correcte en snelle service en afhandeling van de bestelling

heldere site en snelle en correcte afwerking van de bestellingen

snel

Goede website, goede producten, goede prijzen. Wel een domper was de tekst op het doosje met de ssd: "Volgende keer verwachten we wel een grote aankoop" Mijn aankoop was blijkbaar te klein, of te goedkoop..

Zeer slecht, niet bestellen!

Geen goede klantenservice, heb it´s besteld dat uit eigen voorad lieverbaar was, maar zij hebben het altijd om dagen of weeken verschoven. Nu heb ik het product hier staan, maar het is wel gebruiked en in slechte conditie. Warning, op geen val bij deze website bestellen! Niet serieuse!

Top bedrijf

Snelle levering en niet duur!

Videokaart om 22:00 besteld s'ochtends in huis

Had de 1660 super x besteld. Kaart was er de volgende ochtend. Werkt super!

Ik heb bij megekko een asus b550-plus besteld en hij was er de volgende ochted al, kan niet beter.

Perfect me snelle levering

Nas server tegen de scherpste prijs en supersnel geleverd, ik ben zeer tevreden

Niks anders dan lof......elke bestelling keurig en vlot thuisbezorgd

Lekker snel.

Lekker snel.

Megekko heeft m'n hart gewonnen

Na vele jaren bij een concurrent te hebben besteld en af en toe bij Megekko is er een marktwerking geweest... die zorgde dat de prijzen bij Megekko voor een groot deel de prijs matchen of er wat onder zitten dan bij de andere grote PC/Tech store die met een A begint uit Ridderkerk. De site van Megekko zou nog wat gestroomlijnd kunnen zijn maar daar blijft het wel bij, voor de rest een top winkel en ze komen hun levertijden na, de verzendkosten van € 3,95 zijn keurig te noemen alhoewel ik wel graag zou zien dat vanaf een bepaald bedrag de verzendkosten nihil worden gemaakt of dat je bijvoorbeeld een store credit krijg van de verzendkosten, dat zou een mooie incentive zijn om weer terug te keren. Verzenden gebeurd netjes en veilig met een hele herkenbare verpakking. Mocht een item kapot aan komen dan ligt het niet aan Megekko maar aan de transporteur. Ik ben zéér tevreden met hun, uiteindelijk is mijn portemonnee ook belangrijk in de keuzes dus ga ik zeggen ik ben 100% loyaal aan 1 winkel... nee... ik zal altijd de afweging maken als er bij de concurrent een item goedkoper is of ik hem daar bestel of elders. Het zou dus mooi zijn als Megekko een laagste prijs garantie zou kunnen geven dat als het bij een Nederlandse webwinkel iets goedkoper is ( geen aanbiedingen natuurlijk ) ze die prijs matchen, maar goed dat is spijkers op laag water zoeken, er valt altijd wel over iets te zeuren XD. Ik geef Megekko gewoon 4 en een halve ster, het is bijna perfect en beveel Megekko van harte aan!

Eindelijk die grafische kaart beschikbaar en de volgende dag in huis!

Via notificatiemail gezien dat megekko de gewenste grafische kaart op voorraad had en goedkoper dan verwacht. Meteen besteld. Paar uur in spanning gehouden voordat verlossende mailtje kwam dat bestelling geaccepteerd was en klaar voor verzending. En de volgende dag eindelijk het pakketje met de langverwachte grafische kaart mogen ontvangen en in kunnen bouwen in gaming rig ;-)

Ik ben zeer tevreden met Megekko!

Ik bestel regelmatig spullen bij Megekko, Als er iets mis gaat, wat overigens niet vaak gebeurt, wordt dit netjes opgepakt! Nienke, Bedankt voor de Goede Service!

Overzichtelijk en snel

Uitstekende website en ze doen wat ze zeggen. Ook 1 maal een RMA nodig gehad welke goed is afgehandeld.

Wel snelle verzending en goed

Goede en snelle verzending, Alleen retour verzenden is wat minder dat je hier pakket service voor moet betalen is wat minder

Goede prijs, snelle service

beste prijs voor het product dat ik zocht. Volgende dag reeds in huis, goed verpakt.

veel aanbod

zeer veel aanbod, en snel geleverd, zeer tevreden

Snelle levering en goede service

Nieuwe PC besteld, voeding was defect hier een ander voor besteld zodat deze omgeruild kon worden. Vooraf wel even gevraagd wat de mogelijkheden er in waren met sneller reacties terug zodat ik het zonder problemen kon vervangen.

Late levering en gebruikt product

Ik had een bestelling met een aantal producten geplaatst waarvan allemaal een levertijd van 1 werkdag was aangegeven op de site, omdat ik haast met de bestelling had. Maar 1 product in de bestelling had onverwacht 2 weken (!) levertijd. Als er op de site staat 1 werkdag, dan is het niet okee als ik als klant dan actie moet ondernemen om te voorkomen dat de hele bestelling daarop voor onbepaalde tijd vast komt te liggen. Erg slechte klantervaring. Bij levering bleek 1 product (moederbord) een gebruikt exemplaar te zijn met gebruikssporen, beschadigde verpakking, missende schroefjes en een haperende ethernet poort. Maar omdat de bestelling zo lang op zich liet wachten heb ik nu geen keuze dan een tweede moederbord bestellen ter vervanging voordat ik een garantieclaim voor de eerste kan indienen.

Gewoon erg goed en compleet

Alles verliep vlekkeloos ook een annulering op zondag verwerkt.

Bestelling en afhandeling zoals het hoort, bezorging de volgende dag zoals beloofd. Ik ben blij.

super behulpzaam, snelle levering

Zeer leuke ervaring, zal deze webshop zeker als eerste checken als ik iets van pc componenten nodig heb.

laptop werkt prima

alleen de post deed er langer over dan in de mail stond

Prima levering, veel keuze, gemakkelijk met retourneren

Bij Megekko heb ik een videokaart besteld, eerst de verkeerde zo bleek. Die heb ik zonder problemen kunnen retourneren. De tweede keer werd de bestelling binnen een paar dagen geleverd, dat vind ik prima. Ook qua prijs is het een aantrekkelijk bedrijf

This store has no comparison!

After living more than 5 years in the Netherlands I am glad to have found this online store. The amount of articles and variety they have is impressive, as well as the quality of their customer service. I had a minor issue with an Asus AIO that I ordered from them, their customer service assisted me quickly, politely and professionaly. About the GPU market: yes, they have high prices, ridiculous at times, but hey : can we find another store with normal prices? At least on megekko they are transparent about arrivals, availability and quantity. The whole situation is beyond anyone's control. Best store in the Netherlands if not one of the best across whole Europe. Regards,

Spullen zijn goed aan gekomen