Superschnelle Lieferung und beste Qualität ❤️

Vielen Dank für die schnelle Lieferung ich bin super zufrieden.

Everything for facepainters in one place

My go to place for everything , always great variety of products, shipping is fast to Europe.

Vlugger levering

Alles was heel mooi verpakt en snel geleverd. De producten zijn heel goed dat ik heb besteld. Zeker een aanrader

Alles super!

Ein Produkt, das nicht verfügbar war wurde zügig per emailanfrage durch ein anderes ersetzt und meine Bestellung ging gleich raus. Danke für die schnelle Bearbeitung.

TOP!!!!

Alles wunderbar wie immer, schnelle Lieferung, Bestellung unkompliziert, alles reibungslos verlaufen, gerne wieder!!!!

Todo como lo pedi

Estoy encantada con el pedido. Muchísimas gracias

• ¿Nos recomendarías?

The best web site for facepainting to Italy

Excellent products brands and service Very fast with the delivery

Wie immer toll

Wie immer liebe ich es, hier einzukaufen. Bei Fragen bekommt man auch per Mail direkt eine Antwort. Bestellungen werden sehr schnell verschickt. Die Produkte sind der Hammer und ansonsten leider sehr schwer zu bekommen. Manchmal sind einige Produkte nicht mehr vorrätig, werden i.d.R. aber schnell wieder aufgefüllt. Ich kann den Shop online und vor Ort nur empfehlen!

Excellent

Website is very organized. Quick shipping.

Wonderfull

Everthing is wonderfull.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Zeer tevreden met het product.

Het is een fijn product Ben er zeer tevreden over.

Top top top!

Ik ben al jaren klant en je weet gewoon wanneer je hier besteld dat je snel je pakketje hebt en dat noem ik gewoon service! Ze hebben een groot assortiment waardoor je meestal alles ineens kan bestellen. Heb je een vraag dan zijn ze steeds bereid jou snel van een antwoord te voorzien! Doe zo verder Facepaintshop team en veel succes nog met jullie prachtige zaak!

Good stuff

It came on time, not broken and works. Would buy again. (Also because there are no stores in my town that sells half of what this shop sells, especially the big brush cleaner bottle).

Snel en netjes

Al mijn bestellingen bij Facepaintshop werden binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Altijd keurig netjes en zeer goed verzorgd verpakt. Bij mijn laatste bestelling zat zelfs een cadeautje :). Je kunt ook loyaliteitspunten opbouwen, welke in te wisselen zijn tegen korting. Ik beveel deze webshop van harte aan.

Grote service en snelle levering

Facepaintshop is 1 van de grootste schminkwinkel die ik ken. Ze leveren supersnel en hebben zo goed als alles op 1 plek! Aanrader om te shoppen!!!

This shop is Face painters heaven

The staff is amazing and very helpful,so professional at communicating.All the face painting products was delivered fast and safe.Good quality and loads off to choose from.Like I said it's face painters heaven. You're the best!! Thank you! Greta

Als ik een bestelling doe bij de facepaintshop heb ik het snel in huis. Als ik vragen heb krijg ik snel antwoord en advies. Als er iets is van mijn bestelling niet voorradig is dan krijg ik gelijk een telefoontje, met voorstel. Kortom super service.

Snelle levering en altijd mooi verzorgd

Altijd een topservice. Goede prijzen. Moest er iets niet juist zijn, is het altijd met een persoonlijk telefoontje in orde. Jullie zijn geweldig!

Wat een gemakkelijke grime!

De grime dekt mooi en is goed smeerbaar. Je kan er prachtige lijnen mee tekenen. De grime blijft lang zitten.. Met een lauw washandje en ph-neutrale zeep wast ze gemakkelijk af. Mijn zoontjes is heel gevoelig in zijn gezicht en reageert goed op de grime.

Your customer service continues to be great every time I communicate with you. Thank you.

I have never had a bad experience.

Super tevreden

Snelle levering, correcte materialen !

Super service!!

Heel snelle levering :-)

Omdat ik opgebeld werd om te melden dat 1 ding niet beschikbaar was van wat ik besteld heb. De levering zelf is niet thuis gebracht (zoals verwacht) maar achtergelaten in een afhaalpunt. Dat vond ik minder.

Really good

Really good customer services and fast. Thank you facepaint shop team!

Zeer vriendelijk, goede service!

Zeer vriendelijk, goede service!

Kapelweg 2 6121 JB Born

(+31) (0)46 481 03 03

Over FacePaintShop.eu

Facepaintshop is de grootste webshop in schminken en grimeren. Meer dan 20.000 schmink producten op voorraad. In onze schmink webshop kunt u makkelijk en snel online schmink kopen. Naast de webshop zijn de producten ook in onze winkel in Born verkrijgbaar. Facepaintshop is the largest shop in Face Painting and Body Painting. More than 20.000 facepainting products on stock. All products on this website are also available in our store. In our shop there is more choice. Our shop is open 6 days a week. www.schminkwinkel.nl www.facepaintshop.eu