fijn

bestellen en volgende dag leveren, duidelijke site

Makkelijk en snel

Handige website met veel keuze, de bestelling kwam snel en netjes ingepakt.

Mijn bestelling was door PostNL beschadigd en vernietigd. Verfbestelsite heeft direct een nieuw pakket gestuurd en het was de volgende dag binnen. Snelle respons, snelle operationele actie en prima service medewerkers. Wat dan weer vervelend is dat ik deze enquete alleen kan invullen en doorsturen door akkoord te gaan met verwerking van mijn persoonsgegevens....daar moet bijstaan dat dit alleen geschiedt voor het doel van de enquete en niet voor marketing doeleinden. Jammer ..

Super klant gericht!!

Bestelling is zoek geraakt door PostNL. Ondertussen heeft verf bestelsite de producten opnieuw verstuurd. Zodat ik verder kan met m’n klus. Super

had alleen geen track en trace code maar artikkel was geheel naar wens verpakt en bezorgd

Goede ervaring

Website goed toegankelijk Uitstekende service

Snel

Zending niet binnengekomen -> toch opgelost

Helaas mijn pakket kwijtgeraakt bij de post, goed opgepakt door het team van de klantenservice en een dag later alsnog mijn bestelling binnen! Tot de volgende bestelling! :)

Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen, snelle levering

Super snelle levering

Super snelle levering. Kwalitatieve producten. Goed verpakt

Supersnelle levering

Perfect bedrijf. In het weekend besteld en maandag was de bestelling er al. Keurig!

Snelle levering, goede kwaliteit. Top

Geweldig snel geleverd

Klanten service vakkundig geïnformeerd namen alle tijd voor de klant .

Goede kwaliteit

Goed en op tijd bezorgd.

vlotte levering

Voor mij was alles ok bestelling en levering

Gewoonweg top!

Dit bedrijf is een goed voorbeeld van ondernemen en klant staat centraal. Behulpzaam, ontzorgen, meedenken en komen hun afspraken na. Ga zo door team Verfbestelsite.nl

Goede en snelle levering

ZEER TEVREDEN

snelle bezorging

TOP

LEVERING ZOALS BELOOFD SNEL EN CORRECT AFGELEVERD

Heel tevreden !

Inmiddels meerdere bestellingen gedaan Telkens Snelle levering Goed verpakt Heel tevreden !

Snel, transparant

Telefonisch prettig en deskundig geholpen.

Goed product, snelle levering

Zeker voor herhaling vatbaar

Goede verf voor een goede prijs

Zoals gezegd, heel tevreden. Waar ik wel mijn twijfels bij heb zijn de nieuwe doorgestreepte en hogere prijzen. Die heb ik nog nooit gezien, ze waren altijd stabiel. Ik heb de schermprints nog van de afgelopen twee jaren.