vlot, correct

Volgens afspraak

perfect

Perfect. De kleuren precies als aangegeven. Vlugge levering.

Zoeken, vinden & bestellen. En fijn als je aangeeft dat je je pakketje op bepaalde dagen wilt ontvangen, ze daar ook rekening mee houden. Prima dus!

Altijd goede kwaliteit

Goede kwaliteit en supersnelle levering

hele goede service

Ik had stof besteld. Werd keurig gebeld dat de kleur wellicht wat afweek. Op voorstel van N & N kreeg ik al heel snel 2 stalen toegestuurd. Mijn keuze doorgegeven en de juiste bestelling is heel snel geleverd. Wat een topservice! En dat terwijl mijn bestelling helemaal niet zo groot was.

Fijn!

Goede service en goede stoffen.

Mooie stof goede prijs/kwaliteit

Gebleekte katoen besteld in een grote breedtemaat. Snel verzonden en communicatie met de winkel prima.

Snel verzorgd

Prima service Goede prijs/kwaliteit

5 meter kaasdoek besteld. Tevreden van het product. Nooit bevestigingsmail gehad noch iets van verzending maar het bedrag was wel van mijn rekening gegaan. Ik stuurde na een paar dagen een mailtje en kort daarna kreeg ik een verzendbevestiging. Ook een mailtje met antwoord dat de mails waarschijnlijk in mijn spambox terecht waren gekomen, wat niet het geval was. Beetje fishy, maar alles dan toch goed gekomen.

Heel tevreden

Ik heb al vaker wat besteld bij N&N Stoffen en dat is altijd heel goed bevallen.

Niet te duur

Stof was toch niet leverbaar

Ik had stof besteld en betaald naar kreeg week later te horen dat deze toch niet leverbaar was. Miet nu paar weken wachten op mn gemd terug omdat baas op vakantie is

Ik vond precies wat ik nodig had. Snelle service en goed verpakt. Tevreden!

Goede service en snel geleverd

Ze belden nog even na om te checken.

Snel en goede kwaliteit

Blij mee

Het was wel onduidelijk hoe de betaling moest. Er wordt gevraagd welke bank en dan wordt je niet doorgeschakeld. Het bestellen leek daardoor niet te lukken. Ik kreeg ook niet meteen een bevestiging. Na mijn telefoontje was het duidelijk. Ik werd heel vriendelijk geholpen. Ik ben heel blij met het stof. Het is al verwerkt.

Goede en snelle service

Goed en snel Mooie producten

Heel blij met de stof

Heel fijn dat er even overleg is geweest over de bestelling, De jurk is trouwens al af

Goed en snel!

Top, klantvriendelijk en vakkundig advies.

In de winkel stof gezien, kreeg staaltje met barcode mee om thuis de kleur te beoordelen, online besteld 3 dagen later in huis. Bovendien gewoon telefonisch bereikbaar als er nog vragen zijn!!!

Kort nadat ik mijn bestelling had gedaan ben ik opgebeld om mijn bestelling te bespreken. Ik ben vriendelijk geholpen. En mijn bestelling had ik ook snel in huis.

Goed en snel geleverd

Viltstof goede prijs kwaliteit, en snel geleverd.

Voor herhaling vatbaar!

Voor het eerst bestelling gedaan bij N & N Stoffen en positief verrast, snelle levering, prachtige stof.

Betrouwbaar bedrijf!

De stof die ik besteld heb is van hele goede kwaliteit. Snelle levering. Ik ben heel tevreden!

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.