No cotrol on sent package

got 1 out of the packages I ordered

Zeer slecht bereikbaar! Erg irritant

Krijg per mail geregeld geen antwoord.

top service

Snelle bezorging zonder problemen.

Headset besteld en is netjes binnen de tijd geleverd dat aangegeven was. Top kwaliteit en super chill om met afterpay te kunnen betalen.

Heel goed service

Goed contact met de medewerkers. En snel levering

Vaak genoeg producten bij Megekko besteld. Altijd zsm gelevered, goed verpakt en nooit geen problemen gehad. Megekko is mijn eerste keuze als het om computers gaat.

Snelle levering maar stug met procedures

In weekend besteld maar vergeten iets toe te voegen. Meteen een mail gestuurd om bestelling te laten aan te passen of anders te annuleren. Doordat in weekend besteld is worden de mails niet gelezen, bestelling toch zo opgestuurd. Dit begrijp ik maar daarna geen mogelijkheid om het recht te zetten, blijven stug vasthouden aan eigen regels terwijl het gebrek aan hun kant zit.

Op tijd geleverd. Retour ook geen probleem

Op de afgesproken datum geleverd. Retour (ik had verkeerd besteld) ook geen probleem. Al adviseren ze om niet in de orginele verpakking te versturen (pc behuizing) hebben ze dit zelf wel gedaan.

Top leverancier, echt de volgende dag in huis!

Ondanks dat een deel van mijn bestelling op de site stond vermeld met levertijd 2 dagen, werd alles in 1 keer de volgende dag al besteld. En dan nog die prijzen, soms zijn bepaalde onderdelen iets goedkoper bij de concurrent maar door de goede en snelle service van Megekko blijf ik het toch bij hun bestellen :)

Goede prijzen en nette levering

De laatste weken meerdere bestellingen geplaatst bij Megekko en elke keer netjes geleverd. Ook als je meerdere dagen vooruit (en voor het weekend) besteld wordt je bestelling netje op het aangegeven moment bezorgd. Is wel zo prettig, zeker als je voor een paar honderd euro spullen besteld. Alle producten zijn netjes verpakt in originele verpakking en daarna samengevoegd in een grote doos opgevuld met luchtkussen folie. Volgende keer bestel ik weer bij Megekko!

Super team !!! - Super echipa!!!

's Avonds besteld ... de volgende dag naar huis. Uitstekend!! Comandat seara... a doua zi acasa. Excelent!!

• Ne-ai recomanda? Yes

supersnel

vandaag besteld , morgen in huis, helemaal top. Product prima verpakt.

Een top webshop

Zeer snelle levering en uitstekende prijs !! Een aanrader

Valt mee

ik heb al meerdere producten bij megekko gekocht en ik was zeer tevreden maar nu kreeg ik een moederbord die beschadigd is(zeker gebruikt) en ik heb een retour aangevraagd waarvan ik waarschijnlijk niks terug krijg. let erop! als je iets bestelt gelijk checken en als er iets mis mee is stuur terug.

Perfect zoals verwacht

Grote bestelling gedaan, volgende dag alles geleverd en netjes verpakt.

Geweldig.

Heb voor het eerst bij u besteld, mijn ervaring... Was een goede en snelle levering (was goed en zeker verpakt)

In een woord : slechte ervaring, teleurstellende service.

Ik heb bij Megekko een pcie-kaart gekocht voor de inbouw van een NVME-SSD op een ouder moederbord. Probleem is dat het schroefje waarmee de SSD moet worden vastgezet in een plastic zakje met een zip-sluiting zat wat met een plakbandje was afgesloten. Kortom : de 'nieuwe' pcie-kaart was dus kennelijk eerder al aan iemand anders uitgeleverd. Daar zou overheen te komen zijn als het schroefje van de goede maat was, het is een schroef van een speciaal formaat. Die heb je dus niet rondliggen. Er zat in het reeds eerder opengemaakte zakje een te kleine schroef, zo heb je niets aan die kaart. Erger nog je kunt niet verder met je bouwplannen. Ik heb dat per brand-email aan Megekko gemeld dat ik met spoed van ze wil weten of ze in zijn geheel die kaart gaan vervangen of snel het juiste schroefje gaan naleveren. Geen enkele reactie van Megekko, wel de vraag of ik een beoordeling over het produkt en de service wil schrijven. Bij deze dus.

Perfecte levering en afspraak

Is me goed bevallen.

Was op zoek naar een nieuwe ps voor mini pc. Een komplete behuizing met voeding werd geleverd aan een zeer correcte prijs. En snel geleverd

Uitstekend!

De beste prijs zag ik op deze webshop. Om 22.00 uur een monitor besteld bij Megekko en de volgende ochtend al aangesloten. Helemaal top!

Uitstekende klantenservice

Onlangs enkele artikelen gekocht voor mijn computer. Een dag later bleek dat een van de bestelde artikelen toch niet in voorraad was, en dat het enkele weken zou duren voor het terug beschikbaar was. Niet aangenaam, maar ik begrijp dat fouten nu eenmaal gebeuren. Heb toch maar naar de klantendienst een mail gestuurd (na 20u!) om op zoek te gaan naar een oplossing. Vrijwel meteen een heel behulpzaam antwoord gekregen. De volgende ochtend was het niet voorraadige artikel geannuleerd en waren de andere artikelen verzonden. Het bedrag voor het geannuleerde artikel zou terugbetaald worden, net als de verzendkosten voor een tweede bestelling om een alternatief product te kopen. De volgende dag alles netjes ontvangen, en de dag daarna stonden de correcte bedragen weer op mijn rekening. Top!

Top Web-winkel

Perfecte site; Uitstekende sortering met topproducten; Redelijk geprijsd; Zeer snelle levering; en ....... Uitstekende informatie en status overzicht

Heel vlot in alles

Gevonden wat ik zocht, op de website, en snel geleverd voor een prima prijs.

Netjes geleverde onbeschadigde producten.

De bestelling kon ik makkelijk plaatsen via een link van het gewenste product. Ontving daarna direct een orderbevestiging. De levering duurde in totaal 12 dagen, omdat het hier gaat om een Duits product. Maar ik heb de bestelling netjes per koerier en onbeschadigd ontvangen, dus ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Vlot en makkelijk geregeld

Alles snel in huis, en het is fijn dat je al goede aflevermogelijkheden kan kiezen, zo had ik gekozen voor levering 's avonds. Handig! Ik zal weer hier bestellen zodra ik iets nodig heb!