Prima product, prima verzending

Product gekocht, product ontvangen, product doet het prima, snelle verzending, retourzendingen worden netjes afgehandelt wanneer nodig.

Kopen gaat super

Kopen gaat bij megekko super ik vind het alleen vreselijk dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en dat het wanneer het fout gaat bij een garantie dat ze er in mijn ogen te weinig achteraan zitten bij het bedrijf die dit veroorzaakt. Uiteindelijk wel weer wat gekocht in de hoop dat ik de garantie niet nodig heb

doen wat beloofd is

helemaal goed : Bestel en ontvang is ect zoals beloofd

Ik heb paar dingen gekocht voor mijn pc en ik vind megekko prima en goede website

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Snelle levering, ondanks dat 1 item niet op voorraad was.

Snelle ervaring , goede producten..fijne webshop. Niks op aan te merken!!

Top winkel met uitstekend klantenservice!

Snelle levering !

Snelle levering. Product is top!

Ook de service na verkoop is fantastisch

Na aankoop van een artikel bleek dit niet het juiste voor mijn pc te zijn. Op de site van Megekko kan je dan een retour aanmelden. Hierop wordt snel gereageerd en alles duidelijk uitgelegd. Megekko adviseert om je retour via DHL terug te sturen omdat dit het makkelijkst is. Bij het aanmaken van de retourlabel op de site van DHL moet je echter wel even creatief zijn omdat hier een voor- en achternaam van de ontvanger wordt gevraagd. Als je die niet allebei hebt ingevuld kan je niet verder met het label. Heb als voornaam Megekko en als achternaam Retouren ingevuld ;) Al met al werkt het retourneren probleemloos en je aankoopbedrag is ook snel gecrediteerd.

Contact moeten nemen met megekko om enkele stukken te wisselen voor deze verzonden waren, werd binnen het twee uur opgelost. Heel vriendelijk, correct en snel. Een groot assortiment en heel kwaliteitsvol. Zeker een aanrader!!!

Betrouwbare site, dag nadien alles geleverd. Super service.

Snel en compleet

Bestellen is makkelijk en de volgende dag in huis, compleet en goed verpakt, onbeschadigd. Tevreden

Snelle service, producten zijn goed verpakt en dus heel aangekomen ondanks dat sommige dozen het zwaar hebben gehad. Prima prijzen en de klantenservice reageert snel en aangenaam. Wijziging in bestelling was binnen 20 besproken, gewijzigd en niet lang daarna verzonden. Megekko is mijn eerste keuze voor pc onderdelen.

Vertrouwelijk

Gewoon goed

Snel geleverd goede prijs

Snel en goed bezorgd

Vrijdag een computer case besteld voor mijn zoon. En de volgende dag werd hij netjes bezorgd. Aan de case zat ook glas, en alles zat netjes in de doos zodat het niet beschadigd kon worden. Al met al, zouden we zo weer bij Megekko bestellen.

Je besteld en het komt snel.

Al verschillende jaren bestel ik mijn pc spullen bij Megekko, en nog nooit is er iets mis gegaan. Bij het bestellen wordt er duidelijk uitgelegd welk product je koopt en wat de specs van dit product zijn. De duidelijke layout van de webshop loodst je makkelijk door alle artikelen heen. En ook het betalen kan op verschillende manieren. De prijs is altijd scherp. Je bent gek als je niet bij MEGEKKO koopt.

Duidelijke website, goed geholpenn. s'avonds besteld, dag erna in huis!

Pas une phrase mais un mot « PARFAIT »

J’ai effectué 2 commandes sur Megekko et c’est simple,rapide et très bien protéger juste parfait rien a dire de plus a part que vous êtes très vifs et très sérieux

Beste winkel ooit

Beste winkel in nl die ooit heeft bestaan!

Goeie service

Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede service.

Goede prijs en snelle bezorging

Ik bestel al jaren mijn spullen bij Megekko, goede prijs en meestal zeer snel bezorgd.

Klantgericht

Dit bedrijf behandelt je eerlijk, informeert naar behoren en levert ook nog snel.

goede bezorging

snel besorgd zoals gezegd en goed kwaliteid

uitmuntend

Bestelling op afgesproken tijd geleverd en prima verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het totale proces Cor

wifi antenne niet aanwezig

Na het monteren van een nieuw moederbord Asus ROG STRIX B550-F GAMING WIFI II merkte ik dat de wifi antenne niet aanwezig was in de doos . Na dit gemeld te hebben kreeg ik binnen het half uur bericht dat er eentje was verstuurd . TOP SERVICE