Hele goede service, uitstekende spullen en uitleg,

Mocht ik nog een kind krijgen, dan bestel ik zeker weer bij Bevallingsbaden.nl. Goede service (bad snel geleverd en opgehaald), uitstekend spullen (een kwalitatief goed bad met alle toebehoren) en duidelijke uitleg (opzetten en afbreken was gemakkelijk en schoon. Goede kwaliteit en zeker een aanrader (net als bevallen in bad).

Super ervaring en goede service

Het bad was super! Daarnaast waren de instructies duidelijk dus wat het bad makkelijk op te zetten en weer op te ruimen.

Top Service!

Hele goede service en kwalitatief hoog bad.

Ik had per ongeluk de verkeerde uitgerekende datum aangegeven. Hierdoor zou het bad een maand te laat komen. Daar kwam ik in week 37 achter. Na een telefoontje werd er direct actie ondernomen en twee dagen later stond het bad voor de deur. Perfecte service! De verloskundige en kraamhulp waren allebei erg te spreken over de kwaliteit van het bad. Ook mijn vriend was erg blij met de duidelijke handleiding en makkelijke manier van opzetten en opruimen.

Het bad werd op tijd geleverd en volgens afspraak weer opgehaald. Het bad is compleet geleverd met alle accessoires erbij, niks ontbrak.

Snelle levering en ophalen ging perfect!

Zeer goede ervaring. Bad is snel geleverd, makkelijk op te zetten en op te ruimen. Enorme fijne ervaring geweest!

Heerlijk bad en goede service!

Fijn bad, groot genoeg voor 2 pers. Heerlijk dat hij gewoon gebracht en gehaald wordt. Een opstapje er bij zou prettig zijn zodat het er in gaan wat makkelijker gaat. Bekerhouder ook erg handig.

De mooiste en fijnste manier van bevallen!

Nu al twee bevallingen in bad gedaan, de eerste was gewoon op bed, waardoor ik het nu goed kan vergelijken. Het maakt dat je tussen de weeën door, perfect kan ontspannen, zelfs bij de persweeën. Ook voor de baby lijkt het mij een heel relaxte manier om geboren te worden en daar leek het ook op beide keren. Ik raad het iedereen aan! Heel fijn dat je een doos geleverd krijgt, met alles erin. Dat het bad makkelijk is neer te zetten en te vullen, dankzij de pomp, slang en verbindingsstukken voor de kraan. Ook het weg halen ging makkelijk en het is ook heel fijn, dat de doos gewoon weer opgehaald word. Geen stress en daardoor tijd om te genieten van ons nieuwe kindje.

Goede, snelle service!

Het bad werd nog dezelfde week geleverd. Er zat een handige handleiding bij het bad. En na de bevalling werd het bad snel weer opgehaald. Kortom, goede en snelle service!

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Het contact met Bevallingsbaden.nl vond ik heel prettig. Een fijn en persoonlijk telefoongesprek en zeer persoonlijke en snelle service. Ook het bad zelf is heel goed bevallen ;). Absoluut een aanrader voor vrouwen die in bad willen bevallen.

Aanrader

Ik heb het bevalbad met alle benodigde accessoires gehuurd, lekker praktisch. Het bad was op tijd binnen en er zaten duidelijke instructies bij. Ook het retourneren ging makkelijk.

Goede ervaring gehad met de huur van het bad

We hebben een positieve ervaring met de huur van het bevallingsbad. Alles werd op tijd geleverd met duidelijke instructies. Daarnaast was het ook erg makkelijk dat het bad weer werd opgehaald na de bevalling.

Goede service en communicatie. Breng en ophaal service goed geregeld

Fantast

Alles verliep soepel. Zowel het bestellen als bezorgen als opzetten als ophalen. Snel en makkelijk.

Geweldig, mooi bad en zeer klantvriendelijk.

Dit was mijn tweede badbevalling, de vorige keer moest ik zelf met de zware en onhandige spullen sjouwen. Dit keer niet! Wat een verademing, ik heb online het bevalbad pakket besteld bij bevallingsbaden en alles werd gewoon thuis bezorgd. Heerlijk, geen gesjouw en super fijn alles was compleet en er zitten duidelijke instructies bij. Iedereen kan hier mee uit de voeten en ik raad een bad bevalling zeker aan!

Super geregeld. Alles is duidelijk omschreven hoe het werkt. Bad wordt op tijd geleverd en vlot opgehaald.

Super om in een bad van bevallingsbaden.nl te kunnen bevallen!

Via de site een bevallingsbad gehuurd. Werd op de afgesproken dag geleverd met alles er bij. Dat is echt een voordeel, alles wat je nodig hebt zit bij dit bad. Denk aan oa een slang en pompen om het bad te vullen en leeg te laten lopen. Ik ben erg enthousiast over het bevallen in een bad van bevallingsbaden.nl Het is even een investering, maar ik vond het mijn geld meer dan waard! Nadien kun je heel makkelijk een afspraak maken dat het bad weer bij je opgehaald wordt. Zo heb je er in je kraamperiode geen omkijken meer naar. Top service!

Makkelijk geregeld en goed bevalbad met alles er bij

Het bad is makkelijk te bestellen, wordt netjes thuis geleverd en weer opgehaald. Heel fijn dat alles wat nodig is als een totaalpakket geleverd word.

Geweldige ervaring!

Dankzij Bevallingsbaden heb ik een hele mooie, snelle bevalling gehad. Het bad werd snel en op tijd geleverd, de instructies zijn heel erg duidelijk en het bad werd ook weer opgehaald waardoor er zo min mogelijk gedoe was in deze chaotische eerste paar dagen. Het bad zelf was ontzettend fijn. Ik kon hierdoor goed ontspannen en had een stuk minder pijn dan bij mijn vorige (ziekenhuis) bevallingen. Kortom, zowel het bedrijf als het bad zijn een dikke aanrader.

Alles was top en makkelijk geregeld. Het is dat ik uiteindelijk met een spoedkeizersnede ben bevallen, en als een tweede kindje ons is gegund de volgende keer in het ziekenhuis moet bevallen. Anders zou ik sowieso weer via deze weg en bad huren en thuis in bad bevallen. Want de (rug)weeen opvangen was de beste optie voor mij in bad.

Goed service, het bad zag er als nieuw uit alles wat je nodig hebt word erbij geleverd. De website is duidelijk. En de spullen worden snel bezorgd. Er zitten super duidelijke instructies bij. Onze baby is in het bad geboren, wat een super fijne ervaring was. De warmte voelde echt als een verademing tijdens de weeën, en de bevalling ging mega snel toen ik eenmaal in het bad zat. Dit werkte ook super goed voor de pijn in mijn rug en bekken.

Helemaal top

Netjes en snel geregeld en met een duidelijke uitleg er bij. Beetje jammer dat er reclame voor de verloskundige bij zat dat is in mijn ogen een beetje zinloos.

Geweldig mooie bevalling

Mijn badbevalling vond ik heel bijzonder en fijn. Ik kan het iedereen aanbevelen. De service van bevallingsbaden was prettig. Alles was goed geregeld en duidelijk.

Heerlijk na een lange opbouwfase

Teveel instructies tijdens een uitdagend/stressvol bevallingsbegin graag ietwat overzichtelijker

Prettige ervaring gehad

Makkelijk op te zetten. Handleiding zit erbij. Tip zet het bad ruim van te voren op ( bij de eerste weeën) want je weet nooit hoe snel de bevalling gaat.

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.