Prettig om te kunnen ontspannen tussen de weeën door

1 persoonsbed groot genoeg, fijn om verschillende houdingen in te kunnen nemen. Partner zou er eventueel nog bij in kunnen zittend,hebben wij zelf niet gedaan

Ontspannen met correcte informatie

Goede heldere informatie. Zeer snelle levering. Geen omkijken naar, goed geregeld van te voren.

Super duidelijke gebruiksaanwijzing en goede service

Goede en snelle service Bad stond redelijk snel klaar en was gemakkelijk in gebruik

Heel fijn

Een hele mooie thuisbevalling gehad, precies zoals ik voor ogen had in een bevalbad

Alles zag er netjes uit en werd duidelijk uit gelegd wat de bedoeling was. Na verloop werd er netjes een bezorger ingeschakeld om alles weer op te halen, dus zelf geen omkijken meer naar

Zo goed bevallen, had ik dit ook maar bij mijn eerste bevalling gedaan!

Thuis in je eigen bekende omgeving, ontspanning voor hoofd en lijf van mama in het bad. En je kindje komt letterlijk en figuurlijk in een warm bad op de wereld, wat kan je nog meer wensen!

Fijne ervaring

Werkte erg pijnstillend en was fijn om weeën in op te vangen. Helaas uiteindelijk niet bevallen in bad vanwege verplaatsing naar het ziekenhuis. Prijs mag wel wat omlaag.

2e keer dat ik een bevalbad in huis heb gehad! Ben er erg tevreden over.

Ondanks de bestelling te laat op de (donder)dag was geplaatst (ivm plaatsing bestelling in Week 38) heeft de medewerker speciaal het bad nog de zelfde dag met de post mee gegeven zodat deze nog voor het Weekend zou arriveren. Het opzetten en opruimen van het bad was volgens mijn vriend Ook goed te doen.

Een droom bevalling gehad mede door het bad!

Mijn ervaring met het bad was precies wat ik gehoopt had. Heerlijk ontspannen. Ik kon me door het warme water goed ontspannen en elke houding aannemen die voor mij goed voelde. Het bad was makkelijk opzetten, heel stevig en een diep bad. Heerlijk om tegenaan te hangen. We hadden het normale bad besteld en die was erg groot. We hebben er samen nog ingezeten. De communicatie verloopt duidelijk. Alles is naar wens verlopen, echt een aanrader!

Compleet verzorgd

Ik wist zeker dat ik dit keer in bad wilde bevallen en ik heb de meerwaarde van een bevalbad ervaren. De randen zijn dik en stevig, de handvatten bieden houvast en mijn flesje water had ik bij de hand dankzij de bekerhouder. Alles zit erbij om het bad eenvoudig te installeren, te vullen, te leven en weer op te bergen. En dat is wat je nodig hebt in deze bijzondere tijd, gemak en comfort.

Goede service en goed product.

Fijn om in div. houdingen weeen op te kunnen vangen.

Uiteindelijk heb ik tijdens de persfase niet in bad gezeten, maar daarvoor wel. Het warme water maakte de weeen draaglijk. De instructies voor opzetten en afbreken waren uitstekend!

Had niet zonder gekund!

Hele fijne service, bad was schoon, ruim op tijd en makkelijk op te zetten. Heerlijk dat het ook opgehaald werd, qe hadden nergens omkijken naar. Na 25 uur weeën ben ik het bad ingestapt en kon ontspande mijn lijf meteen; 2 uur later was mijn zoon er. Als het bad er niet gestaan had was het niet zo goed voorlopen! Heel erg dankbaar dat ik nu tevreden en trots naar mijn bevalling kan terugkijken; terwijl mijn eerste bevalling een trauma heeft opgeleverd. Ik raad iedereen ten zeerste aan om in bad te bevallen indien mogelijk!

Goede service, duidelijke instructies en erg prettige manier van bevallen.

Zo fijn dat het bad gebracht en gehaald wordt. Halen zelfs de dag nadat je hebt gemaild. Goede service.

Aanrader!

Het bad werd mooi op tijd geleverd met alle benodigde spullen en een goede instructie. Wat mij betreft een aanrader om in bad te bevallen, ik kon me in bad veel beter ontspannen dan er buiten. De ophaalservice is heel erg handig (Misschien moet er alleen voor een ander bedrijf gekozen worden: DPD is tot 3 maal toe niet op de afgesproken dag en tijd gekomen, hier kan bevallingsbaden.nl echter niets aan doen.)

Goede service, compleet pakket

Heldere voorwaarden en goede service. Compleet pakket geleverd met heldere uitleg.

Alles was goed geregeld

Ik heb mijn bevalling in bad als zeer positief ervaren. Goede service, duidelijke uitleg en alles was goed verpakt. Een badbevalling vind ik een aanrader voor elke zwangere vrouw

Uitstekend en uitmuntend goed verpakt goed uitgelegd en staat zo op

Een top ervaring makkelijk in het opzetten uitpakken en opruimen erg snel vooral binnen een uur kan deze volledig gevuld staan

Perfecte service.

Het bevalbad is snel geleverd. Het pakket was compleet. Duidelijke omschrijving. Fijn dat het pakket thuis werd opgehaald.

Fantastisch!

Het bad is prima bevallen. Werd compleet en op tijd geleverd. Proef opzetten ging goed, dus vol vertrouwen toen 21 mei de weeën begonnen. Mijn vrouw heeft het bad opgezet, de hoes paste goed en zorgde er voor dat het bad zelf nagenoeg niet vies werd. De instructie (opzetten tot weer opvouwen) was duidelijk. De bevalling verliep voorspoedig, zoals gehoopt verlichte het warme water de pijn. Ik kan het iedereen aanraden!

Prettige communicatie, levering & pickup en natuurlijk het bad zelf!

Heel bijzondere ervaring om in bad te bevallen.

Prachtige bevalling in bad gehad

Heerlijk bad om in te bevallen, stevige dikke randen waar je fijn op kan leunen, en het water bleef lang warm! Ook is het bad echt groot genoeg en ruimte voor man en kind erbij!

Heel fijn

Duidelijke instructie, genoeg materiaal, genoeg ruimte, goede service en een prachtige bevalling rijker!

Goed verzorgd

Fijne bad bevalling gehad. Makkelijke handleiding erbij en fijn dat het in de hectische tijd na de bevalling word opgehaald. Verbeterpunt; de tape die meegeleverd word zodat de doos weet opgehaald kan worden scheurt bij het aanbrengen. Ik raad het iedereen aan die thuis wilt bevallen.

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.