Super behulpzaam en super snel!

Jullie zijn geweldig! Het assortiment wordt regelmatig ingevuld en de medewerkers zijn zeer bekwam en helpen graag. shoppen online of in de winkel is super plezant

Goede eerste indruk

Ik ben tevreden met de gang van zaken en ik zou jullie ook zeker aanbevelen. Top!

Alles okay

Die Produktauswahl ist groß, der Versand ging schnell und der Service ist Prima! Ich bestelle hier gerne wieder. Vielen Dank

Snelle levering en zoooo blij met mijn nieuwe spulletjes!

De website is duidelijk. What you see is what you get. En de spullen zijn echt geweldig!

Zeer goede en snelle levering,zeer goed geholpen geweest bij mijn bestelling vooraf via mail... aanrader. (Ook een aanrader om er zelf eens langs te gaan,ruime keuze en vriendelijke mensen)

Top, zeer snelle levering gehad :)

Top, zeer snelle levering gehad :)

Geweldig assortiment met medewerkers die u goed adviseren en helpen. Dit wordt mijn vaste schmink winkel.

Heb nu 2x besteld. En de service is gewoon goed. De artikelen kloppen precies bij het plaatje dat je op de website ziet. Heb alles binnen 1 a 2 dagen binnen gehad. En breekbare producten waren heel stevig verpakt. Gewoon goed, netjes en snel.

Snelle en accurate service.

Perfect service

I wrote to FacePaintShop.eu, because i was worried my order wouldn't arrive in time. They send it the same day, and it arrived in time :) I even got a small extra gift in the package <3 All the products are of the highest quality - have have nothing bad to say. They know their stuff :)

Großartiger Service, schnell, kompetent und unkompliziert.

Bestellen auf der Website ist einfach und übersichtlich. Die Produkte sind gut beschrieben. Die Bestellabwicklung verlief reibungslos und das Paket war nach kürzester Zeit verschickt und wurde vom zuständigen Zusteller schnell geliefert. Das war sicherlich nicht meine letzte Bestellung. Vielen Dank!

Aankoop Schminkoffer

Superblij met mij aankoop van een kryolan schminkkoffer

super veel keuze

Veel keuze en snelle verzending

super veel keuze voor elke schminker

super veel keuze voor elke schminker

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Zeer deskundig!

Dag 1 besteld, dag 2 in huis. Goede service, prima product. Kortom, tevreden.

Bedankt voor de leuke beoordeling..... Fijne carnaval . Team Facepaintshop

Topservice!

Mijn bestelling gedaan vanuit Purmerend, dag later al in de bus!

Enorme keuze en goed advies

Altijd goede service zowel online als in de winkel. En de keuze is reuze!

Super veel keuze

Veel keuze en zeer snel verzonden

Zeer leuke dingen

Zeer leuke dingen voor tijdens carnaval seizoen en ook voor gewoon een feest

Erg tevreden over de snelle levering

Erg tevreden....zeer snel met leveren. Kreeg na een paar minuten na het bestellen al een track en trace code.

Snel, correct

Snelle levering en uitstekende service bij problemen

Snelle, correcte en goed verpakte levering

Levering van de make up producten was zeer snel. Goed verpakt om schade te voorkomen Kwaliteit van de producten perfect in orde

supers produits, livraison ultra rapide... mais beaucoup trop d'emballages plastiques

Achats en ligne très faciles, rapidité de la livraison, très bons produits. Un seul bémol: le nombre d'emballages plastique. Un emballage plastique autour de chaque produit, ce n'était vraiment pas nécessaire. Ça serait intéressant de revoir cette organisation. A part cela, merci pour le service!

Super webshop, zeer snelle levering, goede kwaliteit!

Super webshop, hele snelle levering en de kwaliteit van de spullen was ook echt super!! Zeker vaker bestellen!!