Makkelijk bestellen

Vlotte levering

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Goede concurrende prijzen

Snelle service, duidelijk en overzichtelijke site en goede aanbieding.

Ik was op zoek naar een computer muis, dat wat ik zocht, heb ik gevonden zonder poespas er omheen. Duidelijk en overzichtelijk.

super snel geleverd

Prima afhandeling, snel en goed verpakt aangeleverd per post nl

Gaat meestal goed

De verzonden waren kloppen soms niet aan de beschrijving. Als ik een lite-on dvd burner wil moet je geen ander merk sturen als kale OEM. Laatst duidelijk gebruikte joystick incompleet gehad. Wel 25% korting gekregen. Ik zou daar toch de magazijnen maar eens beter nakijken en niet zeggen dat de klant fantaseert. Jullie verkoopomschrijvingen kunnen beter en verkoop ook dat wat je zegt.

Goed en snel Levering

Duidelijke website en goedkoop dan concurrent

Perfecte afhandeling. Snelle verzending . TOP!

Computer onderdelen besteld Online. Heel snelle levering . Goede verpakking . Doe zo verder ! Bedankt

De werknemers bij MeGekko hebben verstand van producten, zijn proactief en hebben heerlijke humor. Ze zouden wellicht nog wat kunnen leren van duurzaam verpakken en opties creëren voor situaties waarin maar 1 onderdeel wordt verstuurd dat wat kleiner is. Waar mogelijk natuurlijk.

Supersnel en precies gekregen wat besteld was.

TOP!

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Beschikbaarheid producten onjuist op de website. Dus geen snelle levering van de gevraagde producten, ondanks dat dit op de website wel prominent staat aangegeven. Een toelichting ontvangen over de voortgang van de bestelling nadat ik zelf navraag had gedaan. Ik kreeg namelijk niks te horen over de status van de bestelling. Ik had de producten voor het weekend nodig. Mijn ervaringen tot dusver met MeGekko zijn zeer bedroevend. Ik zie op dit moment ook geen aanleiding om in de toekomst weer een product bij MeGekko te bestellen of ze aan te bevelen aan anderen. Mocht je van teleurstellingen houden, dan kan ik ze wel aanbevelen. Het enige pluspunt is dat zij binnen 2 uur hebben gereageerd op mijn e-mail. Om exact te zijn, ze reageerden binnen 115 minuten. Daarom nog een halve ster gekregen.

waardeloos

geen service , je moet zelf betalen voor reparatie en retouren,

Niet helemaal conform de omschrijving.

Ik heb een originele Apple USB lader besteld. In de beschrijving staat dat de uitgangsspanning 5,2 V is, deze uitgangsspanning wou ik absoluut omdat ik enige laadproblemen heb door te lage spanning. Na meting blijkt de uitgangsspanning toch maar de standaard 5 V te zijn. Dus enige ontgoocheling.

Snel geleverd, snel tevreden

Ik had niet verwacht dat het allemaal in 1 werkdag bij mij kon zijn en ik ben super blij dat er een optie is om te kiezen voor een avondbestelling

Bestelde goederen werden op tijd en correct geleverd.

Producten waren goed verpakt. Jammer was dat bij de bestelling de op de site gratis te leveren games niet werden meegezonden.

alles volgens wens

goed en snel

Geweldig voor het heel snel afhandelen van mijn bestelling.

TOP BEDRIJF.

Prima service, 's avonds besteld en morgen in huis

Prima service, 's avonds besteld en morgen in huis

een goede site

goede site met een perfecte service

Super duidelijk en snel geleverd.

Via een collega hier gekomen. Super snel geleverd en makkelijk te installeren.

Vlekkeloze service

Bestelling werd zoals beloofd afgeleverd.

zoals altijd top

Ben nog nooit teleurgesteld,vlotte bezorging,nooit verkeerde artikel,zal nooit ergens anders bestellen.

Erg tevreden

Alles netjes binnengekomen. Had hem zo in elkaar. pc werkt goed en de componenten passen prima bij elkaar. Je moet wel weten wat bij elkaar past. Dat is het enigste. Als leek weet je niet welke chipsets samenwerken en daarmee zou je de nieuwe build kunnen slopen. Maar prijs/kwaliteit is nergens beter!

super

op tijd , kwaliteit, prijs .... niks aan te merken

Snelle levering, goed product!

webshop is oke maar de levering is zeer matig en snel uitgesteld

ik heb een grote was lijst met onder delen voor mijn computer hier besteld en de onderdelen zouden binnen 3 dagen worden geleverd maar werd toen in een keer uitgesteld met een week. oké dat vind ik niet zo erg maar dan nog na een week wachten werd hij weer uitgesteld met 2 weken extra en dat vind ik toch wel aardig matig. en het word dan ook pas een dag van tevoren gezegd net als of ze waren vergeten om dat onderdeel te bestellen.