Duidelijke communicatie. Uiteraard product geleverd zoals besteld

Prima service.

Het bestelde werd netjes binnen één dag geleverd.

Heel snelle levering, product is ook zeer goed.

goede kwaliteit en snelle levering

ik ben zeer tevreden over mijn bureau stoel die ik heb aangekocht bij Megekko ik was aangenaam verrast door de snelle levering !!

Snelle en correcte levering

Megekko was toch weer de goedkoopste aanbieder dus keuze snel gemaakt. Vooral om de goede ervaringen

Goed, snel en goede prijs

Simpel goed

Ruim assortiment, snel geleverd

...en scherp geprijsd! Ik ben een tevreden klant.

Ik ben zeer tevreden over het product alleen nog inbouwen goed verpakt en op tijd geleverd

Een prettige webwinkel met goede service

Ik had een retour gedaan van een product en dit was binnen twee weken opgelost zonder veel poespas. Direct weer nieuwe apparatuur besteld - klantenbinding is heel belangrijk tegenwoordig en de goede service heeft mij er van overtuigd om terug te komen.

Very quick purchase and shipping

I ordered several components to make a desktop PC and everything was well packed and delivered in 24 hours. Unfortunately the power supply was defected and I just opened a return enquiry. I would give them 5 stars depending on how they manage the return.

• ¿Nos recomendarías?

Snelle levering juiste spul op voorraad voor de juiste prijs

...

Helemaal top

Goede en snelle afhandeling

Op woensdag besteld, keuze om savonds te laten bezorgen, de volgende dag. keurig afgeleverd door bezorger, verpakking helemaal top. Prima service

Alles voor een goede prijs

Oké, niet de beste gang van zaken voor mijn bestelling. Maar een foutje kan snel gebeuren, mijn bestelling heeft er 10 dagen over gedaan nadat een onderdeel niet op voorraad bleek. Zo lang kon ik niet wachten, tweede bestelling gedaan en deze is netjes op tijd geleverd. Kan gebeuren, goede prijzen, 7.

Snel en goed geprijsd!

Vlot en Goedkoop !

Alles vlot verlopen van bestelling tot en met levering. Ruim gamma producten en goede websyte. Een aanrader dus.!

Mooie producten voor een mooie prijs

Ik kijk altijd eerst op megekko omdat de prijs toch vaak net iets mooier is.

Snel, duidelijk en adequaat

De klantenservice van Megekko reageert snel en duidelijk en handelt vervolgens op adequate wijze om de beste oplossing mogelijk te bieden. Het beste is dat ze bij Megekko met de klant meedenken. Ze komen zelf met een alternatief of compensatie, in plaats van de klant opzadelen met extra gedoe en/ of kosten. Megekko, GA ZO DOOR!

Overzichtelijke website, volgbaar bestelproces en snelle levering.

Overzichtelijke website en duidelijk volgbaar bestelproces. Tot nu toe spullen altijd snel geleverd.

snel en goed verpakt

snel, s'avonds besteld s'morgens om 10.00 uur in huis en goed verpakt

Super shop

Prijzen zijn zeer concurrerend. Assortiment zeer uitgebreid. Website is snel. Product informatie zeer uitgebreid. Levertijd klopt ook zeer netjes. Informatie via mail is niet overkill (geen spam) maar je wordt wel zeer goed op de hoogte gehouden.

Alles besteld, ook geleverd

X

X

Fijne webshop om computer onderdelen te bestellen.

Prima geregeld. Precies op tijd ontvangen, makkelijk te volgen. Eerste keer maar prima bevallen