Fantastische Webwinkel met ruim assortiment

Heb pc fans besteld en schroeven voor de pc welke in de aanbieding waren en moeilijk te vinden zijn bij andere webwinkels. Ik raad deze webwinkel aan

Wel wat verstand van computers maar soms is al lang werken met computers niet altijd een voordeel. Enfin, na een vraag aan CD -Rom land en een snelle antwoord blijkt dat het allemaal weer eenvoudiger is dan ik dacht. Weer netjes geholpen.

Beste aankoop Voor me pc

Voor me verjaardag mocht ik een beeldscherm uitzoeken nu wilde ik erg graag de Samsung Odyssey G7 C32G75TQSR 32" Curved Gaming Monitor Maar dat was erg overkill want ik heb een GGforce GTX 1660TI Super Gaming Dus na lang onderzoek gedaan te hebben kwam ik tot de conclusie dat de Gigabyte G34WQC monitor een geweldige monitor is, heb hem nu all voor een week en man game op 144 Hz is geweldig!! Zeker een aanrader.

Wederom niet in CD-rom-land teleurgesteld.

Een no-nonsense shop waar ik al jaren bij koop. leveringen waren altijd probleemloos.

goed en snel!

Voor mijn Laptop externe monitor en toetsen en webcam gekocht. Volgende dag keurig in huis! track en trace punctueel!

Snel lewering

Snel leering. Goede product

Bestelling gedaan,snel en goed afgeleverd

Simpel om je artikel te zoeken en te bestellen

De site van CD-romland is een mooie site om je gewenste artikel op te zoeken en dan gemakkelijk te bestellen. De levering is snel binnen en wordt keurig verpakt, zodat er geen schade kan ontstaan.

zoals het hoort :)

Bestellen, leveren, klaar.

perfect

makkelijk besteld en snel geleverd

Al jaren tot volle tevreedenheid klant van CDROMLAND

Het was weer een snelle levering!

Supergoede service en levering

Was op zoek naar een onderdeel wat nog niet op de webshop stond. Informeerde ernaar bij CD-ROM-Land. Kreeg reactie dat ze het hadden besteld en termijn waarop het in de webshop zou komen. Toen het beschikbaar was in de webshop kreeg ik een reminder, heb het deel besteld en de volgende dag was het in huis. Top service!

Supersnelle verzending.

Zoals altijd geweldig!

Levering was snel en accuraat zoals ik ben gewent van cd-rom land. Voor hardware mijn favoriete winkel.

Veel keus en sneller geleverd dan op de site stond.

Een dag in plaats van twee

Snel te bestellen en snel geleverd

Site duidelijk,bestellen was makkelijk,bevesigingen gingen als een speer,netjes en snel bezorgt.....voor herhaling vatbaar

Snel en goed geleverd

Besteld en de andere dag geleverd Prima USB hub

Matige ervaring

Op vrijdag een microfoon besteld omdat ik deze op maandag nodig had. Bestelling was op tijd verzonden, goed verpakt en netjes op vrijdag binnen.... Echter bij het uitpakken bleek dit geen nieuwe maar een gebruikte microfoon te zijn. Zeer teleurstellend. Zeker in deze Corona tijd wil ik zeker weten dat er niet iemand anders al in mijn microfoon heeft zitten hoesten. Probeer je de kleine ondernemer te helpen..... Volgende keer weer gewoon naar Amazon waar die zelfde microfoon uberhaupt 20 euro goedkoper is.

snel besteld en snel geleverd

Wederom prima ervaring

Keurig netjes geleverd en snel

Netjes en snel geleverd.

Deskundig advies en snelle correcte levering

Uit mijn eigen onderzoek naar een nieuwe laptop kam de Lenovo_ThinkBook_15_G2_ITL_i5_1135G7_15_6__laptop als beste uit de bus. Even gebeld om zeker te zijn van de specificaties. Besteld en de andere dag geleverd. Installatie is een fluitje van een cent Kortom: zeer tevreden

Perfect service

Fast delivery and nicely packaged. Top.

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering. Deskundig advies.

CDRomland is the Best!

Lenovo Legion Ryzen 7 laptop gekocht voor mijn zoon maar daarvoor eerst info gevraagd over produkt/bestelling en voorraadbeheer kreeg een correcte antwoord terug daarna meteen besteld binnen no time gearriveerd op mijn leveradres. Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers....een dikke 10 van mij... heren ga zo door!!!.....mensen vragen om goede service bij meeste winkels ontbreekt dat veel maar bij CDRomland maken zij dat waar!!! Grt.Robert S

Zeer accuraat en zeer snel!

Voor de 5 of 6de keer besteld bij CD Rom land. en steeds op tijd en correct afgehandeld!