Filters

10

Tevreden

Mooie stoffen, ook snel geleverd. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering - voldoet volledig aan verwachting

Op goed geluk meubelstof aangekocht om zelf voor de eerste keer stoelen te overtrekken. Stof is zeer stevig maar valt soepel waardoor dit project geslaagd is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie stof, snelle levering!

Ik had nog niet eerder zaken gedaan met dit bedrijf. Hun site is overzichtelijk en de stof precies zoals op het plaatje. De levering was snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

De stof is van zeer goede kwaliteit en 100% verduisterend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijkheid

Werken daar lieve vrouwen die mij hebben geholpen met het uitkiezen van stoffen

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle communicatie en levering

Artikel bleek niet wat ik in gedachten had. Probleemloos geretourneerd. Siper vriendelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima verlopen.

Ik heb gekregen wat ik wilde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie stofjes, snel geregeld!

In deze rare tijd bestel ik vaker via internet, dan dat ik zelf naar een winkel ga! Om mijn quilten wat te oefenen, had ik effen katoen nodig. Ik heb de 3 kleuren biologische katoen besteld. Wat een mooie stof en mooie kleuren ook!

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snelle en zeer correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snelle levering!!

Outdoor stof gekocht voor kussens. Zeer snelle levering. Ziet er mooi uit. Moet de kussens nog maken dus kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit. Maar heb er alle vertrouwen in dat dit ook goed is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie stof

Stof kleur komt goed overeen zoals afgebeeld op de site! Prijs kwaliteit goed. Niet te duur! Makkelijk alles in 1x bestellen dan op 6 andere diverse sites . Overzichtelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

ordered fabrics to be picked up at store the night before and they called the next day, early afternoon. Super quick service, and nice people at the shop.

  • Would you recommend us? Yes
10

Snelle levering, goede kwaliteit

Via internet besteld, prima stof Skai leer makkelijk te verwerken en goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd dus kom hier zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Zijn zeer snel in het beantwoorden van de mail en mijn klacht in tevredenheid opgelost. Daniëlla heel erg bedankt. m.v.g. Anita

  • Aanbevelen? Ja
8

De juiste stof en kleur wat we hadden uitgezocht

Snelle bezorging en de goede kleur en stof zoals op de site was te zien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering.

Heel tevreden met de afhandeling bezorging en product.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Top

Snelle levering, goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
3

Mooie kwaliteit vilt maar de kleur is zeer afwijkend.

Mooie kwaliteit vilt maar de kleur op de website wijkt enorm af van de werkelijkheid. Helaas kun je dan niks meer met 8 meter stof. In een antwoord op mijn mail hierover wordt gesteld dat het aan het scherm van je telefoon kan liggen en een proefstaaltje had kunnen bestellen. Dat is zeker een goed idee. Wellicht dat een nauwkeurigere omschrijving van de kleur ook helpend is. Iets om rekening mee te houden. Kwaliteit is aan te bevelen en de snelheid van leveren is goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rappe bediening

Het zijn top artikelen waar ik heel tevreden over ben

  • Aanbevelen? Ja
2

Hele slechte ervaring service is de slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. NOOIT MEER!

Ik heb een bestelling gemaakt in de ochtend waar ik na een uur wist dat het fout was. Dus toen had ik gebeld om de bestelling aan te passen en ik werd verteld dat ik op de mail moest gooien maar dat ik op tijd was om de bestelling te veranderen. Ik heb een mail per direct gestuurd met alle informatie en wat de aanpassing moet zijn. Dit allemaal binnen 3 uur de tijd. Achteraf krijg ik mijn bestelling thuis en tot mijn verrassing niks is aangepast. Ik bel terug en krijg een zeer onvriendelijke dame die mij verteld dat ik pech heb want ze kunnen niks meer voor mij doen. “Zodra er geknipt wordt dan blijft het zo je kan het ook niet retouren en je krijg je geld niet terug! En ineens hebben ze de stof wat ik wel naar had gevraagd uitverkocht. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!! Dat je op deze manier met een klant die alles netjes heeft gedaan en een grote koop heeft gemaakt omgaat. Ik zal hier nooit meer kopen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kisai, Op het moment dat u contact met ons had opgenomen over het wijzigen van de stof hebben wij inderdaad u verzocht om een email naar ons te sturen zodat wij hier naar konden kijken. Maar uw bestelling bleek echter al geknipt te zijn voordat u ons belde. Hierdoor was het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Dit hebben wij u ook medegedeeld over de telefoon. Dat u ons had gebeld een uur nadat u uw bestelling had geplaatst, was in de tussentijd uw bestelling reeds verwerkt. Als een stof nog niet is geknipt, is het uiteraard mogelijk om de bestelling te wijzigen en/of te annuleren. Dat was dus in dit geval helaas niet meer mogelijk. Wij hopen dat u de stof t.w.v. € 27,50 evengoed kan gebruiken al dan niet voor een ander doel. Met vriendelijke groet, N&N Stoffen

9

Geweldig , Super , Goede kwaliteit

zeer goede kwaliteit , goede website is , en een aanrader voor iedereen.Snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering en precies wat ik bedoelde

De stof die ik bestelde is precies wat ik bedoelde, fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over product en levering

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Dat ik de grachtenhuisjes stof kon bestellen was voor mij een groot gemak. Woon in Friesland dus dat scheelde een hele reis naar Amsterdam. Er lopen tientallen mensen met een mondkapje van die stof. Ik gebruik die stof voor heel veel artikelen in mijn webwinkel en is altijd een groot succes. Bedankt voor de snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd