Zoals altijd gewoon goed!

Ik had een artikel dat op voorraad was besteld, werd de volgende dag geleverd netjes verpakt in een (veel-ste) grote doos met van die klap-zakjes erbij. De website is al tien jaar hetzelfde en mist handige filter opties die je elders wel ziet. Na afhandelen van bestelling komt er een knop in beeld, dat je verleid met cashback korting + een abonnement van 15 euro/maand. Dat moet je natuurlijk nooit doen. Mij is onduidelijk of cdrom-land hier achter zit. Als dat zo is dan is dat een hele slechte zaak. Een gerenommeerd bedrijf gaat niet zo met zijn klanten om.

Op tijd en prima kwaliteit

Ondanks lockdown, nieuwe PC binnen een week geleverd. Alles volgens afspraak. Een klein probleempje met de hoofdtelefoon aansluiting binnen 5 minuten gefixed door de technische dienst.

Mijn ervaring is als je iets besteld en het is niet goed of je heb het verkeerd besteld kan dat altijd geruild worden.

online besteld en snel ontvangen

Ik had mijn bestelling net voor 12ur s' nachts op een zondag en toch was het Dinsdag binnen. Ik was er heel blij me.

Goede prijs en service

Vriendelijke en vlotte antwoorden bij telefonische vragen.

Perfecte en snelle levering

Ook in deze Coronatijd erg snel het juiste geleverd.

aanrader

Laptop besteld. Op het moment is het soort laptop wat ik wilde zowat nergens te krijgen. Bij CDRomland had ik hem met een paar dagen in huis. Prima geregeld.

Goed.

Ik heb online een Ssd M2 gekocht/besteld bij ze (Cd-rom-land), kwam op het moment dat ze zeiden dat het zou komen. Verder na het aangeschaft/besteld te hebben, via mail, nog wat advies gevraagd, en gekregen. Jammer dat ze niet open zijn, ben ouderwets, ik haal liever op in de winkel, Smile. Dus: Top. (Voor mij.)

Vertrouwd

Ook in deze merkwaardige tijden (wereldwijd tekort aan nieuwe computeronderdelen) lukt het mij toch een aantal broodnodige 'upgrades' te bemachtigen bij deze computerzaak - eentje waar ik nog vaak bij terug zal komen.

Op zaterdag besteld, op maandag bezorgd.

Via de duidelijke website vind je altijd het product dat je nodig hebt. Leuk geprijsd, en snel bezorgd

Heel blij met mijn nieuwe laptop!

Op zondag een nieuwe laptop besteld en op maandag in huis. Top service! Als ik een tip mag geven: website is niet erg mobiel vriendelijk.

Genoeg aanbod, snel en goed geleverd

Power van een tower was defect, hier een nieuwe gevonden en een dag later was de pc weer werkend

Geven uitstekend advies

Snel advies online via mail Goede website en overzichtelijk Snelle levering

Heel goed.

Op donderdag 24 Dec ging mijn GPU kapot en ik moest een nieuwe halen. Mijn bestelling was netjes op tijd bezorgd op maandag 28 Dec.

Aanrader!

Ik had een nieuwe laptop nodig en kwam op CD-Rom-Land terecht. Ik had nog nooit van ze gehoord en dat is altijd spannend. Ik heb daarom met creditcard betaald. Ik heb op 22 december besteld (dus tijdens de lockdown én in de feestmaand) en m'n nieuwe laptop arriveerde keurig de dag erop. Het is nu 2 januari en ik ben zeer tevreden over m'n laptop :)

Top service!

Top service!

Snel, accuraat en de juiste producten

CDRom land is 1 van de weinige (web)winkels die daadwerkelijk doen wat er op de website staat. Producten om 22:25 besteld, de volgende dag om 11:30 in huis. Helemaal TOP! Bedankt, Bart Ezendam

altijd goed geholpen

altijd goed geholpen

Snelle levering en dat wat besteld is word ook geleverd.

Duidelijke site , zelfs voor een leek zoals ik.

Super bedrijf dat doet wat het beloofd

Snelle en accurate levering

Snelle service en levering

Ondanks de vervelende tijd waar we ons in verkeren staat het team van Cdromland klaar om ons van hardware te voorzien. Toppers!

geweldige service

Nog net voor lock down een computer kunnen bestellen en een webshop die altijd de dag erna levert! Heel fijn team van professionals dat klant tevredenheid hoog in het vaandel heeft staan

top

snelle levering goede prijs

snelle bezorging en goede verpakking!

top

Bestelling webcam

Na 1 dag al binnen, ondanks drukte bij post.nl, top!

Dijklaan 9

4814 CA Breda