Snel en adequate levering tegen goede prijs.

Topservice

2e keer besteld en moet zeggen geen negatieve ervaringen. Snel en volgens afspraak degelijk ingepakt geleverd

Gelukkig geluisterd welke hoeveelheid er nodig was. Dacht veel te veel te hebben, maar precies goed!

super dik tevreden!!!

al meerdere malen verf besteld. altijd op de juiste tijd en correcte levering. dik en dik tevreden

snellen levering

goede service en goed matriaal

Prima zaak

Snel geleverd en zeer mooi/goed verpakt.

Goede service, snel geleverd

Na mijn vraag om advies ben ik persoonlijk teruggebeld en heb ik een goed advies gekregen. Bestelling snel geleverd. Prima verf.

Ik hoop dat het product dat ik besteld hebt voldoet, ik kreeg de tip van een schilders bedrijf die mij holdbar aan bevool

Prima snel en duidelijk

Volgende keer weer

Deze verf werd gebruikt om de uitlijning en van de autostandplaatsen in de kelderverdieping in het app. te schilderen,de vorige lijnen waren na 8 maanden gedeeltelijk verdwenen.

Snel binnen, goed spul.

Bestelling goed ontvangen

Snelle en uitstekende levering. Aanrader.

Goed spul pakt meteen. Top

Goed spul. Pakt meteen. Top

Vanaf het moment van bestellen tot levering wordt je goed op de hoogte gehouden. En een op tijd levering.

weinig te melden hierover

wel erg snel met leveren. Pluspunt!!

supersnel

Prima produkten precies als beschreven

Snel en korrekt

Snel en korrekt

Uitstekend materiaal en makkelijk verwerkbaar

Snelle levering, en goede producten. ik heb 30 kg 2K vloercoating besteld voor 70 m2. In 2 lagen aangebracht.

Subliem

Kwalitatief materiaal en een zeer goede service, ze nemen zelfs contact met je op voor eventuele na levering. Ben zeer tevreden, dank hiervoor. Groetjes

Snelle en verzorgde levering

Heb het product nog niet gebruikt en kan het dus nog niet beoordelen. Maar de levering was alvast snel en goed verzorgd.

Geweldig, niet te geloven dat het zo snel geleverd kan worden.

Echt niet te begrijpen, maar 's-avonds om 8 uur besteld en de volgende middag werd bestelling netjes afgeleverd. Geweldig. Gr. Aart.

De kleur is niet goed

We hadden parel grijs besteld maar kregen een andere kleur Gebeld en samen tot goede oplossing gekomen Top

Uitstekend!

Degelijk verpakt op tijd ontvangen