Supersnel

Verbaast dat ik m'n bestelling zo snel binnen had. Binnen een dag.

Mooie stoffen veel keuzes snel bezorgd!

Goede service snelle levering en ook snel antwoord op gestelde vragen via mail Top!

Vlotte afhandeling online-bestelling, Mogelijkheid voor afhalen, goede klantenservice,

Zie boven: gewoon goed!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Ik had verduisteringsstof besteld. De levering kwam snel. De kwaliteit van de stof is erg goed. De prijs is laag. Top!

Supersnelle levering!

Ik kreeg een zak extra elastiekjes bij mijn bestelling, superblij ermee! Want elastiek is moeilijk te vinden op dit moment, maar zij hebben het!

Ook in Corona tijd vriendelijk en vlotte klantenservice. Mooie stoffen

snelle en correcte levering.

Correcte levering en zeer snel. Uw firma is een aanrader!

Nette service

Er zijn producten die goedkoper kunnen worden verstuurd als brievenbuspost. Bijvoorbeeld 10 meter elastiek.

Jammer

Klantenservice was super toen ik mijn bestelling telefonisch opvolgde. Ik vroeg of t elastiek op een rol werd geleverd. De mevrouw zei ja. Vervolgens ontving ik 50m elastiek opgerold met een rubber elastiek erom heen. Jammer omdat ik een dikke knoop moest losmaken dat enig tijd heeft gekost

Prettige website, goede produkten

Ik ben blij dat jullie er zijn

Heel snel en correct geleverd! Top!

Uitstekend!

Ondanks een fout bij de vervoerder kreeg ik mijn bestelling dankzij snel handelen van N&N toch snel en op het verwachtte moment in huis. Ik bestelde outdoorstof voor de kussens van mijn tuinbank. Ben nog bezig met ze bekleden, dus hoe goed de stof zich in de praktijk gaat houden weet ik nog niet. Maar de kleur&de look is goed, dus ik verwacht dat ook dit uitstekend zal zijn.

Besteld product was er niet meer. Ik kreeg een duurder product voor dezelfde prijs toegestuurd.

Snelle levering, product precies zoals verwacht.

Product werd binnen de afgesproken termijn geleverd en voldeed naar alle verwachtingen.

Snelle levering, perfect in orde

Ik ga daar nog bedtellingen doen in de toekomst. Zeer tevreden over dienstverlening.

Tip top in orde!

Snelle verzending ook naar België! Mooie stofjes. Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste!

Snel geleverd, prachtige stof.

Snel geleverd, prachtige stof.

zeer vriendelijk en vakkundig

Een van mijn bestelde stoffen was niet op voorraad. Ben netjes hierover gebeld en ben overeen gekomen daarvoor in de plaats een andere stof te sturen. Is toen nog de zelfde dag verstuurd

Goede kwaliteit en perfecte service!

Goede kwaliteit, per ferfecte service en zeer vriendelijk en behulpzaam!

Vlotte service

Super stofjes , zal er veel mondmaskers mee maken voor kids , thx

geweldig

leuke lui die je ook telefonisch goed voorlichten, echte vaklui

perfecte communicatie

levering zoals afgesproken

Goede website, vlotte communicatie

Een product dat ik bestelde bleek niet vooradig te zijn en dat was meteen gecomuniceerd.

vriendelijk deskundig personeel

goede collectie

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.