Filters

10

Snelle en goede service.

Binnen 2 dagen een fantastische kikker ontvangen met een gezond plantje. Goed ingepakt tegen eventuele beschadiging tijdens de bezorging en een duidelijke uitleg voor de verzorging van het plantje! Dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie surprise box

Netjes ingepakt en snelle levering. De mystery box was er leuk, 10 verschillende soorten, klein en groot. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great!

The plant arrived in great condition and clearly seemed happy :), packaging was very nice and protected the plant. Will order again!

  • Aanbevelen? Ja
10

100% recommend!

Wat een geweldige shop, service en kwaliteit. Ik heb 35x mini airplants besteld voor in de kerstpakketten voor mijn klanten. Ze werden snel geleverd met duidelijke instructies en zien er ontzettend goed uit. Mijn klanten zijn er heel blij mee. Ik vond de inspiratie ook heel fijn, hier heb ik veel aan gehad. De service is persoonlijk en klantgericht. Ik ontving zelfs een mailtje met de vraag of alles goed was gekomen en toen ik aangaf dat er wat leveringsproblemen waren, heeft de eigenaresse met het postbezorgbedrijf gebeld. Ik kreeg zelfs een andere kleur zakjes omdat dat beter bij mijn bedrijfskleuren pastte. Alles was echt helemaal super, kan niks anders zeggen dan dat het perfect was!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering, netjes ingepakt en mooie plantjes.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotjes

Juist 1 dingetje Ik heb 4 dezelfde airplantjes ontvangen voor de 2 appeltjes en 2 peertjes Had wel leuk geweest als het verschillende soorten of kleurtjes hadden geweest

  • Aanbevelen? Ja
2

Aparte manier van communicatie

Ik heb gemaild omdat er wat ontbrak wat in omschrijving stond en op de foto stond. Toen ik kreeg ik te horen dat het gewoon niet geleverd werd bij de gekozen versie. Nadat ik aangaf dat het in de tekst en op de foto staat krijg je gewoon geen reactie meer. Teleurgesteld dus.

  • Aanbevelen? Nee
9

Superservice

Bij levering van de bestelling was er 1 druppel gebarsten. Direct laten weten en meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. Deze was snel ter plaatse en volledig in orde! Superservice dus

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie producten, goed advies, snelle en correcte levering

op basis van goed advies van Marleen Zeeman heb ik mooie (kerst)cadeautjes besteld. werden met zorg keurig ingepakt en supersnel en correct geleverd. erg blij mee. wel jammer dat ik ze ga weggeven :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring was goed.

De airplants kwamen goed verpakt en snel. Helaas waren alle drie niet even groot.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooi

mooi spul

  • Aanbevelen? Ja
10

Verzorgde en correcte levering

Beetje benauwd bij bestelling, breekbaar en planten. Maar verzorgde verpakking, mooie planten en rest alles nog heel. Dus nu met het coronna gedoe proficiat

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke plantjes

Jammer dat er geen rode plantjes bij het verrassingspakket zaten ( was wel beloofd)

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig erg leuk

Ik had deze plantjes eigenlijk voor de huiskamer gekocht maar ik heb ze in een hoekje van de badkamer gehangen Erg leuk . Fijne dagen en een mooi goed 2021 Groetjes Jacoline v Renswouw een fan van luchtplantjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem naar tevredenheid opgelost

Na levering aan een verkeerd adres heeft de winkel nogmaals het zelfde pakket verstuurd, maar nu naar het goede adres. Dit is uitstekende service geweest.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen naar positief

Mijn ervaring is positief. De plantjes waren liefdevol net veel zorg ingepakt en op de door mij gevraagde dag verstuurd. Het was n cadeautje en ze is er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Rekening gehouden met de opmerking die er bij stond. Op tijd geleverd. Goed ingepakt. Echt een cadeautje om te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van mooie producten!

Zeer duidelijke mooie website en snelle levering van mooie producten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk, mooie volle plantjes

In een woord geweldig! prachtig volle Tillandsia's. Worden netjes en goed verpakt. zijn niet te duur en de mogelijkheden zijn eindeloos. Dit zijn mensen met hart voor wat ze doen en dat merk je aan alles. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik ben dik te vreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel leuke producten en snelle levering

Ze bieden heel veel leuke producten tegen een goede prijs. Een snelle levering en alles was in orde met de plantjes.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Ampereweg 25

2627 BG Delft

645126341

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.