Snelle bezorging

Bestelling werd snel geleverd, had wel beter (en discreter) verpakt mogen worden. Waren nu 2 dozen gewoon op elkaar geplakt met tape. Dit doet verder niet af aan de kwaliteit van de artikelen.

Snelle verzending. Helaas 1 artikel niet geleverd, maar dat hebben ze netjes opgelost door het alsnog te leveren.

Superrrrr

Uitstekend!

Ruime keuze, leuk assortiment. Snelle levering, gewoon top!

goede kwaliteit ballonnen

Hallo, wij hadden voor een trouwerij ballonnen nodig om een ballonnen boog te maken. we kochten gele en witte ballonnen. deze waren erg goed en stevig. ondanks dat we ze vrij hard hadden opgeblazen waren er in totaal maar zo`n 8 ballonnen stuk gegaan.

Slecht

Producten waren niet compleet of beschadigd. Erg jammer! Levering was wel snel alleen had er dus niks aan

Twee helium flessen gekocht , veels te snel leeg

Helium flessen gekocht twee voor 60 ballonnen en na 40 ballonnen was de helium op. Heel jammer.

Mijn gegevens bleek in helemaal goed ingevuld te hebben. Kreeg keurig een berichtje met een link. De dag erna was mijn bestelling al verstuurd. Prima service, daar hou ik van!

Fijn, snel en super klantvriendelijk

Ondanks dat er iets miste in mijn bestelling was de snelle reactie en nog de super goede en snelle oplossing meer dan ik had kunnen verwachten. Kortom top service

Niet goed

Vorige week zaterdag wat besteld wat ik gister nodig had en het is nog niet binnen gekomen.

Op tijd geleverd, leuke aanbiedingen!

Snelle levering en leuke aanbiedingen. Kom zeker terug voor feest artikelen!

Super kwaliteit

Ze goede kwaliteit en goede service

super service

Mijn pakketje was niet aangekomen, na 1 berichtje te hebben gestuurd is er gelijk een nieuw pakketje mijn kant opgekomen. Super service

Mooi

Super leuke slingers en geboorteversiering gevonden op de site!

Goed!

Bestelling geplaatst op 2e paasdag. Volgende dag had ik het in huis! Top!

Top Service!

Geweldige producten!

Prachtige kwaliteit en volgende dag al in huis!

Prachtige kwaliteit en de volgende dag al in huis!

Fijne pomp

Fijne pomp voor ballonnen op de pompen Snelle levering

3 verschillende zakjes met ballonnen besteld. Handig te bestellen en snel geleverd. Helaas zaten er wel een aantal kapotte ballonnen tussen. Iets te veel na mij mening. De redt is perfect en blijven nu al 3 dagen goed aan een boog buiten.

Mooi product,snelle levering, goede prijs

Mooi product,snelle levering, goede prijs

Helemaal top

Precies zo als ik het besteld had. Mooi op tijd bedankt voor de goede service

Top bedrijf

Binnen 48 uur geleverd . Kwaliteit zeer tevreden.