Goede antistatische voering

Bestelling werd snel afgehandeld en was ook snel in huis. NB: N&N Stoffen kende ik al. Toen ik nog in Amsterdam woonde kwam ik wel eens in de winkel. Ik woon nu in Gelderland en tot mijn verrassing kon ik nu via de website bestellen.

Excellent

Precies zoals je kunt verwachten

Zeer snelle service

Heb een kleermakersliniaal besteld voor een mooie prijs. De volgende dag was hij al in huis, goed verpakt in twee stofrollen. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit stof en snelle levering!

Goede kwaliteit verduisterende stof die voldoet aan uitgebreide omschrijving op website en snelle levering. Zeer tevreden!

Precies zoals het hoort!

Ik kreeg mijn pakketje zelfs sneller dan verwacht. Het zat in een compact doosje, geen onnodig grote doos voor de fournituren die ik besteld had. Heel blij met mijn aankopen. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Het elastiek was perfect om te gebruiken voor mondkapjes! Ondanks de drukte redelijk snel binnen.

Heldere communicatie, snelle levering

Ik vond de website duidelijk, de communicatie rondom de bestelling helder, en ik ben heel blij met de snelle levering.

Snelle levering, goede kwaliteit stof!

Verduisterende stof gekocht als voering voor gordijnen. Zeer tevreden, goede zware kwaliteit en zeer verduisterend. De stof was binnen twee dagen geleverd.

Snel, goed

Iemand hat het al eerder als tip vermeld; kleine artikelen kunnen binnen Nederland misschien anders verpakt zodat het door de brievenbus kan.

Snelle levering prima kwaliteit

Artikelen besteld en zo snel mogelijk ontvangen. Goede kwaliteit. Een tip: verstuur twee zakjes elastiek een volgende keer in een stevige envelop. Kan dan door de brievenbus en daar hoeft niemand voor thuis te blijven. Kosten voor jullie zijn dan ook lager.

Goede stoffen maar bestelde stoffen niet altijd op voorraad

Goede stoffen en snelle verzending. Helaas meteen bij eerste bestelling een belletje gekregen dat de bestelde stof niet meer op voorraad is (website was niet up-to-date). Alternatieve stof door klantenservice voorgesteld was ok.

snelle levering en goede kwaliteit

op zondag besteld en donderdag keurig op rol aan huis geleverd

Mooie stof, snelle verzending, goede kwaliteit

Ik ben er erg blij mee. Mijn zending kwam een dag eerder dan gepland. De stof is zoals op website stond.

Goede ervaring, geen opmerkingen

Goed. Aanrader

Snelle service, vriendelijke mensen aan de telefoon.

heel goed. Ben meer dan tevreden.

Niet alleen erg mooie stoffen maar ook zeer vriendelijk en kundig personeel!

top!!!!

prettig telefonisch contact en snelle levering

Mooie stoffen, goede kwaliteit. Top!

Er werd netjes gebeld dat de stof in bestelling was en wat later zou arriveren. En dat gebeurde ook

Alles goed en correct ontvangen. En duidelijke volging van de levering

Zeer goede afhandeling van bestelling goed verpakt en goede service

Positief

Netjes verpakt, goede kwaliteit producten

Mooie kwaliteit verduisteringstof en een snelle levering!

Hele snelle levering en mooie kwaliteit stof

Smiddags om 15.00 besteld de volgende middag al in huis.

Topper!

Groot aanbod, scherpe prijzen en nette levering

Supersnel

Verbaast dat ik m'n bestelling zo snel binnen had. Binnen een dag.

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.