Garantie duurt eeuwen

Ik ben reeds 6 weken aan het wachten op een garantie geval. Dit duurt veel te lang. Het gaat over een netwerk onderdeel. Nu we allemaal thuiswerken enorm belangrijk, en hinderlijk dat het zo lang duurt.

Uitstekende winkel

Dit is één van die winkels waar ik als klant al wat jaartjes kom, altijd een prima service en bereidheid om met jou als klant mee te denken.

Snel en simpel

Het bestellen en leveren is eenvoudig en vlot.

Statusupdate op voorraad betalen en geen voorraad hebbenbben

Rtx 3080 op voorraad betaald en geen voorraad. Levertijd onbekend

Prima product, geen dichte doos

Wegens positieve ervaringen eerder hier weer besteld. Jammer genoeg: nieuwe beeldkaart besteld, kwam aan in doos waarvan zegel verbroken was, de kaart was uit verpakking geweest en had zichtbare vingerafdrukken. Werkt goed maar geluksmoment was wel verpest. Ik heb het bij de webshop gemeld en krijg vast nog een net antwoord, dat verwacht ik na eerdere contacten.

altijd goede service en snelle leveringen

ben al meer dan 25 jaar klant bij Cd-rom-land heb nog nooit slechte ervaring gehad met hen. Mooie zaak en vriendelijk personeel met verstand van zaken. Top

zoals verwacht

Snel en netjes de producten afgeleverd, er was niets mis.

Super snelle levering en scherpe prijs!

Geweldig !!!!!

Snelle levering product goed verpakt TOP.

De volgende dag de bestelling in huis (zoals aangegeven op de website)

Snelle levering. artikel goed verpakt. Ik ben tevreden

Trage bestelling

Er stond op de site dat als je het bestelde dat je het de volgende dag zou krijgen. Nou krijg ik naderhand een mail dat ik mijn scherm pas over 15 dagen krijg. Had het scherm voor goedkoper op een andere site kunnen halen en dan had ik het scherm al

Slechte comunicatie en houden zich niet aan de afspraken.

Mijn koptelefoon ging binnen de garantietijd kapot. Ik ging terug naar de winkel en ze zeiden dat de koptelefoon het gewoon deed. Echter toen ik weer thuis kwam deed hij het niet. Ik heb de hoofdtelefoon zelfs bij de pc van een vriend geprobeerd waar deze het ook niet deed. Terug in de winkel is hij opnieuw getest en deze keer deed hij het niet. Tegen mij werd gezegd dat ze hem in zouden nemen en als ze binnen 1 dag niks konden vinden ik een nieuwe zou krijgen. De volgende dag ging ik natuurlijk naar de winkel waar dezelfde medewerker weer achter de balie stond. Ik vroeg of ze al iets hadden gevonden en ze zeiden van niet dus vroeg ik of ik een nieuwe k9n krijgen. Hierop zeiden ze nee en ik zei u had gisteren dit met mij afgesproken. Vervolgens komen ze met het verhaal ja toen ik heb de 2de keer testen deed ie het gewoon. Ze liegen als ze barsten. Na deze actie zouden ze hem weer 4 dagen innemen met hetzelfde verhaal als eerst. Als ze niets konden vinden dan zou de koptelefoon worden opgestuurd en ik zou op dat moment een mailtje krijgen. We zijn nu al een week verder en ik ging maar eens langs en ze zeiden ja die is allang opgestuurd. Er is nooit contact met mij opgenomen. Ik raad deze winkel totaal niet aan. Ook snap ik nket hoe de winkel een rating van een 9.3 kan hebben terwijl er overal klachten over de winkel zijn. Ik hb nog nooit in mijn hele leven zoveel klacten over een winkel gezien.

Goede service, snelle levering zoals is afgesproken

Snelle levering, pakket keurig ingepakt.

Keurige website, snelle levering inclusief leuke attentie

een goede ervaring nog nooit problemen gehad

bestelling wordt altijd op tijd geleverd en goed verpakt het enige waar ik problemen mee heb is de korting die ik inmiddels heb opgebouwd die kan ik alleen met een creditcard innen dit kan anders zoals de meeste bedrijven dit middels een code via email doen ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen .

duidelijke website en snelle levering

goede en nette service en ze weten waar ze over praten

er waren wat wensen omtrent de levering en ze hebben getracht hier aan te voldoen, dit tot volle tevredenheid. en daarbij een nette afhandeling.

snelle levering en vooral: prima service!

Voor thuiswerk een monitor, keybord, muis besteld. Op zich normaal. Gekozen voor een Nederlands bedrijf, Nederlandse economie/werkgelegenheid. Ruim voldoende scherpe prijs. Waar de service echter in uitblonk is dat ik na de bestelling, betaling toch een ander merk keybord wilde. Daarvoor met verschillende medewerkers mailcontact gehad. Zonder uitzondering allemaal vriendelijk, snel en accuraat. En zo kan ik een dag later met een goed gevoel genieten van een heerlijke werkplek thuis: zo kan ik dat jaren doen.

Snelle levering, zeer correct bedrijf

Snelle levering, zeer correct bedrijf

Duidelijke site en snelle levering

Goede informatie over producten, duidelijk bestelproces, en supersnelle levering

Slechte service, niet serieus genomen

Een upgrade set gekocht voor pc. Na installatie werkte het moederboard niet goed. Ik las dat dit met een biosupdate verholpen moest zijn. Na de update: juist... gebricked! Geen stroomuitval gehad en alles uitgevoerd volgens de regels die de fabrikant opgaf. Ik bellen: "Dat moet je toch ook niet doen!" Ik dacht: vreemde reactie? maar antwoordde "als je deze procedure goed uitvoert moet dit kunnen. Ik heb exact gedaan wat MSI voorschrijft en had goede redenen." Ik moest het moederboard terug brengen. Dat deed ik: waarschijnlijk werd ik diezelfde dag of de dag daarop gebeld met de melding dat ik een andere krijg of dat hij gerepareerd is. 3 werkdagen later belde ik terug, opnieuw behandeld als een lastbak, maar ok... "Ze zijn er mee bezig" volgende dag een mail: het moederboard moet opgestuurd worden en het duurt 3 tot 6 weken! Ik bellen, dit duurt mij te lang, vind het teveel gedoe en wil gebruik maken van de bedenktijd. Dat kon dus niet, het ding was namelijk stuk. Mijn probleem is vooral de manier waarop ik behandeld werd, de toon waarop en het niet bereid zijn mee te denken. Als ze anders hadden gereageerd met dezelfde uitkomst had ik geen review geschreven.

Klantvriendelijk met uiterst correcte behandeling

Op internet zocht ik LSA gereedschap en bij CD-ROM-LAND vond ik het voor een concurrerende prijs. Door omstandigheden kon een online besteld product niet worden afgehaald bij de vestiging in Breda. Om toch te kunnen leveren werd aangeboden dat de verzendkosten door CD-ROM-Land worden vergoed. Met een correcte vlotte communicatie en informatie werd dit geregeld

Deskundig advies en klant vriendelijk.

Zie mijn commentaar hierboven.

Oud en vertrouwd

Koop er al jaren, zowel in de winkel als online. Altijd met tevredenheid.

Best

Very good store.