Goede service en interessant producten gamma

Snelle levering zelfs in België. Goed gamma aan producten. Gebruik graag de functie vergelijken tussen verschillende producten.

Prima artikel en snelle levering

Extra externe ssd schijf besteld van 500 Gb voor laptop en duidelijke installatie uitleg. Prima schijf !

Snelle levering goed product

Hele snelle levering had om 10 voor half 11 besteld kwart voor 11 was het verzonden heel goed echt een aanrader!

Top product

Mijn werk laptop is streng beveiligd zelfs niet toegankelijk voor een normaal usb stick. Zelfs om de passende software te installeren wordt niet toegestaan. Door Windows update te doen is het wel gelukt om de drivers te installeren.

Alles leek zo mooi en snel geleverd maar helaas.

Een upgrade set samen gesteld met wat producten. Alles leek op voorraad tot het ddr4 geheugen steeds later en later kwam. Na 1,5 week zelf een e-mail gestuurd om het te wijzigen in een ander merk, toen werd alles snel verzonden. Moest wel € 6,95 bij betalen? Dit omdat het nu in 2 pakketjes kwam. Vind het geen service dat ik zelf na 1,5 week dit moet opperen en vervolgens nog moet bij betalen. Volgende bestelling wordt dus gewoon weer bij AZERTY gedaan.

never got my package no solution offered

I had a terrible experience my package has not come and I'm told just wait maybe it'll come no immediate options no if it gone we'll take care of you just sit tight maybe it comes pathetic answer.The least you can say is we'll make right just wait 2 working days but if it doesn't come or can't be found we'll.ake sure your whole. The lack assurance is frankly ridiculous it's basic cs service

80% goede producten; matige retourafhandeling.

Ik kocht onder andere een laptoptas, was meer een weekendtas (zaten ook echt kleding-reiszakken in) het is echt een reistas met een laptopvak niet andersom. Ik voel me weer helemaal brugger met dit ding :') En een ergonomische logitech muis; de MX vertical. Ik dacht ik koop iets luxe na wat goedkopere muizen en hand-me-downs te hebben gehad. Krijg ik meer last van m'n handen dan met een normale muis; mn vrouw heeft het geprobeerd; zelfde probleem. Trust maakt betere ergonomische muizen voor de helft. Allemaal geen probleem; ik denk ik ga naar een winkel in breda; en dan kan ik er over praten; ik wil nog wel meerdere apparaten kopen ng en ik hoef het niet ter retouneren voor geld, maar wil het best omruilen; ik zoek het immers beiden alsnog. 1e adres: geen bezoekadres (staat niet aangegeven) 2e adres: "pop-up store" (ziet er best permanent uit; maar oké) Baliemedewerker: ik ga daar niet over; daar gaat afd.retouren over Ik: Kan ik die spreken? BM: Nee; RMA gaat daar heen en dan oordelen hun (zonder contact, op afstand.) Ik snap dat ik wat later ben; en het hoeft niet geaccepteerd te worden; maar het feit dat er met niemand over te praten valt vond ik wel vreemd. Aanbevelen; nee, niet per se. Afraden; ook niet.

Van a tot z was het prima.

Van het zoeken en vergelijken van producten tot het onvangen van de post paketten thuis was alles ruim naar wens. Zeker de volgende keer weer.

Altijd kwaliteit.

Super snel, veilig en eenvoudig

Lekker

Top top top

Goede service, goede producten, goede prijs

Na bestelling is de levering altijd snel. Verpakking van producten is altijd super netjes. Bij vragen aan de klantenservice met betrekking tot bestellingen/retouren etc wordt altijd super snel, netjes en vriendelijk gereageerd.

Great service

Great service. Awesome store. Highly recommended.

Megekko

Snelle positieve respons van Megekko na annulatie van een deel van de bestelling i.v.m. opschuiven van de levertijd. Onmiddellijke communicatie wat betreft terugbetaling. Levertijd wordt correct gecommuniceerd. Prima opgelost waarvoor dank...

Snelle bezorging en laagste prijs

Veel producten op voorraad, dus veel keuze. Volgende dag de bestelling al in huis. Laagste prijs en ook nog eens geen verzendkosten. Mag ook wel voor een bedrag van ruim boven de €300.

Prosto, szybko i przyjemnie

Wszystko sprawnie, konkretnie załatwione, polecam

• Poleciłbyś nas? Tak

Prettige winkel ervaring , zeer integer

Zelfs dingen die retour gaan werkt vlot en netjes. Je betaald wel de retourkosten van een paar euro. maar je wordt keurig geinformeerd dat de spullen aangekomen zijn en jij je geld binnen 5 werkdagen terug gestort krijgt. Verder leuke scherpe prijzen

super vendeur

excellent magasin de fournitures pour PC , non seulement les prix en rapport avec d'autres magasin , est attractif , mais de plus lorsque vous recevez vos articles que vous avez commandé , sont les même caractéristique que d'écrit sur le site ( MEGEKKO ) donc pas de mauvaises surprises a recevoir , et du côté transport , j'avais quelques doutes a avoir , en sachant que c'était ( POSTNL ) , le service de transport , et bien non , j'ai passé 3 commandes et par 3 fois , le service était rapide pour l'expédition et vous recevez les colis sans aucun dégâts apparent , donc dans l'ensemble , je suis entièrement satisfait , d'avoir choisi MEGEKKO.NL , pour leurs sérieux et a l' écoute des clients

duidelijke website, e-mails en snelle levering

Website met scherpe prijzen, duidelijk aankoopproces en snelle levering

Goed tot RMA

Ik heb vaak bestellingen geplaatst bij Megekko maar het RMA proces is enorm slecht. Altijd wanneer er iets kapot ging heeft het weken al niet maanden geduurd voordat er resultaten kwamen. Zodra ik direct met het bedrijf contact opneemt is er al actie binnen één week als het al niet sneller is.

Goede service en snelle levering

Alle geleverde onderdelen werken zoals het hoort.

Very satisfied

Great company

Uitmuntend

Altijd als ik iets bij megagekko bestel wordt t op de aangegeven dag geleverd zonder problemen. En de paar keer dat ik iets heb willen retourneren(omdat ik het verkeerde had besteld niet vanwege megagekko) ging dat vlekken loos.

Goedkoop en gratis levering!

Vaak de goedkoopste site voor PC onderdelen en gratis levering!

Betrouwbaar

8/10, aanrader

Deel van mijn pc-onderdelen bij Megekko besteld, waaronder een 4080 Super. Helaas was de verpakking aan alle kanten gescheurd van de videokaart toen ik de doos openmaakte, dat is wel een groot minpunt. :( Verder de onderdelen allemaal werkend en inmiddels 2 dagen aan het genieten van een splinternieuwe PC!

Spinveld 8

4815 HS Breda