Goede prijs/kwaliteit, snelle levering.

Super snelle levering

Snelle levering en goede prijzen en netjes verpakt.

Overzichtelijk

Goede site, duidelijke en snelle comunicatie, correcte levering

prima levering goed op de hoogte gehouden

zeer goed, moest even wachten maar duidelijke communicatie en t was er een dag eerder dan verwacht

Prima webshop

Uitzoeken ging snel en goed. Bestellen ging vanzelf. Iets langer geduurd ivm niet op voorraad. Maar was het wachten waard, schadevrij door postnl geleverd, Algemeen aanrader.

Duur en geen technische ondersteuning

Veel (en bedoel echt veel) duurder dan 2 bekende nederlandse shops. Ze beweren goedkoper te zijn omdat ze alleen een webshop hebben en ze bieden geen tecnical support.

Beste, Hartelijk dank voor je review. Per email hebben wij gereageerd, wij vernemen graag een reactie om te kijken wat precies het probleem is en of we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

Snelle levering van topproducten

Makkelijk om alles te vinden op de website, goede prijzen, en duidelijkheid over de snelheid van levering. De bestelling was prima verpakt, alle onderdelen zijn goed aangekomen.

zeer goed, maar iets kan beter

Alles wat ik bestel is meestal op voorraad en dus ook snel in huis . Ook de prijzen zijn vaak wel goed, soms is iets duurder dan bij een ander en soms ook goedkoer dan bij een ander. het enige minpuntje vind ik de korting die voorgeschoteld krijg, van bijna 17 euro. Ik maak daar geen gebruik van omdat ik vind dat je als goede klant zo korting moet kunnen krijgen, zonder iets te hoeven doen. Dus dat moet/kan anders

goede levering

Goede levering en communicatie van status

Top service ,goede communicatie.

keurig een mail dat het bestelde artikel later kwam en de leveringsdata niet gehaald kon worden. Het artikel was op de nieuwe datum keurig op locatie.

Gevonden wat ik nodig had en snel geleverd

Megekko had nog die ene scherm op voorraad waar ik al een tijd naar heb gezocht. De beschrijving was daarnaast duidelijk. Ook is Megekko gemiddeld goedkoper dan haar concurrenten. Door de snelle levering en prijzen hebben ze er een nieuwe klant bij!

Mijn nieuwe favoriete winkel!

Snelle levering en alles zeer goed verpakt. Daarnaast zijn de prijzen ook heel erg goed vergeleken met andere sites.

Nice prices and fast delivery

I ordered from them multiple times and the price was good compared to other shops and delivery was fast

Snelle levering, goede service, goedkoop, veel op voorraad; wat wil je nog meer?

Defecte artikelen kosten consument geld

Bij Megekko een mini pc gekocht voor €148,95. De pc wilde niet opstarten. Dus retour. Moet ik zelf de retour kosten betalen €7,95 Na een paar dagen maar eens gemaild wat de stand van zaken zijn. Duurde ongeveer 9 werkdagen. Begrijpelijk in deze Carona tijd. Na 9 werkdagen en mailtje dat ik mijn geld terug krijg weer 5 werkdagen. Krijg ik €145 terug i.p.v. 148,95 dit grapje kost mij meer dan €10. En waarschijnlijk word dat artikel weer gewoon verkocht. Ze hebben wel de tijd om op slechte beoordelingen te reageren. Ga de RMA helpen of de klanten hun geld retourneren. Zoals ze op de website vermelde Megekko is zo gek nog niet. Bedenk dan, dat mensen die in een dwangbuis zitten de hele dag roepen ben niet gek .

Kreeg een DOA. Retour aangemeld en er is nog niet gereageerd.

Cx450m doet het niet. Aangemeld als retour, maar nog geen reactie.

Beste Virgil, Hartelijk dank voor je review. Per mail hebben wij contact met je opgenomen, wij vernemen graag een reactie. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

Perfecte service

Zoals ik al zei, gewoon perfect

Ondanks hemelvaart en corona super snelle levering!

Bestelling netjes op tijd!

Upgrade onderdelen gekocht voor mijn computer en deze werden netjes zoals afgesproken geleverd.

Fijne service en snel geleverd

Fijne service en snel geleverd Behuizing was niet Snel te leveren, gevraagd of die geannuleerd kon worden, en een andere bestellen. Geen probleem zelfs de verzend kosten werden vergoed

Great service and reliable

Bought a laptop recently and everything went very smooth without any issues

Uitstekende kwaliteit

Super kwaliteit en goeie bezorging

Snel en erg veilig verpakt

Pakket was erg snel geleverd en was zorgvuldig verpakt.

Correct, duidelijk!

Op aanraden van mijn zoon besteld bij Megekko. Alles foutloos verlopen!