Prima ervaring!

Bestelling snel en goed verpakt ontvangen. Super!!!

leuke prijs en goede stof

goede stof en ook kleine afname, top

prima!

Makkelijke site om te bestellen. Snelle levering, zelfs hier in Frankrijk. Goed te volgen tijdens het transport. Bravo

Mooie stoffen.

Weer mooie kwaliteit stoffen ontvangen. Snelle levering en netjes verpakt.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Mooie kwaliteit stof, precies als omschreven. Snelle levering, ik ben erg tevreden.

geweldig

alles naar wens en op correcte manier bezorgd

Producten, afhandeling en prijs allemaal prima in orde

Zeer aan te bevelen !

Snel en accuraat

Volgende dag alle bestellingen netjes ontvangen.

Geweldig en supersnelle afhandeling, aanrader!

Super Evaring

Super snelle levering

Makkelijke site en snel de spullen gevonden die ik nodig had.

Super netjes afgegandeld!

Top bedrijf, via de site blijkbaar geen huisnummer toegevoegd... keurig belletje en snel geleverd alsnog! Bedankt.

Mooie stof en snelle levering!

Mooie stof en snelle levering

Snelle service. Goede kwaliteit

De stoffen zijn van goede kwaliteit en binnen 1 werkdag had ik de bestelling al binnen.

Druk!

In de winkel was het erg druk. Ik heb via internet besteld om drukte te vermijden. Misschien is het een idee om zo nu en dan te vragen wie er een bestelling via internet komt ophalen. Om verkoop via internet te stimuleren en/of wachttijden te verkorten. Ik had net zo goed in de winkel kunnen kopen. Ik heb lang moeten wachten voor afhandeling van 1 minuut werk.

Beste Gerry, Helaas trof u de winkel druk bezocht aan afgelopen zaterdag 10 oktober. In de detailhandel is zaterdag vaak de drukte dag van de week. Ondanks internet bestellingen die in de winkel opgehaald worden geldt de nette regel dat iedereen op zijn beurt wacht totdat zij geholpen worden. Wij hanteren geen afhaal balie vandaar dat u geduldig heeft moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak die u ervaarde. Wij hadden ook uw internet bestelling kunnen laten bezorgen. Mvg N&N Stoffen

Duidelijke site, bestelling vlot verlopen en op tijd bezorgd.

Mooie stof en snelle levering

Positief duidelijke website staat er ook netjes bij als iets later geleverd wordt je weet het dan al bij bestellen

Zie commentaar hieronder

Prima stof maar verzendkosten te hoog voor brievenbuspost van een lapje stof

perfect

uidelijke site snelle levering

Geweldig!!!

Snel geleverd, prachtige stoffen.

Goed verzorgd en snelle levering.

Goed verzorgd en snelle levering

Snel en correct afgehandeld

Zeer tevreden.

Super service én snel

Ruime keuze, eerlijke prijzen én een superservice, dus ik ben heel erg tevreden!

Heldere website, makkelijk kiezen

Groot assortiment, goed te vinden op de website, ik ga zeker weer bestellen

Uitstekend!

Ruime keuze en snelle levering. Zeer tevreden.

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.