Zeer positief

Ruim aanbod. Scherpe prijzen. Alles zeer duidelijk. Computeronderdelen besteld en meteen een mailtje ontvangen dat de bestelling was doorgekomen. Een paar uur later nog een mailtje dat de bestelling was verzonden. De volgende ochtend had ik de producten in huis. Alle producten beschermd verpakt, niks op aan te merken verder. Enige minpuntje is dat ik de user-interface op de website niet geweldig vind, maar dat is grotendeels persoonlijke voorkeur. Alles top, zeker aan te bevelen.

Correct geholpen

Ik had eerst een webcam in bestelling waarvan de levertijd begon op te lopen. Ik kreeg daar persoonlijk bericht van en heb die per e-mail geannuleerd. Binnen 3 dagen kreeg ik netjes het geld weer teruggestort. Ondertussen had ik via de website van Megekko alweer een andere webcam besteld en die werd gelijk de volgende dag thuis bezorgd.

Gwoon goed !

Vandaag gebeld, morgen besteld.

Snelle gratis levering, goed verpakt en goede service.

Alles prima verlopen

Mijn bestelling gratis verstuurd ,ook als het bedrag minder dan €10 is.Dat vond ik wel heel bijzonder.

Snelle service, product zoals omschreven

Product snel geleverd cf omschrijving en foto's Goed verpakt

Mooi product, goed verpakt en snel opgestuurd. Voor een zeer scherpe prijs!

Gewoon goed

Onderdelen voor mijn pc bestelt en het is allemaal goed aangekomen en werkende.

De producten en service is perfect. Alleen het verzenden en retouneren vind ik wel erg duur. €3,95 voor het versturen (maakt niet uit voor welk product) en dan ook nog als je het wilt retouneren 6,95...

Goed snel en betrouwbaar bedrijf

Alles goed en snel geleverd

Alles is in een keer goed gegaan en compleet ben er erg blij mee.

Mooi optijd geleverd.

Pakje volgens beschrijving Volgende dag geleverd PRIMA.

Zoals altijd bij Megekko, vandaag besteld en morgen in huis.

Zoals al in de titel valt te lezen, heb mijn product op maandag besteld en op dinsdag thuis gekregen. En ook netjes anoniem verpakt.

Snelle service, goede prijsverhouding

Snel geleverd en een gedeelte kon nog niet bezorgd worden (waarschijnlijk ivm COVID-19) maar werd netjes een persoonlijk kaartje bij geleverd dat het alsnog snel binnen kwam. Top service!

product stond verkeerd aangegeven op de website

mag nu het product zelf terug sturen ze hebben we meteen de site aangepast :)

Geen problemen ondervonden. Klantenservice gaf binnen een dag uitgebreid antwoord. Bestelling kwam 1 dag later dan aangegeven, maar dat was geen probleem.

Heel snelle bezorging

Ik had een computermuis gekocht in de avond en de volgende ochtend was deze al binnen. Ik ga hier zeker vaker iets kopen.

Niet hier bestellen als je iets snel nodig hebt!

Printer besteld die volgens de site op voorraad was. Op dinsdag besteld, zou woensdag geleverd worden. Op woensdagmorgen inderdaad een mailtje dat het pakket overgedragen wordt aan DHL met een track-en-trace code van DHL erbij, levering binnen 24 uur. Op donderdag staat hier nog steeds "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL". Mailtje gestuurd (Megekko is namelijk niet bereikbaar via telefoon of chat) en een halve dag later antwoord dat ivm de corona-crisis er extra drukte is bij DHL/PostNL, zou dus minimaal een dag vertraging op kunnen lopen. Verwachting is wel dat binnen 5 dagen geleverd wordt... Ik zou het liefst nu bij een andere webshop bestellen (die hebben gek genoeg niet zulke leverproblemen), maar een retourzending moet je bij Megekko zelf betalen! Het is nu vrijdag en pakket nog steeds niet ontvangen door DHL. Verwacht het dus niet meer voor het weekend. Op de site staat nog steeds als levertijd volgende dag. Pas dit dan tenminste aan!

Goede snelle levering ook snelle afhandeling retouren

Ik had een paar geheugenbankjes besteld. Dag later binnen, maar bleek toch niet de juiste te zijn. Na invullen retour op website, kon ik het een dag later al weer retour zenden.

Goede service, snelle levering

Al een paar keer besteld. Er goede en duidelijke service en een snelle levering.

Snel & goed

Supersnelle levering van een laptopstand, die e bovendien als enige wél op voorraad hadden ten tijde van de Corona crisis.

Zeer onprofessioneel bedrijf

Enkele dagen geleden voor 600 euro aan computeronderdelen gekocht. Op de website stond dat het maandag geleverd zou worden, op de bestelpagina werd dat ineens dinsdag en na bestellen werd het woensdag. Prima, kunnen we mee leven. Echter kreeg ik niet de actie die op de website werd vermeld, ik zou 3 maanden xbox game pass voor de pc meegeleverd krijgen bij de GPU. Gaat om een kleinigheidje, maar goed, toch even contact opnemen met de klanten service. Ze zijn zeer slecht bereikbaar, geen telefoonnummer en antwoorden op mails kun je bijna een dag op wachten. Vervolgens wordt de inhoud van de mail amper gelezen, links en screenshots die je meestuurt van hun eigen website worden niet bekeken en je wordt te woord gestaan alsof je een kind van 3 bent. In eerste instantie gaf de medewerker aan dat ik hem zou moeten hebben en dat ie wel ergens in de doos moest zitten. Als dat zo was had ik natuurlijk niet gemaild. Daarna werd nogmaals gez egd dat ik hem echt moest hebben en dat ze zelfs camerabeelden van het inpakken hebben bekeken. (Sure) De volgende dag bleek de informatie ineens niet te kloppen en zou de actie afgelopen zijn. Dit alles terwijl ik al 3 keer alle bewijzen had meegestuurd dat de actie nog liep en dat het bij andere webwinkels die meededen ook keurig in het winkelmandje werd gezet. Na een paar keer heen en weer mailen had de medewerker er genoeg van en sloot af met het feit dat alles over de actie op de website te vinden was, dat ze geen zin had om verder in discussie te gaan en dat ze mijn mailtjes niet meer zouden beantwoorden. Terwijl ik juist een link én screenshots heb meegestuurd van de actie van HUN EIGEN website. HEEL slecht! Eerste keer dat ik hier heb besteld omdat ze een paar tientjes goedkoper waren dan de concurrent, maar zo blijkt weer; goedkoop is duurkoop. Morgen gaat alles terug en ik bestel hier uit principe nooit meer wat. Het gaat mij totaal niet om die gamepass van een paar euro, maar zo ga je niet met klanten om!

Quick delivery, fair prices, great inventory, well packaged

I couldn't recommend this company enough for all the reasons listed in the title. They have a great assortment and quick delivery in the Netherlands and everything was packed adequately. I'm pretty confident that this will be my go-to pc-hardware store

Producten zoals omschreven, goed verpakt en een uitstekende service verleend (zelfs met alle omstandigheden rondom de coronacrisis).

Jammer van de onduidelijke reclame voor Kopen&Winkelen

Alles in orde. Prima prijs. Snel geleverd. Maar Megekko zou de reclame van Kopen&Winkelen moeten weren. Het blijkt na goed lezen achteraf dat je €15 per maand kwijt bent. Een beetje slinkse praktijk van Kopen&Winkelen vooral.