Snel en goed levering

voor 22:30 besteld volgend dag in huis goed verpakt en betaling achteraf optie gekozen is ook goed gegaan ben tevreden in toekomst bestel ik hier weer iets

Super, bij de producten die ik had besteld stond een verwachte leverings datum. Voordat de track and trace er erg in had stond de postbode al op de stoep. Super levering en in het proces goed op de hoogte gehouden van alles omtrent mijn bestelling.

Alles netjes op tijd

Complete pc in onderdelen besteld. Megekko is goedkoop en kon alles leveren binnen 3 dagen. Levering was op tijd bij het afhaalpunt. Wel had het verpakken iets netter gekund, de componenten zaten in een grote doos en sommigen lagen op hun kop. Verder was alles in orde, alles werkt.

‘s Avonds laat besteld, s’anderendaags geleverd

Al vaker besteld bij hen. Ze hebben een heel uitgebreid aanbod dat vaak ook in voorraad is, tegen heel scherpe prijzen. Levering gebeurt door PostNL. Ditmaal ‘s avonds laat besteld en tegen alle verwachtingen in werd het de volgende morgen al geleverd.

goede site, binnen 24 uur keurig geleverd ,ben zeer tevreden

goede overzichtelijke site voorzien van uitgebreide info over de artikelen, bestelmethode ook keurig geregeld.en mooi op tijd geleverd in een stevige verpakking! kan ik zeker aanbevelen! zo doorgaan

Snelle en correcte service

‘S Middag’s besteld en de volgende middag netjes afgeleverd. Perfect.

Triest

Zou mijn bestelling 17-10-2019 binnen hebben maar is nu zaterdag 19-10-2019 en heb het nog niet, jammer.

Zeer snelle en correcte verzending binnen voorgestelde tijd.

Bij deze nieuwe leverancier vond ik direkt het nodige materiaal aan de meest voordelige prijzen. De bestelling verliep probleemloos en de levering was volgens schema verzonden; Alvast een aanrader mvg JP Jacquet België

eerste en laatste keer

verkeerde producten etc. "ja,ja, gegarandeerd, geen probleem etc." beloofden ze retour: "gerepareerd, vervangen of omgeruild" Dacht het dus niet. (zal ook wel niet voor niets zijn dat ze geen telefoon hebben)

Fachowa obsługa, przesyłka na czas. Polecam!!

• Poleciłbyś nas? Yes

Snelle levering en scherpe prijs!

Eerste bestelling bij megekko, snelle levering, correcte prijs en veilig verpakt.

Prefect!

Bestelling gedaan en de volgende dag perfect bezorgd.

Snel en overzichtelijk

De MeGekko website is erg overzichtelijk en ik heb dan ook snel kunnen vinden wat ik zocht. Bestelling liep vlekkeloos en kreeg gelijk een email ter bevestiging. Alles werdt geleverd zoals beloofd. In conclusie; ik ben erg tevreden!

Voordelig, zéér ruime keus en super snel geleverd!

Alles volgens verwachting

Goed prijs, duidelijke website en levering volgens verwachting.

Service zoals tegenwoordig de standaard is. Snel en zonder problemen

Snelle service met uitdtekende producten.

Snel en duidelijk

Snelle bezorging, interessante verpakking. Jammer dat er voor een bestelling van 70,- toch ook nog verzendkosten bij komen...

Volgende dag leverbaar... Of toch niet!

Product besteld wat volgende dag leverbaar is. Na bestellen zonder communicatie ineens meer dan 10 werkdagen...

Doen precies wat ze beloven

In het weekeind een mooie pc in onderdelen bij elkaar gezocht. Een aantal onderdelen hadden een andere leverdatum dan 'de volgende werkdag' en zouden pas woensdag geleverd kunnen worden. Alles verliep exact zoals de website aangaf. En iedere dag kreeg ik terugkoppeling (automatisch) over de voortgang van de bestelling. Alles netjes ontvangen op woensdag, exact zoals de website aangaf. Helemaal top!

Vlotte levering en scherpe prijs

De avond ervoor een behuizing en processorkoeler besteld, de volgende dag al geleverd met PostNL. De webshop is helder, prijzen voor PC hardware zijn scherp. Al met al een uitstekende en betrouwbare webshop waar ik zeker vaker bestel. Een half puntje aftrek voor het gebruik van plastic om de doos op te vullen, dat kan duurzamer met papier of karton.

Goed product snelle levering

Altijd goed als ik hier iets bestel.

goede en snelle levering

prima prijs kwaliteit verhouding

Scherpe prijzen, netjes, compleet geleverd, contact uitstekend!

Na mijn bestelling bleek een van de producten niet leverbaar te zijn. Ik heb rond een uur of 8 's avonds gemaild dat ik dat artikel wilde annuleren. Diezelfde avond kreeg ik het bericht dat dit geregeld was en de volgende dag had ik mijn spullen keurig in huis. Ik ben er erg blij mee!

Doen wat ze beloven.

Besteld, betaald en binnen 2 dagen geleverd, precies zoals afgesproken, nog even naar een PostNL locatie laten rerouten, ook geen probleem, zelfs eerder beschikbaar dan het vermeldde tijdstip van levering. Gekocht artikel doet perfect waarvoor het gekocht is.

top leverancier

Correct en snel