Goede service en super kwaliteit

Snelle service, goed verpakt

Prima service. Goed werkende site, bestelling komt snel, keurig verpakt. Een “minpuntje”; veel dingen zijn niet op voorraad. Denk ik “jaaa, dit zoek ik”… niet op voorraad. Zal wellicht door tijd van het jaar komen, maar is wel steeds lichte teleurstelling. Echter; de spullen die er wel zijn; die zijn top!

Ik kon een artikel niet vinden, mail gestuurd, er kwam meteen antwoord. Dank.

Snelle service en bezorging.

Besteld en binnen 2 dagen binnen. Top product de glitter crème!

groot assortiment

wat een groot assortiment en een vlotte versturing

Goed assortiment en snel bezorgd.

Positief

De shop is overzichtelijk, de levering is goed en snel. Enige opmerking: ik had mijn bestelling gedaan en dan bleek een product toch niet voorradig! Dit werd wel opgevangen door een telefoontje.

Bestelling de volgende dag al in huis. Super snel!

Na een dag alles al binnen. Super mooie kwaliteit en mooie prijs

Alles is prima gegaan, geen negatieve dingen.

Makkelijk bestellen, snelle bezorging en goede kwaliteit.

Geweldig en super aardig en behulpzaam personeel

Wij rijden ieder jaar vanuit Nijmegen naar Born om inkopen te doen, personeel is super behulpzaam en kan heel goed helpen met voorbeeld schminken zodat je zelf precies weet hoe het op te brengen. Bovendien heel veel keuze!

Snelle levering & mooie producten.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Geweldige keuze en fijne service

Ik ben weer erg blij met mijn nieuwe producten!

De winkel voor je schmink spullen!

Hele fijne winkel, super groot assortiment, heel erg behulpzaam personeel die de tijd voor je nemen. Ik bestel nooit meer ergens anders. Zowel online als in de winkel zeer goede ervaring mee.

Puiku

Sakiausi priemonės jau antrą kartą,viskas puiku, ačiū

• Vai jūs ieteiktu mums? Yes

Bestelling wordt steeds snel geleverd. Zijn altijd bereikbaar voor vragen.

Zeer snelle bezorging

Zeer duidelijke overzichtelijke site!

Perfect!!!

Tolle Produkte zum fairen Preis und Top Kundenbetreuung

Hier kaufe ich immer wieder gern. Die Auswahl ist riesig, das Personal sehr nett und hilfsbereit. Passt alles!

Fast delivery! Even faster response to my queries. Thanks

Love it. Thanks

Very quick and helpful service, high quality and large assortment of products ducts

I´ve been customer for many years and facepaintshop is and w´ll be always my first choice.

Over FacePaintShop.eu

Facepaintshop is de grootste webshop in schminken en grimeren. Meer dan 20.000 schmink producten op voorraad. In onze schmink webshop kunt u makkelijk en snel online schmink kopen. Naast de webshop zijn de producten ook in onze winkel in Born verkrijgbaar. Facepaintshop is the largest shop in Face Painting and Body Painting. More than 20.000 facepainting products on stock. All products on this website are also available in our store. In our shop there is more choice. Our shop is open 6 days a week. www.schminkwinkel.nl www.facepaintshop.eu