Overzichtelijke site met uitgebreide technische pdfs

Prima product en snel geleverd.

Wel jammer dat ik elke dag mailtjes krijg om dit te beoordelen!

Ok

Verf ok Levering ok Communicatie iets minder goed.

Snelle levering goede producten

De bestelde producten voldoen uitstekend en zijn netjes en snel geleverd. Goed advies ontvangen voorafgaand aan aanschaf.

Dowt wat ze beloven

Het was prettig zakendoen met dit bedrijf.

Goed product, slechte levering & communicatie

Product is prima, maar van direct advies is via mail of telefoon geen sprake. Front office heeft zelf geen kennis en zet vragen door, waardoor vertraagt antwoord. Verzending kwam in twee delen, waarbij ik na twee weken zelf na moest bellen waar deel 2 bleef. Bleek een foutje. Uiteindelijk wel geleverd.

Topbedrijf

Nette prijzen, goed advies en de aftersales is zonder meer top.

Het kon niet beter

Het kon niet beter

Alles Oké

Goede keuze

Goede communicatie en snel geleverd!

toppie

super kontent, snelle levering

Top beits!

Ik heb een bus old brown wash gekocht. Prima beits om een mooi meubel van te maken!

Uitstekend, 1 uur na bestellen al opgehaald!

Ik kon mijn bestelling 1 uur na bestellen al ophalen. Daar was ik erg blij mee!

zeer goed

Snelle levering goed product

altijd snelle en goeie service

het bestellen is makkelijk en snel. en de pakketten zijn altijd netjes

Prima afwerking van mijn bestelling

Hoe de verf zich houdt weten we pas na enige tijd

Top goed spul

Snel in huis goede uitleg

Goed verzorgd

Snelle verzending en zeer goed verpakt 👍🏾

Slecht dekkend.

Ik heb twee potten gekocht gekocht om uit te proberen. 1x sigma monumenten groen, en 1x herfst en helder 1847. Beide vielen op als vrij dunne verf en dekkend slecht.

Top en prima afgehandeld

Prima en perfect verzonden naar een post nl punt, zodat je zelf de keuze kan maken om en wanneer het op te halen.

Vriendelijk personeel, maar onwrikbaar

Ik heb vrij kostbare vloercoating bij u besteld. Vorig jaar gaf u op deze vloercoating nog 15 % korting. Dit jaar was de prijs reeds aanzienlijk verhoogd en was deze korting onbespreekbaar. Jammer !!! Laat geen tevreden klant achter.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben één en ander voor u nagekeken. Op de door u bestelde vloercoating (Holdbar Vloer Topcoating) is nooit een kortingsactie geweest of in een andere vorm een korting gegeven. Ook zullen wij inderdaad niet snel korting geven op Holdbar Vloer Topcoating. Dit is namelijk een zeer hoogwaardig product dat meer dan waar voor zijn geld is. Hopende op uw begrip hiervoor, Team VerfBestelSite.nl

prima vlotte levering

Prachtig werk verricht

Dit bedrijf is een echte aanrader. Ik heb de juiste antwoorden op mijn vragen gekregen ivm het schilderen van mijn garagevloer. Zo was het makkelijk om mijn bestelling van de voorgestelde producten te plaatsen en daarna uit te voeren.

Snelle levering, goed verpakt

Titel zegt het al: prima ervaring qua levering en prijs. Meerdere leveringen en iedere keer snel en 100% op tijd als beloofd. Ook telefonische bereikbaarheid van logistieke afdeling is prima - namen altijd snel op. 5e ster zou zeker verdiend zijn als het beantwoorden van mijn praktische vragen beter en sneller was geweest. Telefonisch worden geen "technische" vragen beantwoord en per (urgente) email duurde het beantwoorden 26 uur. Helaas was het antwoord niet erg nuttig: een verwijzing naar de website die ik al bestudeerd had, dus geen enkele meerwaarde. Erg jammer want nu moest ik een aantal bijzonderheden mbt. mengen, aanbrengen toch weer in de praktijk leren. Gelukkig eind goed al goed.