Prima alles op tijd

Uitmuntende levering

De levering was vlekkeloos Producten goed verpakt in de doos .

Vlot zoals gewoonlijk

Niet alles van de bestelling was op voorraad, hiervan werd ik per mail op de hoogte gebracht met de mogelijkheid om de aanwezige producten al te verzenden en nadien de ontbrekende producten.

Snel en betaalbaar

Ik zocht een koppelstuk om een 3,5"HDD via USB aan mijn laptop aan te sluiten ivm data recovery. Megekko heeft het en het werkt zonder problemen. Top!

Top !

Super rapide, arrive toujours étét irréprochable, je recommande !

levering was snel

Ik had hed product snel in huis ,helaas is het niet volgens verwachting, Ik hoop op een snelle afhandeling.

Goed genoeg

Het Zou fijn zijn om met ideal of een andere manier te kunnen betalen in de store met een qr code

Producten nooit geleverd

Helaas zijn mijn producten nooit geleverd bij mij en moest ervoor gekeken nooit ook gedaan Megekko zegt wel geleverd wel getekend handtekening komt niet overeen met mijn ID en was op moment dat het afgeleverd ook niet thuis 600€ aan spullen niet geleverd wel betaald Ze hebben gewoon lak aan je en verschuilen zich achter een valse handtekening van de bezorger En laten je gewoon betalen voor geen geleverde goederen Schande Rechtsbijstand ingeschakeld en die gaan ermee aan de slag Was altijd tevreden over hen maar nu nooit meer daar bestellen

Kon het zelf niet geloven dat ik s'avonds iets bestelde en de volgende dag het al binnen had.

Top Webshop!

Heel veel op voorraad. Zeer snel geleverd tegen scherpe prijzen. Kocht eerst alles bij een andere shop. Maar nu dus bij Megekko.

Zeer goede producten.

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Goede producten. Goede service en komt afspraken na. En snelle levering

9.0

Alles was goed nieuwe moederbord en processor en de andere dingen om heen alles was weer goed geregeld ben al paar jaar klant altijd tevreden en de service bedankt Gr Rosario

Snelle levering goede kwaliteit

Had een m.2 ssd en koelpasta gekocht en ze werden de volgende dag heel bezorgd. 10 sterren

snel verzonden goed spul

11/10

Prima Service :)

AMAZING

Fast shipping. Everything as described

Great quality at an unbeatable price!

Why pay more if you can get great quality at a great price?

Top megekko

Wat een service en snelheid. Besteld en de volgende dag in huis. Top kwaliteit monitor van philips, curve 27 inch. Duidelijk via mail hoe alles loopt en betaald moet worden.. Top bedrijf

Meer dan tevreden

Al heb ik tot nu toe niet alle aankopen bij Megekko goed uitgetest, ben ik zeer tevreden hoe tot nu toe de afhandeling van mijn bestellingen zijn gegaan, altijd vlot en duidelijke en punctuele termijn voor de leveringen, ook hebben ze mijn voorkeur voor DHL-verzending goed in acht genomen. Met andere woorden Meer dan tevreden over Megekko.

Works well for Samsung 990

Drive used to throttle at 80C when writing large files (50+ GB). Now it remains below 80C and doesn't throttle.

Uitstekende producten en bezorgservice!

producten van zeer goede kwaliteit.

Niks op aan te merken

Heel gemakkelijk om te bestelen en de volgende dag al in huis gewoon top

Ze doen hun best om een bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Om een PC te bouwen zijn er veel onderdelen nodig, niet iedereen heeft alles op voorraad maar hielden mij keurig op de hoogte van de leverings duur. Top kwam zelfs een dag eerder. Ook een keer een geheugenkaart probleem gehad was keurig netjes opgelost en... snel zonder gezeur.

Goede overzichtelijke website. Verzending niks om op of aan te merken. Bij vragen op de mail krijg je al snel een antwoord. Gewoon top!

Snelle levering en fijne service!

Een laptop besteld, werd op de aangegeven datum geleverd. Klantenservice is erg snel en vriendelijk!