Geweldig alles binnen een dag geleverd

goeie prijs en snel geleverd

normale verzendkost en goeie prijs voor de gekochte RAM en de volgende werkdag in huis

Supersnelle levering

Heel snelle levering

Snel en perfecte kwaliteit

Om 11 uur 's nachts besteld, volgende middag kreeg ik al mijn laptop. Heel erg tevreden

prima zaak en kundig personeel

ben al meer dan 25 jaar een te vrede klant bij cd-rom-land met een goede en duidelijke web site en snelle leveringen. niet de goedkoopste maar wel goede spullen

Makkelijk besteld, snel geleverd, goed verpakt.

Altijd goede service, verstand van zaken!

Bij al mijn aankopen tot op heden super tevreden. Altijd goede service, beantwoorden ook zeer snel vragen naar aankoop. Nu voor eerst iets online besteld keurig en snel geleverd! Top winkel!

Geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak, goede prijs.

Zeer snel geleverd en snel opgenomen aan de telefoon

Komen afspraken na. Goede service, snelle levering.

Al jaren trouwe klant

Ik koop al jaren bijna alle hardware bij CD-rom land. Ik vindt het fijn dat zij nog een echte winkel hebben waar je langs kan gaan.

Zeer betrouwbare webwinkel

Zoals gewoonlijk de volgende dag bezorgd en goed verpakt.

Vlotte afhandeling

Via een Firefox zoektocht op CDROMLand uitgekomen en dat was een zeer welkome vondst. Heeft mij een meevaller opgeleverd. Geweldige ASUS externe bluray speler tegen en scherpe prijs. Voor afspelen van commerciële bluray films is het nuttig om een pakket software aan te schaffen. Cyberlink PowerDVD bijvoorbeeld. Echt super op een 4K scherm.

Uitstekend: supersnelle levering en heldere communicatie

's avonds om 22:25 besteld en net na ontbijt al bezorgd! Heldere communicatie over updates van verschillende stappen van bestellen, verzenden en afleveren. En erg goed om te zien wat de exacte voorraadstatus is omdat product in veel andere webshops moeilijk leverbaar bleek. Geeft veel vertrouwen. En nog een papieren factuur in de doos. Enige nadeel is dat pas later in proces bleek dat een extra gegevensdragerheffing werd gerekend, die bij andere webshops al in de totaalprijs is verwerkt. Daardoor paar euro duurder. Website zou qua ontwerp wat moderner kunnen, maar werkt prima qua functionaliteit.

Snel en correct

Prima ervaring. Snel antwoord gekregen op een vraag die ik per email stelde over de laptop die ik op het oog had. Daarna besteld en die bestelling de volgende dag al in huis. En ondanks aflevering op vrijdag de dertiende (!) werkt alles prima!

Netjes geleverd zoals beloofd de volgende dag

Duidelijke informatie en snelle levering.

Een paar sites bezocht voor een passende allround printer. Hier duidelijke informatie gevonden en de bestelling meteen de volgende dag al mogen ontvangen.

Goed product, concurrerend geprijsd en snel bezorgd

Royale keuze, betrouwbaar, concurrerend en snelle bezorging.

Ridiculously fast service, everything perfect

Prices are extremely competitive, we ordered on a sunday and monday it was at our house, very happy with the products. This is insanely good service with good communication, good products, good prices, and crazy speed from click to house. Insane. Love it

Meedenken en snel geleverd !

Even gebeld over de eisen waaraan laptop moet voldoen. Supersnel antwoord en de volgende dag de laptop in huis !

Supersnel geleverd!

Een geweldige clip microfoon voor een goed Zoom- geluid.Aanrader.

Sneller dan snel geleverd

Concurreerde prijzen en mooi assortiment dat dan ook nog snel geleverd wordt. Top!

Heel goed en snel

Supersnelle levering

Prima deal

En snel geleverd

goed advies!

ik zou eigenlijk niks verkeerd kunnen zeggen over cd rom land. ze hebben veel kennis in huis en helpen altijd met veel geduld. je kan makkelijk dingen ruilen. geen slechte ervaringen dus!

SSD cooler besteld en de volgende dag al geleverd. Top.

Met een simpele SSD Cooler is de NVMe M2 SSD 10 graden koeler.