Megekko geeft ook meestal gratis product erbij naast je bestelling, laatste keer usb poort besteld t.w.v. €7,95 en heb een usb ventilator erbij gekregen, nou dit vind ik erg top!!!

Alles naar behoren

Afgelopen week twee keer wat besteld en beide keren kwam alles de ochtend daarna compleet aan.

super

zeer snel geleverd zonder problemen super

Zeer goed.

Megekko verkoopt ook de wat exotischere hardware. De prijzen en het op voorraad hebben (maar dan ook echt op vooraad) van het aangebodene zijn zeer goed.

Super snelle en goede service

S'avonds bestelling gedaan en volgende dag al thuis.

Alles ging goed to het niet zo was

Ik heb op Megekko de helft van mijn pc parts gekocht en alles ging goed. De prijzen ware beter dan meeste websites. De kwaliteit is goed. De enigste probleem dat ik heb is wanneer ik mijn case had gekocht. Ik had mijn case gekocht en het zij dat het binnen een week ging komen met de rest van de parts maar de case moest later gearriveerd worden omdat ze geen leverancier hebben voor gevonden. Het is al 2 weken later en nog steeds geen case. Ik begrijp dat het niet hun fout is maar ze zeggen niets van een refund of verwijderen van mijn lijst. Ik had geen probleem met een week te wachten maar 3 weken of zelfs langer wachten dan is het een probleem. Ik raad Megekko alleen aan als er staat dat ze het in een snelle tijd kunnen leveren. Als een product veel later gaat aankomen dan de rest dan zoek die part op een andere website. Dit zou je normaal niet moeten doen maar als zij het niet kunnen leveren dan niet doen.

Goede service goede communicatie en snel geleverd.

prima, goede prijs, perfect gelverd, goede communicatie

KAN MOEILIJK NOG BETER!

Beste computer winkel van Nederland

Altijd goede prijs en service.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Crucial SSD met Corsair bracket en Be Quit processorkoeling besteld. Op tijd geleverd, nette afwerking, goed verpakt. De Crucial SSD is tov de vorige zelfs goedkoper geworden, die werkt na 3 jaar nog steeds zonder fouten.

vlot en een goede prijs

vlot en een goede prijs

Al mijn computeronderdelen op gevonden en snel geleverd

Na een lange zoektocht naar welke samenstelling qua computeronderdelen ik zou willen hebben. Via deze site de bestelling gedaan. Alles snel kunnen vinden en ook binnen gekregen. Nu alleen nog wat terugsturen, dus even kijken hoe dat zal gaan.

Snelle levering, bestelling perfect gelopen

Eerste ervaring met megekko is prima bevallen

Duidelijke website, goede service, snelle levering en .....prima prijs

Zaterdag een bestelling geplaatst en maandag al geleverd. Prima

Super !

Correct geleverd op de afgesproken dag. Mooi en veilig verpakt! Een perfecte service. Je wordt ook van elke stap op de hoogte gehouden. Mooi zo MeGekko !

prima eerste ervaring, en er zullen er nog komen

Op aanraden van klanten hier voor het eerste besteld en meteen goed. Groot aanbod, goede prijzen en zeer snelle service met correcte verzendkosten.

Super service!

Mijn bestelling was super goed verpakt. En heel erg snel had ik het in huis. Zondag middag besteld. En maandagavond kwam de bezorger al. Ik ben zeer tevreden.

Gewoon super

Ik had het op een zondag besteld en het was de volgende dag in huis, top.

Top bedrijf om je hardware te kopen

super service en goede prijzen. beveel ze aan. Kan niet wachten om er straks een 3080 ti bij hun te bestellen :)

Super ervaring

Jaren lang klant geweest van Alternate, service werd er minder dus maar besteld bij de goedkoopste, blijken ze ook nog een zeer goed informerend bestelsysteem te hebben. Je hoeft niet achter je bestellingen aan te bellen, omdat je elke dag per mail op de hoogte wordt gehouden!

Mooi!

Veel Acties & Goede Kwaliteit

Laptop

Perfecte service, laptop moest jammer genoeg retour. Ik had nog een slagje duurder nodig. Was prima en snel geregeld.

Klantenservice zeer slecht

Regelmatig met veel plezier een bestelling geplaatst bij Megekko, snelle levering en gemakkelijk bestellen. Daarnaast vaak betaalbare producten. Echter laatst met een bestelling veel problemen ervaren met name door de lastig bereikbare klantenservice alleen via email. Ik had een bestelling geannuleerd die echter een week later alsnog verzonden is. Na wat heen en weer gemaild besloten de bestelling op hun verzoek te retouneren. Echter is de bestelling in het proces door DHL kwijt geraakt, waar Megekko niets aan kan doen. Echter legt Megekko alle verantwoordelijkheid bij mij neer omdat ik het pakket geretouneerd heb en dus als verzender beschouwd wordt. Helaas was de klantenservice moeilijk te pakken te krijgen en opnieuw alleen via email waardoor dit hele proces zeer traag was. Conclusie is dat volgens Megekko ik geen recht op mijn geld heb ook al had de bestelling nooit naar mij verstuurd mogen worden, omdat deze volgens de voorwaarden op de website geannuleerd is. Via ICTWaarborg uiteindelijk 25% van de waarde van het product terug gekregen. Zou ik Megekko aanbevelen? Ja en nee, zo lang er geen problemen omtrent de bestelling zijn en alles goed gaat ja. Zodra er iets mis gaat en er problemen opgelost moeten worden zou ik voor een iets duurdere optie gaan met een goede en vooral bereikbare klantenservice.