keurige aflevering

Ik heb 4 18tb harde schijven besteld. Het bestelproces was niet zo moeilijk. Ik wist welk merk en welke capaciteit ik wilde hebben en dat was dus in een handomdraai geregeld. Direct na de bestelling kreeg ik een bevestiging. Het pakketje werd de volgende dag geleverd door post. Ook de meldingen van het tijdstip enz waren correct. De spullen zaten keurig en goed verpakt in de bekende plastic dozen die weer in luchtkussen zakken waren geplaatst. Open ruimte was goed opgevuld. Verpakking was van buiten niet beschadigd. De schijven zelf starten keurig op en konden benaderd worden zonder problemen. Ik heb in het verleden al een paar keer schijven (meestal 4 voor o.m. nas) van deze firma gehad, tot nu toe altijd zonder problemen. Ook op langere termijn (een of twee jaar) heb ik geen problemen ervaren met harde schijven die ik van deze firma ontvangen heb.

Excellent

Tout s'est bien passé : La commande a été facile, le descriptif etait clair et précis, et le prix était le plus bas sur internet. La livraison a été très rapide et soignée. Et les frais sont plus que raisonnable. Bref, vous pouvez acheter sur leur site les yeux fermés. Je recommande vivement.

top webshop

zeer tevreden van megekko.nl ruime keuze zeer goede prijzen snelle verzending en zeer klantvriendelijk zeker aan te raden !!!

Prima webwinkel!

Deze webshop levert Altijd optijd en goede pc componenten af en de meeste spullen bestel ik hier na volle tevredenheid!

Betrouwbaar en je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling

Op Megekko, daar kan je op vertrouwen. Altijd de laagste prijs voor één goed product. Levering altijd correct en snel geleverd. Beste service dus.

Levering zoals aangegeven

Alles verliep zoals beloofd op de website. Al enkele bestellingen gedaan bij Megekko en loopt telkens prima zonder onverwachte vertragingen.

Snelle levering en prettige klantenservice

Wij hebben een Game PC gekocht. Deze werd een dag later al netjes bezorgd. Ik had nog een vraag mbt de bijbehorende bekabeling. De klantenservice reageerde vriendelijk in de avonduren direct mijn vraag. Ik ben een tevreden klant

Topservice!!!

2de maal een bestelling geplaatst en 2de maal een topservice. Had per ongeluk een verkeerde leverdatum aangevinkt. Effe een mailtje naar de klantenservice om te vragen of de bestelling nog kon verplaatst worden en binnen de 5 minuten al een reactie dat de bestelling was aangepast!!!

Goed en snel

Snelle communicatie en levering. Zeer tevreden en een aanrader

Duurt altijd lang voor je het binnen hebt.

Op de site lijkt het op voorraad. Als je besteld kom je er vaak al snel achter dat het toch niet voorradig is. Meestal duurt het een aantal dagen voor het op voorraad is en kan worden verstuurd. Valt elke keer weer tegen als je hier wat besteld.

Snelle levering en een makkelijke duidelijke site

Goeie levering en goeie site

top scherm

mooie kleuren beter dan mijn benq zowi ..mooie apparaat

Megekko dat is altijd goeie service!!

Telkens héél snelle verzending van kwaliteitsproducten aan een scherpe prijs!!

Ik heb bij MeGekko.nl diverse producten aangeschaft en ben heel tevreden over dit bedrijf. Mijn laatste aankoop een keyboard G19 full size Lightspeed en Ergo Muisje M575 Trackball van top kwaliteit evenzo. De website is goed verzorgd en producten daar zijn altijd actueel en hebben goed overzicht, dus een fluitje van een cent om te bestellen en met afrekenen is er ook ruimte voor goede keuze. Producten kwamen snel en goed bij mij binnen via postnl, daarvan ben ik ook tot op heden zeer tevreden over. Maar bij postnl heb ik wel enig vraagtekens want de 'handtekening' die ik moest signeren, was al gezet?? Dat leek mij geen goede zaak! Al met al kan ik mij voorstellen dat er door omstandigheden o.a. 'tijdgebrek' ook een ding is bij postnl. Maar toch. Desondanks, Megekko is de GoTo voor mij voor vele, voor mij PC tech, want ik heb er verstand van en hun ook, Toppie!

Perfect producten

Goed producten en snel ontvangen.

Très bon prix très rapide

Commander le vendredi soir livrer le samedi matin les prix sont très bien et il regorge de variété de produits le choix est grand je recommanderais à l'avenir

excellent shop!

best shop i really like it ! best people too :D

Prima product, prima verzending

Product gekocht, product ontvangen, product doet het prima, snelle verzending, retourzendingen worden netjes afgehandelt wanneer nodig.

Kopen gaat super

Kopen gaat bij megekko super ik vind het alleen vreselijk dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en dat het wanneer het fout gaat bij een garantie dat ze er in mijn ogen te weinig achteraan zitten bij het bedrijf die dit veroorzaakt. Uiteindelijk wel weer wat gekocht in de hoop dat ik de garantie niet nodig heb

doen wat beloofd is

helemaal goed : Bestel en ontvang is ect zoals beloofd

Ik heb paar dingen gekocht voor mijn pc en ik vind megekko prima en goede website

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Snelle levering, ondanks dat 1 item niet op voorraad was.

Snelle ervaring , goede producten..fijne webshop. Niks op aan te merken!!

Top winkel met uitstekend klantenservice!

Snelle levering !

Snelle levering. Product is top!

Spinveld 8

4815 HS Breda