Perfecte service

Bij cd-rom land weet je dat het kwalitatief goede spullen zijn met goede after sales

Jammer dat ik niet naar de winkel kon, maar het product was heel snel bezorgd en bestellen was overzichtelijk.

Perfect. Precies op tijd.

Niet de goedkoopste, zeker wel de beste leverancier voor al mijn hardware. Al sinds het begin in Roosendaal klant bij cd-romland. Nog nooit een negatieve ervaring met klantenservice of garantie.

Redelijk

Zag later een winkel die goedkoper was en met minder verzendkosten En ik kon de thosiba 3 tb schijf niet gelijk gebruiken heb hem met schijfbeheer moeten instaleren voor iemand met beperkte kennis niet eenvoudig.

Goed geregeld. Snel en netjes verpakt

Op zondag bestellen op maandag levering ontvangen

Goede prijs en snelle levering

Het bestelde product werd snel geleverd, ondanks dat ik het in het weekend had besteld. Prima service dus, zoals altijd bij cdromland.

uitstekend. Snelle levering.

In een dag geleverd en netjes op de hoogte gehouden

De aankoop en levering perfect verzorgt

al div. bestellingen geboekt en de levering geschied volgens afspraak

Goed advies, snelle levering

Goed telefonisch advies gekregen. Bestelling via webshop de volgende dag al in huis.

Eenvoudig te bestellen en geleverd volgens afspraak

Philips monitor besteld via de web-site met aflevering via de post. Alles precies geleverd volgens afspraak.

Snel, overzichtelijk en betrouwbaar.

Jarenlange klant zonder teleurstellingen.

Snellere levering, goede prijs.

PC-kast besteld. Product snel en goed geleverd.

Niet zo best.

De reden hiervan is: grafische kaart besteld. Snel binnen. maar, helaas de verkeerde. gaat hem toch uitproberen!!! tot nu toe wat problemen. wrs, omdat er maar 1 fan op zit.

Super geholpen

Product snel en goed geleverd

Nette prijzen, top advies en leveringen zijn altijd op tijd.

Goed advies en goede hulp. Personeel raad ook niet de duurste opties aan, maar het beste binnen jou wensen en prijsklasse. Ik kom hier al misschien wel 20 jaar met altijd dezelfde service.

Snel, accuraat en top product!

Binnen een dag een top product!

prima service, goed bereikbaar

ivm retour contact gehad - prima communicatie - goed afgehandeld

Al jarenlang top!

Helaas gesloten vanwege Covid, maar CD-ROM-LAND is gewoonweg een hele fijne winkel. Altijd prima geholpen en prima advies. Enkele maanden geleden met een verdachte PC voeding in de winkel gestaan en deze kon ter plaatste even getest worden zodat ik zeker wist dat ik het juiste onderdeel ging vervangen. Nu gaan de aankopen via de website en ook dat gaat altijd vlot. Uitgebreid assortiment, de volgende dag geleverd, goed verpakt en voor een nette prijs. Normaal gesproken heb ik een broertje dood aan het schrijven van reviews en gooi ik de bedelmailtjes hiervoor meteen weg, maar vandaag maak ik een buiging voor CD-ROM-LAND.

Na 3 weken, door enkel geautomatiseerde emails op de hoogte te

Na 3 weken, door enkel geautomatiseerde emails op de hoogte te zijn gehouden, nog steeds geen laptop ontvangen. Daarnaast geen enkele mogelijkheid om te horen te krijgen wanneer dit wél mogelijk geleverd zou kunnen zijn. Zet het dan niet in je webshop.

Een voorbeeld voor wat service is.

Zelf een fout maken bij het bestellen en dan ook nog te laat willen retourneren. Geen probleem! Weten gewoon wat klantvriendelijk en service is. Heel goed!

Geen reden voor kritiek,Top ervaring

Ons ervaring is ge welke online,en je hebt redelijk op tijd ,ook in de van Corona.We zijn zeer tot uitermate geweldig .Zeker een aanrader voor anderen .

Prima, geen enkel punt van kritiek

Ik ben uitermate tevreden over hoe ik in de winkel geholpen wordt en over de manier het online winkelen gaat. Geen enkel punt van kritiek. (voorstelling van zaken klopt, klantvriendelijk en een nette prijs)

Snel en goed geleverd

Net als mijn vorige bestelling: gevonden wat ik nodig heb. Vervolgens weer de volgende dag en in noppenfolie geleverd. Graag nog een extra laagje folie voor mijn volgende HDD bestelling (voor mijn gemoedsrust). Bedankt!

Gewoon goed

vandaag besteld en morgen in huis. ook in coronatijd