Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had eerder bij deze shop besteld maar kon hem niet meer terug vinden. Na wat langer zoeken en meerder pagina's bekijken gelukkig weer gevonden. Staat nu bij favorieten. Dezelfde producten bij ander shops vele malen duurder en je kunt hier grote maten bestellen om zelf te snijden wat heel prettig is.

mooi spul, snel binnen

mooi spul, makkelijk in Gebruik. helaas plakschuimrubber niet in verschillende maten. verder top

Bestelling is niet geleverd

Bestelling is betaald maar na twee weken niet geleverd. Shop reageert niet op mijn e-mail.

Prima bedrijf.

Makkelijk te vinden - eenvoudig bestellen - redelijke prijs- snelle levering - WEL hoge verzendkosten.

betrouwbaar en een fijne service

Eerst een paar monsters aangevraagd en die kwamen snel binnen. Vervolgens het koudschuim in de desbetreffende kleur besteld. De rol werd bijzonder snel en onbeschadigd afgeleverd. Het is zeker te prijzen dat je gratis monsters kunt bestellen, goede service!!

Snelle levering, prima spul

goede webshop? JA

Ze doen wat ze zeggen !

Ik was een beetje teleurgesteld

De levering kwam te laat maar ik weet daar natuurlijk niet de reden voor (ik had een opmerking bij de bestelling geplaats dat er voor een bepaalde datum geleverd zou moeten worden) De geleverde producten voldoen niet aan de 5cm dikte zoals omschreven was op de site.

Goed en vlug

Gewenste hardheid stemt overeen met bestelde heel vlug handig verpakt geleverd

Prima, makkelijk en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, prijs / kwaliteit klopt! En snel geleverd

Goed product, goede service

Product was goed maar redelijk prijzig voor schuimrubber (maar niet duurder dan concurrenten). Enige minpuntje is de verpakking: m'n vriendin was blij dat er een taartdoos op tafel stond, en teleurgesteld toen het mijn schuimrubber bleek te zijn.

fantastische service

dank.

De keuze in schuim was makkelijk door de duidelijke uitleg. Het werd razendsnel geleverd, ik ben blij met wat ik besteld heb!

vlot, kwaliteit en betaalbaar

vlot, kwaliteit en betaalbaar

Vriendelijke mensen en heel snel verstuurd.

Contact vooraf over leverbaarheid van het product zeer goed, en medewerker gezorgd dat het de volgende dag in huis was. Product is trouwens ook prime!

snelle en correcte levering

ok

Zeer attent, vriendelijk en snel dus prima.

Een zin is genoeg: Zeer attent, vriendelijk en snel dus prima.

Snel en product conform specificatie

super snel en slimpel

bestellen, betalen en ontvangen Hoe makkelijk kan het zijn

Prima en afhalen mogelijk

Voorraad was helaas op maar uiteindelijk toch gelukt. Werd redelijk goed op de hoogte gehouden.

Vriendelijk en snel

Ik kon snel het bestelde materiaal na de online bestelling ophalen en werd vriendelijk geholpen.

Uitstekend !

Zie boven

Snelle service!

Artikel lag snel klaar voor mij. Nog een herinneringsmailtje dát het klaarlag omdat ik niet direct tijd had om het op te halen.

Bestelling correct behandeld en bezorgd

Alles duidelijk op de site

Goede website om schuimrubber op maat en kwaliteit te kiezen.

Weeresteinstraat 25 2182GP Hillegom