Aantal items besteld die op voorraad waren, alles was de volgende dag al binnen

Hele snelle service en goed netjes verpakt Hartelijk dank hiervoor!

Computer says no

Railkit besteld, in geopende en gescheurde verpakking, verbogen en beschadigd aangekomen. Gelijk een nieuwe railkit besteld omdat ik hem snel nodig had. Ook de vervangende railkit kwam verbogen en beschadigd aan. Wat met de tweede zending bijzonder was, was dat de buitenste doos onbeschadigd was maar de verpakking van de railkit zelf wel zwaar beschadigd was. Het is dus zeker niet PostNL die er onvoorzichtig mee is omgegaan. Dan het retourproces. Daar zijn twee opties: retour met vervanging, dan krijg je een verzend label of retour binnen 30 dagen dan moet je zelf de verzendkosten betalen. Telefonisch contact is niet mogelijk. E-mails worden waarschijnlijk door een AI beantwoord met standaard antwoorden. Wat bijzonder was is dat ik op antwoord van mijn klacht 3 mails kreeg met een verschillende strekking: 1. Je moet foto’s sturen van verpakking, adres label en vrijwel alles want we gaan een forensisch onderzoek doen. 2. We hoeven de railkit niet retour omdat we die als verloren beschouwen. 3. Je moet de railkit retour sturen. Uiteindelijk is het na vrij veel heen en weer gemail met standaard antwoorden allemaal wel opgelost maar het heeft onnodig veel tijd gekost, De prijzen zijn misschien goed maar op het moment dat je after sales nodig hebt wordt het gewoon ronduit irritant. Ik kan deze winkel dus niet meer aanraden. En de railkit dan? Zal je je afvragen. Die heb ik ondertussen bij concurrent Alternate besteld en die had ik binnen 24 uur onbeschadigd in huis.

Goed product, goede prijs

Meerdere keren dingen besteld bij Megekko en altijd goede producten voor een goede prijs. Enige reden dat het geen 5 sterren is is de levering via DHL is ruk.

Scherpe prijs

Scherpe prijs en de volgende dag al in huis

Uitstekende en zeer snelle service............................

Mijn bestelling kwam zeer snel thuis, en was zeer goed verpakt. Zeer goede eerste indruk van Megekko.nl. Zal zeer zeker meer gebruik van gaan maken als ik weer iets nodig heb.

Voor mij een slechte ervaring

Ik had per ongeluk verkeerde case voor pc gekocht omdat ik de piepschuim kwijt ben stelen ze mijn 15 van de 60 euro Kut bedrijf

Excellent!

Wat een snelheid, kwaliteit en uitstekend snel reagerende klantenservice. Zonder meer aanbevolen.

Supersnel

Prima website. De goedkoopste in wat ik hebben moest en razendsnelle levering.

Goede cat6a connector

Vlotte bestelling en levering

Altijd snelle service en levering

Goede prijzen met snelle service en levering

Snelle levering en werkt perfect

Monitor ziet er prachtig uit en is precies wat ik ervan verwacht had

snel bezorgt en goede service

Alles zoals afgesproken, goed product voor een goede prijs en uitstekend geleverd. Niks op aan te merken.

profesioneel

heb al enige ervaring met Megekko en die zijn goed de spullen worden netjes verzonden en als het later word dan geven ze dat netjes aan en prijs technisch is het prima heb alle een complete pc in onderdelen besteld en ben er dik tevreden over zeker een aan rader voor een eigen pc te bouwen.

Netjes op tijd geleverd, goede communicatie

good

The delivery was quick, the packaging was good, and there was nothing wrong with the stuff,The quality of the Gigabyte motherboard is very good.

Betaalbare producten en bereidheid om problemen op te lossen

Ik doe nu al mijn boodschappen bij Megekko. Ik stuitte op een probleem, ze kwamen zeer snel met een oplossing. Bedankt Megekko

snelle levering en duidelijke site

J'achète tout chez Megekko, excellent vendeur.

Prima levering

Goede ervaringen

Onlangs weer iets besteld bij Megekko.nl Ditmaal een NAS en bijbehorend extra geheugen. Had nog even wat aanvullende info nodig dus mail gestuurd en deze werd snel beantwoord. Prima winkel met uitstekende prijzen en klantenservice.

Beste service ooit gehad en gezien

Helaas had ik een Kapotte GPU en moest 4 weken wachten maar dat heeft Megekko goed gemaakt met een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag omdat het te lang duurde voordat de fabrikant het gerepareerd had en dat noem ik nou echte service waardoor ik ook weer gelijk een nieuwe GPU bij hun gekocht heb omdat ik in Megekko vertrouwen heb

Tout est bien passé.

Transaction excellente. Envoi rapide.

Ik heb onlangs een aantal producten besteld bij Magekko, en over het algemeen ben ik zeer tevreden met de service. De producten kwamen zoals beschreven op de website, en de levering was snel en goed geregeld. De communicatie rondom de verzending was duidelijk, en ik ontving mijn bestelling binnen de verwachte tijd. Een klein verbeterpunt is echter dat ik soms merk dat er informatie ontbreekt in de productspecificaties. Het zou handig zijn als de beschrijvingen wat gedetailleerder waren, vooral als het gaat om technische producten zoals videokaarten of andere hardware. Dit zou helpen bij het maken van een weloverwogen keuze zonder dat ik aanvullende vragen hoef te stellen of elders verder moet zoeken. Al met al een goede ervaring met Magekko, en ik zou zeker opnieuw bij hen bestellen, vooral als ze de productinformatie op de website iets zouden uitbreiden.

Spinveld 8

4815 HS Breda