Er staat "voor mannen" op de doos, dat vind ik sexistisch

Ik ga niet meer bij Megekko kopen, want blijkbaar val ik niet in de doelgroep. Er staat namelijk iets als "voor echte mannen" op de doos, als vrouw vind ik dat dus echt niet kunnen! Het is echt achterhaald dat computers alleen voor mannen zouden zijn! Ik hoop dat jullie dit weghalen want ik vind jullie servise verder prima.

goed materiaa;en snel geleverd

precies goede maten

Altijd snel geleverd en goed geïnformeerd

gewoon goed

Super webshop maar....

Onderdelen voor de computer besteld en netjes en snel ontvangen. Het enige is dat je na afloop te maken krijgt met één of ander vaag spaardienst die kortingen geeft op je volgende aankoop bij Megekko. Let goed op! Je zit vast aan een abonnement. Begrijp niet dat Megekko hier iets te maken mee wil hebben. Daarom 1 ster minder.

Sterke prijs, snel geleverd

Verschillende websites gecontroleerd, bij Megekko de beste prijs gevonden en de volgende dag in Belgie geleverd. Kan niet meer vragen!

Super levertijd, super kwaliteit

Tijdig geleverd en zeer tevreden over het product

Alles volgens verwachting

Toppie

Love this shop!

The second time I order with Megekko and I'm 100% satisfied

Netjes!!

Snel en netjes geleverd !!

Snelle en goede levering en service

Moederbord direct na aanschaf met problemen, na 2 maanden uitproberen en zoeken toch maar teruggestuurd. Binnen 2 dagen had ik bericht dat ik het bedrag teruggestort krijg. Direct een nieuw exemplaar bij hun besteld en de boel draait weer. Geweldige service.

Totaal geen goede service

Klok gekocht, een dag later ontvangen dan aangegeven door Megekko en vervolgens doet de klok het niet! Ik mail en vraag om advies. Begint Thijs over “garantie” en moet ik een heel formulier invullen. Zo ga je niet met klanten om!

Heb diverse keren computer onderdelen en accessoires besteld die altijd de volgende dag keurig werden afgeleverd. Alles goed verpakt en in goede staat ontvangen. Met verder een goede prijsstelling kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden.

Site soms wat onoverzichtelijk maar beste prijs-kwaliteit bij een aankoop voor een build!

Klantendienst afwezig

TV na anderhalf jaar kapot.1e reparatie niet goed. vanaf 24 augustus nog net twee uren gezien om te kunnen melden dat de reparatie niet in orde was.

Snel en goedkoper als de Wish-app.

Snel en goedkoper dan de Wish-app.

Ze voegen dat daad bij het woord. Zeer snelle levering en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Op een zaterdag besteld. En alles geleverd op de aangekondigde dag(woensdag), terwijl er een artikel niet voorradig was. Was een beetje huiverig dat het misschien langer zou gaan duren omdat er op dinsdag nog steeds bij dat artikel stond dat het nog niet in eigen voorraad was. Alle componenten besteld om een game pc te bouwen. PC werkt perfect!

Alles was goed verlopen

Werd goed op de hoogte gehouden. Product was netjes en goed beschermd in gepakt.

vlotte levering

Jammer dat Post.nl pakket niet bij buren afgaf maar bij een aghaalpunt, waardoor ik het pas de volgende dag kon gaan halen

Prima snel bezorgd

Artikel was zoals omschreven

2 x spullen besteld snel geleverd en goed verpakt zeer tevreden

diverse keren besteld onderdelen display en diverse andere onderdelen tevreden met dit bedrijf snel geleverd GR GERARD

Keurig op tijd. Heel netjes verpakt.www m

goed en goedkoop en retourneren is makelijk

mijn pc was kapot en ik heb dus meerdere dingen besteld om te testen of wat er kapot is en de dingen die niet kapot waren heb ik makelijk ge retourneert mvg Tom

Super levering

wat we hadden bestelt was zoals afgesproken de volgende dag geleverd en super goed is alles wat we hebben bestelt...zeker een aanrader om op deze site te bestellen