Goede en snelle service

Alles was goed verpakt en kon de dag na de bestelling m'n pc al bouwen

makkelijk simpel

ik had nieuwe laadkabels voor mijn telefoon en tablet nodig verkeerd besteld gewoon retour kunnen doen en nieuwe besteld volgende dag binnen

makkelijk besteld, snel geleverd

Logitech muis M650 met nog een bluetooth dongle besteld. Beide werken prima. verpakking van pakketje was prima. levering was snel. website was overzichtelijk.

Het ging even mis met een bestelling niet bij megekko maar bij post nl en stuurde een email heb gelijk binnen 2 uur reactie gekregen van de helpdesk in de avond super service

Goede prijs, snelle levering

Zoals altijd een goede prijs en snelle levering.

Snelle afhandeling bij retouren en nieuwe bestelling

Ik had een dubbele bestelling gedaan en een artikel retour gestuurd. In beide gevallen heeft Megekko het snel opgelost ook financieel.

Als altijd keurig geleverd

Alleen maar prettige ervaringen met Megekko. Goede producten met lage prijzen. Snelle levering zonder al teveel mailtjes over de bezorging; uw bezorger zoekt nu uw pakje, uw bezorger stapt nu in zijn auto, uw bezorger is nu even plassen….

OK but…

I bought a PSU, delivered on time as promised. But it seems that it was a returned unit, which I was unhappy with. Because PSUs are supposed to be fully safe and I don’t know whether the previous user treated it good or bad in terms of electrical usage.

snelle levering en goede producten

snelle levering en goede producten

Snelle en goede levering

Overzichtelijke site

Hele slechte service

Ik heb een Asrock 1127978 (Asrock Radeon RX 6900 XT Phantom Gaming D 16G OC V) voor 699 Euro gekocht. De fans maakten veel lawaai (hoog gepiep) en als de fans gingen draaien leek het alsof de motor slipte waardoor de fans langzaam op gang kwamen. Binnen 30 dagen dit gemeld en de videokaart opgestuurd. Na ruim 3 weken kreeg ik een andere (wel zelfde) videokaart. Kaart was duidelijk gebruikt, krassen aan de beide zijden, de bevestiging van de kaart aan de computer (met schroeven) was verbogen, veel stof tussen de koelribben. Ik ga er vanuit als jij binnen 30 dagen een ondeugdelijk produkt terug stuurt, jij gewoon een nieuwe krijgt of jouw geld terug. Er was ook nog een opmerking dat de garantiezegel verbroken was, ik weet niet eens waar die zit en hoe die eruit ziet. Ik doe geen zaken meer met Mgekko.

Het was fantastique

Geleverd volgens afspraak!

Maken waar wat ze beloven.

Prima shop.

Prima shop. Goede zoekmachine. Duidelijke voorraad. Snelle verzending.

Duidelijk, goede prijs, optijd geleverd

Snelle levering en eerlijke prijs

Geen advies en geen retourmogelijkheden voor zakelijke kanten!!!

Let goed op als je als zakelijke klant hier besteld. Ik had een aantal onderdelen besteld, maar blijkbaar paste het moederbord niet bij de processor. Via email om advies gevraagd en als antwoord gekregen dat ze geen advies geven: "Daarom zijn de prijzen laag". Ik ben naar de pop-up store gegaan en daar gaven ze aan wel advies te kunnen geven maar de artikelen niet terug kunnen nemen. Ik had ze een dag eerder ontvangen. Op de website staat 30 dagen niet goed, geld terug zonder uitzondering, maar in de algemene voorwaarden staat inderdaad dat het herroepingsrecht niet geldt voor zakelijke klanten. Er staat echter niet hoe Megekko er wel mee omgaat of dat je dus niet kunt retourneren. Volgende keer weer gewoon bij Alternate bestellen...

Altijd te laat !

Op de site worden per product levertijden afgegeven. Dit komt Megekko echter nooit na. Altijd minimaal 1-2 dagen extra levertijd. Super irritant, vooral als je er voor thuis blijft.

Belangrijke informatie ontbreekt op de site

Ssd, ram en een harddisk gekocht voor upgrade van de laptop. Echter past harddisk niet omdat deze 2x zo hoog is als de harddisk in me laptop… Ja kan hem terug sturen maar wel op eigen kosten Goede oplossing van het probleem (not)

Very fast delivery and easy to buy on the website

Ze hebben altijd heel veel op in stock en inpakken van de pakjes is echt top

Ik bestel al mijn onder delen hier

Snel en efficient

Het pakketje werd snel en keurig in verpakking bezorgd

Mooie aanbieding, supersnelle levering.

Mooie laptop aanbieding met een prima prijs/kwaliteitverhouding én supersnel geleverd.

Prima en goedkope producten

Super retourservice

Ik heb een RTX 4080 terug gestuurd en een nieuw snel gekregen. Alles werkt super goed. Vertical GPU support is ook zeer mooi en kost een beetje minder dan andere onlineshops.