Volgens afspraak op tijd geleverd

Probleemloos bestellen en op tijd geleverd volgens afspraak.

Correcte levering en op tijd

Heel positief voor mijn eerste bestelling

Goede snelle service en levering

Bestelling en levering is top, snel geleverd.

Alles naar wens.

Snel en goed.

Helemaal positief

Daar zat ik dan...defect moederbord...gelukkig was mijn game systeem ongeveer sowieso aan vervanging toe (i5-2500k, DDR3,...). Tot 22.20u heb ik zitten twijfelen....blijven bij Intel of naar AMD Ryzen gaan...uiteindelijk de knoop doorgehakt en om 22.25u was de bestelling geplaatst....theoretisch klonk het 'tot 22.30u bestellen, morgen geleverd'. Ik was blij verrast enkele minuten later reeds een bevestigingsmail te krijgen, en weer enkele minuten later de melding te krijgen, dat het pakketje reeds aan PostNL was afgehandigd. De volgende dag in de voormiddag was alles netjes geleverd in Vlaanderen...dikke pluim voor de logistieke medewerkers! Ik vind het ook leuk, dat er vaak cadeautjes meegegeven worden, helaas was ik persoonlijk de code vergeten in te vullen, maar dat doet niets af aan mijn positieve ervaring(en) bij Megekko. Will shop again, dat is zeker !

Fijne Webshop

-Het is een fijne webshop en de producten zijn altijd goed verpakt. -De website is wel overzichtelijk. -Er is een ruime keuze aan producten. -Goede kortingen op sommige producten. -Producten zijn snel verzonden.

Beste prijs en supersnel

Beste prijs en supersnel

Ongelofelijk snel en correct, TOP

Even voor 11 uur ‘s avonds besteld, de andere dag voor 11 uur ‘s ochtendspits een keurige doos afgeleverd met mijn bestelde producten. Zo snel heb ik nog nooit bestellingen gekregen! TOP

Supersnel geleverd

De site is duidelijk, goede omschrijving artikelen.

Fijn

Dat is zo gek nog niet. Computer is nu ook stukken sneller.

super

savonds besteld, dag erna halfweg middag geleverd in stevige (niet ingedeukte) verpakking + aerobubbel vanbinnen. (nl naar be) reeds alles stukken voor een pc daar besteld aan beste prijzen en supersnelle correcte service.

vlugge en goede bestelling dank U +++

vlugge en goede bestelling zeer te vreden dank U+++

Supersnelle levering

Op zondagmiddag besteld, 24 uur later in huis. Da's toch geweldig! En een uiterst scherpe prijs met een extra kado op de koop toe, een topbedrijf.

snelle levering ,goed produkt

nvt

Het juiste product snel en netjes ontvangen

Het juiste product snel en netjes ontvangen.

heel goed , 2 keer besteld en geleverd prima verpakt en in top conditie geleved

heel goede ervaring

Zeer snelle levering !! de prijzen zijn goed, niet te duur

Zeer snelle levering !!

Past goed bij persoonlijke wensen.

Binnen 5 minuten gekocht wat ik zocht voor een goede prijs ...met gratis headphones!

Supersnel en correct

De volgende dag in huis waar anderen 3 of 4 dagen voor nemen.

To recommend!!

Very puntual, very fast and very accurate to inform you about the delivery!

Goede prijzen, snelle levering.

Ik heb 2 verschillende bestellingen gedaan, beide werden steeds de volgende dag geleverd (in België). Bij de tweede bestelling op een vrijdagavond zag ik dat een artikel een langere levertijd had en daarom de volledige bestelling pas later ging komen. Even een mailtje gestuurd om het ene artikel te annuleren en enkele minuten later een mailtje terug gekregen met de annulatie en de zendbevestiging van de andere artikelen. Deze werden keurig zaterdag geleverd. Perfecte service!

Goedkoper dan de rest, geleverd volgens afspraak

Prima! No nonsense. Doen wat je belooft

Prettig en adequaat klantcontact van A tot Z

De vragen per e-mail werden snel en keurig beantwoord, het bestelproces en de webshop is erg goed. Alleen de zoekfunctie (het resultatenvenster) kan nog iets beter, met name de filteropties. De verzending was keurig op tijd na bestellen (half uur voor sluitingstijd besteld) en netjes verpakt; de dag erna al geleverd. Enkele dozen waren wel beschadigd maar dit is vermoedelijk door het vervoer gekomen; de producten waren onbeschadigd. Heb nog nooit eerder besteld hier, maar prima webshop en prijzen! Ik zal er vaker bestellen.

Makkelijk bestellen, goedkoop en erg snel geleverd

Prima producten (wifi routers) Zeer snel geleverd. Goedkoper dan anderen (wit model)

Top !

Fijne filters op de site, makkelijk bestellen en heel snel geleverd !

Over Megekko.nl