Duidelijke informatie, goede service

Telefonisch contact gehad en goed geholpen met advies en raad. Bestelling gedaan en volgende dag ontvangen. Hoop dat het product net zo goed is als de service

Geweldige verf en zeer snel geleverd

Geweldige verf en zeer snel geleverd top.

Goedkoop en snel

Snelle levering, veilige verpakking, top!

Kan niet beter..

Bestel en binnen par dagen ontvangen .echt aanrader

Snel en perfect

Bestelling , bezorging op tijd en product prima

snelle service, maar foute info niet overeenkomstig de realiteit en zeer duur

snelle klik op het internet is vaak niet de beste keuze. Wordt wel snel geleverd, dat is ook het enige pluspunt. De primer werkte wel, maar is zeer duur in vergelijk met de primer die ik daarna in de verfspeciaalzaak om de hoek kocht en die minstens even goed was. Het dekkend vermogen kwam totaal niet overeen, zeer slecht, (Holdbar vijververf, zwembad) de kleur die op maat gemaakt werd kwam in de verste verte niet overeen met de keuze uit 2000 soorten. Ik controleerde samen met mijn zonen op 5 computers en via kleurencodes op papier en dit is werkelijk hallucinant. Mijlen ver van wat de kleur had moeten zijn, ik verdenk de firma ervan om slechts 1 kleur groen te hebben, wat je ook kiest, dat was dan ook de enige overeenkomst "groen", wat is de volgende stap "roze"? Dekkend vermogen ontoereikend en zeer duur. In totaal was ik 250 euro lichter , op de speciaalzaak om de hoek voor zeer goede vijververf (zwembad) 135 euro met primer met correcte kleur en zeer goed dekkend. Voor mij is dit pure oplichterij, geen kwaliteitsproduct, veel te duur. Schande. De afwerkvernis is teruggestuurd. Nu nog afwachten of ik dat restje geld terugzie. Conclusie: vermijd het internet en ga naar je speciaalzaak bij je in de buurt!

Snelle levering en prijs kwaliteit is goed

Perfecto

Da gusto hacer pedidos con vosotros

Prima verf

Thuis kunnen uitzoeken en niet lang gewacht voordat het binnen was Een aanrader

Heel klantvriendelijk, niet moeilijk

Nadat ik een pakketje met verf had binnengekregen waarbij 1 blik en lekkage had werd ik in no-time voorzien van een nieuw blik waarbij ik ook nog de keuze had voor een creditnota. Waar vind je dit nog, ik vind dit geweldig, voor mij staat vast als ik weer verf nodig heb dan wordt dit bij verfbestelsite.nl

snel en compleet geleverd

Superwinkel

Na bestelling direct andere dag mijn verf ontvangen

goede levering en betaalbaar en vele keuze΅s

Supersnel

Zoals altijd, top

Bestellen en de volgende dag binnen!!

correcte en snelle levering.

Jij

Top serice

Bij VerfBestelsite, Doen ze wat ze beloven. Alle stanaard kleuren kun je nog retouneren .Alle andere kleuren nemen zij niet retour.. Verder ben ik zeer tevreden met de levereing en kwalitijd

Whaw!!

Snelle en adequate levering van de producten zelfs in coronatijden!!!

Snelle levering en prima verfkwaliteit.

Juist de oranje betonverf kon iets dekkender zijn...

Supper

zeer snelle levering en zorgvuldig verpakt

Snel geleverd volgens afspraak

Verf besteld zonder problemen snel geleverd!

Snelle levering van de juiste kleur verf.

Prima verf!

Top, snel geleverd.