Voldeed perfect aan de verwachtingen

De kleur en de stof waren compleet volgens verwachting.

super goede service en mooie stoffen voor mode en meubels

Al vaker in het verleden bij U stof en skaileer besteld. omdat de dichtstbijzijnde stoffen winkel in Nijmegen centrum is opgeheven, en ik niet altijd op de weekmarkt in Nijmegen kom voor stof, of al aan het opruimen is. Ook in mijn oude woonplaats Groesbeek dit even het geval. Dus in de tegenwoordige tijd met al die gadgets wel handig om stof te kunnen bestellen, bij U.

prima!

snelle levering, prima producten!

Correcte levering en keurig op tijd.

In een woord: prima!

Kan niet beter

Mooie producten. Ik heb alleen positieve ervaring met N & N Stoffen. Groet Mary Normile

Gewoon goed

Alles is prima gelopen ,kwaliteit stof is prima . Ik heb er een wimpel van gemaakt met de naam ,Natura Sanat. De naam van ons huis .dankjewel voor de goede service Groetjes Paulien

Goede service en snelle levering. Kwaliteit is geweldig goed

Gewoon top, snelle levering en conform hetgeen wat we besteld hadden.

Prima levering, mooie stoffen

Snelle levering, grote keus, mooie stoffen.

Snelle levering, goede kwaliteit en fijne prijs

Goede kwaliteit en een geweldige service.

Wat een mooie stoffen en een ruim assortiment, ook van fournituren. Dank jullie wel voor de enorme service. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Een wereldzaak!

Snelle levering van de gratis staaltjes en stof

Heel fijn dat je gratis staaltjes kan bestellen van 3 stoffen om te kijken of de stof is wat je verwacht. Snelle levering van de gratis staaltjes en mooie meubelstof.

Syper snelle levering

Ik was verrast van de snelle levering en de mooie kwaliteit van de bestelde stof. Wat wel een nadeel was was dat je niet kan herkennen hoe groot de verhouding van het motief is. Een gestoffeerd voorbeeld zou daar een oplossing in kunnen zijn. Maar een volgende keer weer ik.mijn weg naar N&N Stoffen wel te vinden.

Goede snelle service

Goede en snelle service

1 stofje was er niet. Ik werd gebeld als ik een andere kleur wenste anders even wachten met de bestelling. Kwam toch snel aan.

Snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt en een mooie prijs.

Prima stof en snelle levering

Hele erg tevreden

Een aanrader!

Snelle reactie op mail. Een gratis staaltje ontvangen. Prijs/kwaliteitverhouding van de gordijnen heel billijk. Goed verpakt en verzending snel. Klantvriendelijk bedrijf met prima service!! Bedankt!!

Perfecte service

Mooi overzichtelijke website en snele service - alles binnen 2 dagen in huis

Snelle levering; keurig verpakt!

Snelle verzending; voldeed aan verwachting

Super vriendelijke en behulpzame verkoopsters

Ik was heel blij dat ik online staaltjes kon bestellen en de stoffen goed kon vergelijken. Hierna was het online bestellen en zelf ophalen heel makkelijk en wat een fijne vriendelijke en behulpzame verkoopsters!

mijn bestelling lag klaar. Goede service! :-)

perfecte service

Prima Ik ben erg tevreden met de zending. Zag er goed uit.

Ik ben zeer tevreden Alles was keurig ingepakt Ik ben er blij mee

super

online besteld, volgende dag gebeld dat ik het op kon halen, vriendelijk bij de deur mijn stof opgehaald

Prima!!,

Met zorg verpakt. En snelle afhandeling.

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.