Heel goed.

Op donderdag 24 Dec ging mijn GPU kapot en ik moest een nieuwe halen. Mijn bestelling was netjes op tijd bezorgd op maandag 28 Dec.

Aanrader!

Ik had een nieuwe laptop nodig en kwam op CD-Rom-Land terecht. Ik had nog nooit van ze gehoord en dat is altijd spannend. Ik heb daarom met creditcard betaald. Ik heb op 22 december besteld (dus tijdens de lockdown én in de feestmaand) en m'n nieuwe laptop arriveerde keurig de dag erop. Het is nu 2 januari en ik ben zeer tevreden over m'n laptop :)

Top service!

Top service!

Snel, accuraat en de juiste producten

CDRom land is 1 van de weinige (web)winkels die daadwerkelijk doen wat er op de website staat. Producten om 22:25 besteld, de volgende dag om 11:30 in huis. Helemaal TOP! Bedankt, Bart Ezendam

altijd goed geholpen

altijd goed geholpen

Snelle levering en dat wat besteld is word ook geleverd.

Duidelijke site , zelfs voor een leek zoals ik.

Super bedrijf dat doet wat het beloofd

Snelle en accurate levering

Snelle service en levering

Ondanks de vervelende tijd waar we ons in verkeren staat het team van Cdromland klaar om ons van hardware te voorzien. Toppers!

geweldige service

Nog net voor lock down een computer kunnen bestellen en een webshop die altijd de dag erna levert! Heel fijn team van professionals dat klant tevredenheid hoog in het vaandel heeft staan

snelle levering goede prijs

snelle bezorging en goede verpakking!

Bestelling webcam

Na 1 dag al binnen, ondanks drukte bij post.nl, top!

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Niets minder dan wat men mag verwachten? Zou eigenlijk normaal moeten zijn hoor, hoewel e.e.a. niet altijd zo is. ik ben in elk geval tevreden!

Uiterst prettig van de speciaalzaak voor computers.

Duidelijke site, snelle levering.

Snel lewering

Snel leverbaar en goede service

Een winkel waar ik zeker terug kom

En winkel die naar mijn ervaring ook echt voor de klanten werkt vooral aan de telefoon goede duidelijke informatie geven en vooral het eerlijke verhaal

Beste service ook in coronatijd

Dit is voor mij de eerste keer dat ik via de webshop koop. Normaal ga ik altijd naar de winkel in Breda. Maar noodgedwongen door corona moest ik gebruik maken van de webshop. Dit is mij goed bevallen, ondanks de kerst en corona drukte toch een snelle levering. Duidelijke informatie over de levering en hoever deze staat. In één wordt TOP.

Top service zoals altijd

De winkel kan gesloten zijn door de corona maatregelen maar Cd-rom-land vaart gewoon vooruit. Altijd een geruststelling.

In deze Corona lock down hectiek een rustpuntje, geweldig.

Ging prima het bestellen, ook het vooraf telefoontje was rust gevend. Fijn bedrijf waar wij zeker terug komen.

Correcte afhandeling van order

Binnen 1 dag de bestelde laptop ontvangen

goede ervaring, alleen jammer van de verzendkosten

Jarenlang goede ervaring. Alleen sinds kort opeens verzendkosten. voorheen alleen boven de € 50 en dan was het € 4,95 nu bij elke bestelling en meteen € 6,95 erg jammer. Gooi er dan verzendkosten op boven een hoger bedrag laatst voor ruim € 600 besteld, en verzendkosten bovenop erg, jammer zo gaat de concurentie toch weer overwogen worden.. Over gemaild, niets terug gehoord....

uiterst snelle levering

Eigenlijk geen woorden voor snel en correcte levering.

Uitstekende en snelle levering van een Planteks behuizing, en..een goede prijs. Dank ! Clemens

Waardeloze service

Moederbord van Asus laptop gaat defect na 2 jaar en 7 maanden. Je mag toch verwachten dat een laptop, die zeker niet intensief is gebruik, een levensduur heeft die langer is dan deze periode. Helaas geen enkele service geboden vanuit CD-Rom-Land. Begrijp dat een reparatie de levensduur niet gaat verlengen, maar op zijn minst korting bij de aanschaf van een nieuwe laptop zou toch tot de service moeten behoren. Helaas geen enkele blijk van medeleven of service. "Je kunt pech hebben met een laptop..." is het enige dat uit de verkoper kwam. Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij CD-Rom-Land en zal ook iedereen ten zeerste afraden dit te doen mocht dit ter sprake komen.