Correct

Goedkoop, snel

uitstekend produkt

uiterst tevreden smaakt naar mèèr .....pluim

uitstekende service

vlotte bestelling en levering

zeer ruime keuze in wat ik zocht, snel geleverd!

zeer ruime keuze in wat ik zocht, snel geleverd!

mijn ervaring is perfect

zeer snelle levering

Niets op aan te merken

Zoals altijd snel, betrouwbaar en service gericht. Heb al vele malen bij Megekko en het is altijd hetzelfde: Dik OK!! Kan ze iedereen aanbevelen.

Keurig volgens verwachting

Tot nu toe gaat elke bestelling volgens verwachting nette status berichten en op tijd geleverd, Wat ik wel spannend vind is dat er geen extra doos om een monitor wordt gedaan zodat het wel heel duidelijk is wat er in zit en het erg verleidelijk wordt om te verdwijnen in het logistieke proces.

voor herhaling vatbaar

Ik had een aantal dingen besteld, waarvan 1 ding pas leverbaar is pas na 10 dagen. heb 's avonds een email gestuurd dat ze dat onderdeel weg kunnen laten en de rest op kunnen sturen. ze hebben buiten kantoor uren gereageerd dat de bestelling is aangepast. dus klantenservice is top.

Voor herhaling vatbaar.

Goede prijs, gemakkelijk besteld, snel geleverd, leuke oververpakking!

Degelijk materiaal degelijk bedrijf, een zeer goede aanrader

Het bovenstaande zegt genoeg dacht ik zo

Ontbrekende stof filter

Nu heb ik gewoonlijk nooit problemen gehad met Megekko, altijd alles prima geregeld en altijd netjes ontvangen. Echter bij mijn laatste order (onder andere een Corsair Crystal 680x Wit behuizing), ontbrak de bottom stoffilter. Ook hiervan wist ik al, hier kan megekko zelf niks aan doen, gezien (lijkt mij) dat ze gewoon de cases verkopen van de leverancier zelf, de spullen ontvangen en gewoon weer verkopen. Wel megekko uiteraard gecontact. Zoals gehoopt hebben ze hier gelijk werk van gemaakt; contact opgenomen met Corsair betreft de stoffilter. Morgen mag ik hem gelijk ontvangen, dit alles heeft ongeveer 1,5ve week geduurd. Ik ben een geduldig persoon en had hier totaal geen moeite mee. Ontzettend bedankt megekko, deze klant is nog meer tevreden dan hij al was!

Gewoon Goed

Was eerst wat terughoudend maar ben 100% bijgedraaid ben helemaal tevreden

Supersnel

Echt supersnel, dit is ECHT vandaag besteld, de volgende dag in huis.

Prime en snel

Vlot bezorgd en goed product

Goede sortering met een goede prijs en zeer vlotte levering.

Makkelijk bestelproces en goede spullen tegen een nette prijs.

Snelle levering ! Product zeer tevreden !

Snelle levering ! Product zeer tevreden !

perfect

zeer snelle en goedkoop filter en paste perfect

Alles ging zoals beloofd. Topservice

Altijd op tijd, beste prijs/kwaliteit verhouding

Voor mij is het een no-brainer om bij Megekko te bestellen... Goede hardware, duidelijke website, veel info van de artikelen en goedkoopst tot nu toe.

Enorm goede service, prijzen en levertijd

Alles in de titel

Top shop!

Behoorlijk wat bestellingen gedaan bij deze webshop de laatste tijd en allemaal naar volle tevredenheid afgehandeld. Goede prijzen, snelle levering, retourneren toen een van de producten niet voldeed ging ook vlot en zonder gedoe. Goed op alle punten, dus ik zal hier zeker vaker bestellen.

Snel en goedkoop

Bij megekko was mijn product goedkoper dan bij andere webshops

gewelding!

Alles ging lekker vlot en snel. Zelfs de Megekko verpakking is leuk! 11 out of 10 dat ik hier weer wat ga bestellen !

Snel bestellen snel verzonden TOP

Snel besteld, en een snelle levering door Megekko TOP

De levering is perfect uitgevoerd

Over Megekko.nl