Lage prijs, goede service!

Product s'middags om 16:00 besteld en de volgende dag om 14:00 al geleverd. Geleverd door door PostNL, keurig volgens het doorgegeven bezorg tijdstip. Megekko was de goedkoopste voor het product dat ik zocht. Na wat google-en kwam ik erachter dat het een betrouwbare webshop is. Dat wil ik dus bij deze graag beamen!

Tevreden...

Netjes op de afgesproken tijd geleverd. Spullen goed verpakt en netjes aangekomen. bestelling was in orde en functioneerd goed...

Geweldige service en razendsnelle bezorging

Razendsnelle bezorging. Zelfs om 23.00 nog besteld de volgende dag in huis

Snelle levering!

Snelle levering van de bestelde spullen.

Groot aanbod, super snelle levering, prima service

Ik kan niet anders bedenken dan perfect!

Super!!

Mijn bestelling is Super ingepakt toegekomen op de juiste datum en ik werd perfect over alles geïnformeerd vanaf nu altijd online shoppen op megekko 😁

Goed meewerken/-denken bij wijziging bestelling

Omdat de levertijd van bepaalde onderdelen erg lang werd verzocht ik om wijziging. Dat werd vlot en professioneel afgehandeld.

right product, right price, right speed, great service

Ben op zoek gegaan naar andere partijen dan alleen de standaard online retailers. Kwam MeGekko tegen en zag dat zij ook scherpe prijzen hanteren voor een grote range van producten. Levering was snel. Helaas moest ik ook een artikel terugsturen en ook dat ging goed en snel. Puntje eraf omdat ik de retour (mankement) zelf moet betalen.

Snel en goedkoop

Ik heb hier onderdelen voor een pc gekocht. Netjes allemaal de volgende dah geleverd tegen een goedkope prijs. Ik raad deze site zeer zeker aan.

Snelle sevice

Suuupersnelle levering

Vrijdagavond om 22.20 alles besteld ,zaterdagmiddag geleverd

Zie de 5 sterren.....

Een snelle en goede levering van de gevraagde producten die goed geprijsd waren. Omdat ik hier wat meer van nodig had, duurde de levering iets langer. Door de zeer goede berichtgeving hierover wist ik precies waar ik aan toe was.

100% goed !

Prima site, prima verpakt. Fijne emails met trac code. Moet alleen het onderdeel nog plaatsen.

Snel geleverd concurrende prijs

1 van de goedkoopste computer zaak. Goede site snelle levering.

Niks op aan te merken , top ! s’avonds besteld , volgende dag netjes geleverd in Belgie.

Super snelle goede service, exact wat ik wilde. Vorige bestelling had ik enkele problemen en ze hebben het zo goed als ik maar kan indenken opgelost!

Ik heb ik een reeks van een paar dagen 5 producten besteld op Megekko. Vlugge betalingen en direct na het overmaken kreeg ik mijn bevestiging al. Ik kon mijn pakketje opzoeken en kijken waar hij was, maar dat was onnodig aangezien mijn pakketje de volgende dag om 9 uur 's ochtends al op de stoep stond! Ik heb hier al mijn eerste hands computercomponenten gekocht en zou het zo weer doen. Geweldig bedrijf!

Snelle levering en netjes verpakt

Website prima, goede prijzen en snelle levering zoals op website besproken staat.

Super vlotte levering

Zeer gebruiksvriendelijke website, snelle levering die goed is ingepakt!

Ik bestelde op zondag en maandagavond had ik al in handen zeer snelle service echt prachtig

Heldere website en vlotte levering

Een vraag mijnerzijds over een te leveren product werd vlot en eerlijk beantwoord. Prettig op de site zijn dat bij veel producten de bijbehorende manuals zijn te downloaden. Producten kwamen aan, goed verpakt met een eigen doos erom heen. Verder is het inderdaad de andere dag leveren.

Snelle levering. Goede track and trace

Snelle levering. Goede track and trace

Snel, vlot en duidelijk!

Bestelling ging heel makkelijk en de volgende dag al geleverd via Post NL. Alles was degelijk ingepakt en dik in orde.

Alles perfect verlopen!

Prima dienst!

Het is makkelijk te navigeren op de site, pakketje snel bezorgd en hele goede kwaliteit.