De rust die je dan echt nodig hebt

Allereerst is het bad mega groot, dat zou je niet verwachten als je hem terug ziet op de foto's. Je kan er dus makkelijk indien gewenst met z'n tweeën in. Het warme water geeft wel af en toe tussen de weeën door heerlijk de rust. En doordat de randen vrij hoog zijn kan je er goed overheen hangen en geeft het voldoende steun. Ik zal mijn volgende bevallingen precies weer zo willen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Door de service hoef je je nergens druk om te maken!

Een paar weken terug heerlijk gebruik kunnen maken van het bevalbad. Helaas uiteindelijk toch naar het ziekenhuis maar voor die tijd de weeën kunnen opvangen door middel van het lekker warme bad! Dankzij de service hoef je je nergens druk om te maken! Gemakkelijk online te bestellen en wordt gratis thuisgebracht én opgehaald. Ook zijn ze erg makkelijk na de bevalling met de tijd van retour sturen. Je hebt ruim 2 weken en daarna zullen ze contact met je opnemen. Absoluut een aanrader zowel het bad als het bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, duidelijke instructies

Goede communicatie over het leveren en retourenboek van het bad. Ook een email aan de partner, super handig voor na de bevalling! Bad en alle hulpstukken waren zeer goed onderhouden. Zeer compleet geleverd. Van hulpstukken op de kraan, tot zeil en anti slip voor op de vloer. Geweldige service. Voor een ieder die een onbezorgde badbevalling wil is deze service zeker aan te raden!

Erg fijn

Het was fijn om de rugweeen in het bad op te vangen, helaas er niet in kunnen bevallen door omstandigheden maar het was fijn dat het bad er stond!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige water bevalling, een mooie herinnering voor dit bijzondere moment.

Vond het vooral heel mooi dat mijn man en ik samen in het bad konden zitten. Het voelde echt alsof we het met zn tweeën hebben gedaan. Verloskundige stond alleen aan de zijlijn ter assistentie.

Heel fijn

Een goede service en een zeer hoog kwalitatieve product .

Super compleet badbevallingspakket!

Hele goede ervaring en service! Een heel compleet pakket, alles erop en eraan. We hebben een hele fijne badbevalling gehad! Super dat ze alles ruim op tijd bij je thuis afleveren en weer netjes ophalen zodra alles achter de rug is.

Super goede service

Goede service. Makkelijk met bezorgen en ophalen. Goede duidelijke instructies voor het bad zelf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Snelle reactie bij vragen.

Na enkele vragen en twijfels over een badbevalling gebeld en duidelijke fijne uitleg gekregen. Leuk bedrijf, goeie aanrader voor badbevallingen.

Zeer goede service

Snelle levering, duidelijke instructies bij het bad, en de nodige tools aanwezig. Ook mijn man was er zeer over te spreken! En bevallen in bad: een aanrader :)

Van A tot Z geregeld!

Volgens afspraak netjes geleverd en na de bevalling snel weer opgehaald. Duidelijke opzetinstructies, alles wat je nodig hebt zit erbij. Het bad zelf voldeed ook. Helemaal tevreden!

Duidelijk en professioneel

1 puntje van kritiek: Het ophaalmoment was weken later dan beloofd en daarbij onaangekondigd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Andrea, Fijn dat alles duidelijk was in het gebruik! Wat vervelend dat de afhaling niet goed is gegaan met DPD. Normaliter wordt het de volgende dag, na het bericht, al afgehaald. Wij gaan uitzoeken waar bij DPD het probleem ligt om te kijken of wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Excuses hiervoor!

Service verloopt zoals beloofd

Goede informatie op de website, procedure van leveren en afhalen wordt goed beschreven en liep soepel en vlot, ik werd via mail goed geïnformeerd. Bijgevoegd de gebruikshandleiding zeer goed te volgen. Goede kwaliteit van product. Ophalen en afleveren was snel geregeld.

Super ervaring met bevallingsbaden.nl

Vrij laat in de zwangerschap besloten dat ik in bad wilde bevallen. Het bad werd na het bestellen al snel geleverd, alles compact in een doos met duidelijke instructies. De doos stond in de kast te wachten tot de bevalling zou gaan starten. Toen de bevalling begon heeft mijn man het bad opgeblazen en gevuld. Dit was gemakkelijk te doen voor 1 persoon. Ik heb de gehele bevalling in bad doorgebracht (6 uur). Het warme water bracht verlichting tijdens de pittige weeën. Ons kindje werd rustig geboren in het warme water. De volgende dag heeft mijn man het bad opgeruimd, ook dit ging makkelijk met de bijgeleverde dompelpomp. Het ophalen van het bad was ook snel geregeld via internet. Bedankt voor de goede en volledige service. Een badbevalling stond hoog op mijn lijstje van wat ik graag wilde en door jullie is dit makkelijk uit te voeren. Beste keuze tijdens mijn zwangerschap!

Relaxed

Vanwege mijn vorige ervaring met een badbevalling wilde ik dit nu weer. Het is heel fijn dat jullie het bad laten bezorgen en weer op komen halen. Ook was het pakket erg compleet met alle accessoires die je erbij kan nemen. Daarnaast zag het er allemaal hygiënisch en bruikbaar uit. De reden dat ik een 8 geef is omdat ik het huren van het bad best prijzig vindt.

perfecte service

keurige afhandeling, helder en duidelijke instructies, aan te bevelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg en snelle levering

Ik/wij hebben een prachtige bevalling mogen ervaren door het bevallingsbad! We hadden de normale grootte besteld, ik ben 1.78 lang, maar mocht er ooit een tweede wondertje bij komen zou ik de kleine bestellen. Dit i.v.m. het afzetten tegen de rand van het bad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geregeld en naar verwachting

De levering van het bad was goed , snel geleverd. Ook alles zat erop en eraan. Ik heb veel gebruik gemaakt van het bad!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zo heeft je bevallingspartner wat te doen.

Super leuk zo'n bad en vast fantastisch om in te bevallen, maar helaas mocht het bij mij niet zo zijn. Mijn zus pompte het bad op en liet het vollopen zodat ik er in kon bevallen. Althans dat was de bedoeling. Voordat er vijf centimeter water in het bad zat was mijn zoontje er al (hij kwam nogal snel ter wereld) en kon het bad weer worden opgeruimd. Uiteindelijk dus niet in het bad gezeten. Toch blij dat het ding er was, want mocht alles veel langer hebben genomen dan had ik het kunnen gebruiken. En dat was een fijne gedachte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles is keurig geregeld en materiaal is perfect!

Na bestelling is het bad netjes afgeleverd met duidelijke instructies. Alles zag er tip top uit en na gebruik is het bad binnen een paar minuten aangemeld voor het retour zenden en wordt deze op de aangevraagde datum weer opgehaald. Zelfs het tape om de doos weer dicht te plakken voor de terugzending is meegeleverd. Bij bevallingsbaden.nl hoef je je nergens druk om te maken, je hebt immers wel iets anders aan je hoofd ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima ervaring gehad met jullie bedrijf en materialen!

Goede communicatie, materialen schoon & volledig, makkelijk in gebruik en reëel in prijs. Ik zou dit zeker aanraden bij anderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service, goed bevallen ;)

Heel fijn dat dit bestaat! De bevalling is mede dankzij het bad thuis super verlopen, bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed! Bad is goed op te zetten. Fijne instructies erbij. Overzichtelijk. Het kleine bad is groot genoeg!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super relaxete bevalling, het bad stond binnen no time en direct voelde ik mijn spieren ontspannen!

Top! Op tijd geleverd en volgens afspraak opgehaald!

Perfect!!

Goede service, alles volgens afspraak

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.

Filter op Taal