Has a total of 1,876 reviews with an overall score of 9.5
Review overzicht
Positief sentiment92%
Customers consistently praise fast shipping, a broad range of products, and friendly service. Orders arrive well packed and as described, with reliable delivery and helpful support. The shopping experience is straightforward and dependable, with many reviewers noting good value for money.
Sterke punten
Fast and reliable delivery
Wide selection of products
Friendly and helpful staff
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
10
Wow, what an amazing shop and such lovely people!
Visiting Facepaintshop is an absolute treat! From the moment you walk in, you can feel the passion, creativity, and love that go into this wonderful shop. The people are incredibly kind, friendly, and helpful. They genuinely think along with you, guide you through every step, and do everything they can to help you. You immediately feel welcome, and it’s clear that they put their heart and soul into their business!
It’s so much more than just a shop selling beautiful products. They take the time to listen to you, think along with you, offer advice, and help you make the right choices. Whether you know exactly what you’re looking for or need a little guidance, they’re always there to help with so much enthusiasm and patience. You can truly tell that they do this with so much love and that they genuinely care about making sure you leave feeling happy and excited!
And then there’s the selection of products! An absolute paradise for anyone who loves face painting. So many beautiful things and so much inspiration that you’ll want to take everything home!
Facepaintshop truly is a shop with a heart of gold! So much love, knowledge, enthusiasm, and personal attention. Wonderful people like these really make all the difference! I’m so happy this shop exists, and I’ll definitely be coming back with a big smile on my face. An absolute must-visit for anyone who loves face painting!
Beveelt aan
22 October 2026
Niama
Dusseldorf
10
Fantastische ervaring bij Facepaintshop!
Wat een fijne webshop! Superleuke producten, een ruim assortiment en alles om de mooiste creaties te maken. Je wordt er helemaal enthousiast van! De kwaliteit is top en alles straalt passie uit. Een echte aanrader voor iedereen die van schminken en creativiteit houdt!
Ik ben ontzettend blij met Facepaintshop en kom hier zeker weer terug. Bedankt voor de fijne ervaring en de mooie producten!
Beveelt aan
22 October 2026
Alyssa
Rotterdam
7
Nice products, slightly annoying website
I’m getting emails asking me to review in a language I don’t understand.
The facepainting products are really nice and high quality, I wish it was easier to navigate and find stuff on the website. I had issues with my cart when shopping, items disappeared from the cart and came back multiple times. Shipping is expensive, especially if you don’t plan on buying a lot of stuff at once.
Beveelt aan
22 October 2026
Makeup
Sweden
Reactie van FacePaintShop.eu
Dear Customer,
Thank you for your feedback! We are happy to hear that you are satisfied with the quality of our facepainting products.
We are sorry to hear that you experienced difficulties with our website and shopping cart. This is quite surprising to us, as we have not received similar complaints from other customers. Nevertheless, we appreciate you bringing this to our attention.
Regarding shipping costs, we would like to explain that we already cover part of the shipping costs to your country as an extra service to our customers. Unfortunately, shipping rates have increased significantly over the years due to rising fuel and transportation costs. These increases also affect us.
Of course, you are always more than welcome to visit our physical store! You can browse our entire range of facepainting products in person while enjoying a delicious cup of coffee on us. ☕
Thank you again for your feedback and for shopping with us!
Team Facepaintshop
10
Perfekte Lieferung
Super verpackt, tolle Utensilien. Danke
Beveelt aan
18 October 2026
Anna Ziebart
Bergholz
10
Goed product voor een prima prijs
Ik bestelde flesjes handdesinfectie. Het was een mooie prijs en werd goed verpakt. Ook werd het lekker vlot geleverd. Kortom, ik ben helemaal blij met Facepaintshop.nl
Beveelt aan
7 October 2026
Lilian
Etten-Leur
9
Puma op tijd!
Goede service, prima op tijd gekomen!
Beveelt aan
6 October 2026
hanny
Nederwetten
10
Schneller Service, sehr gute Produkte.
Immer schnelle Lieferungen! Die Farben lassen sich gut verarbeiten und die Schablonen sind auch super!
Beveelt aan
2 October 2026
Karin
Erfurt
10
Top und zuverlässig!
Jederzeit gerne wieder
Beveelt aan
2 October 2026
Kim
Deutschland
10
Supersnel geleverd mèt een check!
In de namiddag bestelling geplaatst, volgende dag stond het al op mijn stoep! Goed om te zien dat er een briefje bij de bestelling zat die verzekerd dat alles is gecheckt. Fijne service!
Beveelt aan
14 September 2026
Linda
Schalkhaar
10
Schnelle Auslieferung, keine Probleme, werde wieder bestellen.
Schnelle Auslieferung, keine Probleme, werde demnächst wieder bestellen.
Beveelt aan
14 September 2026
Marion
Hille
10
Klantvriendelijk en snel
Van mijn bestelling waren een paar dingen niet op voorraad. Dit werd snel aangegeven, het geld teruggestort en de rest opgestuurd. Geen gedoe en de nagellakjes waren goed verpakt. Hopelijk komen er meer van LA Colors!
Beveelt aan
13 September 2026
Daniëlle
Rotterdam
10
top shop
...Schnelle Lieferung nach Deutschland
...schnelle und unkomplizierte Problemlösungen
... Nettes Personal per Email und am Telefon
Beveelt aan
12 September 2026
Silke
Bad Bentheim
9
Goed
G9ede oogschaduw
Beveelt aan
12 September 2026
Bianca
Cuijk
8
Je recommanderai chez vous
Je n’ai pas mis la note maximale car beaucoup de produits que je voulais commander étaient en rupture ou beaucoup trop chers. J’aimerais des offres de lots d'ensembles de couleurs. J’ai commandé chez vous car vous êtes l’un des seuls à proposer la marque Gtx en Europe, mais vous n’avez pas toutes les couleurs en grand format. La prochaine fois, je commanderai tout de même le lot d'échantillons.
Beveelt aan
11 September 2026
Esther
Aigues-Mortes france
Reactie van FacePaintShop.eu
Bonjour,
Merci beaucoup pour votre belle évaluation et pour votre retour ! 😊
Le pack d’échantillons GTX était bien disponible au moment de votre commande. Nous avons normalement un stock important de produits GTX, mais la demande a été exceptionnellement forte ces derniers temps, ce qui explique que certaines couleurs et certains grands formats soient actuellement en rupture de stock.
Une nouvelle livraison GTX est déjà en route, avec un réassort de produits ainsi que les tout nouveaux pinceaux GTX. 🎨
Nous vous conseillons donc de garder un œil sur notre boutique en ligne afin de ne pas manquer les prochains réassorts et nouveautés.
Merci encore pour votre commande et votre confiance. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre boutique !
Cordialement, L’équipe Facepaintshop
10
supperrrrrrrrrrrrrrrrr
zeer correct geholpen in winkel heel leuk personeel.en per internet nog iets na besteld zeer snel en netjes geleverd toppie.
Beveelt aan
11 September 2026
nicolle
oirsbeek
Reactie van FacePaintShop.eu
Beste Nicole,
Bedankt voor je mooie waardering. De koffie staat altijd klaar in de winkel.
8
Pakket niet aangekomen, nu opgelost
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en is retour gegaan.
Gelukkig is dit opgelost door jullie. Fijn.
Beveelt aan
10 September 2026
Roos
Breda
Reactie van FacePaintShop.eu
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het bijzonder jammer dat u onze dienstverlening negatief heeft beoordeeld. Naar onze mening geeft deze beoordeling geen volledig en juist beeld van de feitelijke gang van zaken.
Zoals duidelijk blijkt uit de trackinggegevens van de vervoerder, is er bij u een bezorgpoging gedaan. Vervolgens heeft het pakket vijf dagen op een afhaallocatie voor u klaargelegen. Omdat het pakket niet binnen deze termijn is afgehaald, is het overeenkomstig de voorwaarden van de vervoerder automatisch retour gestuurd naar de afzender. Zie hiervoor de bijgevoegde trackinginformatie van de post.
Na verzending heeft u van ons een track-and-tracecode ontvangen, waarmee u de bezorgstatus zelf kon volgen. Wij hebben geen invloed op de retourprocedure van de vervoerder wanneer een pakket niet tijdig wordt afgehaald.
Wij zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar om eventuele problemen te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken. Wij betreuren het daarom dat u ons verantwoordelijk houdt voor een situatie die volgens de trackinggegevens niet door ons handelen is ontstaan.
Wij verzoeken u vriendelijk om uw negatieve beoordeling te heroverwegen en aan te passen, zodat deze in overeenstemming is met de aantoonbare gang van zaken. Daarna bespreken wij graag telefonisch met u hoe we dit verder correct kunnen afhandelen.
Met vriendelijke groet,
Facepaintshop
18 aug 2026 13:15 Uur Zending is bezorgd
18 aug 2026 12:17 Uur Depot Born Bezorger is onderweg
18 aug 2026 11:38 Uur SORTEERCENTRUM Zending gesorteerd in sorteercentrum
17 aug 2026 19:25 Uur SORTEERCENTRUM Zending is ontvangen door PostNL
17 aug 2026 09:11 Uur Breda-Bisschopshoeve Zending retour afzender. Niet afgehaald bij PostNL locatie
11 aug 2026 09:56 Uur Youplaza Heusdenhout NL Zending beschikbaar op PostNL locatie
11 aug 2026 08:10 Uur SORTEERCENTRUM Zending gesorteerd in sorteercentrum
10 aug 2026 20:34 Uur SORTEERCENTRUM Zending is ontvangen door PostNL
10 aug 2026 14:13 Uur Depot Breda We hebben u gemist, zending gaat naar een PostNL locatie
10 aug 2026 11:18 Uur Depot Breda Bezorger is onderweg
10 aug 2026 10:27 Uur SORTEERCENTRUM Zending gesorteerd in sorteercentrum
8 aug 2026 10:55 Uur Born-Kerkstr Zending is ontvangen door PostNL
8 aug 2026 09:52 Uur
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
10
Zeer goede service in de winkel
Zeer mooi fysieke schminkwinkel
Beveelt aan
9 September 2026
chantal
Raalte
10
Zeer goede service
De beste plaats voor de schminker. De keuze is reuze.
Beveelt aan
8 September 2026
maurice
Raalte
6
Weinig voorraad, hoge verzendkosten
Elke keer als ik bestel is er maar 1 stuks te bestellen waardoor de verzendkosten in verhouding hoog zijn.
Beveelt aan
7 September 2026
Marga
Zaandam
Reactie van FacePaintShop.eu
Beste,
Onze excuses voor het ongemak. U bestelt producten van het merk Make Up Factory. De beperkte beschikbaarheid komt doordat wij in onze winkel een meubel van dit merk hebben waarin helaas slechts een beperkte voorraad past. Omdat de voorraad van onze webshop en fysieke winkel niet automatisch met elkaar wordt gesynchroniseerd, houden wij de online voorraad uit voorzorg wat lager.
Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn wanneer u meerdere artikelen wilt bestellen. Voor een volgende bestelling mag u ons daarom gerust vooraf even bellen. Wij kijken dan direct voor u na hoeveel voorraad er daadwerkelijk beschikbaar is en kunnen, indien mogelijk, de voorraad in de webshop verhogen, zodat u de gewenste aantallen kunt bestellen.
Wat betreft de verzendkosten: helaas is het in deze tijd niet mogelijk om verzending kosteloos aan te bieden voor een product wat ongeveer €15,00 kost. U bent natuurlijk van harte welkom in onze fysieke winkel. Wanneer u uw producten zelf komt ophalen, betaalt u uiteraard geen verzendkosten.
Bedankt voor uw begrip. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team Facepaintshop.eu
10
Very fast shipping to Cyprus
Very fast shipping to Cyprus
Beveelt aan
19 August 2026
Tanja
Cyprus
1
I paid and I didn't receive
I didn't receive my package I sent mail and these no answer
Beveelt niet aan
18 August 2026
Persa
Greece
Reactie van FacePaintShop.eu
Dear Ms. Mohammadzadeh,
We regret to hear that you have not yet received order 000013184.
According to our records, your order was duly dispatched by us. The tracking information was also automatically sent to the email address provided with your order through our webshop system. We therefore cannot agree with any suggestion that your order was not processed or shipped.
We are, of course, prepared to investigate the matter further and determine the current status of the shipment. If the parcel has been delayed or lost in transit, we will handle the matter in accordance with the applicable consumer protection legislation and our obligations as the seller.
However, we have also noted that you have already published a negative review which is publicly visible. As your order was dispatched and tracking information was provided, we kindly ask you to amend your review so that it accurately reflects the factual situation and the fact that we are assisting you in resolving the delivery issue.
Please note that the review itself does not affect your statutory consumer rights or our legal obligations regarding your order. We do, however, expect publicly stated information concerning our company and the handling of this order to be factually correct.
We will be happy to assist you further in establishing the status of the shipment and, where appropriate, arranging the legally required solution.
Kind regards,
Facepaintshop
10
Prima
Professioneel….
Beveelt aan
15 August 2026
Marlou
Maastricht
10
Goede service
Retour ging prima
Beveelt aan
13 August 2026
Evelyne
Heerlen
10
Schnell und supernett!
Persönlich oder im Onlineshop, alles super!
Beveelt aan
12 August 2026
Tanja
Lübeck
10
Wie immer spitze
Große Auswahl, Kompetent, schnell und vieles mehr
Beveelt aan
4 August 2026
Kleine Raupe
44866 Bochum
Review overzicht
Positief sentiment92%
Customers consistently praise fast shipping, a broad range of products, and friendly service. Orders arrive well packed and as described, with reliable delivery and helpful support. The shopping experience is straightforward and dependable, with many reviewers noting good value for money.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.