Goede service, snelle levering.

Snelle levering, had formaat wat we nodig hadden niet op voorraad, maar was toch snel geleverd.

Alles naar wens

Zoals hierboven gezegd was alles zoals beschreven en ook de levering was ok, alleen kon de verpakking beter

Geweldig bedrijf

Makkelijke website , snel geleverd, product netje verpakt Een aanrader

Vlotte service

1 product niet op voorraad. Werd keurig gebeld en en er werd een prima alternatief aangeboden.

alles prima verzorgd

Snel en correct geleverd

Goede ervaring

Goede ervaring.

Gewoon goed

Voor een nette prijs een goed product. Ook was het heel makkelijk om telefonisch advies te krijgen.

Top !

Snel geleverd en precies wat ik wilde hebben.

Voldoet aan verwachting

Snelle levering, netjes verpakt en onbeschadigd. Tip: bij bestelbevestiging een verwachte levertijd opgeven, gaat de klant een idee waar hij op moet rekenen.

Prima webshop en snelle levering.

Vlotte en exacte levering

Voor herhaling vatbaar.

Snel geleverd wat ik bij jullie heb besteld en precies wat ik wilde

Goede kwaliteit

Zeer goede dienstverlening

Witte Schuimrubber

Ik ben zeer tevreden met deze Witte Schuimrubber, bedankt.

Heel goed klantcontact

Snelle en correcte levering.

Prima product

Bestelde product was in orde en goed verpakt. Alleen duurde het even voordat het werd verzonden. Ik heb zelf na 2 dagen moeten informeren wanneer het geleverd zou worden. Dus bij grote haast - wat bij mij het geval was - zou ik hier niet meer bestellen.

Heb een dun stuk schuimrubber gekocht voor in mijn bed. Heb twee matrassen, waarvan de een iets lager was dan de ander. Daarbovenop ligt nog een topmatras ( het valt niet altijd mee om het goede matras te kopen :-)), Maar er zat dus een klein verschil in hoogte tussen de twee matrassen. Dit is nu verholpen met het stuk schuimrubber en het ligt prima. Dat had ik veel eerder moeten doen! Ben zeker tevreden.

Top levering

Ik had per ongelijk een verkeerd huisnummer ingevuld. Ik heb vervolgens een mail gestuurd om Schuimrubbershop hierover te informeren. Ik kreeg vrij snel een melding dat mijn mail met een "vlaggetje" werd gekenmerkt. Ik heb de bestelling in goede orde ontvangen op mijn juiste adres. Ik ben er super blij mee.

Snelle service, vlot contact

Snelle levering duidelijke communicatie

Snel geleverd, gewoon prima schuimrubber precies op mast, top

Nieuwe bank gekocht, toch de kussens wat te zacht. Stuk schuimrubber op maat, snel geleverd en de bank zit geweldig

Goede service en kwaliteit.

Alles vlot

Vlot snel

Goede producten en snelle levering.