Super snel in huis en snel antwoord op me vraag.

Prima, miste alleen de aankondiging in mail dat mijn order ontvangen was.

Blij dat ik de stof vond waar in naar op zoek was, ik neem het mee naar St Maarten, om een bankstel mee te bekleden. Bestellen was wel een dingetje, de winkelwagen reageerde niet goed (mijn beleving), heb 3 keer aan moeten passen om gewenste hoeveelheid in winkelmand te krijgen en af rekenen. Steeds zat de dubbele hoeveelheid stof ter afrekening aangeboden. Na bestelling vond ik het spannend, ik kreeg namelijk geen bericht dat de order was geplaatst. Ik heb me geen grote zorgen gemaakt en was aangenaam verrast over de redelijk snelle levering.

toppie

snelle en goede levering

Mooie sterke stof

De bestelling was snel geleverd. De stof was echt super stevig.

Veel keuze, attent contact. Snelle levering.

veel keuze, attente mailcontact, vriendelijk en meedenkend. Super!

Super tevreden met de aankoop en de klantendienst. Ik zal hier nog bestellen.

Super kwaliteit snelle levering super bedrijf ik dank u vriendelijk

Super kwaliteit snelle levering super bedrijf ik dank u vriendelijk

Voor herhaling vatbaar

Hier koop ik zeker nog!

de garen zijn van goede kwaliteit snel ontvangen

de garen zijn van goede kwaliteit snel ontvangen

Prachtige stof, snel geleverd

Hele mooi stof, niet te duur en snel geleverd. Aanrader

Zeer behulpzaam

Ik had al een bestelling gedaan en even later wilde ik toch nog wat toevoegen. Na een telefoontje is de bestelling meteen aangepast. Goede service dus! De website en het hele bestelproces is duidelijk!

Mailcontact was erg prettig Supersnelle en uitstekende levering

Vlotte communicatie, vriendelijk en snelle levering!

Ik ben blij met mijn aangekochte vilt, de kleuren zijn perfect!

Top communicatie. Toen het bestelde artikel niet voorradig bleek te zijn, werd ik netjes gebeld en er werd een oplossing aangeboden naar ieders tevredenheid. En zoals beloofd meteen verstuurd. Product prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker een aanrader. Jaren geleden ook fysiek de winkel bezocht en een aankoop gedaan...service was heel erg goed. Fijn om te zien dat er dus niks veranderd is.

Er zat een foutje in het kunstleer maar dit is naar volledige tevredenheid opgelost. Als ik weer wat nodig ben van deze firma zal ik graag weer zaken doen met deze mensen. Mvg Jan

Prima.

Niets op aan te merken.

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Correcte afhandeling van de bestelling en behandeling van de mail. Snelle levering, als je iets besteld wil je er ook zo snel mogelijk mee aan het werk. TOP!!

prima ervaring

Daags na bestelling kon ik al beginnen met het naaien van boodschappentasjes van de opgezonden stof; dus sneller kan haast niet ! Mt.vr.gr. jjavv@ziggo.nl 14-8-2021

Prachtige gobelins

Onvoorstelbaar mooie gobelins om bijvoorbeeld je bankstel mee te bekleden. Ik (beginner) had moeite met bestellen van de ritsen, belde op en kreeg zo'n geweldig lieve begeleiding, echt waow. Echt een vrouw van de zaak, in deze tijd van anonieme helpdesks, kom daar maar eens om. Ze adviseerde mij geduldig. De bestelling werd spoedig ontvangen, zonder enig probleem (ik had haast want ik had een naaimachine te leen voor een paar dagen). Topzaak! Blijf lang bestaan aub want ik wil nergens anders meer.

Snelle levering en duidelijke site

Heb 4x biaisbandjes van 3 meter besteld. Snelle levering en prima site om te bestellen. 1 tip voor de verkoper om de bezorgkosten te verlagen, stop zulke biaisbandjes in een envelop ipv doosje. Envelop had door de brievenbus gepast en het doosje niet. Verder niets aan te merken. Zou er zo weer een bestelling plaatsen

Toppie

Super snel en goed.

Betrouwbare service

Ik had mijn bestelling binnen de 24 uur reeds thuis geleverd. De kwaliteit is uitstekend. Zeker een aanrader.

Ik ben tevreden

Mooie stof, snel geleverd, correct geknipt, maar toch een beetje nipt, zeker geen overschot. Ik was wel wat bang om de plastiek verpakking open te knippen, maar het is tenslotte wel zonder schade gelukt.

supper

hallo ik ben zeer tevreden van het materiaal kleuren van de voering is ok en ook netjes verzonden naar mij daar voor een dikke 10 maar ik heb de draad weer op gepakt ik ben weer bezig voor mijn klein kinderen als dit weer klaar is ga ik weer bestellen bij jullie groetjes diny trimbach

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.