Ik kreeg keurig een telefoontje dat levering iets langer kon duren, of dat bezwaarlijk was. Maar het werd toch snel geleverd.

Snel, netjes en zoals gehoopt!

zeer snel en efficiënt

in 1 dag was alles wat ik bestelde klaar om in de winkel af te halen

Product zoals omschreven. Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle verzending. Ruime keuze. Maatwerkoplossingen indien nodig. Zeer tevreden!

Goede behandeling en supersnel

Ondanks dat ik maar iets simpels heb besteld, was het snel en probleemloos geleverd.

Snelle levering goede service

Zoals al eerder gezegd. Snelle levering en er was 1 product beschadigd bij het vervoer. Kreeg de dag er op al een nieuwe geleverd. Dus echt top en goede service

Snelle reactie en service,product zoals omschreven

Geweldig, zou zo daar weer bestellen, goede foto's van de producten

Goede Service

Van mijn bestelling was niet de volledige meter stof beschikbaar. Zij hebben hierover contact met mijn opgenomen en mij de keus gegeven te wachten tot de stof aan het eind van de week weer voorradig was of het laatste stuk van de stof nemen met terugbetaling van het teveel betaalde. Verliep allemaal erg soepel. Een pluim voor de service

Juiste informatie en snel geleverd

Gewoon juiste informatie en snel geleverd

goede service, uitstekende kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden met N & N Stoffen omdat er adequaat gereageerd werd toen een aantal van de stoffen niet op voorraad was.

Very easy and user friendly website and delivery extremely efficient.

The website was very user friendly, the quality of the goods are excellent and the delivery was within two days of placing my order.

Handige stof

Kwam snel en gebruik ik als puzzelmat. Werkt goed. Allen de kniprand had wat netter gekund.

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Top.

Zeer goede service en snelle levering

Ze hebben mij vriendelijk opgebeld om een klein gaatje te melden in een van de stoffen en stelden mij een compensatie voor waarvoor dank

Nette en snelle service.

Handige website, stof en aanverwante artikelen besteld en een dag later al in huis.

Er mooie stof en heel snel bezorgd.

De stof is 80% katoen en 20% polyester. Ik verwachtte een soepel stofje, maar vind het ietsje dikker en ietsje stugger. Ik wil er een dekbed overtrekje van maken voor mijn kleinzoon van 3. Het kan wel, maar het is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Wel heel snel geleverd nl. de volgende dag al, en keurig op de afgesproken tijd.

Perfecte levering, mooie stof

We hebben heel veel kleuren vilt besteld. De lappen zijn mooi en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Geweldig mooie stof en snel geleverd!

Gobelin besteld. Het overtrof mijn verwachtingen. Gisteren besteld, vandaag geleverd. Prima

Mooi kleuren en tijdige levering

Vilt is mooi en stevig! Jammer dat ze niet alle kleuren hebben die ik gebruik. Maar hetgeen ze wel hebben is mooi van kleur!

Snel levering, fijne site, mooie stoffen en fijn dat je het precies op maat kunt laten maken!

Mooi product en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Stof was van goeie kwaliteit en werd snel geleverd.

Snelle en goede afhandeling. Toch meld ik 2 dingen die ik miste: 1 lengte vermelding van het biasband 2 kreeg keurig bevestiging en factuur, maar geen melding vanaf wanneer ik het spul kon afhalen in de winkel.

De volgende dag al in huis! Bijna dan, want van de Post.nl kreeg ik bericht dat het pakket niet afgegeven kon worden, terwijl ik wel thuis was en op het pakket zat te wachten. Post.nl is gewoonweg niet aan de deur geweest. Kon ik het de volgende dag ophalen bij het afgiftepunt van Post.nl. Stoute Post.nl met hun monopolie. Het ligt niet aan N & N Stoffen, die hebben brilliant werk verricht.

Albert Cuypstraat 146 1073BJ Amsterdam

204707080

Over N & N Stoffen

Stoffenwinkel aan de Albert Cuypstraat 146 - 148 in Amsterdam en een webshop met een ruime keuze aan vele soorten stoffen en fournituren.