Snel en netjes geleverd en grote voorraad.

Normaliter zocht ik altijd via Tweakers de beste verkopers. Daaruit bleke Megekko vaak al in de top te zitten. Sinds de afgelopen tijd, kijk ik eerst op Megekko voordat ik bij de concurrent kijk. Bij sommige bestellingen krijg je een kortingscode voor de volgende bestelling wat toch weer wat waardering laat blijken. Prima tent.

Vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen geleverd. Netjes verpakt.

Snelle en correcte levering

Zoals altijd weer snel en correct geleverd.

Snel, goed en goede prijs

2TB harddisk besteld welke netjes werd geleverd in goede verpakking.

FANTASTIC/ FANTASTISCHE

EASY TO ORDER ON LINE, GREAT PRICE, DELIVERED TO BELGIUM WITHIN 18 HOURS. WHAT MORE DO YOU WANT. FANTASTIC SERVICE!!! GEMAKKELIJK ONLINE TE BESTELLEN, GOEDE PRIJS, GELEVERD IN BELGIË BINNEN 18 UUR. WAT WIL JE NOG MEER. FANTASTISCHE SERVICE!!!

bijna perfect

Bestelling en levering van het product waren perfect. De enige reden waarom dit geen 10/10 is, is omdat ik een fan heb moeten aanpassen om op de AIO te passen. dit probleem zou je niet hebben indien je gaat voor de meegeleverde fans. Indien je unifans van Lian-Li hebt moet je een stukje aanpassen om niet in de weg te zitten van de tubing op de radiator zelf.

Snelle en prima levering

Goede en duidelijke site. Levering ging snel.

très bonne première expérience

bon produit bon rapport qualité prix livraison très rapide et soignée je recommanderai des produits chez eux à recommander

Precies wat je zoekt.

Precies wat je zoekt.

Ik bestel online vaak op Megekko

100% betrouwbare online site. Snelle en correcte levering. Ik raad Megekko aan.

next day shipping hella good

this alleen jammer dat ik paypal niet meer kan gebruiken.

Zoals ik bij Remarkt gewend was

Quickest delivery ever

Both items were in stock and I received them safely the very next day. Also it was in a sensible sized box not like Ama**n with there boxes 5 times the size of the item you buy and fill up your paper bin instantly

Super snel geleverd.

Snelle levering. Goed ingepakt.

Uitstekend klant vriendelijke

Megekko zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Top service.

super

Na lange twijfeling toch maar een bestelling geplaatst. Het achteraf betalen lukt niet echt. Dus maar gewoon met de kaart. Geen probleem. Levering, verpakking en afhandeling top.

Besteld en andere dag in huis Super tevreden

Super snel en goed verpakt geleverd

En het was nog goedkoop ook met verschillende onderdelen met korting!

Alles was zelfs nog beter dan verwacht

Goeie service

Ik had mijn bestelling geplaatst en de levertijd werd geschat op 22 September, vervolgens kreeg ik 2 dagen na mijn bestelling een email dat 1 van de artikelen onverkrijgbaar was, ik heb heel simpel hey product kunnen vervangen voor een ander die zelfs beter is door alleen te hoeven reageeren met de link naar het vervangende product, verbolgens was de levertijd van 22 September naar 16 September! Mijn producten zijn dus al binnen en alles werkt naar wenzen, top service!

No nonsens website met ruime keuze

Altijd vlotte levering voor een goede prijs.

PCIe voedings kabeltje vermist

Ik ben enigzins teleurgesteld toen ik er bij installatie achter kwam dat de GTX 1660 video kaart een externe voeding nodig heeft en het kabeltje hiervoor niet bijgesloten zit. Zonder dit kabeltje boot de PC gewoonweg niet op en dan is het spoorzoeken wat daar de reden voor is. Bij een video kaart van 250 Euro, is een PCIe kabeltje van nog geen 4 Euro echt geen overbodige luxe. Of op zijn minst toch een referentie in de omschrijving van de kaart dat zo'n kabeltje gewoon nodig is. Het is gewoon een zware teleurstelling als je je PC heb open geschroefd, de nieuwe kaart heb geplaatst waarna het simpelweg niet werkt. En dat na speuren op internet blijkt dat je nog een paar dagen moet wachten op een heel simpel voedings kabeltje, voordat je verder kan. Erg jammer.......

Duidelijke omschrijving bij artikel, nette bevestiging met factuur, je kunt de order en de verzending online volgen, aflevering via DHL was prima. Kortom, super.