Top producten snelle levering

Alles als verwacht.

Snel, goed en behulpzaam!

Begonnen met een nieuwe opleiding, zucca koffer besteld voor mijn spullen. Per ongeluk door een fout van de fabriek kreeg ik de verkeerde kleur. Kan gebeuren!! Volgende dag stond de juiste kleur voor de “deur” :) Super, netjes afgehandeld!!!

Snelle, correcte en vriendelijke service!

Duidelijk website. Snelle levering. Er was iets uit voorraad en ze belden me persoonlijk op om dit te melden en we zochten samen naar een oplossing om te compenseren. Heel tevreden!

Perfecte klantendienst, snelle verzending en kwaliteitsvolle producten

Facepaintshop nam zelf contact met ons op omdat een product uit stock was en pas 2 dagen later ging geleverd worden, en bood verschillende oplossingen aan. Uiteindelijk hadden wij onze bestelling 2 dagen later ook in huis en hebben we telefonisch nog aanpassingen kunnen doorgeven. Zeer tevreden!

Supersnel en correct

Gisteren besteld vandaag in huis

Snelle levering en mooie producten. Precies wat ik nodig had.

Fijne professionele materialen en snelle service

Heel fijne winkel voor schminkspullen van professionele kwaliteit. Goede service en snel opgestuurd. Alleen de website zou overzichtelijker kunnen, want het is soms lastig om spullen te vinden. En van bepaalde zaken zijn er enorme lijsten met resultaten wat het moeilijk maakt het juiste te vinden. Maar het is een top winkel met brede collectie. Ik bestel hier graag!

Snel levering

Besten Dank für die Lieferung

Bewertung angepasst. Danke für die Kulanz.

Hallo, Vielen Dank für Ihre E-Mail. Sehr ärgerlich finden wir, dass das Paket mit der Schweizer Post nicht angeboten wurde. Wir glauben, dass wir Ihre E-Mails und Fragen richtig beantwortet haben. Wir haben Ihr Paket wie gewünscht an eine neue Adresse gesendet. Ich würde mich sehr freuen, wenn Sie die Bewertung bearbeiten. Team Facepaintshop

Snel en precies zoals verwacht!

Mijn bestelling was snel in huis en precies wat ik ervan verwachtte! Zal hier zeker weer bestellen.

Buen servicio

La unica pega que pondría es que muchos productos están agotados casi todo el tiempo. Pero por lo demás son perfectos.

• ¿Nos recomendarías?

Very good

Very good communication with shop about all my needs of facepainting. Thanks!

Zoals altijd TOP!

Bij een vraag wordt je altijd snel verder geholpen. Je bestellingen worden telkens snel afgehandeld en met veel zorg geleverd, meestal de volgende dag al. Daarbij komt ook nog eens dat ze een ruim assortiment hebben, ideaal dus.

Uitstekend en zeer snelle levering !!

Ik had mijn leveringsadres verkeerd ingevuld ! Maar na 1 zeer vriendelijk telefoontje was dit probleem meteen opgelost en had ik de volgende dag mijn pakje al in huis !! Ik ben ontzettend tevreden

Super snel

Super snelle levering. Goed verpakt. Jammer dat veel dingen niet op voorraad zijn. O.a verschillende penselen.

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel

Telkens snelle levering, ruim assortiment, na telefonisch contact te hebben gehad kan ik zeggen dat ik een uiterst behulpzame man aan de telefoon heb gehad die zeer vriendelijk was en goede tekst en uitleg gaf. Enorm tevreden over deze webshop. Hoop nog eens jullie fysieke winkel te bezoeken.

Snelle levering en hele mooie glitters.

Geweldige firma!

Snelle levering, goede service, doen heel veel moeite om je verder te helpen! Zeer tevreden!

Great!

Excellent service, quality packaging. Loved the items.

WAUW!

Ten eerste: complimenten voor jullie winkel. Ik ben de bestelling bij jullie gaan halen en wat is het een feestje om al te kijken naar jullie mooie assortiment! Jullie waren vriendelijk en gaven antwoord op de vraag die ik had. Het liep allemaal heel prettig en ik kan jullie winkel bij iedereen aanraden! Liefs en vast weer eens tot snel!

Fantastische kleuren

Zeer fijne schmink en hele mooie kleuren

Paradijs voor facepainters

Ik had problemen met het invoeren van een waardebon op de website en dat is heel oncompliceerd opgelost middels een email. Ook word ik altijd netjes telefonisch te woord gestaan wanneer ik wat wil weten. Het enige wat ik vervelend vond als ongeduldige klant was dat de door mij gewenste artikelen vaak niet voorradig waren of zodra ze er waren meteen weer weg, haha . Maar ja, ik begrijp dat daar de shop niets aan kan doen.

Uitstekende service!

Supersnelle levering. Enorme keuze aan producten. Ben goed en snel geholpen nadat ik een bestel probleempje had. Mijn favoriete winkel!

Supersnelle levering, alles goed naar wens en goed verpakt!

Over FacePaintShop.eu

Facepaintshop is de grootste webshop in schminken en grimeren. Meer dan 20.000 schmink producten op voorraad. In onze schmink webshop kunt u makkelijk en snel online schmink kopen. Naast de webshop zijn de producten ook in onze winkel in Born verkrijgbaar. Facepaintshop is the largest shop in Face Painting and Body Painting. More than 20.000 facepainting products on stock. All products on this website are also available in our store. In our shop there is more choice. Our shop is open 6 days a week. www.schminkwinkel.nl www.facepaintshop.eu