Prima verf geleverd

Na bij diverse anderen websitebezoek geen goede verf ontvangen. Bij verfbestelsite .nl gelijk de juiste verf gekregen. De verf is van prima kwaliteit.

Uitstekende service. Ik heb aan de telefoon goed advies gekregen over de vloercoating. Het pakket was vervolgens een dag later, top ingepakt bij ons binnengekomen. Dikke aanrader!

Tijdig, betaalbaar

Epoxy vloercoating systeem besteld. Goed geprijsd. Volgende dag bezorgd, zorgvuldig verpakt. Alles ok dus.

Vlot geleverd, prima verpakt.

Vlotte leverantie. Alles heel netjes verpakt, verfbussen apart verpakt in plastic zak afgesloten met tie-wrap, fles terpentine idem. Betonverf deksel ook nog eens extra afgesloten met klemmetjes. Uitstekend.

Vertrouwbare website

Bestelling goed aangekomen. Goed ingepakt. Zeer tevreden.

Snelle levering en goede nazorg

Steeds mijn bestelling snel bezorgd gekregen en bij vragen goed te woord gestaan

Heel snel geleverd, super fijn

Savonds besteld, volgende dag al geleverd, super fijn

Vlugge levering , TOP produkt

Vlugge levering , TOP produkt

Fijne webshop en juiste levering

Fijne webshop

Snel geleverd doen wat ze zeggen

Snel geleverd precies wat zeggen Volgende keer bestel ik er weer

geen opmerkingen

Snel

Snel en ok

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Alles op voorraad, gemakkelijk besteld en zoals beloofd de volgende dag alles geleverd!

uitstekend, goede kwaliteit en concurerende prijs

alle bestellingen zijn op tijd geleverd volgens afspraak, en de verf is van uitstekende kwaliteit

Priam zonder poespas

VAndaag voor 21.30 besteld morgen geleverd is ook daadwerkelijk zo makkelijke website en makkelijke betaling. Goed verpakt en................. goede prijs !!

Snel geleverd en goede service

Goed geholpen om het juiste product te kiezen. Daarna snel geleverd.

perfect!!!

Zeer klantvriendelijk en heel erg behulpzaam met het verstrekken van informatie

Vlotte.levering

Vlotte levering

Perfecte service

Mijn vraag welke soorten verf ik moest gebruiken en hoeveel ik nodig had werd binnen no time beantwoord. Super goede advisering en snelheid met zeer lage prijzen voor perfecte verf. Klantvriendelijkheid en service 10 plus ron van geelen

Komen afspraak perfect na.

IK ga zeker nog eens bestellen.

Een volledig werkvoorschrift/gebruiksaanwijzing ontbreekt. Of verwijzing naar internet.

Snelle levering en goed product

Via internet besteld duidelijke site en snel geleverd.

Precies zoals besteld

Alles wat ik gehoopt had

Ik heb op de webshop gezocht en gevonden en dat ook na bestelling heel vlug aangekregen.

Super tevreden snelle levering

Super tevreden heel snel geleverd