Zeer tevreden, snelle levering

Ik had nog even een vraag over mijn bestelling en bedrijf was goed bereikbaar, top! Goede service.

Snel bezord goede service

Balonnen besteld voor ballonboog snel bezorgd duidelijke website en afhandeling

zeer tevreden

makkelijk besteld, snel geleverd

Super snelle levering

Besteld en daarna is het meteen verstuurd. Dit is een hele fijne webshop.

Super Snel binnen

Super snelle service

Besteld en de volgende dag netjes in huis

Voor de verjaardag van mijn dochter hier onze versieringen gekocht. Alles werd netjes geleverd. Goed verpakt

Nette en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Ik ontving eerst de helft, en begon mij direct zorgen te maken, ik kon direct telefonisch contact zoeken met het bedrijf waardoor ik snel een antwoord had op mijn vraag.... en deze situatie vlot werd verhelderd en opgelost.

Mycakesart

bedankt, uitstekende service.

Prima service na een kleine hapering!

Top bedrijf

Super snelle levering echt een aanrader. Prijs is goed kwaliteit prima

Ballonnen lagen na 1 uur alweer op de grond.

Ik hed bij ballonnenbox een bestelling gedaan, ik hed ballonnen besteld en een helium tank voor 50 ballonnen. Toen ik het pakketje ontving was alles prima maar zodra ik de producten wilde gaan gebruiken merkte ik al snel dat de ballonnen niet omhoog wilde gaan, en de ballonnen die omhoog waren gegaan vielen na 1 uur allemaal al naar beneden. Ook zaten er kapotte ballonnen bij, maar ik moet er wel bij zetten dat de ballonnen kwaliteit goed was. Ook is er nu een goede oplossing geregeld en heb ik goede service ontvangen, dus als er een probleem is weet ik dat het goed opgelost zal worden bij Ballonnenbox.

Snelle levering en service

Ballonnen waren snel binnen op een door ons gekozen tijdstip. Enige teleurstelling omdat er 1 cijferballon niet vol bleef. Maar super gecompenseerd door het complete bedrag inclusief verzendkosten te retourneren.

Door een fout van dhl zou mijn zending gewoon nog een keer verstuurt worden goede vriendelijke personen niks mis mee

Met één woord: SUPER!!!!

Snelle en goede service! Zeker een aanrader ben super blij met mijn bestelling. Ga zeker vaker bestellen!!!!! Bedankt....

Geweldige service en snelle levering

Supersnelle levering

De bestelling die ik om 10 uur s’avonds had gedaan was de volgende dag om 11 uur in de ochtend al in huis! Hoe dan? Hahaha

Super snelle levering

Prima en snelle service

Goeie ervaring, hier bestel ik nog.

Goede service, vandaag besteld volgende dag binnen en alles netjes verpakt.

Snelle nette service

Een hele snelle levering meteen de Volgende dag al afgeleverd en zeer netjes verpakt

Zeer goede service

Zeer goede service. Het pakket was verkeerd bezorgd. Uiteindelijk alles opgelost en er werd de volgende dag zelfs nog even na gebeld of alles goed gekomen was. Top service.

Snelle levering en goed verpakt

100% tevreden

Perfect geleverd!

Slecht

Voor 23uur besteld en ik zou het de volgende dag thuis hebben. Volgende dag niets ontvangen en de track en trace gaf doodleuk aan dat hun die dag erna zouden komen. Die dag erna stond er tussen 14u en 18u zou mijn pakket bezorgd worden. Na 18u nog geen pakket te bekennen en er stond aangegeven dat er vertraging is. 22u nog steeds niet ontvang en de trake en trace geeft weer doodleuk aan dat het morgen komt dus in totaal 2 dagen later. Als ik dit wist had er ik geen bestelling geplaatst.

Prima producten en een heel leuke site

Prima winkelervaring bij ballonnenbox. Bestellen was makkelijk en de producten waren snel geleverd