Mooie planten!

Mooie planten, super verpakt. Echt top!

Alles is perfect afgehandeld

De pakketje was goed verpakt en de communicatie via de mail was ook heel goed.

*****

Kwaliteit, snelheid en service zijn prima.

Snel verzonden, goede hulp

Bestelling was snel verzonden. Alleen dpd had het druk waardoor hij laat geleverd werd. Contact met verkoper, reageert snel en heeft het geregeld. Mooi product.

Mooi aanbod aan eerlijke prijzen!

Ik vind het aanbod (soort) plantjes net wat ik nodig heb! Mooie exemplaren! Je krijgt ze met zorg geleverd en snel thuis geleverd. Ik kan er geen genoeg van krijgen, tot snel!

Goede uitleg.

Goed en met veel zorg verpakt. Goede uitleg, na het transport. Snel geleverd.

Heel tevreden

Leider ist die Ware noch nicht eingetroffen ...

Und nun????

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede ervaringen

Al een aantal keren besteld. Bevalt telkens prima. Plantjes zijn goed verpakt en gezond.

Snelle levering. Mooie plantjes. Uitstekende service

Mooie plant

De plant is goed aangekomen per post. Je krijgt goede informatie over de verzorging van de plant.

Snelle levering en goed verpakt.

Ziet er goed uit weet niet hoe lang ze het gaan volhouden.

Hele goede ervaring, mooie verse plantjes en keurig verpakt.

Grote keuze in betaalbare plantjes. Mooie plantjes ontvangen die er heel goed uitzien. Ook afhandeling en verpakking prima in orde.

Top plantjes Top service.

Mooie plantjes en een hoop keuze en redelijke prijzen.

Heel netjes ingepakt en de plantjes zijn supermooi.

Heel netjes ingepakt en de plantjes zijn supermooi.

Niets op aan te merken.

De bestelde planten waren van uitstekende kwaliteit en werden zeer vlot geleverd.

Zaten bruine plekjes op de plantjes

Toen ik de plantjes uit de verpakking haalde zaten er al bruine plekjes op de plantjes. Hiervan heb ik foto's gemaakt. Heb de plantjes in een badje gelegd met lauw water maar weet nog niet of dit geholpen heeft. Plantjes opgehangen en even afwachten of de plantjes zich herstellen.

Gaaf

Heb de plantjes in een terrarium geplaatst. Staat heel leuk. Nu kijken of ze blijven leven voordat de diertjes er in komen. Echt een aanwinst voor onze kamer. En een snelle levering.

Mooie planten en vlug geleverd super

Mooie planten en vlug geleverd

Gewoon heel goed

De kwaliteit/prijs verhouding is gewoon erg goed en jullie brede assortiment en de manier waarop d tillandsia's verpakt zijn en de adviezen hoe te handelen werken mee aan een goed resultaat Mvgr Anita Kok

Fine ervaring.

Fijne ervaring. Mooie producten.

Mooie plantjes en snel geleverd!

De plantjes kwamen goed verpakt aan en werden al de volgende dag bezorgd. Goede kwaliteit en zoals omschreven op de website.

Snel bezorgd kleindochter heel blij met haar cadeautje

Bestelling is top, mooie plantjes en alles komt op tijd en heel over.

Verrassend

Erg leuke plantjes. In Florida (USA) deze plantjes leren kennen en nu in huis. Hartstikke leuk. Hopelijk groeien ze bij ons in de kamer. De plantjes zien er fantastisch uit, zelfs al bloeiend.

Ampereweg 25

2627 BG Delft