Perfect snelle levering!

Perfect snelle levering!

meer dan uitstekent snel en goed

Ik heb met mijn oude grafische kaart meerdere crashes gehad. Na enig zoeken heb ik s'avonds een RTX4060 gevonden bij Megekko. Hoe mooi (opnieuw :-) ) leverde Megekko het de volgende dag al aan. Een fantastische service, compliment.

Fantastische service, snel geleverd

Ik heb vorige week mijn eerste eigen PC gekocht en zelf gebouwd. specs zijn helemaal naar het zin, met de i7-14700K, ASUS TUF RTX 4070-ti SUPER, MSI Z790 GAMING PLUS WIFI en de ASUS TUF Gaming 850W Gold PSU om dat hele feestje te voeden! Gaat af als een beest! Megekko heeft snel geleverd en had nagenoeg alles op voorraad waardoor ik in 1x klaar was, top!

Goede en keurige levering.

keurige lvering.

videokaart snel en voor concurrerende prijs geleverd

Op zondagmiddag bestelde ik een rtx4090 videokaart en m.2 geheugen bij Megekko. Op maandagochtend werd het al door postNL bij me afgeleverd, goed verpakt. Megekko was concurrerend qua prijs, maar niet de allergoedkoopste. Omdat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf heb ik er toch voor gekozen om daar te bestellen. De email-helpdesk die ik daarna raadpleegde om garantieregelingen te checken reageerde ook snel.

goed en snel

monitor besteld, verkeerde, mailtje erover heen gestuurd ter correctie en de volgende dag werd de voor mij goede bezorgd. prima afgehandeld dus!

Voldoet volledig aan de verwachting

Het bestelde product werd netjes op tijd geleverd en voldoet aan de verwachting.

Snel en goed(koop)

Niks mis mee !

Goede service, goede prijzen

Megekko heeft de beste prijs voor Toshiba harddrives en een hele goede professionele service.

Aanrader...

Alles snel en goed geleverd. Goede communicatie.

Probleem met onderdeel netjes opgelost

Ik had een probleem met een moederbord. Nadat ik het moederbord had opgestuurd werd er een mooie oplossing aangeboden en het was lekker snel afgehandeld.

Altijd strakke prijs en goede service

Snel geleverd, goede prijs. Steeds top!

Snel en altijd 100%

Altijd wordt alles snel geleverd en is daarbij alles 100% in orde

Duidelijke website

Duidelijke website met zeer goede informatie van de artikelen. Leverbaar vanaf, 30 dagen retour recht, alles goed verpakt en indien voorradig binnen 24 uur geleverd via PostNL. Bij niet voorradig staat duidelijk vermeld wanneer het wordt geleverd. Al bij al een vertrouwde en goede MEGEKKO.NL

altijd royaal op tijd in huis!!

Ik heb nu diverse componenten voor mijn PC gekocht en alles werkt perfect en word in goede conditie afgeleverd. Ik ben er blij mee!

Snel correct quality

Mijn 1e bestelling bij Megekko.En in alles perfect gelopen. Bestelling echt supersnel ontvangen.Kwaliteit zoals afgebeeld.Dus zal hier zeker vaker rondneuzen of er nog leuke items te koop staan.Het enigste minpuntje was misschien dat de bezorger zich er makkelijk vanaf maakte en ik de bestelling op een afhaalpunt moest gaan halen.Maar dat ligt niet aan Megekko.Dus top gedaan Megekko

Prima laptop voor beginnende gamer

Ga je starten met gamen, dan is deze laptop zeker waar voor zijn geld.

Heelgoed

De website is uitstekend, het bestelproces is makkelijk, de bezorging is snel.

betrouwbaar

Super grafische kaart

Goed en snel verzonden , kaart gigabyte radeon x7600 is super

Nieuw beeldscherm zeer snel geleverd en uitstekende kwaliteit.

Snel nieuw beeldscherm nodig en er was ruime keuze. Op aanraden van iemand uit de IT gekozen voor een 24 inch AOC scherm. Was echt plug and play, perfect scherm voor een prima prijs. Besteld en al de volgende geleverd, perfect.

Artikel zoals beschreven, snelle bezorging en alles netjes verpakt. Toppers!

Op deze site scheelt alles gewoon in prijs met andere aanbieders. En daarbij de supper snelle levering is gewoon meer dan geweldigik.blijf in vervolg alleen deze site nog in de gaten houden als ik wat nieuws wil.

Perfect!

Alles wat beloofd wordt, is gedaan. Dus perfect!