Waanzinig !!!

Snelle levering voor mooie prijs. Alles snel geleverd en netjes verpakt. Leuke tekst op verpakkingsdoos.

Super snelle levering en betrouwbaar

Bestelling geplaatst en direct volgende dag in huis! Mooi verpakt en geinige doos. Ook retourneren gaat soepel en snel.

Slechte service

Na dat ik al veel geduld heb getoond na het vele uitstellen van de levering van mijn gekochte onderdelen. Verwacht ik toch een redelijke tegemoetkoming. Ik vind dit geen normale gang van zaken. Zo kunnen jullie nog heel lang mijn bestelling uitstellen... Terwijl dit enkel over 1 artikel gaat, hadden jullie op zijn minst al de rest al kunnen leveren. En zou ik misschien in jullie geval van leverancier veranderen aangezien deze hun levertermijn niet kunnen nakomen. Bijkomend zou ik graag de juiste leverdatum weten in plaats van mij elke keer opnieuw een nieuwe datum te laten weten. En zet dan ook niet op jullie site dat het stuk uit voorraad leverbaar is...

misleid met specificaties en krijg na terugleveren niet alles terug

CD-speler (ziet er overigens verder zeer degelijk uit) stond aangegeven met als extra en line-out aansluiting (dus niet alleen hoofdtelefoon uitgang). Toen het apparaat binnen was meteen uitgeprobeerd, echter geen line-out aansluiting. Zou gebruikt worden in de autoradio via de cassettespeler. Geprobeerd via hoofdtelefoon, maar heel zacht en zware brom (volume regelaar van CD-speler op max, anders helemaal slecht te horen) Ik kreeg alleen aankoopbedrag terug en zowel transportkosten en retour kosten kon ik naar fluiten.

doet wat beloofd is

goede prijs en levering

Ik hoef alleen mijn goed gelukte bestelling te beoordelen.

Ik doe twee bestellingen. Een gaat prima, de tweede is een drama. Alleen van de eerste wordt me gevraagd om een beoordeling te geven. Zo is het niet zo moeilijk om je score hoog te houden. In mijn ogen een nogal foute manier van doen, daarom een 1.

Prijsverandering per direct doorgevoerd

In het tijdsbestek dat ik mijn Rabo reader moest pakken om de betaling te voltooien, is er ruim 50 euro in mijn nadeel veranderd aan de prijzen in het winkelmandje. Niet echt een aangename verrassing om het zo maar even te zeggen.

Snel geleverd en goedkoop.

Mijn NVME-SSD werd snel geleverd; daarover geen klachten. Echter, toen ik enige dagen later informeerde naar het voltage (op de site werd 2 volt vermeld) van Kingston ValueRam kreeg ik daarop geen inhoudelijke reactie. Dat heb ik dus maar elders besteld. Qua prijs kan ik Megekko zeker aanbevelen; qua service wat minder.

Snel, duidelijk en goed.

Bestelling werd vlot geleverd, goed verpakt. Helaas RMA voor geheugen wat instabiel bleek. Dit werd met duidelijke instructies snel afgehandeld en omgeruild. Alles werkt nu, top. Met de black friday en sint drukte een hele prestatie zeker complimenten waard.

Goede prijs

Goede prijs en snelle levering

Heel goed!

Bestelde producten werden snel en netjes afgeleverd.

Snel en helemaal niet duur

Alles gaat snel bij Megekko: zoeken op de website, bestellen, betalen en leveren. En dat allemaal voor één van de laagste prijzen die ik kon vinden. Super!

Bar en bar slecht.

Een RTX2080 gekocht voor 700, alles leuk en aardig. op de site stond niks van: gebruikt artikel etc etc, wat blijkt.. de seal was gebroken, stof op de fans, en de beschermers van de displaypoort etc miste. een code gehad voor COD want dat was in de RTX actie, wat blijkt: code is gebruikt geweest op deze videokaart. Megekko gemaild, want bellen?? nergens is er een nummer bekend, heel erg slecht! Megekko gemaild en uitgelegd hoe en wat krijg je een mailtje terug: nee meneer dat kan niet, wij verkopen alleen NIEUWE items, het kan wel zo zijn dat de verpakking is omgerolen voor een oudere verpakking. (?? waarom? als het product nieuw is, lijkt mij dat de verpakking ook nieuw is? en stel is dat niet zo, dan komen de serie nummers toch ook niet meer overheen?) Kaart gauw retour gedaan, en gelukkig mijn geld terug gekregen. maar dit was ook de laatste keer dat ik bij dit bedrijf wat heb gekocht.

Jammer en verspild geld.

Ik kocht drie rookmelders MET koppelbaar via draad voor uitbreiding van mijn bestaande systeem. Hoewel de rookmelders op site als koppelbaar via draad staan ontving ik rookmelders zonder die eigenschap. Ik vermoed dat de omschrijving op de webshop fout is en die beschrijving is ook na drie weken nog niet aangepast.. Nooit een reactie op mijn 2 emails gehad, dus als er wat fout gaat dan blijf je er bij Megekko mee zitten. Ik kan deze webshop niet aanraden.

Alles perfect geleverd.

Alles zeer snel geleerd en in perfecte staat.

Beste prijs zonder adders onder het gras

Via Megekko heb ik de onderdelen voor een nieuw PC gekocht. Via Tweakers hield ik de prijzen in de gaten en deze waren voor vrijwel ieder onderdeel het laagste bij Megekko. Daar kwam nog wat korting bij ook. Levering en e-mails waren ook zoals ze horen te zijn. Ik zou zeker nog een keer klant worden.

PRIMA

Goede prijs, snel geleverd, en alles in orde met de goederen.

Goede prijzen, zeer snelle levering!

Zeer uitgebreid assortiment en veel direct leverbaar, daarom gekozen voor Megekko. M'n bestelling werd ook zeer snel geleverd.

Goede producten voor een scherpe prijs.

Alles klopte. Scherpe prijs.

Gewoon besteld en geleverd zoals God het bedoelt heeft. Niks te klagen

Helemaal oké!

Al een paar keer iets besteld via Megekko.nl en tot op heden geen teleurstellende ervaringen gehad.

In 1 zin...5 sterren

Heel fijn is de optie wanneer je je bestelling wil laten bezorgen. Verder levering zoals besteld. Megekko is zo gek nog nie... 👍🏼

Megekko doet wat ze belooft en gezien de drukte echt op de desbetreffende dag bezorgd.

Waren alle webwinkels maar zo goed.

Super snel geleverd, op zondag besteld maandag al in huis. Volgende keer zeker weer bij megekko best

Dit was de 2de keer en wederom snel geleverd echt top.

...