Top, nooit gezijk altijd alles goed geregeld

Producten altijd snel geleverd en als er iets is wordt het altijd snel en goed afgehandeld.

Lighting Fast

Buy an entire Desktop with all peripherals was delivered quick without problems! Thanks Megekko for your attention to the customers!

Goede prijs en service!

Vriendelijke klantenservice en duidelijke communicatie indien problemen!

Vlotte levering

Goede interresante prijs

Een computer precies als in de specificaties.

Voor de bestelling van een Computer met Intel i-7, Geforce RTX 3070, etc, eerst per mail contact gehad met Megekko. Binnen een klein uurtje een duidelijke antwoord op mijn vraag. De computer 's avonds om 22.00 uur besteld en de volgende dag in de middag al thuis. Hij doet precies wat je mag verwachten. Prima koop! Goede service wat mij betreft.

Gewoon fijne winkel

Goede service en meestal goede prijzen

Megekko heeft altijd wat ik zoek.

Ik weet niet hoe ze het doen, maar Megekko heeft altijd wat ik zoek, en meestal voor een van de gunstigste prijzen. Ik ben momenteel mijn PC aan het upgraden, dus MEgekko heeft al menig bestelling van me ontvangen deze black friday periode.

Top winkel

Geleverd zoals besteld , inmiddels alles geïnstalleerd en pc loopt perfect! tot de volgende keer

Goede winkel.

Ik heb er 2x besteld en geen problemen gehad. Ik kon ook de bezorgdatum instellen wat wel fijn is. De prijzen zijn ook goed.

Facile, rapide et sûr !

Achat d'une B550-F. Le prix était compétitif, la livraison fût sérieuse, rapide et l'article bien emballé. Service client joint par mail, réponse rapide et si la solution n'avait pas été satisfaisante, j'avais la possibilité de renvoyer le produit. Rien à dire, entreprise au top dans le cas où le prix est bon pour vous le reste se passera sans aucun problème, je vous recommande Megekko !!!

Megekko blijft super!

Al verschillende bestellingen geplaatst bij Megekko en steeds duidelijke communicatie, scherpe prijzen en levering volgens afspraken. Dik in orde dus en zeker aan te raden!

Ge-wel-dig

Op zondag een harde schijf besteld die maandag al geleverd werd. Chapeau, top service.

Top was optijd geleverd op de dag wat er gezegd werd op de site

Was veilig aangeleverd bij mij dozen waren ook niet beschadigd ik echt tevreden vandaar de 5 sterren echt een top site

Snelle bezorging als altijd.

Geen probleem met mijn levering

Super fast Levering, alles was Ok met mijn pakketje. Tevreden met mijn eerste aankoop op de site van Megekko.

Prima bedrijf met geinige marketing

Makkelijk bestellen bij megekko, en goed veel keuze in bezorgmogelijkheden. Postnl had het wel een beetje slecht gedaan maar dat is niet megekkos schuld ('t was immers ook druk zo voor sinterklaas) Geinig stickervel in de doos. Alles werkt prima tot nu toe. Ben benieuwd of het ook zo goed gaat mocht ik ooit service nodig hebben.

snelle levering, goede prijs

Snel en makkelijk

Gekregen wat ik moest hebben en voor msrp dus perfect

Niet verwacht

Ik heb al meerdere pc-onderdelen gekocht zonder problemen, maar bij mijn laatste bestelling hebben ze een geroutineerde artikel gestuurd. Het pakketje was open gescheurd met vingerafdrukken op de onderdelen. Ik zal dit wel gebruiken, omdat het werkt, maar ik heb betaald en gekozen voor een nieuwe. Misschien ook een wel idee, voor een artikel wat geroutineerd is vermelden en aan een lagere prijs te verkopen. Ik had dit niet verwacht van Megekko. Spijtig voor zo’n ervaring.

Gewoon goede spullen voor scherper prijzen

2 systeem kasten gekocht Eerst bij alternate.nl gekeken toch Bij megekko.nl gekocht was goedkoper Had een kast nodig voor blue-ray brander En die zijn steeds moeilijker te vinden

Snel en adequaat

netjes besteld, zeer vlug geleverd. Tevens alles goed verpakt zo hoort het,

Doet wat het beloofd

Laatst een nieuwe computer gekocht. snelle verzending en een goede prijs.

zeer snel geen problemen

heb mijn hardware voor mijn pc hier gekocht. Alles verliep heel snel en vlot. en heb alles aangekregen in goede staat dus kan er niets negatief over zeggen.

Alles was netjes verpakt en onbeschadigd geleverd

Duidelijke website, goede prijzen en snelle verzending

Afgelopen maanden twee bestellingen geplaatst. De bestellingen zijn goed verpakt en snel verzonden. In de Pricewatch van Tweakers is Megekko meestal de goedkoopste webshop met voorraad. Dus dikke prima.