Fantastisch product en zeer goede communicatie

Wij waren op zoek naar fotobehang voor achter de hele keukenwand. Ik had twijfels over welk materiaal, welke kwaliteit eigen foto en wel of niet zelf opplakken. Wouter heeft mij super goed en adequaat geadviseerd tijdens dit traject. Met als resultaat een Airtex behang van mijn eigen foto van de duinen. En gelukkig is het behangen ook super goed gedaan. We zijn erg blij met het resultaat!

Ik werd prima te telefonisch te woord gestaan en goed geholpen

Prima service. Geen klachten wat dat aangaat. Wat ik alleen niet begrijp is dat er geen enkele communicatie was omtrent de dag van levering. Daar heb ik toch echt voor moeten bellen. En ook toen klopte dit niet. Het is niet moeilijk even een mailtje te sturen met een track en trace systeem zodat je op de hoogte bent. Verder zeer tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling. Snelle levering en kwalitatief helemaal top. Bedankt hiervoor

Zeer betrouwbaar.....

Goede service, had een aantal vragen via de mail die zelfs in het weekend beantwoord werden. Het mooie is dat het uit 1 “doek” gemaakt is en geen banen. Super sterk en geeft geen vouwen. Is wel wat duurder dan de “standaard” glasvezelbehang maar is het zeker waard.

Mooie fotobehang van uitstekende kwaliteit

Prima en vriendelijk contact, snelle levering en een prachtig eindresultaat.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, goed verzonden en haarscherpe foto.

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

behang nog niet ontvangen dankzij Packs bezorging! Het advies van Packs was om dit door te geven aan hun opdrachtgever, omdat zij nu eenmaal 'zo' werken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, prachtig behang. Het is geen standaard behangpapier, maar een stevige stof zodat het scheurvast is en makkelijk schoon te maken zonder dat de kwaliteit verminderd