ronduit verbijsterend

Motorola smartphone besteld op 18/11, leveringsdatum bevestigd op 25/11. Op 19/11 bericht dat levering plaats vindt op 26/11. Op 20/11 bericht dat levering toch plaats vindt op 25/11. Tot zover wel wat verwarrend, maar goed, kan gebeuren. Maar dan op 23/11 een mail met : hierbij bevestigen wij de annulering van uw bestelling. Zonder enige vorm van overleg of opgave van reden. Ronduit verbijsterend. Nog niet eerder bij een internetaankoop een dergelijke minachting voor de klant meegemaakt.

ik raad het niet aan!

Ik heb goederen besteld die op voorraad waren, levertijd 3 dagen, op de dag van levering krijg ik de informatie dat de goederen ontbreken en ik weet niet wanneer ik ze zal ontvangen, ik raad deze winkel niet aan, ik heb de bestelling geannuleerd, wacht een paar dagen op terugbetaling, ze verhandelen virtuele goederen, ze nemen je geld en schudden je geld en maken je idioten, ik raad het niet aan!

Snelle levering en top service

Wachtende

Besteld Helen pc all 4 dagen aan het wachten nogsteeds niks?

Veel besteld bij Megekko,

helaas bij retouren moet je alles zelf regelen en de verzendkosten betalen. Het product wordt terug naar de leverancier verzonden. Veel gedoe en kost nog geld ook

Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

Ik heb de Samsung Oddyssey G9 bij Megekko gekocht. Het scherm is incompleet en beschadigd geleverd. RMA proces opgestart foto's aangeleverd scherm terug gestuurd en de conclusie van Megekko is: "Wij hebben het scherm compleet en in nieuwstaat geleverd". De doos is door Megekko opgemaakt omdat deze beschadigd was, er is een "dode pixel" test uitgevoerd en naar hun zeggen is het scherm compleet en onbeschadigd weer ingepakt. Conclusie "de klant liegt dus en er is niets te verwijten aan Megekko. Als ik dit scherm wil ophangen kan dus niet eens omdat de "specifieke" vesa mount niet in de doos zat. Maar nee dit is niet het probleem van Megekko. Het scherm heeft nog veel meer problemen: - Wordt extreem heet. - Firmware upgraden is onmogelijk. - Scherm flikkert extreem. - Scherm gaat in verticale banen uit bij zwarte beelden. - Scherm gaat spontaan uit. - Scherm maakt de eerste 2 uur een tikkend geluid. Deze problemen zijn vervolgens direct bij Samsung gemeld omdat service van Megekko al zo erg slecht is bevallen. Weet u wat Samsung zegt: Ja deze problemen vallen niet binnen de garantie. Wilt u een offerte ontvangen om het scherm te laten maken. Wat denk Samsung wel, ik koop een premium gaming monitor a €1600,- en ik mag ook nog gaan betalen om deze te laten maken!! De service van beide partijen is zo slecht en ik iedereen zou aanraden om naar de concurrent bijvoorbeeld Coolblue want die weten wel wat service is. En nog een tip, koop niets meer van Samsung. Een "simpele" consument is namelijk niet interessant voor dit merk. Bij Samsung maakt je alleen indruk als je of een grote zakelijke klant bent of het bedrijf online de grond in stamt.

Mooie producten voor goede prijzen!

Megekko vind ik helemaal top omdat je op hun goed ontwikkelde site makkelijk kan vinden wat je zoekt. Eenmaal je product gevonden heeft het nog vaak een lagere prijs ook vergeleken met concurrenten. Conclusie: Ik raad Megekko zeker aan voor iedereen die zijn eigen computer wilt gaan bouwen of upgraden.

Binnen 1 dag bezorgd met goede prijzen.

Snelle bezorging

Top site goede service

Producten snel en goed geleverd. Fan RMA gestuurd de volgende dag weer een nieuwe gekregen. Aftersales goed voor elkaar

Uitstekende hardware webwinkel

Ik heb meermalen hardware gekocht bij Megekko. Recentelijk nog een i5-10600K en een MSI MAG Z490 moederbord. Zoals gewoonlijk ging het vlotjes. Vandaag besteld, morgen in huis. Gewoon een uistekende en betrouwbare webwinkel. Top service!

Tevreden over de service, maar vanwege dat het product niet op voorraad was, lange levertijd. Ik zal dit bedrijf aanbevelen bij andere.

Zeer ontevreden

Behuizing koel of ventilator was fabriek defect, contact opgenomen met megekko, megekko komt niet tussen alles klachten naar fabrikant))))) door 1 ventilator volledig behuizing naar VS sturen))))) Ik heb 2x gekocht en nooit meer kopen op megekko

Scherpe prijs en snel geleverd

Acer Laptop was bij Megekko het goedkoopst. 's Middags besteld en andere dag al in huis. Netjes en stevig verpakt. Uitstekend.

zeer tevreden!!

Vergeleken met anderen was Megekko de enige (voordeligste) die mijn cpu koeler van Noctua de volgende werkdag kon leveren.....deze had ik nml met spoed nodig. Volgende dag alles keurig en op tijd geleverd!! Betrouwbare en snelle service!!

Prima levering en enorm assortiment

Een tweetal bestellingen voor een nieuwe "inhoud" van mijn computer. Beide snel geleverd (volgens de leveringstijden die gegeven waren door Megekko) Site prima door te zoeken. Het enige probleem is het enorme assortiment. Anderzijds is dat wel weer likkebaarden voor de liefhebber. Een onderdeel werkte niet en kon geretourneerd worden. Alleen dat opsturen moet je zelf betalen. Kost dus een halve ster!

Geen levering en communicatie.

Ons bedrijfscomputer werd defect en we besloten het te upgraden en hebben voor een grote bedrag aankopen gedaan op Donderdag. Er werd ons gezegt dat het tegen Zaterdag geleverd zou worden. Maar hebben niet eens een Track N trace ontvangen en geen antwoord op 2 mails. We hebben Postnl gebeld om eens na te vragen of er iets onderweg was naar ons, maar helaas niet. Helaas kunnen wij als bedrijf dan minder snel voort natuurlijk. Wij zullen alvast geen bestellingen meer van hier plaatsen.

heel slecht

heel slechte ervaring , heb een videokaart besteld en betaald waar k vervolgens niks meer van hoor, geen bevestigingsemail niks, als ik hun een email stuur antwoorden ze niet eens en zo ben ik mijn 685 euro kwijt...

Ik heb snel en efficiënt gekocht wat ik nodig had

Prima, alleen verzendkosten zelf betalen bij defect product is absurd

Bij Megekko heb ik 2 monitoren besteld van €309,- per stuk. Eén van deze monitoren had alleen een dode pixel en moest dus worden teruggestuurd. Bij het retourneren van een product betaal je alleen altijd zelf de verzendskosten, dit was bij mijn monitor €5,75. Ik vindt het absurd dat als er een kapot product wordt geleverd (al helemaal bij zo'n duur product), dat de consument zelf de verzendkosten moet betalen. Ik zal dan ook niet meer bestellen bij Megekko door deze reden.

Zoals het hoort

Het gaat bij megekko zoals het hoort, je kiest iets uit, klikt op bestellen en vervolgens krijg je het netjes thuis afgeleverd. Enige minpuntje was het formaat van de doos, was vrij fors voor alleen een toetsenbordje. Maar goed, als dat het enige is... ;)

In één woord : Super !

Zondag besteld, maandag in huis

Lage prijzen en snelle verzending

Ik heb nu twee keer computeronderdelen bij Megekko besteld. Het ging om artikelen die op voorraad waren waaronder een Ubiquity access point en een Intel NUC barebone. In beide gevallen hadden ze de laagste prijs op de Tweakers pricewatch. een probleemloze ervaring. De volgende dag bezorgd. Ik vind wel dat het merk Megekko geen uistraling heeft. Of op zijn minst een vreemde en verwarrende. Je kunt er ook tuinartikelen bestellen bijvoorbeeld. Daarom twijfelde ik in het begin wel of ik er goed aan deed om er te bestellen. Maar ja, door de laagste prijs overwin je die twijfel. ;-)

Snelle verzending

Snelle verzending en keurig verpakt.

Zo als het hoort.

Duidelijke site. Actuele voorraad. Geen poespas of rare prijzen. Ga zo door!

Keuze op webshop en afhandeling bestelling perfect.

Zie boven