Belofte maakt schuld

Alles wat jullie beloven doen jullie ook! Was iedereen maar zo. Was de wereld veel mooier!!!

Goede en snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis is helemaal waar

Supersnelle levering.

Supersnelle levering. Het product (bootlak) is goed (bij ervaring)

100 %

Doet wat het beloofd. Vlotte levering.

Snel en goed geleverd

Snel geleverd en heel goed ingepakt

Alles prima voor elkaar

alles verliep uitstekend

nogmaals, alles verliep uitstekend

snelle service

Ik heb dit aangschaft oo advies van een bouwmarkt om een badkamer tegel die een scheur heft waterdicht te maken hopen dat het helpt gezien de verhouding zal ik wel veel te veel hebben maar qua prijs is dit niet duur dus geen probleem

Fijne snelle levering van de producten.

Fijne snelle levering van de producten. Producten voldoen aan de verwachting.

Grweldig

Top service en verf ook geweldig.

Perfect!

Alles top

een zeer goed service

Een zeer vriendelijk zaak .En zeer vriendelijk behandeld aan de telefoon .De bestelling was ook snel binnen .Zeker een aanrader

perfect op tijd en snel afgeleverd

Het materiaal was zorgvuldig verpakt zonder enige kans op schade. Prima!

prima , snelle levering

Goede sercive en zoals beloofd besteld volgende dag in huis

snel geleverd en goed product

alles prima

goede produkten en snel en correct geleverd alles prima zoals het zou moeten zijn AAA+++

Vriendelijk mensen maar verkeerde verf ontvangen

Verkeerde verf ontvangen . Was al met de klus bezig . Toen zag ik dat de kleur te licht was. Gebeld Moest er een foto van maken . Om daarna te horen dat het via de foto niet te zien was. Kon de verf opsturen , zou het beoordeeld worden …. Hoeveel tijd gaat daar weer overheen ?? ( juist bij jullie besteld voor de snelle levering) Kortom mengverf er maar zelf doorheen gedaan … Dus al met al niet tevreden

Snelle levering en goed gepakt.

Mijn bestellingen komt dezelfde was staan in omschrijving ben ik 100% Vrolijk van deze producten.

Snel besteld en bezorgd

Zeer goede, correcte en vlugge service.

Er was iets verkeerd gegaan met het mengen waardoor ik niet de gevraagde kleur gekregen heb. Dit werd snel rechtgezet zonder bijkomende kosten.

Goed product

Goed product ,super prijs . Snelle levering

probleem opgelost

ìnmiddels overeenstemming met leverancier over afwikkeling van fout door postnl ontstaan. geld zal worden teruggestort. jammer dat door vervoerder, postnl dus, dit soort dingen ontstaan. allemaal verspilde tijd en vernietiging omzet.

Sneller dan het licht

Super product snelle levering zondag besteld maandag in huis top