Great, as always

I bought my first computer in the Netherlands from Megekko and used them ever since. Fast, reliable and even throw in an occasional gift!

Goede service en goedverpakt

Bestelling zou uitgesteld worden omdat een product er niet was, toen ik gemaild had hadden zij dit meteen opgelost en werd mijn bestelling de volgende werkdag geleverd.

So far so good

Ok

Duidelijke site en soepel bestelproces!

Het vinden van juiste monitor was door goede beschrijving makkelijk en bestelproces en bezorgen verliep soepel!

Snelle levering zoals altijd

kwaliteit /prijsverhouding super

wat de site opgeeft met levering de volgende dag klopt precies en service perfect

Fantastisch geholpen

Ik had me de laatste jaren wat minder verdiept in de nieuwste en beste pc onderdelen, gelukkig heeft een super vriendelijke medewerker genaamd Maxim mij uitstekend kunnen helpen met achterhalen wat het beste zou zijn voor het budget en doel van de computer. Hiernaast zijn ook nog eens de prijzen het beste dat je in Nederland kan vinden. Zou hier zeker nog een keer winkelen!

Goede produkten met strakke prijzen

Zoals gebruikelijk bij MeGekko is het product de volgende dag al afgeleverd. Uiteraard goed verpakt aangekomen. Daarnaast zijn de prijzen, van de prodcuten die ik gekocht hebt, erg goed.

Al mijn onderdelen voor een nieuwe ITX build besteld en alles was de volgende dag geleverd. Na het bouwen ging alles probleemloos aan.

Wonderful. Highly recommended.

I love ordering from Megekko.nl. I have an excellent experience every time. Prices are competitive and every order I've had has been handled with speed and care. The only thing keeping me from giving a perfect score is that there is no free shipping offered with a minimum order amount even with a €1000+ order. In any case, looking forward to my next purchase!

snel, goed, aanrader.

's avonds diagnose gesteld, om 22u onderdelen besteld, 's anderendaags om 11u30 nieuwe onderdelen geleverd en 's middags is de klant weer aan het werk. Dat is service.

Goede omschrijving van het produkt, snelle afhandeling en levering

Perfect as always

I love this store. Clear website, fast delivery.

Gewoon fantastisch

Scherpe prijzen, kwaliteit en snelle service

Voor een aardig bedrag spullen besteld die incompleet geleverd zijn.

Als je als website aangeeft vandaag te bestellen morgen in huis te krijgen en vervolgens twee verschillende zendingen doet waarvan er 1 na drie dagen aan komt zijn jullie gewoon aan het bedriegen. Schuld wordt bij post NL neergelegd die vervolgens weer de schuld bij Megekko neer leggen. Eindstand, twee bedrijven die geen verantwoordelijkheid willen nemen en klant die de dupe hier van is. Bestel niet hier als je er zeker van wilt zijn dat je bestelling in 1 x compleet aan komt. Als je kan en wilt wachten geen probleem, maar contact zoeken met megekko klantenservice en PostNL klantenservice is gewoon een grote grap als ze elkaar gaan beschuldigen.

Prima levering

Prima levering van een adapter voor USB-C naar HDMI die ik bij een collega had gezien. Het product is snel bezorgd en was goed verpakt. Communicatie via de mail verliep vlekkeloos.

Quick, reliable and smooth

Over the past couple of months I made my PC purchases from this shop and all of them arrived on the following day plus even when I didn't like something I sent it back and they quickly processed the order and sent the money back, it's really an amazing shopping experience, flawless, I will keep buying from this shop for my PC choices.

Megekko is een top webwinkel. Zeer snelle en vlotte levering en het item is altijd zeer goed verpakt. Vriendelijke medewerkers.

Snelle levering en goede verpakking

Vóór 23:00, volgende dag geleverd. En dat klopt ook. Goed verpakt want dat vind ik ook belangrijk. Ga zo door!

Perfect snelle levering!

Perfect snelle levering!

meer dan uitstekent snel en goed

Ik heb met mijn oude grafische kaart meerdere crashes gehad. Na enig zoeken heb ik s'avonds een RTX4060 gevonden bij Megekko. Hoe mooi (opnieuw :-) ) leverde Megekko het de volgende dag al aan. Een fantastische service, compliment.

Fantastische service, snel geleverd

Ik heb vorige week mijn eerste eigen PC gekocht en zelf gebouwd. specs zijn helemaal naar het zin, met de i7-14700K, ASUS TUF RTX 4070-ti SUPER, MSI Z790 GAMING PLUS WIFI en de ASUS TUF Gaming 850W Gold PSU om dat hele feestje te voeden! Gaat af als een beest! Megekko heeft snel geleverd en had nagenoeg alles op voorraad waardoor ik in 1x klaar was, top!

Goede en keurige levering.

keurige lvering.

videokaart snel en voor concurrerende prijs geleverd

Op zondagmiddag bestelde ik een rtx4090 videokaart en m.2 geheugen bij Megekko. Op maandagochtend werd het al door postNL bij me afgeleverd, goed verpakt. Megekko was concurrerend qua prijs, maar niet de allergoedkoopste. Omdat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf heb ik er toch voor gekozen om daar te bestellen. De email-helpdesk die ik daarna raadpleegde om garantieregelingen te checken reageerde ook snel.

goed en snel

monitor besteld, verkeerde, mailtje erover heen gestuurd ter correctie en de volgende dag werd de voor mij goede bezorgd. prima afgehandeld dus!

Spinveld 8 4815 HS Breda

Onbekend