Jammer

Jammer dat CD ROM Land gestopt lijkt!. ja lijkt want ik dacht nog even aan een goede 1 april grap. Service was altijd prima. En medewerkers hadden veel verstand van zaken. CROMLAND was nog een van de weinigen

Super winkel, jammer dat het wordt overgenomen door megekko

echt een super winkel, altijd al mijn computer componenten gekocht, heel wat uren rondgelopen daar en gratis koffie gedronken, ze waren zeker niet altijd de goedkoopste maar ja we betaalde wel voor kwaliteit en klantvriendelijkheid, tot mijn teleurstelling kreeg ik een maand geleden de mail dat cd-rom-land wordt overgenomen, dit is jammer, we zullen kijken wat megekko gaat brengen, zal nooit meer de zelfde service en klantviendelijkheid zijn als van cd-rom-land

Service gestopt

Ik kom al 20 jaar bij Cd romland en was altijd tevreden over de service. Op de website wordt vrolijk gezegd dat je altijd langs kunt komen voor reparaties. Per vandaag hoor ik dat reparaties niet meer verricht worden, ook niet van Cd romland computers, ook niet tegen vergoeding. Een klap in het gezicht van trouwe klanten. Nooit meer Cd romland voor mij.

nooit iets bestellen

3maanden oude monitor teruggestuurd na defect en meneer stelt ijskoud dat ik schade heb veroorzaakt. Hij kon de monitor kosteloos vernietigen, of ik kon hem ophalen, das makkelijk gezegd voor €400,-

Ik was altijd al tevreden met CDromland, maar nu helemaal.

Binnen een week. Maandag: Advies voor PC voor renderwerk. Super meegedacht. Advies ingewonnen met de config's bij Rendergroepen op het net, Goede feedback gekregen. Kleine aanpassingen. Donderdag: terug naar CDromland voor bestelling. Wederom super meegedacht en super config samengesteld. Bestelling geplaatst. Kan een aantal dagen duren... Vrijdag: melding dat de PC klaar staat, WHAT!!! Ja, Binnen een dag! Wederom zwaar tevreden. Opgehaald. Mijn weekend (en hopelijk veel langer) kan niet meer stuk! Daarnaast: Fijn personeel. Neemt de tijd voor je. Denkt over zaken mee en na waar de koper/gebruiker niet bij stil staat. Waar vind je dit soort service gerichte winkels/bedrijven nog? Ga zo door Guys!!

Helemaal top

Ik zou het aan iedereen aanraden om hier je tech te kopen goede service en klantvriendelijkheid.

Fantastische Webwinkel met ruim assortiment

Heb pc fans besteld en schroeven voor de pc welke in de aanbieding waren en moeilijk te vinden zijn bij andere webwinkels. Ik raad deze webwinkel aan

Wel wat verstand van computers maar soms is al lang werken met computers niet altijd een voordeel. Enfin, na een vraag aan CD -Rom land en een snelle antwoord blijkt dat het allemaal weer eenvoudiger is dan ik dacht. Weer netjes geholpen.

Beste aankoop Voor me pc

Voor me verjaardag mocht ik een beeldscherm uitzoeken nu wilde ik erg graag de Samsung Odyssey G7 C32G75TQSR 32" Curved Gaming Monitor Maar dat was erg overkill want ik heb een GGforce GTX 1660TI Super Gaming Dus na lang onderzoek gedaan te hebben kwam ik tot de conclusie dat de Gigabyte G34WQC monitor een geweldige monitor is, heb hem nu all voor een week en man game op 144 Hz is geweldig!! Zeker een aanrader.

Wederom niet in CD-rom-land teleurgesteld.

Een no-nonsense shop waar ik al jaren bij koop. leveringen waren altijd probleemloos.

goed en snel!

Voor mijn Laptop externe monitor en toetsen en webcam gekocht. Volgende dag keurig in huis! track en trace punctueel!

Snel lewering

Snel leering. Goede product

Bestelling gedaan,snel en goed afgeleverd

Simpel om je artikel te zoeken en te bestellen

De site van CD-romland is een mooie site om je gewenste artikel op te zoeken en dan gemakkelijk te bestellen. De levering is snel binnen en wordt keurig verpakt, zodat er geen schade kan ontstaan.

zoals het hoort :)

Bestellen, leveren, klaar.

perfect

makkelijk besteld en snel geleverd

Al jaren tot volle tevreedenheid klant van CDROMLAND

Het was weer een snelle levering!

Supergoede service en levering

Was op zoek naar een onderdeel wat nog niet op de webshop stond. Informeerde ernaar bij CD-ROM-Land. Kreeg reactie dat ze het hadden besteld en termijn waarop het in de webshop zou komen. Toen het beschikbaar was in de webshop kreeg ik een reminder, heb het deel besteld en de volgende dag was het in huis. Top service!

Supersnelle verzending.

Zoals altijd geweldig!

Levering was snel en accuraat zoals ik ben gewent van cd-rom land. Voor hardware mijn favoriete winkel.

Veel keus en sneller geleverd dan op de site stond.

Een dag in plaats van twee

Snel te bestellen en snel geleverd

Site duidelijk,bestellen was makkelijk,bevesigingen gingen als een speer,netjes en snel bezorgt.....voor herhaling vatbaar

Snel en goed geleverd

Besteld en de andere dag geleverd Prima USB hub

Matige ervaring

Op vrijdag een microfoon besteld omdat ik deze op maandag nodig had. Bestelling was op tijd verzonden, goed verpakt en netjes op vrijdag binnen.... Echter bij het uitpakken bleek dit geen nieuwe maar een gebruikte microfoon te zijn. Zeer teleurstellend. Zeker in deze Corona tijd wil ik zeker weten dat er niet iemand anders al in mijn microfoon heeft zitten hoesten. Probeer je de kleine ondernemer te helpen..... Volgende keer weer gewoon naar Amazon waar die zelfde microfoon uberhaupt 20 euro goedkoper is.

snel besteld en snel geleverd

Wederom prima ervaring