Uitstekend, zowel in prijs als levertijd!

Mijn eerste ervaring met Megekko is heel erg goed bevallen. Een uitstekende prijs en het artikel werd razendsnel (gratis) geleverd. Duidelijke website met een uitgebreid assortiment.

Super snelle levering, netjes verpakt, en uitgebreid assortiment. Super!

geleverd volgens afspraak

prijs was goed, snel in huis en in goede staat, service ok.

komen afspraak na!

leveringen compleet en snel... geen enkel probleem.

Perfect en snel

Laagste prijzen voor de producten die ik nodig had, snelle levering!

Betrouwbare winkel

Goeie winkel. Levering altijd op tijd en spullen in top conditie.

Zeer tevreden !!!

Ik kan bij deze webshop veel kopen wat ik nodig heb ! En zeer snelle levering en producten zijn keer op keer in een goeie staat aangekomen. . . Bedankt medewerkers van Megekko !

Zoals het moet zijn.

Heel goed.

Snelle levering.

Uitstekende website, snelle levering en voor bijna alles de goedkoopste.

2 maal perfecte bestelling

Pakjesdienst was niet professioneel Pakje werd gewoon aan de deur gezet zonder aan te bellen. Handtekening voor ontvangst was getekend door een ander persoon

Overzichtelijk, snel en betrouwbaar!

Compleet nieuwe pc samengesteld via de website. Per product stond een duidelijke uitleg en de levertijd. Na betaling werd en een bevestiging gestuurd op de mail, met een track&trace. Mijn levering was keurig en stevig verpakt! De prijzen zijn niet te evenaren met andere websites. Megekko, bedankt!

Supersnelle levering en goede prijzen

Alles was op voorraad en snel geleverd.

Megekko: Super ervaring! Snel correct en eerlijk

Afgelopen week mijn componenten voor mijn pc besteld. Het was een flinke bestelling, maar geen enkele moeite voor Megekko. Alles op tijd en binnen 24 uur stond het bij me in de woonkamer. Ik ben vriendelijk te ‘mail’ gestaan door de klantenservice. (Manon, je bent een topper!) Alles was heel goed verpakt, er zaten zelfs geen ‘vervoer sporen’ op de verpakking van de case. Al met al een geweldige ervaring, ik kom zeker terug bij deze winkel. Complimenten!

Keurige levering

Prima,,,

Goee verzorgd, geleverd volgens afspraak, snelle levering

Bestelling, afhandeling en levering geven een vertrouwt gevoel.

Goee verzorgd, geleverd volgens afspraak, snelle levering

Bestelling, afhandeling en levering geven een vertrouwt gevoel.

Prima webwinkel met lage prijzen en goede levering

Ik had een flinke bestelling en wilde daarvan 1 product annuleren. Contact opgenomen met de klantenservice en binnen 2 uur (as advertised) bericht dat ze het zouden regelen. En jawel hoor, op de dag dat de spulletjes bezorgd werden netjes mijn geld teruggestort gekregen. Top!

Snel, duidelijk en correct

Volgende dag ontvangen, Duidelijke communicatie hieromtrent.

Bestelling niet ontvangen, moet alsnog betalen.

Bestelling niet ontvangen, moet alsnog betalen.

Beste Nick, Hartelijk dank voor je email. Uiteraard hebben wij hierover al contact met je gehad (bestelling via Klarna). Wij hebben een uitgebreid onderzoek gedaan bij Post NL en de uitslag hiervan staat vast. Helaas kunnen wij je hier in niet verder helpen, aangezien je het pakket in ontvangst hebt genomen. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

hele goede website erg fijn om spullen van te bestellen.

goede en snelle levering. leuke gratis spulletjes bij je aankopen met speciale kortingscodes en alle spullen die ik tot nu toe heb besteld waaren allemaal heel goed. erg fijne website!

Netjes en snel afgehandeld

Snel en naar alle tevredenheid

Topbedrijf!

Alweer een vlotte levering van mijn bestelde producten!

Fast as Hell,...😏😉

Super fast and Accurate,...!!! Bedankt,...

Goede site, groot assortiment en scherpe prijzen

Groot assortiment, scherpe prijzen en snel bezorgd. Zoals omschreven

alles was snel bezorgt.

en goed op tijd bezorgt ga zo door.