Tegekko!

Supersnel geleverd, na 20:00 besteld, volgende dag in huis, zelfs in coronatijden. Toppie

Optijd bezorgd en mijn product had geen schade!

Stoertjes :-)

Had een product als defect teruggestuurd wat niet defect was . . . sorry. . . toch geen onvertogen woord te horen gekregen en nog gratis retour gekregen. . .toppie. . . hoop dat het jullie niet te vaak overkomt :-)

Ik had veel verzendkosten.

Omdat het product toch niet goed was, moest ik het terugsturen. De retourkosten moest ik zelf betalen. Het lukte niet om een eigen DHL-label te maken, dus moest ik bij het DHL-distributiepunt een label laten maken. Mede daardoor was ik (extra) veel verzendkosten kwijt. In totaal zo'n ca. € 12. Dat is wel veel geld voor een product even op zicht !

Perfect geregeld!

Meerdere dingen al besteld, waaronder een ip-camera/Ipad 2019/Lenovo Laptop en uiterst tevreden erover.

Zeer voordelig en snel.

Ik heb al verschillende PC onderdelen gekocht, en voordat ik iets bestel, vergelijk ik altijd met andere verkopers. Telkens is Megekko.nl de goedkoopste. De onderdelen komen altijd op tijd, zoals aangegeven. (behalve met overmacht) Ik raad Megekko.NL zeker aan.

Goed product, snelle service

Men doet wat men beloofd

's Avonds besteld en volgende dag geleverd. Gewoonweg zoals je het zou willen. Alhoewel PostNL niet altijd meewerkt, doet MeGekko het zoals het hoort. Iedere keer weer!

Prima site en snel gelevert

Heb deze keer een Seagate BarraCuda 120 2TB ssd besteld. En ook nu weer de volgende dag in huis. Ingebouwd en software overgezet op deze ssd en het werkt weer prima met wat meer software opslag. Prima levering voor een mooie prijs.

Correct en perfect geleverd!

Bestelling zeer vlug en correct behandeld. En op tijd geleverd alles goed verpakt. Reeds enkele bestellingen gedaan en steeds in orde. Prijs ook bij de laagste van het net voor Benelux.

Prima ervaring

Prima ervaring, snelle bezorging

Conform afspraak prima afgeleverd.

Alles in orde.

De levering geschiedde binnen 24 uur. Product was goed verpakt. Prijs/Kwaliteit verhouding vind ik uitstekend. Een aanrader dus.

Snel geleverd, zelfs in tijden van crisis, en goed spul !

Ondanks Coronacrisis alles op voorraad en snel geleverd!

Ik had niet verwacht dat alles snel binnen zou zijn in deze omstandigheden maar de onderdelen voor mijn PC waren de tweede werkdag binnen en toe ik later van een ouder moerdebord weer een PC wilde maken waren kastje, voeding, harddisk de volgende dag binnen. En scherpe prijzen. Prima dus.

Correct en snel!

Correct en snel!

Scherpe prijzen, snel geleverd. Top voor elkaar!

Keurig verpakt en snel geleverd

Goede service en altijd snelle levering.

Als klant bij Megekko bestel ik regelmatig en nog steeds tot volle teverdenheid

Goede ervaring

Bestelling prettig doorlopen, product (toetsenbord) wordt geheel op tijd bezorgd. Top!

Alles volgens wens

Prijs/kwaliteit en vlotte levering

Snelle levering, ondanks alle corona perikelen !

product werkt niet

op de website staat mijn produkt als hot swap maar als je bedoelt dat je de gehele computer uit moet zetten alvorens een hdd te kunnen wisselen dan klopt het, dus duidelijk gern hot swap