Supersnelle levering

Op gebied van poetsen en polijsten ruime keuze aan goede produkten

Super poets materiaal

Poets materiaal besteld om krassen uit mn auto te poetsen. Was op de gok met in mn achterhoofd, als het niet werkt dan is het jammer maar niet geschoten is altijd mis. Maar WAT EEN SUPERSPUL. Alle krassen in een mum van tijd weggewerkt!! Van mij een dikke 10!

Prima, en duidelijk

Ze hadden een nette set om krassen te verwijderen, werd snel geleverd met de de producten die ze beschreven en de krassen konden ook allemaal weg gepolijst worden

Snelle levering, ook een klantenservice

perfect

keurig geleverd, goed spul

Ik vond hier in de webwinkel wat ik zocht, mooie prijs, en alles doet wat ik er van verwachtte.

Snel levering

Nvt

Een snelle levering.

Snelle levering, ook een vriendelijke klantenservice

uitstekend

snel geleverd, goede communicatie alles top

1e maal besteld. Goed en snel en netjes gelerd

Na enig zoeken hier besteld. Het materiaal op tijd geleverd, netjes geïnformeerd mbt de voortgang van de levering. Het geleverde materiaal voldeed aan hetgeen in de omschrijving werd gezegd.

Prima prijzen en snelle levering

Veel keuze en concurrerende prijzen in vergelijking met fysieke automotive zaken

Van bestellen tot leveren, een super gepolijst proces!

Voor de eerste keer wat bestelt bij poetsenpolijsten.nl Een hele aangename ervaring!

Goede service!

Voor de eerste keer bestelt bij Poetsenpolijsten.nl. Helaas was 1 product niet meer op voorraad en heeft men mij een duurder en beter product toegezegd voor dezelfde prijs! Gewoon netjes via mail. Klasse!

De bestelling bij Poetsenenpolijsten verliep vlot.

We kregen meteen een bevestiging van de order, maar geen melding dat het was verstuurd. De volgende dag werd het samen met een polijstmachine die ik elders had besteld bezorgd. Vlotte levering.

Prima service voor topproducten

Met het aanbod van topproducten had ik al een goed gevoel. Na zelf een foutje te hebben gemaakt in mijn bestelling, werd er prompt en goed gereageerd. Service tot aan het gaatje. Ga zo door.

Service goed

Spullen netjes en op tijd geleverd

Goede site met duidelijke uitleg.

prima service

snelle zeer correcte afhandeling

Goede informatie

Toen het bestelde artikel niet direct leverbaar was kreeg ik bericht met de optie om het geld gerestitueerd te krijgen of om te wachten. De wachttijd werd trouwens ook aangegeven.

Goede kwaliteit

Hwt is geen vandaag besteld, morgen in huis. Maar soms is dat ook niet erg als het vantevoren bekend is. Het product werd goed verpakt op tijd afgeleverd.

Prima bedrijf zeer snelle verzending

Prima bedrijf zeer snelle verzending

Pluspunten

Fijne poetsspullen tegen goede prijzen

Jammer van de verzendkosten vanaf 25 euro

Pluspunten

Is goed zo

Pluspunten

Goede producten ontvangen

Iets betere uitleg

Pluspunten

Duidelijk informatie, goed geleverd

?

Over Poetsenpolijsten.nl