Gemiste kans

Jammer dat er geen voorraad getoond wordt op de website. Van alle stoffen die ik wilde bestellen was er uiteindelijk niet voldoende op voorraad. Om die reden heb ik mijn meters niet gekregen. De vorige bestelling verliep vlekkeloos! Dit alles vind ik ontzettend jammer, anders had ik 5 sterren gegeven.

Alles was goed,

Goed en snel geleverd

Mijn eerste bestelling goed en snel geleverd, goed verpakt top

Ik mis betaling ideal of paypal .

Het bestellen is even een stap terug als je niet met creditkaart wil betallen. Ik mis ideal of PayPal betalingen. Het versturen van het item was super netjes! Daarnaast lees ik bij alle websites dat er door covid-19 blablabla...dit producht was dus razend snel bij ons. Zeer fijn en dan nog een uitstekende kwaliteit. Normaal schrijf ik niet snel een beoordeling maar nu wel. Voor u is een extra betalingsmogelijkheden belangrijk. Omdat ik verder kijk dan mijn vrouw hebben we gelukkig bij u besteld. Mijn vrouw was al verder gaan zoeken. Vandaar dat ik het u benoem. Mag ik u danken voor de snelheid, Met vriendelijke groet, Fam Ackermans uit Gelderland

Netjes en snel

De stof was netjes afgeknipt en het pakje snel bezorgd.

zeer goed

snelle en nette service en aflevering.

Goede en snelle levering

mooi, kwaliteitvolle stoffen en excellente service

Ik had problemen met POST NL, schreef een mail naar N & N Stoffen, binnen het half uur kreeg ik een vriendelijk antwoord.

Zeer snelle verzending

Erg betrouwbare leverancier.

Hele mooie stof, zoals beschreven, kleur komt overeen met de foto. Heel snel geleverd. Super tevreden.

Mooie stoffen, ook snel geleverd. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering - voldoet volledig aan verwachting

Op goed geluk meubelstof aangekocht om zelf voor de eerste keer stoelen te overtrekken. Stof is zeer stevig maar valt soepel waardoor dit project geslaagd is.

Mooie stof, snelle levering!

Ik had nog niet eerder zaken gedaan met dit bedrijf. Hun site is overzichtelijk en de stof precies zoals op het plaatje. De levering was snel!

Goede kwaliteit

De stof is van zeer goede kwaliteit en 100% verduisterend.

Klantvriendelijkheid

Werken daar lieve vrouwen die mij hebben geholpen met het uitkiezen van stoffen

Snelle levering.

Snelle communicatie en levering

Artikel bleek niet wat ik in gedachten had. Probleemloos geretourneerd. Siper vriendelijk en goede service

Prima verlopen.

Ik heb gekregen wat ik wilde.

Mooie stofjes, snel geregeld!

In deze rare tijd bestel ik vaker via internet, dan dat ik zelf naar een winkel ga! Om mijn quilten wat te oefenen, had ik effen katoen nodig. Ik heb de 3 kleuren biologische katoen besteld. Wat een mooie stof en mooie kleuren ook!

snelle en zeer correcte levering

Zeer snelle levering!!

Outdoor stof gekocht voor kussens. Zeer snelle levering. Ziet er mooi uit. Moet de kussens nog maken dus kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit. Maar heb er alle vertrouwen in dat dit ook goed is.

Mooie stof

Stof kleur komt goed overeen zoals afgebeeld op de site! Prijs kwaliteit goed. Niet te duur! Makkelijk alles in 1x bestellen dan op 6 andere diverse sites . Overzichtelijk en duidelijk

ordered fabrics to be picked up at store the night before and they called the next day, early afternoon. Super quick service, and nice people at the shop.

Snelle levering, goede kwaliteit

Via internet besteld, prima stof Skai leer makkelijk te verwerken en goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd dus kom hier zeker terug

Zeer goede service

Zijn zeer snel in het beantwoorden van de mail en mijn klacht in tevredenheid opgelost. Daniëlla heel erg bedankt. m.v.g. Anita

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.