Prima service en duidelijke communicatie.

Levering volgens bericht, prima instructie, prettige service.

Gewoon geweldig!

Al vanaf het begin van mijn zwangerschap wist ik dat ik een badbevalling wou. Bevallingsbaden.nl heeft die wens uit laten komen. Het bad werd keurig voor de 37e week geleverd in een compacte doos met alles erop en eraan. Duidelijke instructies en goed materiaal! Na de bevalling alles weer netjes ingepakt en de volgende werkdag werd het bad alweer opgehaald. Ik zou iedereen een badbevalling aanraden en dan kan een bad van bevallingsbaden.nl niet ontbreken!

Heel fijn

Heel fijn om in bad bevallen te zijn, alle benodigde spullen zijn aanwezig. Het enige wat ik miste in het bad was een soort steun aan beide kanten waar je je voeten op kunt zetten. Nu gleden mn voeten soms wat weg tijdens het persen. Enige andere is dat ik het bad tijdig had aangemeld voor ophalen maar dat het pas en dag later dan gemeld in de mail werd opgehaald

Echt een Hele fijne aanvulling op mijn thuisbevalling!

Ik vond het het heerlijk om de weeën op te vangen in het bevalbad. De ruimte die het bad bood maakte dat ik makkelijk verschillende houdingen kon aannemen. De warmte van het water heeft voor mij bijgedragen aan een vlotte ontsluiting. Het enige verbeterpuntje is dat het bad niet opgehaald werd op de datum die gecommuniceerd was. Het bad zou op zaterdag opgehaald worden maar dit gebeurde niet. Hier hebben we geen bericht over gehad. Het bad werd toen ineens op maandag opgehaald.

Goede service en fijn bad

Fijn dat het bad geleverd en weer opgehaald wordt. Het pakket wordt geleverd met een hele duidelijke stap-voor-stap beschrijving en alles wat je nodig hebt om het bad op te zetten en te gebruiken. Het bad voldeed aan mijn verwachting en ik heb een prachtige badbevalling ervaren! Ik zou jullie zeker aanbevelen aan anderen!

Heel erg positief

Ontzettende goede service, duidelijke uitleg en heel makkelijk op te zetten en weer op te bergen. Wij zijn zeer tevreden en mocht ik weer gaan bevallen dan huur ik zeker mijn beval bad bij jullie!

Alles volgens afspraak, gemakkelijk en snel besteld en ook weer opgehaald!

fantastische bevalling gehad!

ik kan het iedereen aanraden, het is relax, verlicht de pijn enorm. bad is zo opgezet en opgeruimd. Top ik kan niet anders zeggen

Prima geregeld allemaal!

Makkelijk bestellen, snel geleverd, simpel in gebruik en retourneren verliep ook soepel!

Top bedrijf

Ik ben helaas niet in het bad bevallen omdat ik niet meer de kracht had om terug te gaan na onderzoek op bed. Maar de drie uur ervoor wel gebruikt om weeën op te vangen. Wij denken dat het een bijdrage heeft geleverd aan een voorspoedige bevalling omdat alles week wordt door het water. Het bedrijf is top! Niet te veel poespas rondom je bevalling, makkelijk en snel geleverd en opgehaald. Goede instructies en service! Betaalbaar. Kortom aanrader

De service was top! De bevalling in bad zorgde bij mij voor wat ontspanning.

Enorm goede ervaring. Alles is netjes verzorgd met duidelijke handleidingen

Vanaf de bestelling tot het weer ophalen is enorm goed verlopen. Alles dat je nodig hebt zit erbij met duidelijke uitleg. Kortom: aanrader voor ieder!

Prachtige geboorte

Wij hebben een prachtige geboorte van onze jongste dochter gehad in jullie bevalbad. Opzetten en vullen verliepen super soepel! Binnen "no time" stond het bad (lees in een uur)en kon ik er in. Het water deed perfect zijn werk en kon mij goed bewegen in het bad, had alle ruimte (ben 177cm) ook mijn man(189cm) kon er makkelijk bij om aan het eind onze dochter samen uit het water te halen.

Goede service, lekker snel en overzichtelijk!

Hoewel het prijzig is om een bevalbad te huren ben ik er erg blij mee geweest. Dit bedrijf levert snel, een duidelijke instructie en met een druk op de knop laat je het bad weer ophalen. Erg fijn, in een periode dat je zo druk bent met de kleine!

Prima service, snel geregeld en zelf geen zorgen en gedoe met ophalen en retour brengen.

Fijne service. Makkelijk te bestellen en geen gedoe met ophalen en retour brengen. Alles staat duidelijk beschreven. Zou dit zeker aanbevelen.

Alles goed geregeld

Het bad werd netjes op tijd geleverd met alle benodigdheden erop en eraan. Ik heb er veel aan gehad en vond het een hele fijne ervaring om in bad te bevallen. Het opzetten, vullen en leeghalen van het bad is prima beschreven in de handleiding en is goed uitvoerbaar door de verschillende opzetstukken voor de kraan en de pomp om het bad te legen. Naderhand is het bad ook weer netjes opgehaald. Bij een eventuele volgende bevalling zou ik zeker weer een bad huren en ik raad het iedereen aan!

Prachtige ervaring om in een bad te bevallen. Service en communicatie met bevallingsbaden erg duidelijk en goed.

Snel geregeld, nette spullen, duidelijke uitleg, vriendelijk contact.

Ik heb een fijne ervaring gehad met bevallingsbaden.nl. Na het volgen van een cursus hypno-birthing van Mom&Co besloot ik vrij laat een bad te bestellen. Ik belde even om te checken of dit nog kon en ik wet vriendelijk te woord gestaan tijdens een telefoongesprek waarin nog wat extra uitleg werd gegeven en mij werd bevestigd dat ik het bad nog de volgende dag in huis kon hebben. Het geleverde pakket kwam met duidelijke instructies en alles was keurig, netjes en schoon. We hebben het bad gebruikt vanaf ongeveer 5cm omsluiting tot en met de geboorte van onze zoon. Vanaf het moment dat ik het water in stapte vorderde alles super snel. Ik vond het heel heerlijk dat ik elke houding kon aannemen die ik maar wilde en kon mij heel goed ontspannen. Het was al met al een heel fijne en bijzondere ervaring.

Prachtige bevalling gehad. Hele mooie ervaring.

Zeer nette service

De service is zeer netjes! Bad word netjes bezorgd met alles wat je nodig heb met erbij. Nette en duidelijk instructie. Schone spullen. En de service dat het weer opgehaald word en zelfs de plakband om de doos weer af te sluiten zit erbij. Als je een badbevalling wilt en er zeker van wilt zijn dat je een schoon en goed bad hebt, met alles erbij de de badbevalling te laten slagen dan moet je hier bestellen!

Ik ben heel blij dat ik voor een bevallingsvad gekozen heb want dit is mij zeer goed bevallen. Duidelijke site waar goede uitleg over het bad wordt gegeven. Levering verloopt heel netjes en duidelijk. Bij het bad zit een duidelijke uitleg en alles ziet er zeer verzorgd en netjes uit. Ook het ophalen van het bad verliep heel goed. Een echte aanrader.

De service was heel duidelijk en compleet en dot maakte het gebruik erg gemakkelijk en laagdrempelig

Ik heb op het laatste moment besloten om een bad te huren. Door jullie complete en snelle service was dit geen probleem. Alles was heel goed uitgelegd en het was heel gemakkelijk om het bad op te zetten. Mijn bevalling is heel mooi, vlot en soepel verlopen, en hier Heeft het bad een heel grote bijdrage aan gehad. Ik zou het iedereen aanraden!

Makkelijk en simpel

Het bad is netjes op tijd geleverd met juiste instructie. Bad wordt afgeleverd en opgehaald, makkelijk en simpel en alles snel online. Ik heb door het bevalbad een veel betere beval ervaring. Ik zou dit iedere vrouw aanraden!

Uitstekende service!

Ruim op tijd geleverd met duidelijke gebruiksinformatie. Ik vond het verder heel fijn dat het pakket weer wordt opgehaald, zodat je daar niet mee bezig hoeft te zijn gedurende je kraamweek.

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.