Geen goede klantenservice - Mogelijke oplichting?

De levering is gewoon goed echter had ik een toetsenbord besteld die even later defect ging. Ik wacht momenteel nu bijna een maand op een vervanging terwijl de leverancier voorraad heeft! Megekko legt het balletje bij de leverancier neer, terwijl ik een overeenkomst heb met Megekko… UPDATE: na het plaatsen van reviews nieuw toetsenbord gekregen

Diep teleurgesteld

Een Hikvision recorder besteld. De verkeerde geleverd gekregen. Totaal geen excuus. Na 14 dagen mijn geld terug en mag blijkbaar zelf voor de verzendkosten opdraaien. Terwijl is toegezegd dat dit tot 5.75 euro vergoed wordt. Was mijn eerste en ook laatste bestelling. Vooral het niet even kunnen bellen voelde vervelend.

Beste Richard, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te zien dat je ontevreden bent over je bestelling. Heb je voor ons een retournummer zodat we met je mee kunnen kijken naar de verzendkosten? We kunnen dit probleem natuurlijk snel voor je oplossen. Graag vernemen we je reactie. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Megekko

een bestelling niet ontvangen en was eerder niet aangegeven dat het niet beschikbaar is:ME0111190272

order nr ME0111190272 heb na 3 weken niks ontvangen en kan geen contact leggen met de klantenservice.

Beste Ad, Bedankt voor je reactie en feedback. Het lijkt erop dat er wat miscommunicatie is ontstaan m.b.t. je bestelling. We willen graag je probleem oplossen, zodat we gezamenlijk tot een oplossing komen. Wellicht kunnen we een alternatief uit eigen voorraad aanbieden, zodat je morgen de order in huis kunt verwachten. Graag vernemen we je reactie, zodat we je order vandaag op kunnen pakken. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Megekko

's Avonds besteld, volgende dag geleverd

26/11 een AMD 3950X besteld, bijzonder lastig te krijgen overigens, en ik had 'm de volgende dag :)

Snel, netjes en goede service

Goede monteur ook als je issues hebt

Geweldig mooie 32 inch monitor besteld. Alles was de volgende dag al geleverd en in goede staat. De prijs was ook nog is flink afgeprijsd ten opzichte van andere winkels. Erg blij mee.

Zeer goed, goedkoop en snel

Goed, goedkoop en snelle levering.

Snelle service!

's Avonds op Black Friday besteld en zaterdag morgen al in huis, supersnelle levering!

Goede prijs en uitstekende service!

Alles naar wens

Snel geleverd, werkende producten

Snelle verzending, alles keurig geleverd.

Zeer snelle levering, alles tip top in orde!

Heb hier pas geleden een GPU gekocht voor mijn PC en hij was binnen een dag gelevered. Super goed verpakt en werkte prima!

goede, snelle service

de service en de snelheid van leveren kan niet beter. Men doet wat men beloofd.

Volgende dag in huis, degelijk verpakt, alles correct. Klasse!!

Alle onderdelen die ik wilde hebben in een wishlist op tweakers gegooid en gekeken wie het goedkoopst was. Dat was MeGekko, fijne tent waar ik al eerder besteld had. Spullen besteld, volgende dag in huis, pc van de nodige nieuwe onderdelen voorzien en gamen maar. Heerlijk dat het ook wel eens simpel kan. :)

Vrijdag avond onderdelen besteld voor computer in elkaar te steken en zaterdag al geleverd. Prijs zitten zij ook heel goed.

Gewoon Prima

Vrijdag besteld en zaterdag in huis, wel vond ik het jammer dat ik ook bij een bestelling van €350+ wel gewoon nog verzendkosten moest betalen.

Besteld, snel geleverd en prima verpakt.

Zeer goed geregeld allemaal. Bestelling ging vlot van A-Z. Vandaar dat ik vaker shop bij Megekko. Aanrader.

Snel en makkelijk

Overzichtelijke site, goede prijs, besteld en volgende dag binnen

Snel en juist geleverd

Mijn eerste bestel ervaring is gelukkig meteen fantastisch. Ondanks dat ik vind dat de website makkelijker en iets duidelijker kan, zeker betreffende zoeken meer filters zal daarbij helpen. Het bestellen ging makkelijk en snel, omdat alles op voorraad was krijg ik direct een mailtje dat het verzendklaar werd gemaakt. En inderdaad werd de bestelling keurig door PostNL de volgende dag geleverd. Helemaal blij.

Mooie prijzen, Snelle levering en een vlotte betaling

De prijzen waren zeer competitief, de producten die ik besteld had waren de dag erna ak geleverd en het betalen zelf was duidelijk en ging gemakkelijk. Mijn enige opmerking is dat het vrij raar is dat er verzendkosten worden aangerekend met een bestelling boven de 100 euro. Voor de rest is alles top!

op tijd en de goedkoopste

Keurig volgens afspraak geleverd ondanks de drukke tijd.

Was goed

Heb wel een paar keren in moeten stellen maar dat was denk ik mijn eigen schuld maar alles is goed gekomen .

Goedkope en snel

Ik zag goedkope componenten voorbij komen op black friday. En ik ga zeker nog veel meer onderdelen halen bij megekko. Ik kreeg het binnen 2 dagen.

na 2 maal moederbord stuk,reactie van Megekko probleem loos op ge lost,uitmuntend,kan niet beter. voor mij de aanrader.

Vlot

Besteld en geleverd zoals het moet, zelfs in de black friday periode. Vlot!