Snelle reactie en oplossingen bij onduidelijkheden, snelle verzending

Snelle service!

Accessoire van Zuca gekocht. Heel tevreden en snelle service

Heel goede service, producten van hoge kwaliteit

Heel tevreden

Snelle levering en goede service

Ik koop hier bijna altijd mijn schmink, veel keuze en nieuwe producten die ik bij andere webshops niet kan vinden

Immer wieder gern

Super schnelle Lieferung, top bestelle gern bei euch

Bestelling gedaan en gelijk verstuurd! Er was 1 artikel toch niet voorradig, kreeg netjes geld terug gestort! Top

schnelle Lieferung

Produkte sind qualitativ und schnelle Lieferung. Gerne immer wieder.

Snelle verzending.

Sehr gute Auswahl, super Produkte und schnelle Abwicklung

Das Sortiment an Farben, Glitter und Pinsel ist sehr gut. Der Versand schnell und zuverlässig.

Top winkel

Ruime keuze, levering altijd op tijd, fantastisch!

Top service!

Snelle levering met een top service

Fijne festival glitters

Veel keuze in glitters

Snelle levering van mijn Zuca

Groot assortiment in Zuca

Groot Assortiment en veel voorraad.

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering.

Geen voorraad

Levering top Maar niets is op voorraad!!!

Beste Nick, Veel van onze producten halen we uit het buitenland. Wij hebben te maken met verschillende leveranciers. Ook de leveranciers kunnen door covid en de aantrekkende economie niet alles leveren. Dit is verdomd lastig voor iedereen die in de schmink wereld zit. Alles gaat voor de carnaval 10 dagen open ( Rutte zegt het mag weer ) Dan is het heel lastig inspelen op de vraag. Alles wat U besteld heeft, hebben wij netjes geleverd zonder manco's. Het had natuurlijk ook anders gekund, een beller is sneller en had je misschien goed kunnen adviseren aan de telefoon. Team Facepaintshop

Fantastisch!

Het lukte mij niet op 1 of andere manier om te kunnen betalen via de website. Ik werd direct via de mail en telefonisch geholpen door een medewerker en de bestelling ging nog dezelfde dag weg (dag voor Koningsdag). De kwaliteit van de producten is zeer goed zoals ze altijd leveren!

Vriendelijk geholpen, tijdens een communicatieve fout.

Ik heb perongeluk zelf mijn oude huisnummer ingevoerd nummer 15, ik woon zelf op 10, er is maar 1 andere schorsmolenstraat 15, en daar beweren ze niks binnen te hebben gekregen. Verder ook bij de buren gevraagd ook niets, dus hij is zoek. Beste Robin, Jammer dat je ons negatief beoordeeld. Team Facepaintshop

Goed aangekomen

Mijn bestelling is heel goed en heel zorgvuldig aangekomen super

fantastic range and a very fast shipping

Fantastische en snelle service! Bedankt

Iets niet voorradig, dankzij het persoonlijke contact is dat geen enkel probleem en kan je alsnog een snelle keuze maken, met tip top snelle levering.

Altijd een snelle service en levering naar België. Producten van uitstekende kwaliteit. De penselen van hun eigen merk zijn een aanrader.

Das nog eens een leuk compliment. Team Facepaintshop

Snelle bezorging!

Snelle bezorging en goed en keurig verpakt!

Snelle levering, goed product en prijs

Bestelling werd zoals afgesproken op de site direct verzonden en de volgende dag al geleverd. Goed product als omschreven. Enige was dat bij de stencil geen afmeting stond dus dat was een gok.

Goede service. uitstekende producten

De shop reageert snel en prompt op de bestelling. Belt meteen op als er een product toch niet voor handen is en komen met prima alternatieven. De producten zijn perfect: zonder moeite tover je prachtige designs op gezicht en lichaam.

Over FacePaintShop.eu

Facepaintshop is de grootste webshop in schminken en grimeren. Meer dan 20.000 schmink producten op voorraad. In onze schmink webshop kunt u makkelijk en snel online schmink kopen. Naast de webshop zijn de producten ook in onze winkel in Born verkrijgbaar. Facepaintshop is the largest shop in Face Painting and Body Painting. More than 20.000 facepainting products on stock. All products on this website are also available in our store. In our shop there is more choice. Our shop is open 6 days a week. www.schminkwinkel.nl www.facepaintshop.eu