Snel en correct geholpen.

Sneller dan gedacht kreeg ik het product in huis.

Quase perfeito

Tudo certo. O único apontamento é que fica sempre algum produto esgotado e tem que trocar de produto. Desta vez a encomenda demorou mais tempo do que o habitual.

• Você nos recomendaria? sim

Super Ware, rasche Erledigung und prima Service!

Lieferung nach Österreich klappt prima. Sehr gute Erreichbarkeit bei Fragen und lösungsorientiert. Manchmal gibt es ein kleines Goodie oben drauf. :) Sehr zufrieden.

Facepainters Paradies

Hier bekommt man alles rund ums Facepainting. In den deutschen Shops ist die Auswahl im Vergleich sehr gering. Und sogar ab 75€ versandkostenfrei! Meistens kaufe ich aufgrund der Entfernung online, aber ich liebe es auch, direkt im Laden nach den tollen Sachen zu stöbern und mich auch mal beraten zu lassen. Ich kann den Shop nur empfehlen!

The most colourful shop in Europe

In Italy we consider this shop the best in furniture, speedy with the shipping and kindness Also the free shipping cost are appreciated over 125 euro

Persoonlijk en goede service.

Top.

Goede oplossing

Er ontstond een probleempje met levering, ik werd na een mailwisseling gebeld om alles op een goede manier op te lossen. Dit is prima gelukt!!

Snel!!

Snelle verzending en altijd goede kwaliteit materialen!!!

Super geregeld

Besteld en dezelfde dag nog verzonden. Volgende dag in huis.

Rapidez y calidad

Me encanta pedir en esta tienda online. Son muy rápidos en los envíos, te mantienen informado en todo momento y la calidad de sus productos es inmejorable. Soy un cliente feliz

Gerne wieder, sehr schnelle Lieferung!

Alles super! Ich bin begeistert! Gerne wieder.

Sehr zuverlässig, bei fragen immer hilfsbereit

Ich bin ein treue Kunde, und bin sehr zufrieden

Vriendelijk, behulpzaam tijdens shoppen. Professioneel advies.

Tutto perfetto

Ho ordinato due palettes di glitter a due smalti colorati per i denti. I prodotti sono arrivati in tempo. Le palette di dlitter in gel sono fantastiche le uso sempre.

• Ci consiglieresti? Si

Molto soddisfatta

Correttezza rapidità e qualità Servizio top

• Ci consiglieresti? Si

Wonderful product

Work friendly and amazing results

Super schneller Versandt und top Auswahl.

Persoonlijke en snelle service en ruim assortiment

Persoonlijke en snelle service en ruim assortiment. Ik blijf hier zeker kopen!

Ruime keuze professionele materialen

Heel blij dat ik de stap naar professionele face painting verf heb gemaakt. Het maakt een wereld van verschil! En wat een ruime keuze ook jullie site. Veel leesvoer, maar door alle info toch de geschikte keuze kunnen maken.

Alles bestens, vielen Dank!!!

Bei ausverkauften Produkten wird Hilfe angeboten und ein passenden Produkt als Ersatz gesucht, sehr nett!

Geweldige winkel

Altijd vriendelijk, zeer behulpzaam en ook zeker goede service

All good

Very satisfied!

• Ajánlnál minket? Yes

Super producten

Ruime keuze aan producten, voelt voor mij als een kind in een speelgoedwinkel. Zeer snelle levering.

Thank you for the present!

Der beste

guter Kundendienst. gute Qualität der Produkte und eine benutzerfreundliche Website

About FacePaintShop.eu

Facepaintshop is de grootste webshop in schminken en grimeren. Meer dan 20.000 schmink producten op voorraad. In onze schmink webshop kunt u makkelijk en snel online schmink kopen. Naast de webshop zijn de producten ook in onze winkel in Born verkrijgbaar. Facepaintshop is the largest shop in Face Painting and Body Painting. More than 20.000 facepainting products on stock. All products on this website are also available in our store. In our shop there is more choice. Our shop is open 6 days a week. www.schminkwinkel.nl www.facepaintshop.eu