Goed. Wat betreft PostNL dumpte het pakketje bij een centraal punt, terwijl we thuis waren.

Uitstekende verf, snelle levering

Om 17:45 besteld en de volgende dag in huis. Mijn complimenten. Daarnaast uitstekende verf en een redelijke prijs. Wat kan je als consument nog meer wensen?

Snel bezorgd en goed verpakt. Product voldoet aan de verwachting.

gewoongoed

gewoon zoals was af gesproken

Snel

Besteld Geleverd de volgende dag. Nu nog testen of het product ok is, ziet er goed uit.

Fantantisch produkt

Een aanrader

prima geregeld

Alles netjes en op tijd geleverd

vlotte service

Correct en snel

Bestelling werd snel en correct geleverd. Verder duidelijke omschrijving van artikelen online, kortom fijn om te zoeken en bestellen.

Mooie informatie en correcte levering!

Zet in agenda

Beroerde levering door PostNL

Het bestellen en de informatie daarover verliep soepel. De verf leek snel geleverd te worden. Helaas, levering door PostNL die nu al dagen berichten stuurt dat de verf 'de volgende dag geleverd gaat worden en op de volgende dag meldt dat het niet gaat lukken. Je vraagt je af of het management van dit bedrijf wel in staat is om dit bedrijf te leiden. Post en meerdere pakketten blijven onbezorgd. Dus: VerfBestelsite doet haar werk maar PostNL maakt er puinhoop van.

PRIMA

op tijd en correct

Goed spul, maar niet duurzaam verpakt

OAF primer en bitumen taai zijn beproefd en bewezen materialen, maar de opvulmaterialen (plastic zakken met PUR schuim) in de kartonnen verzenddoos zijn niet duurzaam. Zolang PUR en PR niet biologisch afbreekbaar zijn, is het vanuit milieuoogpunt aan te bevelen om gewoon ouderwetse houtwol of proppen kranten of gekreukeld kartonpapier als opvulling te gebruiken.

zeer content.

heel tevreden met de service en de snelle levering. top product ! perfect eindresultaat ! helemaal zoals we het wilde hebben.

Prima geregeld

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snel, goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt. Kleur was goed.

Prima ervaring

2e keer besteld bij verfbestelsite.nl. Wederom een prima ervaring.

Gewoon super bedrijf , snel correct en duidelijk

Om zeker terug te komen , inmijn geval opnieuw een bestelling plaatsen van uit België

Verf gekozen en besteld. Snel toegekregen. Helaas na aanbrengen opgemerkt dat deze sterkt glanzend was. Dit had ik helaas bij de specs niet zien staan.

kleurloze wax plakkerig

In tegenstelling tot de houtwax van een ander merk vond ik de uwe erg plakkerig en kleverig

Beste Roelien, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat ons product niet heeft voldaan aan uw verwachting. Graag kijken wij met u mee naar een passende oplossing. U kunt contact met ons opnemen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team VerfBestelSite.nl

Prima service dewelke een dikke pluim verdient.

Snelle verwerking van het order en dito levering. Zoals in het verleden reeds meermaals werd gesteld : de Belgische online-verkopers zouden hiervan nog veel kunnen leren.

Vakbekwaam advies en snelle levering naar Oostenrijk.

Duidelijk en goed telefonisch advies, website werkte prima en snelle levering naar Oostenrijk. Hoge kwaliteit betonverf in enorm veel kleuren. Dit is in Oostenrijk niet of moeilijk verkrijgbaar en zeker niet tegen deze prijs. Kortom heel erg tevreden!

Goed advies, supersnele levering !

Alleen goede ervaringen gehad ...

Nering Bogelweg 123

7418 HJ Deventer