Top producten en top geleverd

Super bedrijf. Goede aanbiedingen en super service. En snel geleverd

Supersnelle levering en perfecte service. Gewoon top!

Playseat challenge besteld. Volgende ochtend gelijk bezorgd. Ik werd ook via de mail op de hoogte gehouden van op welk tijdstip het pakket aan kwam. Dus snel geleverd en top service!

Bestelling prima verlopen

Kan geen negatief punt vinden tot nu toe

Beste service ooit

Snelste levering ooit met de beste service. Duidelijke omschrijvingen. Top!

goede en snelle levering

nette prijs snelle levering

Het artikel was makkelijk te vinden. 's Avonds een bestelling geplaatst en de volgende dag zonder problemen de levering.

Scherpe prijzen en supersnelle levering

In de avond mijn bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Fijne website, overzichtelijk, ruime keuze en voorraad staat netjes aangegeven. Megekko is voor mij zeker een blijver.

Simpel en snell

Prima ervaring. Snelle levering en uiterst scherpe prijs.

Simpel en snel

Bestellen bij Megekko ging simpel en de levering was snel. Ook was het product goed verpakt. Prima ervaring dus!

Great find.

A fantastic price with quality service. Good offering and 10 year warranty. Cheapest out of all competitors and fast delivery.

Excellent service

Next day delivery, cheapest parts I could find in Belgium, tracking my package was easy, delivered with care, 10/10 thank you! Will be ordering from you again!

Goed prijs en snelle levering.

Prima ervaring. Snelle levering en uiterst scherpe prijs.

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke service!

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke service!

Voor het eerst besteld. Snelle levering. Mooie prijzen.

Altijd snelle levering

Meerdere malen onderdelen besteld bij Megagekko. Altijd snelle levering, prima in orde. Eén van de eerste plekken waar ik kijk als ik iets nodig heb. Punt van kritiek: 'De webshop voor échte mannen' is een slogan uit 1998. Jullie verkopen ook vliegenmeppers, en een échte man doet dat met zijn voorhoofd, dat weet elke échte man. Ik bedoel maar.

Prima product

Sharkoon externe behuizing. Prima en snel binnen Jammer dat er een veel te grote doos omheen zit. Verpakking past door de brievenbus. Doos is 30x40 cm.

Fine computerconenten zaak

Veel componenten op voorraad, wat ik bij feel wrinkles missing en makkelijke site.

retour levering is niet klantvriendelijk en te duur

Als je een pakket retour wil sturen moet je eerst een account aanmaken en daarin een verzoek doen. Dit werkt niet echt klant vriendelijk. Daarbij is betaal je voor zowel levering als retour verzendkosten. Alternatieve webshops zijn qua levering net zo goed met retour zeker beter..

Beste Martijn, Bedankt voor je reactie en feedback. Wat vervelend om te zien dat je problemen ondervind met het retourproces van Megekko. We willen je natuurlijk zo goed mogelijk van dienst en we nemen je feedback ook zeker serieus! Kun je ons voorzien van je retournummer, zodat we verder me je kunnen kijken. Wellicht is er een oplossing mogelijk en kunnen we hier samen aan uitkomen. Graag vernemen we je reactie. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Megekko

Goed en spoedig

Altijd optijd en zeer aangename prijzen

Hele goede vepaking

Betalen geld binnen 3 dagen terug top!

Ik bestel voor 450 euro een oculus quest, op vooraad en kan geleverd worden op 18-02-2020: Bedankt voor je bestelling op Megekko.nl! We hebben je bestelling in goede orde ontvangen en verwerkt onder bestelnummer ME1202200696. De gekozen leverdatum is 18-02-2020. Onze webshopmedewerkers hebben je bestelling in behandeling genomen. Tijdens het verwerken zal je de voortgang van je bestelling per email ontvangen. Ook kun je klikken op het bestelnummer in deze email of inloggen op megekko.nl om de status van je bestelling te volgen. Vervolgens ontvang ik een vreemde email op 14-2 die nogal leugenachtig overkomt: Via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer ME1202200696. De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers. Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 18-02-2020 bij je te leveren. Overzicht bestelde producten: 1x 1756062 Oculus Quest 64GB In ons magazijn verwacht: 17-02-2020 Dat is natuurlijk apart: beste meneer de leverancier heft ons nog niks gestuurd maar we zijn wel voornemens het product op 18-02-2020 te leveren, wij kunnen nl geloof het of niet toveren…. Daarna op 17-02-2020 een mail dat het product mogelijk een maand later binnen komt, dat is dus niet zeker: Beste Paul Mostertman, Via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer ME1202200696. Je order bevat producten die helaas niet op 18-02-2020 geleverd kunnen/konden worden. De nieuwe leverdatum is 17-03-2020. Een klantvriendelijk bedrijf, geeft zelf de optie al aan het geld terug storten aangezien ze niet kunnen leveren! Dit voelt als diefstal! IK ben mijn geld kwijt en heb geen product immers. IK wil natuurlijk mijn geld, een behoorlijk bedrag terug en als ik het niet binnen 1 week terug heb ga ik megekko aanklagen! Hoop dat dit wordt begrepen.

Nette prijzen en snelle levering

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Gewoon prima.

Wow... wat snel

Vrijdagavond rond 22.30 uur een SSD harde schijf besteld en deze was op zaterdagochtend om 10.25 uur geleverd. Ik word hier heel blij van.

grote bestelling snelle levering trage service

onlangs complete zelfbouw besteld, zeer grote bestelling, netjes verpakt, zeer tevreden mee, relatief snel, wachten was op de case. nu wijkt 1 van de onderdelen af van de verwachting mogelijk defect. mail gestuurd echter geen reactie tot nu toe. erg jammer hopelijk hoor ik snel iets. was dit sneller geweest dan een 10