Snelle en correcte levering

Door het makkelijk in te vullen bestelformulier was het snel mogelijk om precies te bestellen wat ik nodig had

Goed snel en zonder fouten

Zie korteomschrijving, dit is de 2e x dat ik bestel en zoals de 1e keer was dit ook weer prima

De ervaring is goed

Kwaliteit goed en op tijd geleverd.

Was wat ik zocht

gewoon in orde

eenvoudig besteld en kwam op tijd binnen

Levering binnen de gestelde termijn en volgens afspraak

Het bestelde product voldoet aan de verwachtingen. Er is geleverd wat is besteld. Binnen de gestelde tijd geleverd

Precies wat er nodig was!

Even meten, bestellen en de items keurig in het schuim geplaatst. Prachtige, nette en veilige plaats voor alle apparatuur.

goede, vlotte service bij de bestelling

had nog telefonisch contact vanwege het niet afleveren aan huis van mijn pakje. er is direct een klacht naar de post gestuurd

Het was perfect helemaal goed

Het is perfect helemaal goed

Zazkelijk en snel

Geen stormvloed aan e-mails, geen onzin, geen bullshit. Bestellen, betalen, een tweetal dagen wachten, en ze staan er met uw bestelling. Meer moet dat niet zijn

Slechte kwaliteit en geen enkele reactie op mijn mail

Had drie stukken maatwerk schuimrubber besteld. Deze werd dubbel gevouwen gesealed geleverd. Geen track en tracebof updates, dus je hebt geen idee wanneer het komt. Ik had een lang stuk besteld maar dat is nu krom en trekt ook niet recht. Twee van de drie maatwerk stukken waren gemaakt uit aan elkaar gelijmde resten. Dat was niet op voorhand vermeld en de prijs deed dat ook zeker niet vermoeden. Dus ik stuurde ze een mail, na meer dan 2 weken nog geen enkele reactie noch oplossing. Een van de twee verlijmingen was tevens niet volledig, van de ander was het schuim vergeeld door het liggen. Dat gaat naar mijn idee ook tenkoste van de kwaliteit. Het derde stuk was halverwege een paar cm ingesneden. Van de twee gespen die ik had besteld was er eentje echt vies. Maar vooral het feit dat ze de doodleuk niet reageren op klachten vind ik schandelijk. Ik voel me echt bekocht. De twee stukken die bestaan uit aan elkaar gelijmde stukken zijn daardoor onbruikbaar. Het ging overigens over twee kleine formaten dus was had heel prima uit één stuk gemaakt kunnen worden. Ze hebben gewoon hun resten opgemaakt...

Snelle levering, goed verpakt.

Omschrijving klopt zoals op de website

Jammer dat men niets met mijn wensen heeft gedaan

Teleurgesteld

Prima product en snel geleverd

Product voldeed prima aan de verachting

Snel en perfect

Dik tevreden

Goed product, klantvriendelijk en snel

Snel, goed en niet duur

3 x schuimrubber plaat 50x50 x 3m om speldjes op te steken. Niets op aan te merken goed, netjes en snel geleverd tegen een redelijke prijs

Na het plaatsen, kort na elkaar, van dezelfde bestelling werd ik gebeld of dit correct was. Na een bevestigend antwoord van mij werd mij (ongevraagd) verteld dat ik 1x verzendkosten terug werd gestort. Dat noen ik service.

Snel en netjes geleverd.

Goede en snelle service

Wat ik ook bestel, is altijd op voorraad en wordt netjes verpakt en verstuurd.

Kom afspraken na perfect

Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over de bezorging. Nu heb ik de order geplaatst en moest maar verder wachten op bericht van de bezorger.

Meedenkend, klantvriendelijk, goede service.