Prima en behulpzaam

Ik had stalen aangevraagd. Een daarvan was op dat moment niet beschikbaar. Ik kreeg daarvan een mail dat ze de week daarna weer op voorraad. En dat gebeurde ook. Toen ik de stof bestelde maakt ik de fout door aan te geven dat ik de stof wilde ophalen. Een telefoontje was genoeg om te zorgen de stof alsnog werd verzonden. Heel prettig dat je bij dit bedrijf nog persoonlijk te woord gestaan.

Geweldig personeel dat mee denkt.

Heb een domme fout gemaakt bij bestellen maar na een telefoontje loste de dame aan de telefoon het voor mij op. Top top toppy!

Mooie stoffen

Mooie kwaliteit en kleuren, goeie prijs en snelle levering. Telefonisch uitstekend geholpen.

Mooie stof snelle service

Mooie stof snel geleverd. Werd netjes gebeld dat het niet uit een stuk kon ... netjes overlegt.. daarna snel geleverd

Snelle service en goede kwaliteit producten. Zeer goed verpakt. Contact met vriendelijke medewerkers i.v.m. vergeten huisnummer te noteren. Een aanrader.

Meedenkend

Er was niet genoeg op voorraad. Maar gelijk telefoon en kwamen met oplossingen. Super, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle levering en de gordijnstof stemt overeen met de verwachtingen

Snelle levering en de stof stemt overeen met de verwachtingen.

Slecht

De stof leek eerder op een sample Heb best veel geld moeten betalen voor een stuk stof wat heel slordig van een rol is afgeknipt. Ook was de kleur en materiaal totaal niet naar verwachting!

Helemaal blij!

Nadat ik mijn bestelling heb gedaan bij N&N stoffen was ik al heel tevreden, maar toen ik gebeld werd met de vraag of ik het klosje garen dat ik mee besteld had voor die stof had besteld en of zij het mochten vervangen voor een klosje met een beter bijpassende kleur was ik helemaal tevreden. Goede winkel, goede prijs en ook nog eens uitstekende service. Ze denken met je mee en leveren snel.

Snelle service en product zoals verwacht.

Product zeer snel geleverd en kwaliteit en product zoals verwacht

Helemaal Top!

Duidelijke site,makkelijk bestellen en snel geleverd

Veel keuze en goede afhandeling van de bestelling

Mijn bestelling was niet compleet werd direct gecommuniceerd. Daarna alles top ontvangen

Snelle levering, goed product, goede communicatie.

Het zijn prachtige stoffen die ik binnen kreeg en keurig verpakt. Ook geweldige service, door even een belletje van een vriendelijke dame, werd alles in orde gemaakt. Snelle levering. Ik ben een heel tevreden klant.

Onduidelijk

Een leuke stof besteld voor iemand anders ....kreeg geen bevestigingsmail of wat dan ook,helemaal niets. Geen track en trace of datum wanneer ik de bestelling kon verwachten,ook de factuur ontbrak die ik toch echt nodig had oom van de ander waar ik voor bestelde mijn geld terug kon vragen....erg vervelend!

Duidelijke site

Snelle levering en goede kwaliteit

Ook telefonisch overleg voorafgaand aan de bestelling was prima.

Goed te vinden. Vlotte service en bezorging

Super snelle bezorging

Even een telefoontje om te checken of er voorraad was. Aardig en goed geholpen. Daarna meteen besteld en de volgende dag was de stof in huis!

Supersnelle levering....

Supersnelle levering....de juiste stof en kleur, heel erg betaalbaar.

Snel

Snelle levering en goede prijs

efficiente service ... mooi product

Heel efficiente service ... mooi product

Alleen maar positief

Zorgen dat er genoeg stof geleverd wordt; als je 3 meter besteld, krijg je 3,20 en geen (heel vaak!) 2,95. Verder makkelijk dat ze er passend garen bij zoeken, want de kleuren zijn vaak moeilijk te zien op een scherm. En vraag je om extra informatie dan krijg je snel antwoord.

Vlotte correcte service

Prima verlopen

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.