Snel, goede prijs, super service

Snelle levering, mooi op tijd. Prijzen van heel veel producten zijn beter of op z’n minst evenredig aan andere verkooppunten. Helpdesk of reacties op feedback zijn snel, correct en behulpzaam!

Een beetje wisselvallig.

Mijn ervaring was aan het eind goed. Ik had de bestelling op 2 mei gedaan. Kreeg daarna een mail dat hij 13 mei bezorgd zou worden wat raar was want dat is Hemelvaartsdag. daarna kreeg ik een mail dat de bestelling 4 juni zou komen. Daar was ik niet blij mee maar kreeg te horen dat de leverancier de bestelling niet eerder leverde. Wat mij daarna verbaasde was dat ik op 5 mei opeens een mail kreeg dat de bestelling onderweg was en 6 mei geleverd zou worden. Ik ben hier wel blij mee en vindt dit ook een goede service. Ik heb nog wel een opmerking over DHL die het bezorgde. Via de trajectservice kreeg ik een mail dat het op donderdag tussen 14 en 18 uur zou worden bezorgd. Krijg ik in de morgen een 2e mail met andere tijden 12.20/16.20. Ik was om 13.45 thuis en men was om 13 uur aan de deur geweest. die 2e mail kwam 3 uur voor aanvang binnen. Hier kan men nooit meer reageren en moest het bestelde nu ophalen bij het servicepunt DHL

Netjes binnen 24u geleverd

Netjes binnen 24u geleverd

Supersnelle levering

Op vrijdag om tien uur 's avonds besteld. Op zaterdag om 12 uur al binnen. Dat is sneller en gemakkelijker dan naar de winkel gaan.

MeGekko heeft er duidelijk verstand van

Ja, als je bij MeGekko bestelt, lees je dat je er verstand van hebt. Datzelfde merk je ook aan de website van MeGekko. Ook zij hebben verstand van computers, onderdelen en leveren. De voorraad is actueel en je weet precies wanneer je wat geleverd krijgt. De ondersteuning bij de componentlevering zou hier en daar beter kunnen, de levering daarentegen is duidelijk.

Makkelijke website, snelle levering

Makkelijke website, snelle levering

Juiste producten snel geleverd

Losse onderdelen voor computer uit 2018 besteld. Alles werkte perfect

Great delivery, great packaging

Snel en goed afgeleverd

Mijn Canon printer is keurig Zaterdag middag zo als afgesproken afgeleverd.

Snel en goed!!

Supersnel, top service thanks!

Geweldig aanbod en goede service

Megekko is dè plek voor al je computeronderdelen en accessoires. Het aanbod is veel groter dan bij andere online winkels. Soms is er iets niet op voorraad en dan laten ze dat netjes weten en kijken samen met jou wat jij wilt en uiteindelijk komt het dan allemaal goed

Product was op voorraad en de volgende dag geleverd

Product was op voorraad en de volgende dag geleverd, niets op aan te merken

Kan niet beter

Alles was snel verzonden en goed ingepakt.

Alles prima verlopen zo als altijd

Snelle levering en prima producten

Vrijdagmiddag aantal zaken besteld om beter te kunnen thuiswerken, zaterdag werd alles netjes ingepakt geleverd. Veel keuze, voor zowel simpele gebruiker als veeleisende gamer. Handige website.

Quick delivery and well protected

It is hard to find a good retailer. Kiyoh and Megekko can ensure a quick delivery. The protect was delivered in time without any problem.

Top du top

Commandé tout mon setup livraison très rapide et prix imbattable ! Ceux qui sont sur ce site je vous le conseil arrêtez de perdre votre temps ailleurs.

Bestelling niet compleet

Met een kortingscode zou ik een Megekko Notebook krijgen. (papieren notebook) Achterop dit reclame item, staat een bundelkorting vermeld: Megekko Notebook + Megekko Pen + Goed Humeur, en een prijs van 0 euro. Helaas zit er geen Megekko Pen bij mijn bestelling, dus het Goede Humeur ontbreekt ook. Daarom het cijfer 1 gegeven. Mocht Megekko deze review zien, het e-mail adres dat ik voor deze review heb gebruikt, is het zelfde als die voor de bestelling.

Beste, Bedankt voor je review. Als het goed is zou dit opgelost moeten zijn, wij vernemen graag een e-mail wanneer je het pakketje ontvangen hebt. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko klantenservice

Prima, service zoals het hoort

Zonder problemen besteld, goede communicatie over bestelling, track & trace, en levering op tijd. Gewoon prima.

supersnel

besteld;de dag erna geleverd topper

Fast delivery!!!!!

The delivery was faster then I expected!!! Great website

Snelle levering (binnen 24 uur)

Snelle pc zoals verwacht

Goed met een kleine beginnersfout.

Bij mijn b460 plus mb kreeg ik een slecht werkende cmos batterij.... ik vind dit toch wel heel erg slecht. Voorderest werkt elk onderdeel heel erg goed! De batterij is heel goedkoop en makkelijk te vervangen maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling was.

Super zoals altijd

Altijd snelle levering zoals aangegeven op de site en heel snelle reacties op vragen via mail. Super