Snel en goed geleverd

Supersnel te bestellen en de volgende dag direct geleverd. Niets aan te merken.

Levertijd niet zoals beloofd.

Op 10 augustus iets bestellen, leverdatum 12e, dan vlak voor levering een mail krijgen dat het de 13e geleverd wordt. Hou ik niet van.

Snelle levering, omruilen van defect onderdeel traag.

Synology NAS via megekko aangekocht. Prijs ok. Snelle levering. 1 vd 2 disks was echter defect : - Terugsturen Defecte disk op eigen kosten - omruilen met nieuwe disk duurde ong 2 weken. - kosten vr de levering voor megekko. Al bij al zeer tevreden.

Snel bezorgd

's Avonds laat nog een toetsenbord besteld en werd gelijk de volgende dag al bezorgd. Product was netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Snelle levering en goed ingepakt

Had alle pc onderdelen die ik nodig had voor een bouw bestelt en deze werden de volgende dag netjes gelevered. Bezorger vroeg alleen niet om ID dus iedereen had het kunnen aannemen maar dat ligt meer aan PostNL

Megekko is gewoon "TOP".

Prima bedrijf, behulpzaam, goede snelle antwoorden op zowel technisch als administratieve vragen.

Niets mis mee.

Ik heb ontvangen wat ik besteld heb, was netjes verpakt en redelijk geprijsd.

tout est parfait

Rien à redire ce n'est pas la première fois que je commande chez Megekko , tout les composants de mon ordinateur viennent de chez eux ,c'est un site au top et je ne commande que chez eux

Artikel was overduidelijk een rommelig retourtje.

Wat een teleurstelling. Op het moederbord lagen de kabels, zakjes met schroefjes, boekje, cd-ROM en andere brochures bovenop het moederbord. Was het voor Megekko teveel moeite om dit weer netjes in de verpakking te doen alvorens het weer als gloedje nieuw te verkopen. Nu maar hopen dat het moederbord het naar behoren doet.

Beste, Hartelijk dank voor je review. Zou je mij een mail willen sturen naar info@megekko.nl en kun je hier eventueel ook foto's bijvoegen? Bovenstaande is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil je graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

Snel en betaalbaar

Spulletjes uitgezocht; deze besteld en de volgende dag al binnen.

Niet zo'n leuke ervaring

Ik had heel goed gekeken op uwaanbiedingssite en die was duidelijk! Ik moest hebben een inkt cartridge HP 310 XL en heb gekozen voor uw voordelige huismerk en daar stond dus bij dat deze nu door mij bestelde cartridge ( zelfs 2 besteld) dat deze geschikt zou zijn voor de printer HP Deskjet 2050. Mijn ontsteltenis is nu groot, want nu ik deze 2 cartridges ontvangen heb komt het serienummer 2050 er niet op voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er staan andere nummers voor een HP Deskjet op vermeld. Ik moet het nog gaan uitproberen of deze cartridge dan toch wel zou passen, maar vrees het ergste. Ik kon het ook niet meer nazien in uw site, want er wordt aangegeven, dat deze HP 301 XL momenteel uitverkocht is, maar ik weet ECHT ZEKER dat toen ik mijn keuze gemaakt had dat mijn printer met HP Deskjet 2050 erbij stond

Snel en lekker gedaan!

Verzending snel bezorgd, netjes gepakt en grappig verhaal op de doos.

Snelle levering zonder problemen

Product besteld, optijd verzonden en geen problemen ondervonden

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken

Ik heb iets meer dan een maand een videokaart gekocht bij megekko, hij is raar beginnen doen (defect) ,ik heb recht op 2 jaar garantie maar ik heb echt al reacties gelezen van megekko dat retourneren echt verschrikkelijk is ik heb al een retourneringsformulier ingevuld maar krijg er gewoon geen reactie op , dit had ik niet verwacht van megekko echt niet!!

Vanna vend besteld en morgen in brievenbus

Supper alles mooi afgelevert

Groot aanbod, scherpe prijzen, en fantastisch snelle levering (ook naar België)!

Zie hierboven.

prachtig verpakt en snel geleverd

prachtig verpakt en snel geleverd bedankt voor de snelle diensten is een aanrader om bij www. Megekko.nl een aankoop te doen

Geweldige winkel! Gewoon bestellen en precies volgens plan wordt ie bezorgd plus track and trace dat je t spannende moment nie afwachtend uit het raam starend hoeft te zitten!

Snelle levering en correcte prijzen.

grote sortering en snelle levering

ZIE BOVEN

Alles OK

Toppers

Altijd goede prijs. Altijd snel. En prima service. Woensdag middags besteld donderdag middag in huis. Top en bedankt.

Supersnel!!!

Top! Levering al volgende dag!

altijd goed bij Megekko

Ben een trouwe klant bij Megekko, altijd goed en keurig op tijd geleverd door PostNL. Dus deze keer 2 NAS schijven besteld op vrijdag die zou zaterdag geleverd worden voor mijn kleine onderneming. dus zaterdag IT man geregeld die de NAS zou installeren. Megekko heeft het niet verstuurd met PostNL, maar met DHL. gevolg, hele zaterdag zitten wachten met de IT man wat mij geld kost en werd de schijven pas dinsdag bezorgd door DHL. dus maandag en dinsdag ivm op afstand werken weer een niet productieve dag. Dit ligt hem beslist niet aan Megekko, die doen alles keurig, maar DHL maakt er een puinzooi van. Volgende keer hoop ik dat Megekko wel weer via PostNL stuurt, dat is veel betrouwbaarder.

Supersnel en supergemakkelijk

Supersnel en super gemakkelijk