Snel en voorbeeldig

Mijn eerste maal besteld bij Megekko. Voldoende productinformatie op de website. Zeer snelle levering. Veilig verpakt. Kortom voor herhaling vatbaar! Ik maak alvast reclame voor jullie.

Vandaag bestellen morgen in huis

Snelle afhandeling van ik had besteld super bedankt

Snelle service aan de laagste prijs

Ze hebben de laagste prijzen en alles netjes vlot geleverd de dag erna!

goedepresties

nooit heb gedacht dat het zo snel gaat

Snel geleverd, goed verpakt tegen een scherpe prijs!

snelle levering voor een zeer geschikte prijs.

Ze dlen wat ze beloven.

Enorm aanbod en snel geleverd.

Enorm aanbod en snel geleverd.

Een heerlijke ervaring

Mijn nieuwe vriendin laten kennismaken met Megekko .. ze vond hun bestelling geweldig... ze kwam ook lekker snel .. als beloning mocht ik zelfs (als eerste) er achterin .. echt een aanrader

top produkt

helder en duidelijk top

Goede en snelle service

Al diverse keren hier gekocht. Goede service ook bij een RMA.

Snel en accuraat

Na levering bleek 1 harde schijf DOA. Het traject van aanmelden van de retour , verzenden en ontvangenvan de nieuwe schijf verliep perfect en vlot.

Prima aanbod tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Supersnel geleverd

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, De volgende dag geleverd, scherpe prijzen, keurig verpakt. Topper.

gewoon goed

Snel

Net als mijn vorige bestelling super snel bezorgd. Goed verpakt. Nette prijs.

Fast delivery and the right parts

I received my parts in the right amount of time and with special care. Thanks megekko

Prima, snel geleverd

2 SSD's besteld. Volgende dag in huis. (via postnl pickup punt, zoals ook bedoeld)

Zoals altijd, gewoon goed

Prima betrouwbare leverancier.

snel, goedkoop, kan niet beter!!!

snel, goedkoop, kan niet beter!!! hoop dat het zo blijft!!!

Ronduit belachelijk

Ik heb afgelopen maanden voor meer dan 3000 € bij megekko besteld, en als alles werkt dan is het een prima winkel maar helaas; 1. Een monitor van meer dan 1000€ gaat na een half uur strepen en de beeldbuis is dus kapot. 2. Een videokaart werd alsnog opgestuurd terwijl ik die al optijd gecancelt had (en zorgt dus voor extra verzendkosten op mijn rekening) 3. Een kapotte Unifi G3 Flex camera. De Monitor werd retour verzonden (onverzekerd; hij is immers al kapot wat men mij ook bevestigde na het laten zien van de beelden) Komt daar aan en ''ineens'' is er sprake van fysieke schade aan de monitor, terwijl ik hem op exact dezelfde manier heb verzonden als megekko naar mij. Nu krijg ik dus geen geld terug door deze smerige spelletjes.

Duidelijke beschrijving snelle levering

Al mijn bestellingen de afgelopen 2 jaar zijn netjes geleverd, goed verpakt, duidelijke levertijden op de site.

Ik heb een Toetsenbord besteld. Ik heb hem volgende de dag binnen. Ben er zeer te vreden mee!

goed geregeld

alles goed afgehandeld zeker weer

Top producten tegen goede prijs en razendsnel geleverd!

Ik zocht de componenten die waren aanbevolen in Tweakers' best buy en vond alles bij Megekko.

ja

ja

Betrouwbaarste webshop ooit

Wordt netjes geleverd zonder schade. Je kan je heel goed navigeren op de site en de prijzen blijven altijd vriendelijk. Ik zou het wel fijn vinden als er een pc configurator was waarmee je heel makkelijk de onderdelen kan selecteren zoals bij alternate.