Online besteld en de kwaliteit was naar verwachting en goed.

Snel binnen

De stof zag er prachtig uit ,mijn complimenten.

Snelle levering mooie stoffen zeker een aanrader

Vlotte levering, prima verpakt De stof is van hele goede kwaliteit Volgende keer bestel ik meer dan ‘maar een half metertje’

Vlot geleverd

Super duidelijke website, goede service

Mooie stof kunnen bestellen, duidelijke website en kleuren kloppen ook. Snelle levering, goed verzorgd en redelijke prijzen. Niet goedkoop maar kwalitatief wel goed!

Beter service bestaat niet.!!

Uitmuntend kwaliteit! Stof precies zo als aangegeven! Zeer snelle levering!

De stof was exact zoals beschreven op de website en zoals te zien was op de foto, heel blij met de snelle levering ook :) Niets anders dan goed, zou deze webshop bij iedereen kunnen aanbevelen.

gewoon dik in orde

gewoon perfect , alles goed ontvangen was in orde bedankt

Top kwaliteit flanel voor een mooie prijs.

Snelle levering van een mooie flanel.

Snelle levering,prima kwaliteit!

Top service!

super ervaring

Was eerste ervaring, en kan alleen maar positief zijn. Correcte afhandeling en netjes verzorgd. Super.

Top! Snelle levering, goede kwaliteit.

Heel erg tevreden.

Vlot

Snelle levering Kwaliteit

Snelle levering met track and trace. Ik zal hier vast nog wel eens vaker bestellen.

Geweldige service! Snelle afhandeling

Niet alles was leverbaar, ik kon een andere kleur kiezen of geld terug gestort krijgen. Fijne keus

Snelle levering, mooie kwaliteit stof

Goede eerste ervaring. Snelle bezorging met track and trace. Ik zal hier vast nog eens vaker bestellen.

Snelle verzending, heerlijk zachte flanel stof.

Snelle verzending, heerlijk zachte flanel stof.

Prima kwaliteit stoffen voor een zeer redelijke prijs

Zondag bestelde ik de stof en dinsdag werd het bezorgd. Uitstekende service. Stof geheel naar wens.

prima!

Lekker snel geleverd en de stof die wij zochten voor een super prijs

Mooie stoffen

Super mooie stoffen

Top service en kwaliteit!

Voor het eerst hier besteld, ben er super blij mee. Ik had ze als eerst benaderd via de mail om advies, en kreeg heel snel een antwoord. Communicatie liep heel fijn. Ook kreeg ik een staaltje, waar ik bij ‘anderen’ voor heb moeten betalen. Dit kon hier gewoon gratis. Ik heb mijn bestelling ook snel mogen ontvangen. Zorgvuldig ingepakt. Ik ga hier zeker weten vaker bestellen. Heel erg tevreden met mijn stof en de service. Top dus!

Lange levertijd

Helaas is de voorraad beperkt. Ik moet wachtten tot ze voldoende op voorraad hebben voordat het geleverd kan worden. Dit had ik liever voordat ik besteld had geweten.

Beste Frouke, Het klopt dat we de gewenste hoeveelheid van de bestelde stof op dat moment niet voldoende op voorraad hadden. Onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben wij de bestelling toch nog op tijd kunnen leveren. mvg N&N Stoffen

Supersnel en perfecte service

Snel een track en trace ontvangen maar met foutief afleveradres. Na telefonisch contact is meteen actie ondernomen en feedback aan mij gegeven. Alles is op zijn pootjes terecht gekomen

Precies goed

Netjes afgeleverd en werkt zoals het stay beschreven

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.