Super netjes afgegandeld!

Top bedrijf, via de site blijkbaar geen huisnummer toegevoegd... keurig belletje en snel geleverd alsnog! Bedankt.

Mooie stof en snelle levering!

Mooie stof en snelle levering

Snelle service. Goede kwaliteit

De stoffen zijn van goede kwaliteit en binnen 1 werkdag had ik de bestelling al binnen.

Druk!

In de winkel was het erg druk. Ik heb via internet besteld om drukte te vermijden. Misschien is het een idee om zo nu en dan te vragen wie er een bestelling via internet komt ophalen. Om verkoop via internet te stimuleren en/of wachttijden te verkorten. Ik had net zo goed in de winkel kunnen kopen. Ik heb lang moeten wachten voor afhandeling van 1 minuut werk.

Beste Gerry, Helaas trof u de winkel druk bezocht aan afgelopen zaterdag 10 oktober. In de detailhandel is zaterdag vaak de drukte dag van de week. Ondanks internet bestellingen die in de winkel opgehaald worden geldt de nette regel dat iedereen op zijn beurt wacht totdat zij geholpen worden. Wij hanteren geen afhaal balie vandaar dat u geduldig heeft moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak die u ervaarde. Wij hadden ook uw internet bestelling kunnen laten bezorgen. Mvg N&N Stoffen

Duidelijke site, bestelling vlot verlopen en op tijd bezorgd.

Mooie stof en snelle levering

Positief duidelijke website staat er ook netjes bij als iets later geleverd wordt je weet het dan al bij bestellen

Zie commentaar hieronder

Prima stof maar verzendkosten te hoog voor brievenbuspost van een lapje stof

perfect

uidelijke site snelle levering

Geweldig!!!

Snel geleverd, prachtige stoffen.

Goed verzorgd en snelle levering.

Goed verzorgd en snelle levering

Snel en correct afgehandeld

Zeer tevreden.

Super service én snel

Ruime keuze, eerlijke prijzen én een superservice, dus ik ben heel erg tevreden!

Heldere website, makkelijk kiezen

Groot assortiment, goed te vinden op de website, ik ga zeker weer bestellen

Uitstekend!

Ruime keuze en snelle levering. Zeer tevreden.

Prima uitvoering van bestelling.

Snelle levering. Kan geen minpunt bedenken. Normaal zouden we naar de winkel zijn gegaan, maar vanwege corona en vallend onder de risicogroep, is het fantastisch als je ook een klosje garen via internet kunt bestellen!

Supersnelle service

prima site om uit te kiezen mooie stoffen

Levering binnen paar dagen, miste alleen een bevestiging van de order.

Goede levering, binne paar dagen en van goede kwaliteit. Ik vroeg me alleen een paar dagen af of de order wel was binnen gekomen bij N&N, ik kreeg geen bericht van ontvangst. Des te groter was de verrassing toen het pakje op de mat lag, dat dan weer wel :).

Mooi op tijd, dat wel....

Een pakje van 5 of 6 naalden. Verpakt in een doos; dus €5,95 verzendkosten. Kan dit niet gewoon in een envelop, als brievenbus pakje?

Mooie en duidelijk website, goeie prijzen en snelle en correcte levering. Top !

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering, goede voorbeelden op de site. Goede kwaliteit!

heel tevreden!

dunne kaasdoek besteld, nu kan ik eindelijk mn (katoen)kanten vitrage gaan ’restaureren’, ben echt helemaal gelukkig hier mee, zonder meer hele mooie kwaliteit. was ook heel voordelig trouwens!! de verpakking was ook keurig netjes! echt n aanrader deze winkel.

binnen de termijn keurig geleverde bestelling.

alles is naar wens gegaan: op tijd geleverd, goed verpakt, juiste levering.

Snelle levering / goed contact

Goede site / snelle levering/ netjes op de hoogte gehouden ... top!

snelle en nette afhandeling van de bestelling.

Fijne ervaring, goede service

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Dat dus.

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.