Service on point and beyond.

Had a situation where the things ordered took longer than expected by Megekko, but customer support was on point and responded to my concerns quickly and in the end solved my issue by replacing the held up item with a different one, after my request.

Super prijs en strakke levering

Alles zoals verwacht, goed verpakt en conform beloftes

Duidelijk proces, snelle levering!

Begin van de week een nieuw scherm gekocht ter vervanging van mijn oude. Op zondag kwam de impuls tot kopen en dan wil je hem eigenlijk zeker de volgende dag hebben! Ik heb het gevoel dat dat via Megekko wel goed komt zoals bij bijv. een Coolblue ook altijd klopt. Tel daarbij op dat ze scherp geprijst zijn. Dan is het voor mij 1 + 1 = 2 ;-)

Groot assortiment en supersnelle verzending

Mijn zoons hebben onderdelen voor hun game PC’s bij MeGekko gekocht. Sindsdien koop ik er ook!

Super snelle levering en service

Super snelle levering en service een dikke 10.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Vlotte bestelling en afhandeling. Alles perfect geleverd.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Alles oke

Vlotte afhandeling

Altijd uitstekende leveringen

Headset besteld, en eerder bezorgd dan bezegd werd. Goede kwaliteit producten, goede klanten service.

vlotte, snelle en afhandeling. Zo hoort het

vlot toegankelijke website, goede prijs kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, goede service

Een case, componenten en randapparatuur gekocht (compleet systeem). Netjes en veilig verpakt in de dozen en snel geleverd.

Goede en snelle levering zoals afgesproken

Goede en snelle levering zoals op de website stond aangegeven. Product was goed verpakt.

Let op verzend- en retourkosten en levertijd

Je betaalt altijd retourkosten, hoe groter/zwaarder het pakketje, hoe hoger de kosten. Verzenden is alleen gratis bij geselecteerde artikelen, onafhankelijk van het totaalbedrag bestelling. Let ook op de levertijd van alle bestelde artikelen. Als er iets tussen zit met een langere levertijd, krijg je ALLE artikelen later geleverd.

Good prices and great service!

I've already placed a few orders. Always the prices were the lowest around. Delivery - usually a day after the order was placed. Needed to contact the customer service - it took them less than I needed to make coffee to respond to me (with confirmation of completion of my requested action)! Big thanks! And I'll be back!

Megekko heeft veel, tegen een scherpe prijs en met goede service.

Onderdelen voor zelfbouw PC gekocht. Na bestellen van een verkeerd onderdeel werd dit onderdeel order snel geannuleerd. Ook vragen worden snel beantwoord. Uiteraard werd alles keurig verpakt bezorgd.

Snelle levering en goede prijs

Levering binnen 1 dag. Goede prijs.

Zeer snelle levering in perfecte staat

Ik bestelde een INNO3D Nvidia RTX 2060 kaart op een zondagmiddag en deze kwam maandagochtend aan via postNL. De levering was erg snel en het product werd in perfecte staat afgeleverd. Ik raad ten zeerste aan.

Goed product, snel besteld en snel geleverd.

Door een tevreden klant geïnformeerd over de producten die via Megekko besteld kunnen worden. Ook mijn ervaring is zeer goed! Gemakkelijk bestellen en de volgende dag in huis!

Niet echt goed

Ik had een rtx 3060 EX 12GB van kfa2 gekocht en toen deze wel keurig optijd aangekomen was, bleek het een heel andere kaart en verpakking dan er op de site stond te zijn. Ook werkt de bij bedoelde overclock software NIET bij het product dat ik gekregen heb.

Beste A, Hartelijk dank voor je review. Heb je toevallig een e-mail of ordernummer voor mij? Of kun je eventueel een e-mail sturen naar info@megekko.nl? Als je een verkeerd product ontvangt of de specificaties kloppen niet dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

Is zeer goed . Alles naar wens.

Alles loopt zoals het moet lopen Dank u

Goed verpakt en vlot geleverd, erg tevreden

Voor mij een nieuwe, prompt leverende webshop!

Snel, goed, met de juiste koeriersdienst afgeleverd pakket.

Super snel mijn retour geregeld

Een artikel binnen de 30 dagen retour gestuurd, daar ik hem toch niet ging gebruiken. De dag dat ze mijn pakketje hebben ontvangen melden ze dat ze het geld zouden overmaken en nog de zelfde dag had ik het al op mijn rekening. Geweldige service

Twee keer besteld en twee keer word er niet goed geleverd.

Ik heb twee keer wat besteld bij Megekko, omdat de producten die ze aanbieden goed zijn. Alleen de eerste keer wachtte ik langer op dan een maand op mijn pakket. Wouden ze ook niets opnieuw sturen. En vandaag is er alleen een gratis notebook van Megekko aangekomen terwijl het me vandaag beloofd was. Zaterdag besteld maandag in huis, niet dus.