Bestelde stof was niet aanwezig.

Ik had stof besteld. Deze bleek achteraf niet meer aanwezig te zijn. Teleurstelling. Men moest nee verkopen. Wel werd mij een andere stof aangeboden. Hier kreeg ik minder van omdat deze iets duurder zou zijn.

Snel goed verzorgd

Netjes verpakt

Snelle levering, mooie kwaliteit vilt en niet duur.. Goede contact via mail gehad over mijn bestelling..

Prijs en kwaliteit zeer goed

Prijs goed Kwaliteit zeer goed Zeer goede en duidelijke website min puntje was dat er vertraging was in de levering zonder opgaaf van een reden. Dat kwam niet helemaal goed over bij mij.

Meer dan positieve kennismaking.

* snel bezorgd * goede kwaliteit * uitstekend verpakt * vriendelijke prijs * kortom: super tevreden!

Positief

Snelle levering. Mooie stoffen. Prima service. Ik ga zeker nog een keer bestellen.

Snel en correct

Snelle en correcte levering, enig minpuntje zijn de wel vrij hoge verzendingskosten. 5,95 euro zoals bij de meeste anderen zou volgens mij juister zijn.

Goede service en kwaliteit voor een eerlijke prijs

Vragen werden eerst telefonische vriendelijk en duidelijk beantwoordt. Vervolgens heb ik besteld en is alles op tijd afgeleverd met de beloofde kwaliteit.

Goede ervaring, supersnelle levering

Goede ervaring, snel verzonden. Had verkeerde stof besteld, die doet nu dienst als kerstboom kleed. Op de bestelling zelf is absoluut niets aan te merken!!!

Duidelijk en makkelijke website, grote keuze, snelle levering... Zeer tevreden

Prachtige web site en mooie stoffen!

Ik ben zeer tevreden en de stoffen zijn snel geleverd. Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs.

Super snelle levering

Heel goed bedrijf. Op dezelfde dag nog wordt je bestelling verstuurd. De kleur en kwaliteit van de stof voldoen aan de foto en aan de verwachting.

Razendsnel

Perfecte levering

Top kwaliteit aan stoffen en personeel.

Ongelofelijk prettig, snel, vriendelijk en deskundig geholpen.

Snel en goed ontvangen. Perfect!

Snel en goed ontvangen. Perfect!

Goed en snel.

Ik heb mijn doel met deze stof bereikt.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ben heel te vreden met hoe overzichtelijk de website is, dat de i formatie duidelijk staan aangegeven e hoe snel her wordt geleverd. Mooie prijzen.

Perfecte service!

Snel een groot neutraal zwart achtergronddoek nodig voor een beursstand. Bestellen bleek super eenvoudig en de levering was vlot. Prima bedrijf, niets op het materiaal aan te merken!

snel geleverd, goed verpakt. en de stof ziet er goed uit.

voldoende keuze, simpel om te bestellen, kortom top geregeld

Super materiaal en snel geleverd

Niets op aan te merken. Zoals het hoort.

Heel fijn

Twee weken geleden een product besteld. Helaas doordat er getallen kwamen te staan bij het vakje mijn bedrijf kwam het pakket ergens anders aan. Die gene heeft het product teruggestuurd naar het bedrijf n en n stof. Direct namen zij contact met mij op en vertelden wat er was gebeurd en wat de opties waren. Eerste instantie zou ikzelf nogmaals de verzendkosten moeten betalen, maar via postnl hadden zij begrepen dat er veel fout was gegaan, waardoor dit achteraf niet meer nodig bleek. Ook dit hebben zij heel fijn opgelost. Ik kan dit bedrijf dus alleen maar aanbevelen. Vriendelijk, klantgericht en goede oplossingen. Bedankt!

Bezorgkosten als pakket 2 x de prijs van het product terwijl het in een enveloppe had gepast.

De spijkergoed reparatie had makkelijk in een enveloppe gepast en door de brievenbus bezorgd kunnen worden. Nu voor € 5,95 als pakket bezorgd, pure verspilling.

Een snel leveren

Mijn bestellingen waren snel binnen dankjewel

Goede levering

Stoffen zijn naar wens

Ik heb niet verwacht ,dat ik de product de volgende dag zal krijgen... heel snel e fijn mooie stof

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.