Uitstekend product ontvangen.

Wel even onduidelijk wanneer het gebracht zou worden.

Perfect en snel geholpen

Zeer correcte afhandeling van de bestelling

toppie

Een duidelijke website goed overzicht welke maten zijn en de verschillende soorten netjes en vriendelijke en de levering ook netjes

Vlot gereageerd op mail info en na bestelling vlot geleverd.

Communicatie kan beter

De informatie voorziening kan beter. Is de order juist ontvangen. Wanneer is de verwerking afgerond.

top

snelle service, altijd netjes op maat

Super aardig en behulpzaam met een goede service

Je wordt daar goed geholpen en geadviseerd.

Prima ervaring. Snelle levering.

goed te vinden

alles goed te vinden op de site

Snelle levering, goede maat

Snelle levering, goede maat

Snelle levering,

Snel geleverd, juiste maten

Snelle levering,

Snel geleverd, juiste maten

Waar voor uw geld

Goede afhandeling

Mijn bestelling was mooi op tijd binnen, geen probleem Helaas is het materiaal niet 100% geschikt voor mijn doeleinden. Ben eigenlijk nog op zoek naar ander materiaal om mijn materiaal te beschermen

Gewoon.

Iets besteld. Direct betaald. Snel geleverd. Tevreden klant.

Geen problemen.

Geen problemen, goed verpakt en vlot geleverd.

Het is lastig te zien op plaatjes welk schuimrubber je moet hebben.

Selle bezorging. Maar het blijft lastig om het goede schuimrubber uit te zoeken van plaatjes en omschrijving. Ik heb door ook helaas het verkeerde besteld, waar ik dus niets aan heb.

Niet gekregen wat besteld is

Sorry hoor, maar heb betaald voor een bepaald merk, maar niet gekregen…

Snel en accuraat

Keurig op maat en snel geleverd. Goede kwaliteit

Heel erg tevreden!

Exact geleverd wat besteld was, en helemaal op tijd!

Makkelijk besteld, nauwkeurig geleverd

Al meerdere keren Schuimrubber op maat besteld. Wordt perfect op maat geleverd. Verzending is snel.

Keurig volgens afspraak geleverd

Beoordelen onmogelijk, kussen ligt er pas 1 dag|

Product prima, de rest matig.

Product is stevig aan de prijs, maar kwaliteit is goed. Verzendkosten zijn buitensporig hoog. Communicatie over verzendmoment is er niet geweest. Verpakkingswijze erg slecht want kwetsbaar. Alleen boven en onder het schuim een kartonnetje. T.a.v. de vraag over aanbevelen: vermeld erbij dat het product degelijk ingepakt moet worden. Dan kan het goed gaan.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had eerder bij deze shop besteld maar kon hem niet meer terug vinden. Na wat langer zoeken en meerder pagina's bekijken gelukkig weer gevonden. Staat nu bij favorieten. Dezelfde producten bij ander shops vele malen duurder en je kunt hier grote maten bestellen om zelf te snijden wat heel prettig is.