Gewoon perfect

Bestelling (4 Tb NAS schijf van WD) gedaan in het weekend, maandag al op kunnen halen (mijn voorkeur) in de PostNL shop, heel handig en niet thuis te hoeven blijven voor een pakketje, de afhandeling van de bestelling door Megekko is 100% , goed en veilig verpakt, harde schijven zijn nou eenmaal kwetsbaar! Voor de volgende bestelling weer naar Megekko!!!

Geweldige online winkel met lage prijzen.

Heb bij megekko alles besteld voor het bouwen van mijn nieuwe game computer. Had alles snel in huis. Ook zijn ze erg goedkoop in vergelijking met andere webshops. Ze doen het in mijn ogen net even wat leuker en beter dan de concurrentie. Ga hier in de toekomst zeker weer wat bestellen.

groot aanbod met een snelle levering

Niet veel plaatsen bieden zo'n groot aanbod inzake computeronderdelen als megekko. Daarbovenop was de levering vliegensvlug.

Wederom zeer tevreden

Ik heb al eens besteld bij Megekko en dat was al goed. Nu weer besteld en weer zeer snelle levering. Goede uitleg op de website. Aanrader!

snelle levering en goede prijs

vorige week voor het eerst gezien deze site, prijzen zijn zeer gunstig en de service is uitstekend, niks mis mee!!

goede prijs en snelle verzending

goede prijs en snelle verzending

Keurig behandeld en geleverd

Het was een goede ervaring

Goede prijzen, snelle levertijd, geen problemen.

gewoon goed.

Geen poespas gewoon goede, nette, snelle levering.

Good service happy customer.

I ordered my purchase at night and it was delivered within one day and a half. I'm a happy customer. Thank you.

Top bedrijf! Snel geleverd, prima kwaliteit.

Alleen maar positief.

Alle bestellingen zijn keurig verzorgd en bezorgd, zoals verwacht.

Ik heb twee keer kort achter elkaar een bestelling gedaan, en vlotjes op de verwachte datum bezorgd. Het is wel zo dat de artikelen op voorraad waren. Met levering op langere termijn heb ik (nog) geen ervaring. Het e-mail verkeer is helder en duidelijk.

Volgens levertijd opgave geleverd! Zorgvuldig verpakt.

Snel en juist geleverd!

goede en snelle levering

mijn eerste bestelling maar ga het zeker meer doen

Top service en bedrijf!

Bestel maandelijks of soms zelf wekelijks bij Megekko en altijd bericht als iets later geleverd wordt. Maar over het algemeen voor 22.30 besteld is de volgende dag in huis!

perfect!

Snel gevonden wat ik zocht, zeer goede prijs, de volgende dag in huis en geheugen werkt prima! Zo moet het!

Alles tiptop in orde

Levering op tijd en goed verpakt, een aanrader.

Om 22u bestellen en 's anderendaags tegen de middag thuis. Super!

Degelijke website en supersnelle levering.

Troep voor échte mannen

Ik ben een vrouw en ik heb een bestelling gedaan. Later zag ik op de doos dat Megekko.nl blijkbaar voor mannen is: 'de webshop voor échte mannen'. Vrouwen zijn daar dus niet welkom. Maar goed. Het geheugen lag verder los in de doos en de condensatoren staan bol. En dat bij een nieuw moederbord? Schaam je. Koop niets bij Megekko.nl!

Product goedkoop en met alle toebehoren zeker het aanbevelen waard.

Binnen 24 uur keurig verpakt en bezorgd. Geweldig.

zeer goed

De eerste keer goed verlopen

Goed.

Vlot bezorgd, maar in een veel te grote doos. De bestelling had ook door de brievenbus gekund.

Makkelijk bestellen en vinden wat je zoekt. Snelle verzending in goede verpakking en topper qua prijzen.

Top, alles geleverd in binnen 1 dag

Componenten voor een zelfbouw game pc uitgezocht, besteld en door Megekko tegen een goede prijs, vlekkeloos geleverd.