Laden reviews...
Laden reviews...
126 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering en nette verpakking. De planten kwamen in goede staat aan en zagen er gezond uit. De service werd als betrouwbaar ervaren en bij eventuele problemen werd snel geholpen. Over het geheel genomen is de ervaring positief met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Snelle en betrouwbare levering. Tevens goede tips bijgesloten
Beveelt aan
5 December 2020
José
Rijswijk
Goed verpakt.
Beveelt aan
4 December 2020
Joke
WARNSVELD
Wat een cadeautje om dit pakket met airplantjes te ontvangen. Ben er dolblij mee. Goede kwaliteit en snelle levering. Heel erg bedankt.
Beveelt aan
4 December 2020
Renate
Groningen
Vlot antwoord op vragen, snelle levering, en alles in orde!
Beveelt aan
3 December 2020
Willem
Klerken
Na
Beveelt aan
3 December 2020
Marijke
Almere
Heel snel en netjes geleverd, mooi kaartje erbij met uitleg over hoe de airplantjes te verzorgen.
Beveelt aan
3 December 2020
Amy
PEER
Snel bezorgd goed verpakt en weer super mooi!!!!!
Beveelt aan
2 December 2020
mgw
Rijswijk
Dank je wel! We zijn natuurlijk ook benieuwd naar de foto's :-)
Prima. Snel en netjes.
Beveelt aan
2 December 2020
Jackelien
Beilen
HEel leuk om te horen, dank je wel
Heb 3 in een doos besteld. En eerlijk is eerlijk was goed verpakt, goede communicatie waar alles bleef en hoe en wat met verzending. Echter viel het me een beetje tegen, de inhoud. 1 wat grotere en 2 klein. Vond dat erg tegen vallen voor €20 euro.
Beveelt aan
1 December 2020
Karin
Enschede
We doen altijd ons best om deze kwetsbare producten zo goed mogelijk te verpakken zodat er geen schade ontstaat tijdens het transport.
We hebben gezien dat je de Jellyfish trio hebt gekozen, er staat ook bij dat het kleine zee-egels zijn en dat ze een diameter hebben van 4cm. We hopen dat je toch blij bent met de leuke jellyfish airplantjes :-)
goede service en alles netjes verpakt
Beveelt aan
1 December 2020
hanny
eindhoven
Dank je wel
Gekocht werd de wereldbol met luchtplantjes. Geleverd werd de glazen bol echter stuk. Een mailtje en een nieuwe was direct onder weg. Dikke pluim voor de geleverde service.
Beveelt aan
30 November 2020
Frans
Stein
We vinden het altijd erg vervelend als producten kapot aankomen, helaas gaan ze niet altijd even netjes met onze spullen om in een depot of in het busje van de chauffeur.
Gelukkig was de 2e poging wel goed gelukt! :-)
Makkelijk cadeau
Beveelt aan
30 November 2020
Joost
Gouda
Top!! :-)
Fraai, mooi product. Netjes verpakt en snel geleverd :)
Beveelt aan
30 November 2020
Mirella
Groningen
Dank je wel!
Super leuke plantjes, heel goed verpakt en snelle levering
Beveelt aan
30 November 2020
Nettie Versteeg
Dordrecht
Bedankt!!! :-)
Fijne webwinkel, Marleen geeft goede adviezen en verkoopt de meest prachtige airplants
Beveelt aan
30 November 2020
Judith
Akersloot
Wat lief!! Dank je wel
Groetjes
Marleen
Hele mooie airplantjes maar veel kleiner dan ik verwacht had
Beveelt aan
29 November 2020
Monique
Emmen
Bedankt voor de mooie beoordeling
Leuk contact en de snelle levering maken het dat ik er vaker bestel
Beveelt aan
29 November 2020
Meg
Rijswijk nb
Heel fijn om te horen :)
Mooi product, snelle levering
Beveelt aan
29 November 2020
Marie-Jose
Aalsmeer
We doen altijd ons best, een enkele keer zit er wel eens een dagje tussen :-)
Bedankt voor de beoordeling
1 van de producten die ik had besteld kwam gebroken uit de verpakking. Airplantshop op woensdagavond gemaild en vrijdag had ik alweer een vervangend product. Super service!
Beveelt aan
29 November 2020
Tommy
Utrecht
We proberen dit soort dingen altijd direct op te pakken en op te lossen.
Bedankt voor de beoordeling! :-)
Binnen een dag een item, wat tijdens de verzending kapot was gegaan, gratis vervangen.
Beveelt aan
29 November 2020
Maria
Kerkrade
Altijd vervelend als iets stuk gaat, kan helaas voorkomen. Dit lossen we dan zo spoedig mogelijk op.
De bestelling kwam snel, heel goed verpakt en zoals op de foto bij mij thuis. Voor herhaling vatbaar!
Beveelt aan
29 November 2020
Reina
Oldebroek
Wat leuk! hopelijk tot ziens :)
Levering zoals afgesproken.
Beveelt aan
29 November 2020
B.
Stein
Mooi! Dank je wel
Eén van de planten is niet helemaal gezond uit de verpakking gekomen en ik hoop dat dat goed komt maat verder blij mee.
Beveelt aan
29 November 2020
Karen
Heerenveen
Bij twijfel, altijd even mailen en een foto meesturen :)
Prima verzorgd
Beveelt aan
28 November 2020
Els
Maastricht
Gelukkig!
Dank je wel
Voldeed volledig aan mijn verwachting, goede beschrijving over verzorging. Met zorg verpakt en snel geleverd. Top!
Beveelt aan
28 November 2020
Jos
Grootebroek
Helemaal top!!
Ampereweg 25
2627 BG Delft
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops