Zoals altijd geweldig!

Levering was snel en accuraat zoals ik ben gewent van cd-rom land. Voor hardware mijn favoriete winkel.

Veel keus en sneller geleverd dan op de site stond.

Een dag in plaats van twee

Snel te bestellen en snel geleverd

Site duidelijk,bestellen was makkelijk,bevesigingen gingen als een speer,netjes en snel bezorgt.....voor herhaling vatbaar

Snel en goed geleverd

Besteld en de andere dag geleverd Prima USB hub

Matige ervaring

Op vrijdag een microfoon besteld omdat ik deze op maandag nodig had. Bestelling was op tijd verzonden, goed verpakt en netjes op vrijdag binnen.... Echter bij het uitpakken bleek dit geen nieuwe maar een gebruikte microfoon te zijn. Zeer teleurstellend. Zeker in deze Corona tijd wil ik zeker weten dat er niet iemand anders al in mijn microfoon heeft zitten hoesten. Probeer je de kleine ondernemer te helpen..... Volgende keer weer gewoon naar Amazon waar die zelfde microfoon uberhaupt 20 euro goedkoper is.

snel besteld en snel geleverd

Wederom prima ervaring

Keurig netjes geleverd en snel

Netjes en snel geleverd.

Deskundig advies en snelle correcte levering

Uit mijn eigen onderzoek naar een nieuwe laptop kam de Lenovo_ThinkBook_15_G2_ITL_i5_1135G7_15_6__laptop als beste uit de bus. Even gebeld om zeker te zijn van de specificaties. Besteld en de andere dag geleverd. Installatie is een fluitje van een cent Kortom: zeer tevreden

Perfect service

Fast delivery and nicely packaged. Top.

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering. Deskundig advies.

CDRomland is the Best!

Lenovo Legion Ryzen 7 laptop gekocht voor mijn zoon maar daarvoor eerst info gevraagd over produkt/bestelling en voorraadbeheer kreeg een correcte antwoord terug daarna meteen besteld binnen no time gearriveerd op mijn leveradres. Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers....een dikke 10 van mij... heren ga zo door!!!.....mensen vragen om goede service bij meeste winkels ontbreekt dat veel maar bij CDRomland maken zij dat waar!!! Grt.Robert S

Zeer accuraat en zeer snel!

Voor de 5 of 6de keer besteld bij CD Rom land. en steeds op tijd en correct afgehandeld!

Correcte en heel snelle levering.

Zie hierboven.

vlot en snel geleverd

vlot en snel geleverd

Prima kwaliteit. Communicatie liet wat te wensen over.

Voor de derde keer wilden wij een PC laten bouwen door PC-Romland. Maar ondanks de opmerking op de bestelling en meerdere emails was het niet mogelijk de PC te laten bouwen. We kregen de onderdelen gewoon thuis met de opmerking ze terug te brengen als we de PC door CD Romland in elkaar willen laten zetten. Uiteindelijk maar zelf de PC in elkaar gezet.

quickly delivered to Brussels

I ordered my item in the evening and by lunch the next day it was delivered

'S avonds besteld volgende dag geleverd, goed verpakt.

prima service.

prima service , en snelle en correcte levering.

veilig vlug voordelig

Na beoordeling in uw winkel van mijn acer laptop: kan niet gerepareerd worden, snel uw website bezocht, zondagavond besteld , Maandag 12.00 uur in huis. Prima HP laptop. Prima verlopen, tevreden. geef maar een 9.

Super snelle levering en scherpe prijs.

Via tweakers gekeken waar de spullen voor de beste prijs verkocht werden en gekeken naar de recensies. Kwam bij CD-Rom land terecht. Geen spijt van gehad. Spullen de volgende dag geleverd. Top.

Fijne upgrade set

Ik was al eerder op de webshop geweest en helaas moest toen het product retour sturen, was allemaal geen probleem en snel mijn geld terug. Deze keer ( 2 jaar later ) een upgradeset gekocht ( ryzen 7 3700X met geheugen en een gigabyte moederbord ). Alles was keurig verpakt en ... een goede prijs ! De volgende dag in huis, wat wil je nog meer ! Kortom... een goede zaak waar je gerust iets kan kopen.

super bedrijf uit de Breda

altijd goed, daarom blijf ik er terug komen.

Online bestellen werkt perfect, vragen niet beantwoord

Aangezien bezoek aan de winkel in deze tijd niet eenvoudig is, geprobeerd telefonisch in contact te komen m.b.t. vraag over product gaf het voicemail systeem het antwoord dat winkel gesloten is. Vraag gesteld via web-site en mail, maar nog steeds niet beantwoord. Product besteld op goed geluk en de volgende dag binnen zoals op de web-site vermeld. Product werkt perfect. Jammer dat CD-rom land telefonisch en per mail niet te bereiken is.

Veel voorradig en heel snel geleverd

Computeronderdelen nodig om een nieuw systeem te bouwen. Qua prijs concurrerend, veel voorradig en ontzettend snel geleverd.

Breed assortiment, eigen voorraad en snelle levering

Deskundige medewerkers en naast de fysieke winkel ook eigen webshop voorraad ipv van alleen maar dropshipments via leveranciers. Netjes verpakt en snel geleverd.