Helemaal oké!

Al een paar keer iets besteld via Megekko.nl en tot op heden geen teleurstellende ervaringen gehad.

In 1 zin...5 sterren

Heel fijn is de optie wanneer je je bestelling wil laten bezorgen. Verder levering zoals besteld. Megekko is zo gek nog nie... 👍🏼

Megekko doet wat ze belooft en gezien de drukte echt op de desbetreffende dag bezorgd.

Waren alle webwinkels maar zo goed.

Super snel geleverd, op zondag besteld maandag al in huis. Volgende keer zeker weer bij megekko best

Dit was de 2de keer en wederom snel geleverd echt top.

...

Voor 23.00 bestellen morgen zeker in huis

Vlotte levering Zeker een aanrader

Goede kwaliteit, maar zelfs bij hoge bedragen nog verzendingskosten

Het zoeken en bestellen van wat ik wou hebben ging heel vlot. Het product werd ook snel en in perfecte staat geleverd (nog niet getest - daarvoor wacht ik nog op een ander onderdeel dat ik elders moest bestellen). Het enige minpunt vond ik dat er zelfs voor een bestelling boven de €200 nog verzendingskosten moesten betaald worden (€5.95).

Probleemloos

Overgestapt naar Megekko na slecht behandeld te zijn bij Alternate, nog geen seconde spijt van gehad. Lagere prijzen voor dezelfde producten en zonder probleem de dag nadien geleverd.

Helemaal super

Bestelling was heel snel verwerkt en de volgende dag in huis. Het enige gekke was dat de emails in mijn spam mapje terecht kwamen maar dat is volgensmij niet de fout van megekko

Goede prijzen, goede info, en een kloppende leveringstijd. Dus helemaal naar wens

(een van) de beste computer webshop in NL.

Breed assortiment, fatsoenlijke prijzen, snelle levering en fatsoenlijke verpakkingen (al mogen de dozen af en toe kleiner, onder het mom van MVO).

de printer is geleverd zoals afgesproken

het geleverde voldoet aan mijn verwachtingen en werkt zoals het moet de levering: was zoals het moet

Wees niet gek...

Ondertussen 2 weken en 2 dagen geleden mijn bestelling geplaatst bij Megekko. De dag nadien alles netjes ontvangen. Wat betreft levering is dit uiteraard goed en correct. Maar...daar blijft het niet bij. Na de installatie van mijn desktop kreeg ik constant foutmeldingen. Na verschillende e-mails met megekko kreeg ik te horen dat dit wijst op een defecte CPU. Het moederbord mocht ik ook opsturen om uit te sluiten dat daar problemen mee zijn. Verzending mocht ik zelf voorzien en betalen. Daarna zou ik alles teruggestort krijgen als mijn info klopte. Via hun website beloven ze wel een antwoord binnen de 2 uren maar dit was ook niet altijd het geval. Telefonisch zijn ze bij Megekko tevens niet bereikbaar, toch een gemis. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat mijn CPU defect was en mijn moederbord geen problemen vertoonde. De dag nadien kreeg ik terug alles netjes geleverd. Bij het openen van de doos merkte ik op dat mijn backplate, om mijn koeler te bevestigen aan mijn moederbord, niet aanwezig was. Deze had ik zeker meegestuurd. Bij het melden aan megekko kreeg ik te horen dat dit vermoedelijk in de doos zit of toch bij mij thuis, ze konden mij niet bevestigen dat dit bij hen ligt. Op de koop toe moest ik dit maar opnieuw bestellen via hun webshop als dit niet het geval was. Dit is nogal kort door de bocht en allesbehalve klantvriendelijk. Ik heb namelijk alles via hen besteld en om dan zo'n antwoord te krijgen... Dit heb ik dan ook geantwoord en van de teamleider kreeg ik onmiddellijk een antwoord terug. Dit verwijderen ze volgens de teamleider nooit bij Megekko en ik moet maar eens goed kijken... Mijn antwoord daarop was dat ik hier niet tevreden mee ben en dat ik bij deze ganse ervaring een allesbehalve tevreden klant ben. Ondertussen wacht ik al 4 uren op een antwoord... Het is duidelijk dat de service de wensen over laat. Levering is goed maar als er problemen zijn dan ben je de sigaar. Beter iets meer betalen voor degelijke service dan dit. Wees niet gek...

Positief!

Snelle levering, goede feed back, duidelijke website. Reeds meerdere bestellingen gedaan en allen naar volle tevredenheid nagekomen.

Geen gedoe bij retouren

Megekko heeft weer erg snel geleverd. Dit keer was ik niet tevreden over het product. Kennelijk geen probleem bij Megekko en de retouraanvraag was snel goedgekeurd. Uitendelijk het product toch gehouden, maar fijn om te weten dat Megekko niet moeilijk doet als je een keer een retour hebt.

Zelfs op Black Friday supersnelle levering

Kan niet beter. Vrijdagavond besteld en ook vrijdagavond verzonden door Megekko, en dat op BlackFriday! Ze hebben het echt goed voor elkaar.

in 1x goed

prijzen prima,spullen snel in huis...

Concurerende prijs en snelle levering

Rond half elf in de avond besteld en de volgende dag al in huis. Informatieve website en transactie details. Product netjes verpakt geleverd. Chapeau!

Videokaart voor Black Friday besteld, gewoon volgende dag thuis.

Ik had een nieuwe videokaart nodig en had deze voor het eerst bij Megekko besteld, deze werd netjes de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Het artikel was netjes verpakt en ben zeer tevreden.

Supersnel en goedkoop

Wederom een bestelling bij Megekko geplaatst. Dit verliep zoals altijd, voor een scherpe prijs, snel geleverd en met prima communicatie. Ik ben er weer blij mee!

Binnen 24u levering binnen gehad...TOP.

Vrijdag besteld, volgende dag binnen met een stel top aanbiedingen In de doos.

Goed, snel en niet te duur

Goed, snel en niet te duur

Super mooi spul 😍 en snel in huis!

Geweldige spullen... waar je anders enkel van kunt dromen... voor nog eens 'n hele leuke prijs! (ik kan niet wachten op m'n volgende bestelling) 😍

Uitstekende service, vlotte werking!

Op vrijdag (Black Friday) bestelde ik een reeks onderdelen voor een grote pc-upgrade, alsook onderdelen om het oude systeem bruikbaar te houden (dus ja, zo goed als een volledig nieuwe pc). De dag erna werd alles piekfijn geleverd, alles zat mooi verdeeld in dozen en kwam zonder schade toe. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de bezorgers, maar het inpakwerk van Megekko valt niet te onderschatten. Had korte support achteraf nodig (maar eigenlijk zelf het probleem opgelost, 2 minuten na het versturen van mijn mail), en ook hier werd ik spoedig en correct bijgestaan. Kortom, piekfijne webwinkel, zeer democratische prijzen!

Groot bedrijf

Professionele service, snelle levering en goedkoop. Mijn favoriete computerwinkel.