Geweldige voorraad en prijs

Producten zijn bijna altijd wel op voorraad, de prijzen zijn erg goed. Levering is altijd volgende dag. En... Altijd wel leuke acties

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, prima product en snelle levering.

Megekko had de laagste prijs. De bestelling was eenvoudig. Volgende dag had ik prima product in huis.

Nog nooit teleurgesteld

Zowel ik als vele van mijn klanten bestellen al jaren bij Megekko. Er wordt meestal binnen een dag geleverd en er is nog nooit iets defect aangekomen.

Snelle levering.

Dit was mijn eerste bestelling bij Megekko.nl . Snelle levering en zeer goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na een snelle levering van moederbord en processor ontdekte ik dat de processor niet door het moederbord gelezen kon worden. Bij het retouren van het moederbord is deze kapot gegaan en zijn er kleine misverstanden ontstaan. Voor deze misverstanden heb ik een oplossing geboden, maar Megekko kwam met een fijnere oplossing. Hier ben ik heel blij mee. De producten bij Megekko zijn van een goede kwaliteit en de klantenservice is prima. Er is snel en voldoende contact. Het bedrijf is erg klantvriendelijk. En Niels en Nico jullie zijn prima mensen ik ben blij geweest met het contact ook al typed ik de mails naar jullie in frustratie, daar wil ik mijn excuus nog voor aan bieden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling geplaatst op een vrijdag om 21:30u en al om 22:15 kreeg ik antwoord dat min bestelling verzonden was naar België ,, de volgende dag (zaterdag) om 14:40 was het al thuis ,mooi ingepakt ,, ps prijs is ook goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, correcte en zorgvuldige levering

Een goed, degelijk en aan mijn verwachtingen voldoend product ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfect van begin tot einde

Overzichtelijk website, waar je makkelijk de voorraden kunt bekijken. Nadat je winkelmandje gevuld is kun je een keuze maken uit verschillende betaalopties. Als de bestelling is afgerond ontvang je al gauw een bevestiging en als alles verzendklaar is een track and trace code. Kort om een webshop zoals een webshop behoort te zijn 👌

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Scherpe prijzen en groot aanbod

Bestellingen tot nu toe altijd op tijd binnen gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heb aantal onderdelen besteld via megekko en ben helemaal tevreden! Zeer oed verpakt en erg snelle zending.

super

Snelle levering .en voldoet aan verwachtingen.

Zeer goede ervaringen

Heb nu al een aantal keren een bestelling geplaatst, alle keren op tijd gekregen het bedrijf komt afspraken na en de producten die ik heb besteld zijn van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en worden voor verzending worden de producten in een stevige doos en goed verpakt verzonden zodat ze onbeschadigd aankomen, echt voor herhaling vatbaar

Super levering, scherpe prijs

Al vaak besteld bij Megekko, altijd naar volle tevredenheid!

voldoet aan verwachting

komt afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

kan nog niet te vlug geen ervaring

goed zoals het hoort

zeer goed

Heb afgelopen week een tuinslang besteld, maar toen deze aangesloten was op de waterkraan ontdekte wij dat het spuitpistool ontbrak. Mail verzonden naar Megekko en kreeg binnen 10 minuten reactie. Na mijn melding dat spuitpistool echt niet in de doos zat kreeg ik netjes een berichtje, dat deze nog dezelfde dag nagezonden zou worden. Niets anders dan lof voor de nette en snelle oplossing en service.

3 dagen levertijd=3 dagen levertijd

Geheugen besteld wat overal uitverkocht was. Billenknijpen in het begin of ik het wel zou krijgen. Alles op tijd geleverd... G.Skill Flare X 3200 CL14 :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en alles goed verpakt

Zeer tevreden met mijn bestelling. Zoals altijd weer keurig verpakt en was zelfs vroeger afgeleverd dan verwacht. Top!

Dankuwel

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

no nonsense webshop

bedankt voor de goede service geen prijsbrekers maar correct top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Is mijn eerste bestelling en kan alleen maat Top zeggen

Zeer goede prijsklasse twee voor de prijs van 1 (geen aanbieding) bij een ander was dat de stuks prijs. Wat ik wel jammer vind is de te grote verpakking voor in mijn geval 2 Koolborstels omdat het pakketje dan afgegeven dient te worden i.p.v. door de brievenbus. En netjes track /trace en op de afgesproken dag geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Weer netjes op tijd geleverd

Ook mijn bestelde kast ventilators weer op tijd geleverd. Een super betrouwbare leverancier, van heel wat moois.

Geweldige webshop

Altijd zeer tevreden! 10 +++++++

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen enkele op- of aanmerking.

Over Megekko.nl

Filter op Taal