Informatievoorziening kan beter.

Informatievoorziening kan beter. Ik bestelde in eerste instantie een monitor, ARGB controller en behuizing. De 1e 2 waren op voorraad, de behuizing zou 2 dagen duren. Het zou in 1x verzonden worden. Een dag later bestelde ik nog wat fans voor mijn build. Deze 2e bestelling veranderde gelijk van status en werd verzonden. Maar de 1e geen enkel bericht. TOT heb begin van de avond, dat er vertraging was en enkel de monitor en controller morgen als deellevering aangeboden kon worden als ik dat wenste. Maar tot die tijd geen enkele statusverandering op de website of bericht. Terwijl dat natuurlijk allang bekend was dat het nog een halve week gaat duren. Jammer. Het zal zijn dat ik gewend ben aan winkels als Coolblue en Azerty, etc maar het verbaasde mij dat men niets kon aanbieden als korting op een volgende bestelling of een andere vorm van coulance. Maar goed, wat dat betreft is het voor verbetering vatbaar. Hopelijk is de levering morgen in orde en is de behuizing er dinsdag alsnog. Anders moet ik op de monitor na de rest retourneren.

Fantastische snel en in orde!

Bestellen bij Megekko is altijd top ! Snelste , goede verpakking techniek , goede klantenservice. Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend.

20 jaar mijn favoriete zaak "can't be wrong"

Zoals altijd Bestellen (ja zelfs zondags) Maandag in huis (Jim blij) Niet voor niks beste website (volgens tweakers) Keep up the good work guys :-)

Alles ok, snelle levering.

Prima.

Ik ben er tevreden over

Mijn products is goed aangekomen netjes ingepakt

De beste die er zijn!

Altijd goeie en snelle service! Ruime keuze aan producten en vaak goeie deals!

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Satusfued!

The product was exactly was I asked for, the communication about the status of my order was always clear and set the right expectations.

Snel en goeie prijzen

Ik ontving mijn product reeds na een dag. De prijzen zijn scherp, aanrader.

Klasse en snel bezorgd

Megekko > Amazon

Beste site voor computer componenten!

Snelle levering en goede service

Had hem woensdag besteld en de bestelling was donderdag rond de middag bezorgd

Perfecte, supersnelle service.

Ik koop sinds jaren al mijn randapparatuur bij Megekko. Goede, betrouwbare leverancier. Supersnelle service! En achteraf (eens een dead-on-arrival disk gehad, recent een defecte SSD na 1 jaar, vervangen zonder narigheid. Dat is de service die je van een goeie leverancier mag verwachten! Top!

Voor ons nooit meer

Eerlijk is eerlijk; ze reageren snel en verzenden snel. Daar is alles ook helaas mee gezegd. Binnen enkele dagen 1100+ euro hier uitgegeven en een van mijn bestellingen bleek een defecte control unit te hebben voor mijn AIO. Spijtig, maar kan gebeuren. Nu willen ze dat ik alles weer uit elkaar en in zijn geheel naar hun terug stuur. Simpelweg de control unit, een apparaatje dat 30 euro nieuw is, willen ze niet. Ze willen liever alles terug. Oh, en de retourkosten mag ik lekker zelf betalen. Meedenken met de klant doen ze niet aan hier.

Prima aankoopervaring maarrr….

Tuin er niet in. Je krijgt een cashback aanbieding die je uiteindelijk qua service €18,- per maand gaat kosten. Groot risico weinig rendement. Zou een AFM waarschuwing moeten krijgen als een hoog risico spaartegoed en beheer oplossing.

Snelle levering, aankoop werkt prima

Heb nu op de meest simple manier WiFi in mijn hele huis, en in de achtertuin op het terras. Dit product is zeker een aanrader ! Installeren is een eitje. Zelfs zonder enige technische kennis van netwerken en WiFi signalen zou dit voor iedereen te doen moeten zijn.

Beste pc componenten bedrijf

Beste prijzen snelle bezorging makkelijk te vinden wat je nodig hebt enz

Fijne webshop

Fijne webshop, kon alles vinden wat ik nodig had en voor de laagste prijs ook nog. Contact met klantenservice goed en snel antwoord op je vragen. Wat ik wel jammer vind is als je veel koopt (en dat loopt snel in de euros) je niet iets van een korting spaart o.i.d. Let op!!!! na betaling bestelling kreeg ik een scherm waarop stond: Bedankt voor Uw bestelling, U krijgt €17 korting en dit wordt gelijk overgemaakt als U snel uw gegevens invult. In de kleine letters stond dat je e.o.a. maandelijks abonnement voor €18 per maand afsloot. Dit vind ik echt niet kunnen.

Snel geleverd en goed ingepakt

De bestelling was heel snel geleverd. Goed verpakt en duidelijke uitleg bij alle onderdelen.

Snelle correcte levering.

De bestelde HDD en SSD werden de volgende dag al door PostNL geleverd.

Top winkel alles duidelijk en snel

Ik hoef niet veel te zeggen bestellen morgen in huis kan niet beter. Je wordt goed op de hoogte gehouden van begin tot het eind. 5 steren dik verdint

Goedkoop en snelle levering

Zaterdagavond besteld en maandagmiddag al ontvangen heel snel en ook snel gereageerd op een vraag dus top

Goedkope oplossing voor slecht wifi ontvangst.

Produkt Netgear ax 1600 wifi extender doet het goed. Geen wegvallende verbinding meer bij het streamen van muziek.

Snelle levering en goede service

Tot nu toe alleen maar positief, ruime keuze en goed advies. garantie geval is snel en netjes opgelost. Mijn volgende aankoop doe ik zeker hier.

top product snelle levering werkt inmiddels perfect

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.