Helemaal top!

Ondertussen bestel ik al 3 jaar bij ballonnenbox. Wat zijn ze daar klantvriendelijk! zo krijg je o.a. een persoonlijk geschreven kaart bij je bestelling en staan ze tot laat in de avond voor je klaar. Ik bestek alleen witte 1meter ballonnen voor één van mijn evenementen. onlangs in alle haast de fout gemaakt, om in plaats van witte, transparante ballonnen te bestellen. dit betrof een woensdag avond rond (22:00) en had de vrijdag de ballonnen al nodig. Op de site stuitte ik al snel op een whatsapp nummer die in de avond uren bereikbaar is en ze stonden meteen voor mij klaar. ze hebben de bestelling voor mij tegen kunnen houden en nog om kunnen ruilen voor witte die ik tevens ook nog is de dag erna had ontvangen. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerlijke informatie en fantastische service

Voor zover ik heb gezien de enige webshop die eerlijk vermeld,dat de heliumtank voor minder ballonnen is dan aangegeven, omdat er met kleinere ballonnen gerekend wordt als in Nederland standaard is! Daarnaast een geweldige service. Ik werd gebeld, dat mijn pakket later zou komen, omdat er bij DHL vertraging was. Kosteloos werd er een nieuw pakket met spoed verzonden, zodat wij de producten toch nog op tijd binnen kregen. Het retourneren van het te laat geleverde pakket namen ze ook voor hun rekening. Waar vind je nog zulke service? Wij zijn fan en wanneer we weer iets van ballonnen nodig hebben, zullen we zeker weer hier bestellen!

Super goed

Super snelle levering helemaal top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en nietet duur

Na korte zoektoch voor een helium tank en wat extra's uitgekomen bij Ballonnenbox. Bestelling en afhandeling verliepen zoals verwacht, artikelen netje voor het feestje binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Maandag besteld, dinsdag al in huis! Topservice.

Geen loze belofte's

Ook in het weekend besteld maakt Ballonnenbox waar wat ze beloven! Binnen 1 dag bestelling binnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle service en prima materiaal

snelle service en prima materiaal. Konden niet beter wensen. alles op tijd en met vertrouwen gaan we een nieuwe zending tegemoet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helium tank voldeed niet aan de wensen

Er stond dat het voor 30 ballonen was en dat je gemiddeld 15 balonnen kon opblazen van30 cm Nou ik kon er niet eens 10 ballonnen mee opblazen en de tank was al leeg het werd een happy birthday suprise voor mijn dochter die 18 werd en maar 9 ballonen kreeg . Dus een afrader als je meer dan 10 ballonen wilt

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service en prijs

Heel fijn bedrijf. Er was wat verkeerd gegaan bij het postbedrijf en werd daardoor gelijk gebeld. Ook werd er een reserve pakket verstuurd zodat het op tijd aan zou komen. Top bedrijf!

Super goede service

Snelle levering en goede service. Het pakketje was een dag langer onderweg. Werd meteen gebeld of dit een probleem was. Nog nooit eerder zo'n goede service gehad van een webshop! Zeker een aanrader!

Goede service, goede prijzen

We hadden op de zaak een heliumtankje nodig om ballonnen te vullen. Ballonnenbox wist dit snel en voor een goede prijs de volgende dag al te leveren. Wanneer we weer iets in ballonnen en dergelijke nodig hebben, zal ik zeker eerst bij ballonnenbox kijken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik had met spoed ballonnen nodig. Door op internet te zoeken kwam ik deze onlinewinkel tegen. Toen plaatste ik mijn bestelling en die kreeg ik in 2 dagen binnen. De kleuren blauw en wit van de ballonnen waren precies naar verwachting maar het goude kleur viel wel tegen. Het was toch anders dan wat er op de site staat. Desondanks ben ik heel erg tevreden met deze winkel. Ik zal zeker weer de site bezoeken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

wat een uitmuntende service! mooie lampionnen, hele redelijke prijs

Zo maak ik het niet altijd mee. wat een klantvriendelijkheid bij dit bedrijf. ik bestelde op donderdag einde middag 60 lampionnen voor een feest op zaterdag. in de opmerkingen schreef ik erbij dat ik uiteraard een beetje stress had door de korte levertijd. ik kreeg na de bestelling direct een appje met precies het antwoord wat je als klant in de stress wil horen, dat het goed komt! wat een super service en wat een mooie lampionnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling werd volgens afspraak goed geleverd

Goede aankoop

Snelle levering en blij met de aankoop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies zoals verwacht en op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helaas levering niet zoals afgesproken

Levering werd helaas te laat bezorgt dus niks aan gehad. Terwijl er direct na de bestelling stond dat deze op tijd geleverd zou worden

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pakket was per ongeluk niet mee gegaan met de bezorger. Kreeg keurig een berichtje dat hij maandag verzonden zou worden. Nu was 1 artikel niet compleet (uit de sale). Werd ik gebeld dat ik kosteloos andere ballonnen kreeg niet uit de sale. Echt perfect opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service en snelle levering.

Ik had een grote bestelling gedaan die een bepaalde dag geleverd zou worden. Alleen werd dat door omstandigheden een dag later. Hier werd ik telefonisch van op de hoogte gesteld. Heel netjes vond ik dat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering en de ballonnen waren perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verzending. Goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte Service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit

iets makkelijker te openen verpakking want als je het open trekt trek je de gehele verpakking open haha

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze komen na wat ze zeggen vandaag besteld morgen in huis hellemaal Top!

Over Ballonnenbox

Filter op Taal