Snelle levering. Goede prijs.

Erg tevreden met de snelle levering en de goede prijs. Ook zeer stevig en netjes verpakt. Fijne winkel!

Zoals ik gewend ben een snelle levering en een goed product.

Vanuit een duidelijke site met goede filters een keuze kunnen maken. En de volgende dag met een kleine tijdsvak van 2 uur . Op tijd bezorgd.

Snel besteld, duidelijke communicatie en snel geleverd.

Na bestelling word je goed op de hoogte gehouden van wanneer alle spullen binnen zijn. Daarna word je goed op de hoogte gehouden van het bezorgmoment (dat zou voor mij zelfs minder mogen). Netjes verpakt. Keurig geleverd.

top bedrijf

Ik ken Cd rom-land al jaren, van de week een laptop besteld yes en de andere morgen al thuis geleverd! in de winkel word je ook top bijgestaan . dank U

Zeer snel geleverd.

Vandaag besteld morgen geleverd

Ik heb een Ubiquiti Unifi AP besteld voor betere wifi bereik op zolder. Dit product werkt naadloos met mijn Unifi. CD-ROM-LAND kan dit product voor een mooie prijs leveren. Daarnaast is CD-ROM-LAND een betrouwbare winkel/leverancier mbt electronica/computers.

Een laptop gekocht voor de beste prijs en binnen 24 uur geleverd in zeer deugdelijke verpakking

Goede en duidelijke correspondentie via mail, zeer snelle levering, goede prijs. Alles zeer degelijk verpakt aangeleverd.

Volgende dag bezorgd en goed verpakt. Registratie voor account gaat op een aparte manier

Super snelle levering.

Hele snelle levering en duidelijke informatie over bestelling en traject van levering.

Vakkundig en betrouwbaar

Bestellingen online worden snel geleveed en in de winkel krijg je deskundig advies bij aanschaf en reparatie. Communicatie over service is helder en betrouwbaar. Ik koop mijn spullen bij voorkeur hier ook als ze net iets duurder zijn.

Afgelopen vrijdag een B550 en koelpasta gekocht. En bestelling goed aan. Ook had ik 3700x amd gekocht en kreeg ook goed advies.

Perfect alles.

Vrijdag 22:00 bestel, zaterdag 12:00 in huis, scherpe prijzen, sterke voorraad, liegen niet op webshop over leverbaarheid artikelen, je kunt ze bereiken, ook telefonsich, orders kunnen geweizigd worden, stellen zich flexibel op, denken met je mee in het vinden van een oplossing voor je probleem. Voelde me koning als klant.

Alles goed verpakt en tijdig geleverd.

Het was de eerste maal dat ik bij jullie besteld heb. Als ik nogmaals iets nodig zal ik zeker terug komen.

beste computer winkel van Breda

Alles netjes geleverd ,bedankt. Allen zal ik iets verkeerd doen ,moederbord Z270 MSI sli plus ziet de SSD M.2 2280 niet, dat zoek ik op online.? Beveel CD -cd rom land aan.

Aantrekkelijke aanbiedingen

Nu weer een leuke combi-aanbieding van een M.2 NVMe-SSD, samen met een portable behuizing (USB-C 3.1 Gen.2, compleet met kabeltjes) Met de zeer tijdelijke kortingscode snel besteld, gevolgd door snelle bevestiging en een even snelle levering. Twee A-merk producten in combi-aanbieding voor bijna de helft van de prijs!

Super snelle levering

Op het laatste moment besteld, toch volgende dag keurig bezorgd.

Ik zag een tweedehands product op de website staan. Hier had ik wat vragen over. Professioneel geholpen door een medewerker (ik had een email gestuurd). Product vervolgens online gekocht. Binnen 2 werkdagen had ik het product in huis. Geen verzendkosten en netjes afgeleverd door PostNL.

Goede website en snelle levering.

Voor goede keuze van de juiste laptop bied de site veel filters. Hierdoor kon ik snel uit een enorm aanbod de juiste keuze maken. Ook prettig om te ervaren dat er nog webshops bestaan die zich wel aan de afspraak houden, vandaag besteld morgen in huis.

Een snelle levering

Snel en betrouwbaar.

Al jaren klant. En nogsteeds zoals het hoort snel en betrouwbaar.

Donderdagmiddag een processorkoeler en een USB Wifi ontvanger besteld. Vrijdagochtend product geleverd. Lagere prijs dan concurrenten en ook nog eens geen verzendkosten ondanks de kleine bestelling. Helemaal top!

Alles tot nu toe perfect.

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen. 's Avonds om 20:30 een bijna complete pc aan componenten gekocht en de volgende ochtend om 9:30 stond alles keurig verpakt op de stoep. Alleen nog geen ervaring met de service, alles werkt naar behoren, maar gezien de goede communicatie en reviews heb ik daar wel vertrouwen in.

Alles is zoals je het hebben wil

Prijs goed, levering goed en service goed.

Betrouwbaar

Zij komen hun afspraken na!