Goed geholpen na defect in hardware

Nadat ik de PC had geassembleerd ontstond er een probleem waardoor de PC in een reboot loop bleef hangen. Omdat ik vermoedde dat het moederbord defect was diende ik een retour aanvraag in. Via contact met de afdeling retouren werd mij verteld dat ik de combinatie van moederbord + CPU + RAM + SSD kon toesturen, zodat zij ernaar konden kijken. Na iets minder dan een week had ik alles weer netjes terug, en bleek het om een defecte CPU te gaan die reeds vervangen is. De PC draait nu als een zonnetje. Ik ben blij dat ze ernaar hebben willen kijken. En ben tevreden met de communicatie. Twee kleine dingen die het nét geen volle 5 sterren maken, -Bij het retour sturen dien je dit zelf te regelen i.p.v. via een retoursticker van Megekko zelf. Geen wereldramp, maar toch iets dat wel steeds meer te zien is bij andere webshops. De retourkosten werden gelukkig deels vergoed, al helaas niet volledig. -De behuizing van de PC werd in zijn eigen doos opgestuurd waardoor er een kleine deuk in de plaat zit. Omdat de behuizing goedkoop is en ik er verder niks van zie, lig ik er niet wakker van, maar iets van demping in de doos zou fijn geweest zijn. Ondanks dat ben ik erg tevreden met hun service.

monitor led

hallo mensen ik zal kort vertellen hoe ike r over denk ik heb hier een minitor gekocht bij megekko ik sluite hem aan om hem tegebruiken nu ist als volgt ...... zit een zwarte lijn in de rechter hoek wat schuin door het beeld loopt nu heb ik dat gemeld en ze zeden ik wil duidelijke foto,s heb ik meerdere foto,s gemaakt en ik hoor er niks van weer dus ik zeg bij deze dikke oplichters zijn het koop hier geen spul want je hoort er niks van terug ik ga hier natuurlijk wel mee verder naar een gerecht winkel want het is wel een beeldscherm van 169.00 euro dus ik zeg nog maals koop hier niks want ze lichten je gewoon op want je stuurt een mail ze reageren 1 maald en naar de tyd hoor je niks terug fijne zaken he baaaaaaah gewoon waardeloos

very bad experience

I purchased a package of 12 black Sharpies and a 38 colorful Sharpies from their web site. You can buy the Sharpies in many sites but I chose them because of a special deal for the 12 sharpies. Instead of a 12 sharpies package I got only one sharpie. The colorful package came opened and messed up. After contacting their CS , they answered that they don't have the 12 sharpie package on stock any more ( although it says on both the website and in the email they sent me that it is on stock ) and there for refund me for it and for the colorful package they just answered that it's the right product . When I answered back that their "special deal" was miss leading and that it is not OK to get an opened messy product, I received a very rude and prevaricated answer that they don't expect me to understand how their shop works when they have lots of items in their warehouse and many deliveries everyday and they can't monitor what they are sending in each package. On the same answer they also mention that my product was sent directly from the supplier which is a bit odd because the invoice, package and warping material was all labeled Megekko. To sum it all up, as they say, they wouldn't control the quality of what you will get - I wouldn't risk it with their site again.

• Would you recommend us? No

No recommend!!

I made order 29.11 ME2911191396 should be delivered 30.11 until today 3.12 order still not send and not reply from support, not recommend, lost time and money, never again!! I lost 450€!! Keep attention from this company!!

"Op voorraad" = niet op voorraad

Product stond aangegeven als "op voorraad", dus besteld voor levering volgende dag en werd ook zo bevestigd. Vervolgens geen updates meer, maar product staat ineens op een lange levertijd. Niet leverbaar dus, zelf om annulering moeten vragen en nu ook nog wachten op terugstorting van het geld. Eerste en meteen laatste keer.

Één gigantische afrader

Zeer slecht, ik bestel een ASUS ROG STRIX GL531GV-AL116T Gaming laptop in de aanbieding wanneer hij nog op voorraad is, dus verwachtte ik hem de volgende dag. Krijg je dezelfde avond nog een mail dat hij inneens niet meer op voorraad is en er geen nieuwe leverdatum beschikbaar is. Ondertussen een aantal mailtjes verder blijkt het dus te zijn dat hun voorraad systeem niet op orde is en dat het even een paar weken kon duren voordat ik mijn laptop in ontvangst kan nemen.. Ik citeer "Excuses voor het ongemak dus, maar we gaan het met je goedmaken door de laptop alsnog tegen dezelfde prijs aan je uit te leveren." Ze wilden het met me goedmaken om het alsnog voor dezelfde prijs aan me uit te leveren, terwijl het product al betaald is. Dit kan ik echter geen goedmaker noemen. Tenslotte wordt er verteld dat ik net mis heb gegrepen, terwijl er aangegeven werd toen ik het product bestelde hij echter op voorraad was. MeGekko een trieste bedoeling en zorg dat uw voorraad systeem op orde is. Ondertussen heb ik m'n laptop bij bol.com besteld.

Ik heb het goed ervaart

Hele snelle service

Op zaterdagavond glorious model o muis besteld en op maandagmiddag was het er al!!

super service, snel levering

super service, snel levering

Ben content

De levering was snel en zag er goed uit als beloofd

TOPPPP!!!

Beste prijs voor computer onderdelen en top service altijd optijd geleverd

Waanzinig !!!

Snelle levering voor mooie prijs. Alles snel geleverd en netjes verpakt. Leuke tekst op verpakkingsdoos.

Super snelle levering en betrouwbaar

Bestelling geplaatst en direct volgende dag in huis! Mooi verpakt en geinige doos. Ook retourneren gaat soepel en snel.

Hulp bij problemen

Zeer goede hulpverlening bij problemen van een levering.

Beste Jelmer, Hartelijk dank voor je review. Ik heb via info@megekko.nl gereageerd op je review en je vragen, ik wil je vriendelijk vragen daar op te reageren zodat we samen tot een juiste en passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

misleid met specificaties en krijg na terugleveren niet alles terug

CD-speler (ziet er overigens verder zeer degelijk uit) stond aangegeven met als extra en line-out aansluiting (dus niet alleen hoofdtelefoon uitgang). Toen het apparaat binnen was meteen uitgeprobeerd, echter geen line-out aansluiting. Zou gebruikt worden in de autoradio via de cassettespeler. Geprobeerd via hoofdtelefoon, maar heel zacht en zware brom (volume regelaar van CD-speler op max, anders helemaal slecht te horen) Ik kreeg alleen aankoopbedrag terug en zowel transportkosten en retour kosten kon ik naar fluiten.

doet wat beloofd is

goede prijs en levering

Ik hoef alleen mijn goed gelukte bestelling te beoordelen.

Ik doe twee bestellingen. Een gaat prima, de tweede is een drama. Alleen van de eerste wordt me gevraagd om een beoordeling te geven. Zo is het niet zo moeilijk om je score hoog te houden. In mijn ogen een nogal foute manier van doen, daarom een 1.

Prijsverandering per direct doorgevoerd

In het tijdsbestek dat ik mijn Rabo reader moest pakken om de betaling te voltooien, is er ruim 50 euro in mijn nadeel veranderd aan de prijzen in het winkelmandje. Niet echt een aangename verrassing om het zo maar even te zeggen.

Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor je email. Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen via info@megekko.nl , zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Uiteraard is het logisch dat als je pas later besteld dat de prijzen in je winkelmand aangepast worden (prijzen blijven veranderen naarmate wij producten verkopen aangezien ieder product voor een andere inkoopprijs kan worden ingekocht en hierdoor veranderd het continue.). Zodra jij daadwerkelijk door gaat naar het betalen dan kunnen de prijzen niet meer wijzigen. Wij vernemen graag wat van je, Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

Snel geleverd en goedkoop.

Mijn NVME-SSD werd snel geleverd; daarover geen klachten. Echter, toen ik enige dagen later informeerde naar het voltage (op de site werd 2 volt vermeld) van Kingston ValueRam kreeg ik daarop geen inhoudelijke reactie. Dat heb ik dus maar elders besteld. Qua prijs kan ik Megekko zeker aanbevelen; qua service wat minder.

Snel, duidelijk en goed.

Bestelling werd vlot geleverd, goed verpakt. Helaas RMA voor geheugen wat instabiel bleek. Dit werd met duidelijke instructies snel afgehandeld en omgeruild. Alles werkt nu, top. Met de black friday en sint drukte een hele prestatie zeker complimenten waard.

Goede prijs

Goede prijs en snelle levering

Heel goed!

Bestelde producten werden snel en netjes afgeleverd.

Snel en helemaal niet duur

Alles gaat snel bij Megekko: zoeken op de website, bestellen, betalen en leveren. En dat allemaal voor één van de laagste prijzen die ik kon vinden. Super!

Bar en bar slecht.

Een RTX2080 gekocht voor 700, alles leuk en aardig. op de site stond niks van: gebruikt artikel etc etc, wat blijkt.. de seal was gebroken, stof op de fans, en de beschermers van de displaypoort etc miste. een code gehad voor COD want dat was in de RTX actie, wat blijkt: code is gebruikt geweest op deze videokaart. Megekko gemaild, want bellen?? nergens is er een nummer bekend, heel erg slecht! Megekko gemaild en uitgelegd hoe en wat krijg je een mailtje terug: nee meneer dat kan niet, wij verkopen alleen NIEUWE items, het kan wel zo zijn dat de verpakking is omgerolen voor een oudere verpakking. (?? waarom? als het product nieuw is, lijkt mij dat de verpakking ook nieuw is? en stel is dat niet zo, dan komen de serie nummers toch ook niet meer overheen?) Kaart gauw retour gedaan, en gelukkig mijn geld terug gekregen. maar dit was ook de laatste keer dat ik bij dit bedrijf wat heb gekocht.

Jammer en verspild geld.

Ik kocht drie rookmelders MET koppelbaar via draad voor uitbreiding van mijn bestaande systeem. Hoewel de rookmelders op site als koppelbaar via draad staan ontving ik rookmelders zonder die eigenschap. Ik vermoed dat de omschrijving op de webshop fout is en die beschrijving is ook na drie weken nog niet aangepast.. Nooit een reactie op mijn 2 emails gehad, dus als er wat fout gaat dan blijf je er bij Megekko mee zitten. Ik kan deze webshop niet aanraden.