Voor de 2e keer stof laten bezorgen. Wat een snelheid en super netjes geleverd. Topzaak.

Altijd de leukste stoffen snel geleverd

Grachtenpand stoffen van mooie kwaliteit. Snel geleverd zoals altijd

Besteld. Volgende dag in huis.

Aan te bevelen. Goed verpakt, meteen in huis.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Goede prettige service

Ik werd snel en vriendelijk en persoonlijk geholpen.

Goede service!

Er was 1 artikel niet voorradig, hierover ben ik telefonisch geïnformeerd. Ik heb iets anders besteld! Alles is toen snel verstuurd!

Goede levering, duidelijk mail Prima stof voldoet aan alle verwachtingen.

Ik ben tevreden met mijn bestelling

Er was een kleine vertraging met het sturen ven de stof.

Snelle levering produkt zoals gewenst

Snelle levering na bestelling. Omdat er een foutje in de stof zat, kreeg ik een retourlabel aangeboden. overigens geen gebruik van gemaakt, maar wel een prima service.

Snelle afhandeling en mooie stof! Bedankt!

Snelle levering en goede kwaliteit

prima service

Op vrijdagavond verduisterende voeringsstof besteld en het werd dinsdag geleverd. Keurig netjes afgeknipt en verpakt. En de verduisterende stof is ècht verduisterend. Prima service.

Mooie collectir en eenvoudige kruze

Ik kreeg keurig een telefoontje dat levering iets langer kon duren, of dat bezwaarlijk was. Maar het werd toch snel geleverd.

Snel, netjes en zoals gehoopt!

zeer snel en efficiënt

in 1 dag was alles wat ik bestelde klaar om in de winkel af te halen

Product zoals omschreven. Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle verzending. Ruime keuze. Maatwerkoplossingen indien nodig. Zeer tevreden!

Goede behandeling en supersnel

Ondanks dat ik maar iets simpels heb besteld, was het snel en probleemloos geleverd.

Snelle levering goede service

Zoals al eerder gezegd. Snelle levering en er was 1 product beschadigd bij het vervoer. Kreeg de dag er op al een nieuwe geleverd. Dus echt top en goede service

Snelle reactie en service,product zoals omschreven

Geweldig, zou zo daar weer bestellen, goede foto's van de producten

Goede Service

Van mijn bestelling was niet de volledige meter stof beschikbaar. Zij hebben hierover contact met mijn opgenomen en mij de keus gegeven te wachten tot de stof aan het eind van de week weer voorradig was of het laatste stuk van de stof nemen met terugbetaling van het teveel betaalde. Verliep allemaal erg soepel. Een pluim voor de service

Juiste informatie en snel geleverd

Gewoon juiste informatie en snel geleverd

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.