Gewoon goed.

Zeer snelle levering, zondag besteld en maandag al in huis.

Très bon prix et livraison rapide en Belgique

Dans ma région, il y a peu de choix et c'est plus cher. J'ai découvert Megekko et je suis très satisfait. Je regarde souvent leur site pour d'autres achats au meilleur prix.

Besteld, betaald, op tijd geleverd.

Uitstekende webshop met prima service.

Bestellen, en levering dik in orde. Service nog nooit nodig gehad.

Goede website; proces om te bestellen ook duidelijk.

Super service en lage prijzen!

ik heb bij Megekko een heel pakket besteld om een pc te bouwen, en alles wat ik heb ontvangen was naar wens. Super tevreden over dit bedrijf!

Goede prijzen, snellen levering en goede aftersales

had wat nieuwe onderdelen voor een nieuwe pc besteld. Snel geleverd en zat nog een leuke actie van asus op ook. Tijdens de bouw bleek het moederbord wat tekortkomingen te hebben voor wat ik wil. Even gevraagd of deze nog geruild mocht worden. Was geen probleem en zou na controle gecrediteerd worden. Dus ik alles weer netjes ingepakt en retour aanvraag gedaan. Ondertussen de juiste besteld. Via de mail werd ik netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn retour. Klasse service!

Beste Webshop voor IT'ers

Snelle levering, grappigste details haha

Top.

Ontzettend snelle levering. Helemaal top.

Altijd snel geleverd en goede servive

in 1 woord TOP

Leveren altijd op tijd, eerlijke prijzen en veel producten beschikbaar!

Correcte en tijdige en verzorgde levering

Correcte en tijdige en verzorgde levering

Perfect, geen probleem.

Snelle legering

Goed verpakt. Keurige doos met orginele details. Snelle levering scherpe prijs

Vlekkeloos en snelle levering

Ik heb onlangs twee displayport kabels van drie meter gekocht. Gelijk de volgende dag in huis. Verpakking was prima en het product was niet beschadigd aangekomen. DHL was ook lief genoeg om van te voren aan te geven tussen welke tijden het pakketje aan zou komen. Goed bezig!

Goede kwaliteit & snelle verzending

Ik had binnen een dag m'n Seagate Hard Disk binnen, deze was goed verpakt (met luchtkussenzakjes en nopjes folie) & mooi geprijsd. Het is zonder problemen aangekomen en alles werkt zoals het moet doen.

Laatste keer geweest bij Megekko

De bestelling van een Dell WD19TB kost me veel meer tijd en energie dan me eigenlijk waar is. Niet alleen worden bestellingen veelvuldig vertraagd geleverd, ze zijn ook niet compleet of foutief. De eerste bestelling bleek bij levering niet goed op de website vermeld te staan. Vreemd genoeg had Megekko dit al opgemerkt en is de productpagina in de tussentijd aangepast (zonder klanten met openstaande bestelling hierover te informeren). Na dagenlang heen en weer gemaild te hebben met de klanten'service' ben ik toch in mijn gelijk gesteld en heeft Megekko het verschil in prijs met het juiste artikel op zich genomen. Helaas konden ze niet de missende onderdelen toesturen, maar moest het geheel opnieuw besteld worden en de ontvangen bestelling retour. Heel even leek de kwestie naar tevredenheid opgelost. Des te groter de teleurstelling toen de 2e bestelling ook niet compleet bleek . Na controle op de productpagina bleek deze ditmaal geheel te zijn verwijderd - wederom zonder klanten met openstaande bestelling hierover te informeren. Omdat ook deze bestelling verschillende keren vertraagd is geweest, viel dit pas op vrijdag na 16.00 vast te stellen. Erg kort voor het weekend dus. Hoewel ik een mail met spoed gemarkeerd heb (mijn geduld raakt wel een keertje op), heb ik aan het eind van de maandag nog geen reactie ontvangen van de klantenservice. De zaak is daarmee dus nog niet afgehandeld. Eerdere positieve ervaringen met deze webshop zijn totaal verbleekt door de teleurstellende ervaring, de tijd die de klantenservice (vaak) nodig heeft om te reageren en beperkte wijze waarop zij bereikbaar zijn heeft me ervan overtuigd niet meer bij ze te bestellen. Daarbovenop de tijd die de klantenservice vaak nodig heeft om te reageren en de beperkte wijze waarop ze bereikbaar zijn. De hele gang van zaken wekt bij mij vooral frustratie en een gevoel van wantrouwen op.

alles uitstekend ontvangen

alles netjes ontvangen je word goed op hoogste gebouden van schatting levering voorraden goede service alles kwam netjee en goed in door ingepakt met meer dan voldoende luchtzakken top kwaliteit beveel mangekko aan iedereen aan

super, zeer snelle levering!

super, zeer snelle levering!

Zaterdag kreeg ik mijn laptop. En die dag stond er op dat je een laptop koop kreeg je gratis hoofkoptelefoon van Sony gratis. En gevraagd of ik ook nog een kreeg. En dag er na had ik thuis de Sony koptelefoon. Zeer bedankt.

snel en accuraat!

De amaxzon echo studio besteld helaas lag het aan PoatNL dat het 2 dagen duurde. Maar de service en verzending van megekko was zeker goed!

Zeer slechte service

Ik ontving een defecte monitor die ik vervolgens aanmeldde voor retour. Vervolgens werd ik geconfronteerd met een zeer omslachtig retourproces dat ertoe leidde dat het product pas na enige weken retour kon worden verstuurd. Na ontvangst kreeg ik de melding met inclusief een aanname dat het mankement door mijzelf was toegebracht tijdens installatie. Het betrof een monitor van ruim 100 euro en nu een ‘coulance’ voorstel krijg van 30 euro korting op een nieuwe aankoop. Hartelijk dank voor deze sigaar uit eigen doos!

Snelle aflevering en de juiste prducten

Zie boven. Ben nog wel in afwachting van verwerking retourzending koeler (ander model besteld) en terugbetaling.

Snelle levering en goede prijzen

Voor de eerst keer besteld bij Megekko omdat ze een hele goede deal hadden voor een Ubiquiti Amplifi instant router. Meer dan 40% goedkoper, waardoor ik eerst wat sceptisch was maar levering was keurig de volgende dag in huis en opvolging via mail was volgens verwachting.

Super zaak in een woord geweldig

Zeer goede website, eenvoudig bestellen en zeer snelle levering.

Scherpe prijzen en spectaculaire levertijden.

Ik koop hier al paar jaar mijn stukken aan. Nog nooit iets tegengekomen en alles wordt mooi verpakt!