goed geregelde levering, zoals beloofd bij bestelling

correcte service

Uitstekende service, snelle verzending, top!

Makkelijke website, veel keuze, snelle verzending.

Goede snelle service voor een betaalbare prijs

In een woord TOP

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid op deze website de beits die we nodig hebben in ons bedrijf. Uw Camper op Maat

Professionele adviezen

Ik wilde voor het eerst een vloer coaten met 2 componenten epoxy. De helpdesk heeft precies uitverteld hoe het moet en wat ik nodig heb. De klus moet ik nog doen, maar heb ik alle vertrouwen in.

100 procent tevreden

Snelle en correcte levering.

goede service , alleen zeer milieu onvriendelijk verpakking

Prima service, product prima heb ik al een keer toegepast was prima alleen de verpakking moeten jullie wat aan doen.Ik begrijp dat het lastig met zware bussen die niet teveel beschadeigen mogen maar vervormbaar foam in een plastic zak kun je nad ie tijd alleen afvoeren naar de verbrandnings oven. Er zijn vast goede karton oplossingen mogelijk zo als laate een zware kast die had gekocht verpakt was. Dit kan echt niet mee

Direct contact en goede service

Contact opgenomen door site blokkade betaling. Werd direct en persoonlijk opgelost.

uitstekende service

vandaag besteld en morgen in huis.

Snelle levering, maar gebutste verfbus

Het bestelde product, alleen was de verfbus gebutst en lag deze op zijn kant in de doos, terwijl daar duidelijk 'this side up' op was vermeld.

zeer goede keuze

bestelling was prima te doen en was snel geleverd. beste kwaliteit betonverf!

Wat een service

Meermaals gekocht en tevreden

Snelle levering en keurig verpakt

Prima.

Prettig geholpen en goede uitleg.

Goede kwaliteit en snelle levering

Geweldig en doorgeven aan de vrienden

hele goede ervaring.

Heb het bestelde in Deventer zelf opgehaald. Na bestelling via internet en betaald, kreeg ik binnen een paar uur bericht. Vriendelijk geholpen. Misschien bij ophalen een routebeschrijving bij doen, was wat moeilijk te vinden.

makkelijk geleverd, snel bezorgd

De verf was snel te bestellen en de volgende dag al in huis.

Bestelling geplaatst, snel geleverd en kwalitatief heel goed.

Topproducten, op tijd geleverd

Topproducten, op tijd geleverd

Veel keus en snelle verzending.

Ik heb gemakkelijk een keuze kunnen maken. De prijzen zijn netjes. De verf heb ik nog niet gebruikt dus dat kan ik nog niet beoordelen.

Voor herhaling vatbaar !

Kwaliteitsverf en vlotte service.

Snelle levering.