geweldig!

Direct reactie op mijn bestelling met de bevestiging daarvan en bevestiging van de betaling. Zoals beloofd, de volgende dag geleverd, goed verpakt. Kom vast nog eens terug bij Megekko!

Zeer goed, alleen spijtig dat je geen uren van levering jan zien

👍

snel en goedkoop

normaal 44 euro hier 22

Zeer mooi

Ik ontving een mail met de info dat de bestelling vertraging op zou lopen. Maar het werd toch op de afgesproken datum geleverd. Verder geen ervaring met de klantendienst.

duidelijk, makkelijk en snel

zoals verwacht

Uitgebreid assortiment. 2x keer wat besteld. Volgende dag in huis.

Zeer positief.

Communicatie zeer duidelijk en opvolging hiervan ook.

Mijn Bestellingen werden zeer vlot verwerkt, communictie met klant is ook efficient en het versturen ging zoals bij de bestelling werd aangegeven ook goed. Ik ben een tevreden klant en zal vaker daar spullen kopen.

Uitstekende webshop met top producten voor de beste prijs.

Ik kocht het afgelopen jaar meermaals PC gaming onderdelen en telkens kreeg ik de beste prijs/kwaliteit. Zoals elke gamer doe je uiteraard eerst je research online, en dan koop je het nodige materiaal gewoon simpel en snel via megekko. Er loopt ook altijd wel een leuke promo, wat altijd mooi meegenomen is!

Alles prima geregeld goede Communicatie, doen wat ze zeggen.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, alle artikelen worden in een verzending verstuurd. Verzending afspraken kloppen en een goede verpakking.

Levering snel, priijzen zijn goed

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd. De goederen kwamen goed verpakt aan. Duidelijke website.

Fantastische service en prijzen

Alles netjes de volgende dag geleverd, prijzen zijn altijd veel lager dan bij alternatieve sites.

Zoals het hoort!

7 artikelen besteld alles volgend dag in huis, alles werkend en de zekerheid van 30 dagen regeling. Perfect

Goede prijs en supersnelle levering

niks mis mee. Bestel er regelmatig.

Goede prijs en service

Supersnelle levering.

Snelle levering van ssd schijf. Niks mis mee.

Bestellen ging snel en gemakkelijk

Bestellen ging snel en gemakkelijk, evenals de verzending. Product had ook in brievenbuspost gekund ipv pakket, maar verder helemaal tevreden.

Volgens afspraak op tijd geleverd

Probleemloos bestellen en op tijd geleverd volgens afspraak.

Correcte levering en op tijd

Heel positief voor mijn eerste bestelling

Goede snelle service en levering

Bestelling en levering is top, snel geleverd.

Alles naar wens.

Snel en goed.

Helemaal positief

Daar zat ik dan...defect moederbord...gelukkig was mijn game systeem ongeveer sowieso aan vervanging toe (i5-2500k, DDR3,...). Tot 22.20u heb ik zitten twijfelen....blijven bij Intel of naar AMD Ryzen gaan...uiteindelijk de knoop doorgehakt en om 22.25u was de bestelling geplaatst....theoretisch klonk het 'tot 22.30u bestellen, morgen geleverd'. Ik was blij verrast enkele minuten later reeds een bevestigingsmail te krijgen, en weer enkele minuten later de melding te krijgen, dat het pakketje reeds aan PostNL was afgehandigd. De volgende dag in de voormiddag was alles netjes geleverd in Vlaanderen...dikke pluim voor de logistieke medewerkers! Ik vind het ook leuk, dat er vaak cadeautjes meegegeven worden, helaas was ik persoonlijk de code vergeten in te vullen, maar dat doet niets af aan mijn positieve ervaring(en) bij Megekko. Will shop again, dat is zeker !

Fijne Webshop

-Het is een fijne webshop en de producten zijn altijd goed verpakt. -De website is wel overzichtelijk. -Er is een ruime keuze aan producten. -Goede kortingen op sommige producten. -Producten zijn snel verzonden.

Beste prijs en supersnel

Beste prijs en supersnel

Ongelofelijk snel en correct, TOP

Even voor 11 uur ‘s avonds besteld, de andere dag voor 11 uur ‘s ochtendspits een keurige doos afgeleverd met mijn bestelde producten. Zo snel heb ik nog nooit bestellingen gekregen! TOP

Over Megekko.nl