perfect

Stof is keurig in orde; geen vlekje of foutje te zien. Ze zijn bepaald niet krenterig, want i.p.v. de 7 meter die ik bestelde, kreeg ik ruim 7,5m.

Mooie producten en snelle service

Mooie producten en snelle service

Snel en prima verpakt

Snel en Goede kwaliteit

Perfect!

Prima en snel geleverd

Kwaliteit prima

Mooi product.

De stof en de kleuren komen overeen met mijn verwachtingen . We zijn er heel blij mee!

De stof is netjes en snel ingeleverd. Zeker tevreden

super, goed en snel

Bedankt voor de snelle levering.

Snelle levering en producten zoals verwacht

Top bedrijf

Een kleine bestelling top uitgevoerd. Eerder onze caravan kussens laten maken. Hoge kwaliteit en snelle kevering.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, mooie kwaliteit stof.

Zoals beloofd een snelle levering. Artikelen exact als omschreven.

Zeer positief

's Avonds bestelling opgegeven; volgende dag ophalen.

Alles was goed

Het pakketje was er binnen 2 dagen en de inhoud perfekt

Alles verliep erg vlot

Ik ben heel tevreden.

Snelle levering en kloppend

Heel tevreden over N&N stoffen. Zijn snel en accuraat. Mooie kwaliteit katoen erg tevreden.

Super snel opgestuurd ,kwaliteit is prima

goede koop

uiterst tevreden met het gekochte vilt: goede prijs, genoeg keuze, goede kwaliteit en ook nog eens goed en heel snel verzonden.

Voldeed perfect aan de verwachtingen

De kleur en de stof waren compleet volgens verwachting.

super goede service en mooie stoffen voor mode en meubels

Al vaker in het verleden bij U stof en skaileer besteld. omdat de dichtstbijzijnde stoffen winkel in Nijmegen centrum is opgeheven, en ik niet altijd op de weekmarkt in Nijmegen kom voor stof, of al aan het opruimen is. Ook in mijn oude woonplaats Groesbeek dit even het geval. Dus in de tegenwoordige tijd met al die gadgets wel handig om stof te kunnen bestellen, bij U.

prima!

snelle levering, prima producten!

Correcte levering en keurig op tijd.

In een woord: prima!

Kan niet beter

Mooie producten. Ik heb alleen positieve ervaring met N & N Stoffen. Groet Mary Normile

Gewoon goed

Alles is prima gelopen ,kwaliteit stof is prima . Ik heb er een wimpel van gemaakt met de naam ,Natura Sanat. De naam van ons huis .dankjewel voor de goede service Groetjes Paulien

Goede service en snelle levering. Kwaliteit is geweldig goed

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.