er onlangs een Google Jamboard. Uitstekende uitleg (fijn dat ze er een in de demo ruimte hebben hangen), prima service, goede prijs, snelle levering: top!

Goed avies en snelle levering

Wij waren op zoek naar een videoconferentiesysteem voor onze vergaderruimte. Via Google kwamen we uit bij Meetingstore. Na even op hun site te hebben gekeken heb ik ze gebeld en om advies gevraagd. Ze hebben ons toen goed geholpen. We hebben op hun aanraden het Logitec Group videoconferentiesysteem aangeschaft. Mooi, gebruiksvriendelijk systeem en makkelijk te installeren. We zijn er blij mee!

de extra mijl!

Voor betere audiokwaliteit in zoom meetings had ik een jabra 510 besteld bij Meetingstore op vrijdag. Maandagavond had ik deze weer nodig. Toen bleek dat de post pas dinsdag bezorgde, kwam Meetingstore een exemplaar zelf bezorgen aan huis. Wat een service. Top! De speakers voldeden ook aan mijn wensen.

Zeer goed hersteld

Nadat in eerste instantie veel mis ging met mijn bestelling, heeft MeetingStore werkelijk alles gedaan wat mogelijk is om dat op te lossen. Zeer, zeer goed!

Pluspunten

Vlotte samenwerking waarbij het bedrijf alle inspanningen heeft verricht om ons te helpen de leveringsperiode te overbruggen gratis (ter beschikking stelling van een demo-set).

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Zeer snelle levering!!!!

Muiderstraatweg 15

1111PS Diemen

088 - 205 07 75

Over MeetingStore.nl

MeetingStore.nl is dé videoconferencing specialist, waar u ook terecht kunt voor complete audioconferencing oplossingen. MeetingStore.nl is in 2016 gestart en heeft medewerkers die jarenlang ervaring hebben met videoconferencing en alles wat daarbij komt kijken. Het maakt MeetingStore de one-stop-shop voor alles wat met vergaderen op afstand te maken heeft.