Filters

10

Super leuk

Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk goed via de mail op de hoogte gehouden

Erg leuk bij ons aan het plafond, onze 3 plantjes. Ik heb nog wel een tip, verpak de plantjes apart in kleine doosjes, en dan in een doosje, bij ons was 1 plantje behoorlijk platgedrukt, en koste het ook wat moeite om de draadjes uit de knoop te halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Chapeau

Meerdere malen besteld en altijd zeer tevreden, top kwaliteit, zorgvuldig en met alle liefde verpakt dikke 10+ chapeau, diepe buiging en respect voor de kwaliteit, je voelt en proeft aan alles de devotie voor mij de beste site om airplantjes te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke lucht plantjes

Goed verpakt en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Duidelijke mails, keurig verpakt en super blij mee. Alleen de bezorging ging niet goed, werd in andere straat bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Leuke plantjes alleen had meer plant verwacht. Mooie grote schelpen maar het plantje vind ik een beetje ielig. Op de foto vind ik de plant voller eruit zien

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service met prachtige plantjes!!

Heel erg benieuwd op moment dat het doosje met de schelpen en tillandsia's binnen kwamen. Heel erg verzorgd ingepakt, en samen met de grotere tillandsia staat het geheel mooi te wezen. Echt grandioos!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooi verzorgd pakketje en zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon perfect!

Plantjes mooi verpakt, snelle levering, niets op aan te merken , gewoon perfect 9

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Prachtige plantjes en toebehoren goed verpakt en op tijd bezorgt goede prijs kwaliteit verhouding , zou het iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie plantjes

Netjes en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Gelijk de email ontvangen en er wordt duidelijk aangegeven waar je bestelling is. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

De moeite waard!

Keurig verpakt, vlot opgestuurd en mooie plantjes

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuke plantjes in schelpjes

Prijs kwaliteit is wel een beetje scheef. Verstuurd met dpd Slechte ervaring mee. Nu ook weer drie dagen in doos gezeten omdat ze iedere dag de bezorging uitstellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima plantjes!

Mooie, leuke plantjes, goed verpakt en netjes aangekomen

  • Aanbevelen? Ja
6

Klantenservice top

Ik heb mijn bestelling niet mogen ontvangen DPD weet niet waar het is. De klantenservice van airplants is ingelicht en helpen waar kan, hopelijk wordt het snel opgelost, maar ja er zaten cadeautjes bij dus dat is minder

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede en nette verpakking. Plantjes zoals verwacht in top conditie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Al 2x besteld en steeds super producten. De prijs valt ook heel goed mee en de verzending is ook snel! Alles super dus :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi luchtplantje

Ik heb hem een hele poos in het water gelegt en hij werd zo mooi, dus ik ben er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi!!

Heel bijzondere mooie plantjes. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte service

Was niet tevreden over het te ontvangen product Niet netjes afgewerkt en kitcherig van kleur Mocht het retourneren maar of ik wel even zelf 8,25 aan verzendkosten wilde betalen Ik heb het gedaan omdat ik zo nog iets van mijn geld terugkrijg maar vind het ronduit slecht

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer mooie plantjes

Stipte levering. De doos was wel stuk. Gelukkig was de inhoud niet beschadigd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend verpakt.

Prima ervaring, 3 stuks met Nederlandse vertaling. De airplants hingen vlug aan plafond. Ben er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig goed verzorgd

De plantjes worden netje verpakt en snel geleverd raad iedereen aan om ze bij jullie te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
9

Supersnel en ontzettend mooi

Zodra je een bestelling doet, snel handelen en heel goed en netjes verpakt, snel geleverd. Artikelen zien er mooi uit, echt een verrijking voor de sfeer in je huis !!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Ampereweg 25

2627 BG Delft

645126341

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.