Prima service, prima prijzen en snelle levering

Ze doen af en toe wat overdreven hip, maar ze zijn best oké. Makkelijke configurator ook voor een pi kit, al staan niet alle opties daar in vermeld. Zo wilde ik een mooie aluminium case die meteen als heatsink dient, maar die moest ik apart kiezen.

Absoluut een top winkel!

Enorm groot aanbod en razendsnelle levering en service. Zelfs in het geval van een retour zijn ze super snel.

Prima winkel

Site ziet er netjes uit, veel producten en snelle levering.

Een klant voor 7 jaar

7 jaar met megekko en mijn ervaring 100 % positive. Snel een uitstekend service.

Kwaliteit spullen en snelle uitstekende service

Kwaliteit en snelle service

Snel en goed.

Goede omschrijving van product, super site, correcte en snelle verzending. Klein minnetje: product had prima als brievenbus pakketje verstuurd kunnen worden ipv grote doos…

Een winkel waar je van op aan kan

Ik heb al meerdere keren bij Megekko besteld en nooit stellen ze mij teleur. Mooie prijs, degelijk verpakt en mooi op tijd afgeleverd. Wat wil je nog meer Tot de volgende keer

Razendsnel geleverd , beste prijs op het net

Hard drive besteld gezien men oude schijf kuren kreeg. Nieuwe schijf geleverd zodat ik alles kon overzetten.

Goed produkt

Rudder pedals voor mijn flightsim op zondagmiddag besteld. De volgende dag thuis afgeleverd. Goede service en goed verpakt. Aangesloten op pc en werkre gelijk zonder installatie.

Top leverancier correct en supersnel!

Zeer snelle levering 1 dag !!!! Producten zeer goed verpakt en correct werkende zeer zeer tevreden van megekko

Goed en snelle levering

Altijd correct en betrouwbaar

Articles et livraison au Top !

Achat pour la première fois sur ce site et vraiment ravi! La Livraison super rapide (en un jour et demi) . Colis très bien emballé et chaque items de ma commande bien protégé. Certain que je recommanderai plus tard d'autres éléments.

Snel en geen gezeur !

Ze zijn super snel in leveren, en omruilen was ook binnen paar dagen geregeld. Vind meestal fijn om te kunnen bellen, maar dat kan niet, je kan alleen per email contact zoeken. Ondanks dat waren ze vele malen sneller met de Ruil dan de winkels die je wel kan bellen. Al met al iedere keer is een fijne ervaring bij megekko en beveel ze dan ook steeds vaker aan als betrouwbare hardware leverancier.

Vlotte levering en duidelijke webshop

Alle producten zijn goed gecatagoriseerd. Levering was erg snel.

Aankoop & retou => zoals het hoort

Aankoop verliep vlot en levering was ,zoals steeds, de dag erna! Na 14 dagen ineens een bootfailure, was duidelijk dat dit aan de nieuwe CPU lag. aangemeld en teruggestuurd. Jammer genoeg was PostNL hier voor 1 keer niet van de snelste (woensdag afgegeven en pas maandag geleverd bij Megekko) dezelfde dag al antwoord van Megekko en indien PostNL weer snel levert, kan ik morgen alweer genieten van een nieuwe CPU

uitmuntende ervaring

Na lang twijfelen en zoeken achter pc onderdelen voor een gaming rig was ik dan op megekko gevallen. - prijs: 1 van de goedkoopste die ik gevonde had - service: vraagje gesteld in het weekend (zelfs op een zondag dacht ik) en nog geen uurtje later antwoord (dankjewel Martijn en Lori) -Levering alles was piekfijn en strak ingepakt. levering was dan ook meer dan optijd gebeurt. Kortom 1 van de betere elektronica zaken die ik ken, ik bestel nog liever bij hun (in NL) dan in een locale zaak (BE) betere service kan men niet wensen.

Super service, snelle en duidelijke communicatie en gewoonweg uitstekend.

Wederom tevreden

Zoals eerdere bestellingen , snel het artikel op de site gevonden, tegen een scherpe prijs, makkelijk kunnen bestellen en betalen en de volgende dag in huis. Wederom tevreden dus

top zoals gewoonlijk

De beste webshop die er is voor PC komponenten.

Geweldige website. Ik bestel altijd mijn pc onderdelen hier. Altijd veilig verpakt en snel verzonden. Mochten er problemen zijn, reageren ze snel en lossen ze dit ook goed op. 10/10

Fijne shop en goede prijs

Uitgebreid aanbod, fijne site en goede prijs. Keurig verpakt en snelle levering. Wat wil een mens nog meer?

Als het product beantwoord aan mijn vereisten dan ben ik een tevreden klant, meer moet dat niet zijn.

Absoluut tevreden over kwaliteit en snelle levering.

Absoluut tevreden over kwaliteit en snelle levering.

Goede webshop

Veel aanbod en snelle levering.

Ruim assortiment, snelle levering, top!

Ruim assortiment, snelle levering, top!