Geweldig product

Het werkt uitstekend op mijn PS4.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals beloofd snel afgeleverd, en goed ingepakt. Enige wat ik een beetje uit de tijd vond was dat er op de doos stond dat dit een echt mannenpakket was oid, en ik niet inzie hoe een moederbord een mannenproduct is :p

• Zou u ons aanbevelen? Ja

sneller dan hun schaduw en prijzen die dat effect ook nog versterken!

Zie bovenstaande zinsnede!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, produkt voldoet aan de verwachting.

Goede ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering in goede verpakking inclusief track and trace.

22:00 besteld en de volgende dag vanaf 13:00 op te halen bij onze supermarkt (ophaalpunt)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle service op bestelling, perfecte afhandeling,

Zeer goede service

Snelle levering en zoals afgesproken. Dus wij zijn zeer tevreden. Als wij nog iets nodig hebben zullen we zeker bij jullie terug bestellen. Bedankt!!!

Very good

Shopping was easy and fast. Delivery time excellent. Happy with a products.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik vind Megekko een super fijne site. In vergelijking met andere sites is alles een stuk goedkoper op Megekko. Ook houden ze je goed op de hoogte over de status van je levering. Het enige minpuntje vind ik dat je niet telefonisch in contact kan komen met ze. Wel hebben ze een mail waarop ze heel snel reageren, vaak binnen 2 uur. al met al ben ik super tevreden!

Supersnel in huis

Smiddags een 8TB harde schijf besteld, de volgende dag om 14:15 in huis. Ik maakte me wat zorgen om de verpakking vanwege de omgang van de postmannen, maar hij was goed ingepakt met luchtkussentjes en bubbelplastic. En ook nog één van de goedkoopste. Helemaal top!

Slechte service

Op een woensdag had ik allerlei onderdelen besteld bij verschillende webshops voor mijn nieuwe computer. Mijn broer wou deze computer voor mij bouwen maar ging wel op vakantie op de zondag van diezelfde week. Hierom was ik erg blij dat mij in de mail door megekko werd verteld dat de onderdelen op zaterdag geleverd zouden worden. Helaas was dit niet het geval. Bij de veelgestelde vragen op de website van megekko staat dat wanneer er niet aan de gestelde leverdatum voldaan kan worden ze contact met je op nemen. Ik heb geen enkel bericht ontvangen behalve dat order in ontvangst genomen was en heb de hele zaterdag voor niks lopen wachten. Er is nergens een telefoonnummer te vinden dus je kan ze ook niet bellen. Slechte service. In tegenstelling tot megekko hadden de andere webshops op tijd geleverd en goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snel geleverd

snel geleverd ik had de video kaart MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G gekocht geweldig kaart werkt snel mooi rgb lichten perfect voor gaming

Snel en zorgvuldig verzonden

De externe hd was zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Binnen 24 uur in huis. Hartelijk bedankt voor deze goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel,kwaliteit en humoristisch. Alleen de text op de doos al.

Zoals door mij gewenst

Zoals door mij gewenst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Naadloos prima snelle levering!

Wat ik zeg: prima snelle levering. Verpakking OK

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en goede prijs

‘S avonds laat besteld, volgende ochtend al in huis, netjes verpakt. Ook nog eens voor een zeer goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk, snel en goed verpakt!

Makkelijk besteld, tevens 1 van de weinige webshops die niet aangeeft hoeveel werkdagen iets gaat duren maar ook een verwachte leverdag aangeeft! Verder werd mijn vraag via de e-mail binnen 2 uur beantwoord dezelfde dag. Netjes en niks op af te dingen!

Voortreffelijk !

Overal elders was het gekochte product uitverkocht doch Megekko had het nog in voorraad en de volgende dag had ik het al in huis.

Handleiding in het Tsjechisch

Recent een ps4 gekocht via Megekko. Ik werd niet zo warm van hoe het zichzelf promoot als bedrijf voor stoere mannen die het zelf wel uitzoeken om zo te beknibbelen op een klantenservice (bovendien in een tijd van metoo en terwijl computerspelletjes steeds populairder worden onder meisjes). Dat voelt nog extra dubbel als de handleiding vervolgens in het Tsjechisch, Slovaaks, Pools of Hongaars blijkt te zijn. Maar goed, de ps4 was dan ook wat goedkoper dan bij de concurrentie, hij was snel bezorgd, doet het uitstekend en je kan hem als je hem aan hebt gekregen in het Engels of Nederlands instellen. De handleiding is vast ook wel ergens te downloaden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een snelle levering door Megekko.

Ik heb al diverse malen pc-onderdelen en andere dingen besteld bij de firma.

Snelle levering, goed verpakt

Het artikel werd snel geleverd n was goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een dag eerder dan geplant geleverd

Zondag besyel ik een switch, op de site staan “maandag wordt niet bezorgd’. Maamdag rond 18:00 uur tring bezorgd. Mooi toch

aankoop werd prima geregeld

geen enkel probleem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb de papiervernietiger opgehaald Hij doet het prima Ben heel tevreden

Over Megekko.nl

Filter op Taal