snel geleverd, goed verpakt. en de stof ziet er goed uit.

voldoende keuze, simpel om te bestellen, kortom top geregeld

Super materiaal en snel geleverd

Niets op aan te merken. Zoals het hoort.

Bezorgkosten als pakket 2 x de prijs van het product terwijl het in een enveloppe had gepast.

De spijkergoed reparatie had makkelijk in een enveloppe gepast en door de brievenbus bezorgd kunnen worden. Nu voor € 5,95 als pakket bezorgd, pure verspilling.

Een snel leveren

Mijn bestellingen waren snel binnen dankjewel

Goede levering

Stoffen zijn naar wens

Ik heb niet verwacht ,dat ik de product de volgende dag zal krijgen... heel snel e fijn mooie stof

Op de website de stof goed kunnen vinden en een snelle levering. Had de stof ongeveer 5 jaar geleden op de ACmarkt gekocht en was helemaal blij dat ik hem nu ook digitaal gevonden had. Was idd precies dezelfde stof.

Snelle levering, alles naar wens.

Snel volgens bestelling geleverd.

Zee snelle levering en prachtige stof.

Prima website en snelle levering.

Snelle en perfecte levering

Snelle en goede levering. Niets op aan te merken.

Heel klantvriendelijk

Mijn eerste bestelling bij N&N liet wat langer op zich wachten. Zonder dat ik er erg in had, is het pakketje teruggebracht naar N&N Stoffen. Dit was een foutje van PostNL. Ik werd direct gebeld door N&N stoffen en het is direct opgelost. Echt heel klantvriendelijk en met aandacht!

Super snelle site met goeie zoekfunctie en hele scherpe prijzen.

Zéér snelle levering en precies wat ze beloofd hebben

Snel ontvangst van mijn bestelling, zondagavond besteld en dinsdagmiddag al in huis dus ik kon meteen aan de slag met de nieuwe stoffen. Goede kwaliteit en netjes ingepakt.

Goede service, snelle levering. Goede kwaliteit stof.

Superattent en Klantvriendelijk!

Er wordt met je meegedacht: Top! En alles was keurig op voorraad. Heel erg bedankt!

Fijne zaak met fijne mensen

Mijn ervaring is heel goed. Ik had per ongeluk de verkeerde stof besteld en er werd echt met me meegedacht. Niks was teveel! Zo fijn! Bedankt voor de moeite! Mvg, Carole Roes

Super service, aanrader!!

Werd na mijn bestelling gebeld, omdat ik niet de passende kleur garens bij de stof had gekozen, fijn dat ze zo attent meedenken! Bestelling dezelfde dag nog verzonden, volgende dag in huis, prima kwaliteit voor een mooie prijs. Beveel het voor iedereen aan!

Snelle levering, goed telefonisch contact.

Neemt tijd aan de telefoon voor uitleg. Snelle levering.

correcte levering

prima kwaliteit en snelle levering.

Mooie stof,zeer tevreden!

De stof was snel binnen en ik hoop nóg veel meer van jullie af te mogen nemen😊

We werden goed op de hoogte gehouden van de vertraagde levering en ze kwamen meteen met een compromis. Prima bedrijf!

Prima verzorgt

Snelle levering en goede stof voldoeet aan de verwachting

Goede stof en snelle levering

Wij hadden vilt en diverse accessoires gekocht. Kleur stof was perfect volgens foto website.

Goede stoffen, snelle levering (volgende dag), precies zoals je het graag wilt als je online iets besteld!

Heel goed!

Ik heb al eerder besteld bij N&N Stoffen. Stoffen waren precies zoals omschreven, en alle was snel en goed geleverd. Ik ben zeker tevreden en zal er in de toekomst weer gaan bestellen.

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.