Vrijdag besteld. Zaterdag afgeleverd. Netjes ingepakt

Mijn eerste indruk van deze webwinkel is positief.

De website van deze onlinewinkel werkt prima. De goederen worden goed verpakt. Er is een mogelijkheid om ze op te halen bij een PostNL servicepunt en dat kun je tijdens het bestelproces aangeven. Over het verloop van de aflevering wordt je regelmatig via e-mail geïnformeerd. Alhoewel een digitale factuur (pdf) te downloaden is, wordt ook een papieren factuur bijgesloten.

Dziękuję bardzo

Zasilacz super szybka wysyłka dziękuję bardzo

no nonsens en lekker snel en het goedkoopst

Simpel , snel en goedkoop

Verzendkosten uit de tijd

Ze rekenen hier nog steeds verzendkosten.. En als iets retour moet krijg je ook geen retour label van deze zaak.. Geen bestelling meer voor mij.

Zoals altijd prima service

Ik ben vaste klant geworden van megekko. Supersnelle verzending en zeer degelijk ingepakt. Doet goed wat moet. Doe zo verder!!

betalen voor levering maar ook voor retour.

Ik dacht een goed toetsenbord te kopen van Logitech (is toch een goed merk niet waar). Ik betaalde iets van €3.50 om dat ding thuis te krijgen eenmaal thuis dat toetsenbord uitgepakt en zag gelijk dat de letter H maar half op het toetsenbord zat. Ik dacht nog nog oké daar kan ik mee leven. dus de spullen aangesloten en werkte goed dacht ik, ga ik even naar beneden om iets te drinken en eenmaal terug haal ik de computer uit de stand-by stand met de muis. open ik een pagina en scrol ik naar beneden Die doet dus helemaal niets en dan ineens weer wel en dan weer niet. ik was dat ding toen dus al helemaal zat en ik een retour bon aangevraagd en gekregen. wil ik de spullen opsturen moet ik ineens €5.70 betalen om de spullen weer bij Megekko te krijgen. En ik maar denken dat hun scherpe prijzen handteren (niet dus) voor mij geen aankopen meer via het net. ik moet het gewoon in mijn handen hebben.

Megekko heeft gedaan wat werd beloofd.

Snel gereageerd + snel geleverd in een niet overdreven grote verpakking.

Web site clear and easy to use. Shippment fast. The only thing I would suggest is to translate your web site in French because you are very competitive and I'm sure with a translated web site you can reach more customer in Belgium and in France!

Altijd top

Ik heb nu vaker besteld bij megekko en het is altijd goede kwaliteit en service. Bestellingen komen netjes en optijd aan.

een zeer gerespecteerd bedrijf

bijna mkijn hele pc inmiddels bij megekko besteld, de prijzen zijn redelijk, hier en daar misschien ietsjes duurder dan de concurent, maar dit maken zij weer goed met de uitmuntende klanten service ik heb een aantal producten moeten terugsturen en altijd was megekko super snel met het antwoorden van vragen.

goede service

snelle levering en goed verpakt

No nonsense

Zoals het moet zijn. Goed.

Excellent

Very fast service i didn't have any problem using paypal account like i had in another shop LALA****shop

Altijd uitstekend!

Ik bestel al een aantal jaren op Megekko, Nooit problemen ervaren! En als ik problemen heb dat stuur ik ze een email en hebben ze mij altijd geholpen!

Fijne service en levering

Laptop besteld en de volgende dag in huis! Goede betaalmogelijkheden en goede omschrijving van de artikelen. Daarbij een beetje humor via de socials is altijd leuk om te zien.

Snel en in goede orde ontvangen

Ruim aanbod, in de avond besteld en de volgende dag al binnen.

Veel aanbod, en goed te filteren. Vervolgens de volgende (mid)dag nog geleverd, super snel dus.

Zoeken is eenvoudig en veel aanbod, veel ook op voorraad. Bestellen en kopen is ook eenvoudig en indien op voorraad heel snel geleverd, bij mijn laatste aankoop, een nieuw beeldscherm, was deze de volgende middag in huis. Verder goed product.

nette en snelle levering

zeer nette en snelle levering aan de deur goed verpakt moest alleen een onderdeel terug sturen omdat ik het zelf verkeerd had besteld maar daar doen ze niet moeilijk om gewoon retour aanvraag ingediend en opgestuurd is nog in behandeling maar dit komt goed ga op zeker daar het goede item bestellen omdat prijs gewoon goed is

Goede levering

Ik ben goed geholpen bij megekko. Ik had helaas een product besteld dat niet meer op voorraad was waardoor ik iets langer moest wachten. Ze hebben optijd aangegeven dat er mogelijk wat vertraging in de bezorging kon zitten maar dat was een mailtje later niet meer zo. Pakket in goede staat en goed verpakt afgeleverd op het juiste moment bij mijn postnl punt. Naar mijn mate ben ik zeer tevreden als klant van megekko.

Goed product, snelle levering

Zoals altijd bij megekko een goed product voor een goede prijs!

Service, klantendienst & prijzen zijn top!

Een best groot aantal producten besteld, deze zijn allemaal zonder problemen de volgende dag aangekomen. Prijzen waren ook lager dan andere websites voor hetzelfde product, en hun design team weet hoe ze een unboxing leuk moeten maken :) Klantendienst is ook altijd heel vriendelijk, als je een probleem hebt lossen ze het op voor je. Ronduit een geweldige retailer.

Na het helaas niet kunnen leveren van een product, contact gehad met de klantenservice, dit ging heel snel en soepel. Na het annuleren van de bestelling had ik mijn geld binnen een uur terug op mijn rekening. Heb daarna een nieuwe bestelling geplaatst en die had ik de volgende dag al in huis. Ik kreeg ook een code voor gratis bezorging. Alles verliep snel en soepel.

Komen hun beloftes na

Prachtig product ontvangen, goed verpakt en snel verzonden. Alleen DHL had het bij de buren bezorgd, plaats we gewoon thuis waren..

Een TOP bedrij!

Belooft is belooft.