Makkelijk bestellen, snelle levering

Ruim assortiment, makkelijk te bestellen en snelle levering. Puntje wat ik mis is een overzicht van de grootte van de print, dmv bijv. een liniaal.

Heel goed !

Snel en adequaat geholpen !

Stof werd snel en netjes ingepakt geleverd.

goede kwaliteit

Het was en stof van goede kwaliteit. Snel geleverd.

Goed matriaal

Altijd snel in huis . Goed matriaal. Niet te duur

Wat een voordeel dat je aan kan geven hoe je de stof geleverd wild hebben ik had 4 meter besteld en aangegeven dat ik 2 x 2 meter wilde hebben en dat was helemaal geen probleem ik kreeg het netjes geleverd top bedrijf

Heel goede ervaring

Ik had een fout gemaakt bij een bestelling, maar die werd met een telefoontje direct opgelost. Compliment.

Voldeed aan verwachting.

De bestelde stof (geprint op katoen) was echt zoals op het plaatje. Top. Alles snel verzonden en in huis.

Prima service en contact, goede kwaliteit!

Makkelijke bestelling, indien materiaal op voorraad is ,snelle levering. Ik ben gewoon tevreden.

Goede kwaliteit en snel in huis

Groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel in huis.

Wat ik vroeg, keurig op tijd gekregen.

1x iets besteld en keurig gekregen

prima, snel de bestelling in huis

een goede service. misschien kan de website wat duidelijker worden.

Snelle levering & netjes verpakt!

Goed en snel geleverd!

Goed en snel geleverd!

Goed verpakt, snel gelevered

Prima website met groot aanbod, snelle verzending. Ik ben zeer tevreden!

Prijs garen goedkoop

Duurde iets langer dan verwacht,maar netjes ontvangen. Hoewel ik een rits had besteld met omschrijving goud kreeg ik een rits dat mosterds geel was .. wellicht dat jullie dat kunnen aanpassen in jullie systeem. Tegenvaller.

Leuk duidelijk behulpzaam telefoon gesprek gehad

Precies gekregen waar ik om vroeg. Duidelijke site, vriendelijk behulpzaam personeel.

Snelle levering, goede kwaliteit

De gordijnvoering voelt licht en soepel aan. Precies wat ik nodig heb voor de voering van een vouwgordijn. Ook goede prijs-kwaliteit-verhouding

perfect

Stof is keurig in orde; geen vlekje of foutje te zien. Ze zijn bepaald niet krenterig, want i.p.v. de 7 meter die ik bestelde, kreeg ik ruim 7,5m.

Mooie producten en snelle service

Mooie producten en snelle service

Snel en prima verpakt

Snel en Goede kwaliteit

Perfect!

Prima en snel geleverd

Kwaliteit prima

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.