Filters

7

Eerste bestelling ging goed, nu is er wat mis met de tweede

Begin mei hier iets besteld en dit was snel de volgende dag bezorgt, nu heb ik de 25ste een monitor besteld die volgens de website 2 dagen later bezorgd zou worden. Nu krijg ik de 26ste een mailtje dat dit product pas de 29ste in het magazijn is, terwijl nu nog steeds op de website deze monitor een aflever datum van twee dagen heeft. Hoe kan dit, er klopt hier dan iets niet?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Regular levering net als altijd van Meggeko

  • Aanbevelen? Ja
1

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Ik had een behuizing besteld voor een computer met glasplaat, echter was deze glasplaat helemaal verbrijzeld aangekomen. Hierdoor heb ik dus meteen een retour aangevraagd, dit duurt natuurlijk wat langer aangezien we nu in een lastige tijd zitten. Echter staat op hun site (Onder het kopje gevolgen coronavirus voor je bestelling) Dat ze alle retours hebben afgehandeld tot 15-5, wat niet kan aangezien de mijne op de 13e is geplaatst en ik niks gehoord heb. Ik dacht kan gebeuren dus heb een mail gestuurd, daarin stond dat ik vandaag te horen kreeg hoe het opgelost zou worden. Het is nu 21:15 en heb nog steeds niks gehoord. Ik bestel hier dus echt niks meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Tim, Hartelijk dank voor je review. Ik snap je review in deze heel goed, op de achtergrond is mijn collega al een spare part voor je aan het aanvragen echter hebben zij jou nog niet geïnformeerd, dit zullen zij vandaagt doen. Voor 17.00 zul je uiterlijk reactie hebben, daar zorg ik wel voor. Je kunt dus ook spoedig een nieuwe glasplaat verwachten. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

10

Super!!!!

Koop altijd bij megekko, omdat ze uitstekend snelle levering hebben. Daarnaast ook snelle reactie binnen 24 uur per mail!

  • Aanbevelen? Ja
1

verschrikkelijk

op 4 mei wat besteld, er stond bij dat hij 6 mei geleverd zou worden. tot 3x aan toe een mailtje gekregen dat het later ging worden, toen ik een mailtje terug stuurde werd me gezegd dat de fout niet bij hun lag en dat ik maar moest wachten, toen ik daar wat geërgerd op reageerde kreeg ik geen reactie meer. Pas toen ik daar wat van zei kreeg ik weer een mailtje met dat het niet hun schuld is, een belachelijke klantenservice. De teller staat nu op 22 mei en ik gok dat dat nog wel weer later wordt, dus ik heb de bestelling maar geannuleerd. Nog nooit zo'n slechte klantenservice mee gemaakt, een mail negeren is toch belachelijk? En dan de schuld bij een ander in de schoenen schuiven terwijl jullie mij 6 mei beloofd hebben. ronduit de meest slechte klantenservice die ik ooit meegemaakt heb.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Danique, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet naar wens verloopt. Is het mogelijk dat je ons voorziet van je ordernummer zodat we gerichter met je mee kunnen kijken. Wellicht kunnen we je tekst en uitleg geven waarom je bestelling vertraging heeft opgelopen. We willen je probleem natuurlijk graag oplossen. Graag vernemen we je reactie. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Megekko

9

Snelle levering

Gewoon een goed product voor de goedkoopste prijs

  • Aanbevelen? Ja
6

Verontrustend

Heb gister een bestelling geplaatst en het product zou vandaag binnen komen als dat niet zo was zou ik een update mail krijgen dat het wat langer zou duren (ook niet gekregen) vervolgens contact opgenomen via mail maar geen reactie ontvangen en vind het ook apart dat ze niks van een klantenservice hebben voor nu is het niet aan te bevelen

  • Aanbevelen? Nee
2

De op de site gegeven levertijden zijn niet realistisch

Bij de producten die ik besteld heb, stond aangegeven dat deze voorradig waren met daarbij voor 22 uur besteld, volgende dag levering. Bij het doorzetten van de kon er alleen gekozen worden voor een levering 3 dagen later. waarbij er vervolgens net nog een melding kwam dat het nog eens 2 dagen zal duren voordat de bestelling zou worden aangeleverd. Een bestelling van vrijdag 10:00 am, die volgens de site in eerste instantie de volgende dag geleverd zou kunnen worden. Werd in werkelijkheid pas maandag verzonden. Kortom de levertijden die aangegeven zijn zijn niet realistisch.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste M. Bankert, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te zien dat je bestelling niet naar wens verloopt. Is het mogelijk dat je ons voorziet van je ordernummer zodat we gerichter met je mee kunnen kijken. Wellicht kunnen we je tekst en uitleg geven waarom je bestelling vertraging heeft opgelopen. We willen je probleem natuurlijk graag oplossen. Graag vernemen we je reactie. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Megekko

10

Top

Netjes mijn producten ontvangen. Jammer genoeg niet op de vrijdag zoals aangegeven op de site. Gelukkig heeft Megekko vrijdagochtend een mail gestuurd om deze fout aan te geven. Gezien de feestdagen toch heel netjes mijn pakketje zaterdag ontvangen. Producten zijn altijd heel goed verpakt en ben nog nooit problemen tegengekomen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Super slecht!

Levering duurde langer dan geplanned en het artikel zag er compleet anders uit dan geadverteerd en klopte ook niet qua maten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mick, Hartelijk dank voor je review. Per mail heb ik al contact met je opgenomen, ik verneem graag een reactie zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Mitchell Megekko Klantenservice

2

Onvriendelijke klatenservice die vraag review te verwijderen

Bestelling geplaatst en goed gekeken of alles in voorraad was. Bevestiging ontvangen,gekozen leverdatum de volgende De volgende dag om 18.00 mail dat 1 artikel niet in voorraad was. Apart want ik had goed gekeken dat alles in voorraad was. Mail gestuurd of ze dat kast dan wilde omwisselen voor een andere. Volgende dag antwoord, moest ik een nieuwe bestellen de ander crediteren ze dan en dan kan het wel. Je hebt betaald moet wachten op geld om weer iets anders te bestellen. Kast die ik wilde bestellen was goedkoper dus verrekenen kan ook maar niet bij megekko. Had ook nog de vraag gesteld of ze het dan nog dezelfde dag konden versturen zodat ik het zaterdag kon ontvangen en of ze met postnl sturen die zaterdag wel levert. Antwoord we sturen met dhl en postnl. Geen antwoord dus of het die dag verstuurd kon worden en met postnl. Hoe moeilijk is het te antwoorden op vragen. Bij megekko dus heel moeilijk. Review geplaatst van deze ervaring en dan gebeurt er iets. Er komt iemand in actie want negatieve reviews / ervaringen wil men niet en zie daar iemand begint met inhoudelijk te antwoorden. Jammer dat je dat eerst moet doen en het op een normale manier niet kan, dat zegt ook iets over megekko. Probleem, volgens deze medewerker had ik goed gekeken bij het bestellen en het artikel dat niet leverbaar was ook zo op de website stond. Apart want hun bevestiging heeft het over levering de dag, klopt die niet dan ? Dat is dan een welles nietes spel geworden waarbij je dit als bedrijf niet moet doen, je maakt klanten bozer. Ik moest een nieuw order aanmaken, het was voor hun veel werk de bestaande te wijzigen en ik moest maar dankbaar zijn voor zo een goede service, daar kwam het in het kort op neer. Als klap op de vuurpijl schreef de medewerker: je kunt vandaag voor 23.00 uur je track en trace code verwachten, echter verwachten wij dan ook het verwijderen van de review. Verwachten verwijderen van een review, nee zo werkt dat niet en dat te vragen doe je niet !!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Toppie

Van bestelling tot levering via post.nl punt top. Ondanks Corona op tijd geleverd. Prijs/kwaliteit zeer goed. Voor mij de eerste keer een bestelling hier, en door tevredenheid zullen er meerdere volgen :-)

  • Aanbevelen? Ja
9

Scherpe prijzen, groot aanbod en een juiste levering

Megekko heeft een groot aanbod en is scherp geprijsd. De voorraad en levering waren duidelijk en volgens verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

s avonds om 10 uur besteld volgende dag al in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding.

voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

De bestelde onderdelen kwamen goed verpakt en snel aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie webshop

Ze zijn niet duur en ze leveren op tijd, spullen worden goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Heb al vaker spullen bij Megekko gesteld en het word altijd netjes afgeleverd en qua levertijd/dagen zitten ze ook altijd goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie web winkel

bestel altijd mijn onderdelen hier en ze komen altijd snel en goed aan voor een lage prijs. Support is ook erg aardig en makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Nieuwe muis besteld, volgende dag in huis en ik kon gelijk weer door gamen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Ik heb bij megekko al mijn computer onderdelen gekocht en ook laatst een scherm waar bij een andere webshop deze pas na 2 maand geleverd kon worden en bij megekko de volgende dag

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering

Mijn bestelling is goed verpakt en snel verstuurt. Keurig zoals op de website wordt vermeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, altijd blij met de producten

Titel zegt het, al vaker grote en kleine bestellingen gedaan en alles goed afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geleverd, wel wat gebreken

Snelle levering. Alleen miste een gekocht onderdeel. Dit werd gelukkig wel teruggestord

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk bestellen en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlekkeloos

Echt niets op aan te merken...

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd