Goede service, duidelijke instructies en erg prettige manier van bevallen.

Zo fijn dat het bad gebracht en gehaald wordt. Halen zelfs de dag nadat je hebt gemaild. Goede service.

Aanrader!

Het bad werd mooi op tijd geleverd met alle benodigde spullen en een goede instructie. Wat mij betreft een aanrader om in bad te bevallen, ik kon me in bad veel beter ontspannen dan er buiten. De ophaalservice is heel erg handig (Misschien moet er alleen voor een ander bedrijf gekozen worden: DPD is tot 3 maal toe niet op de afgesproken dag en tijd gekomen, hier kan bevallingsbaden.nl echter niets aan doen.)

Goede service, compleet pakket

Heldere voorwaarden en goede service. Compleet pakket geleverd met heldere uitleg.

Alles was goed geregeld

Ik heb mijn bevalling in bad als zeer positief ervaren. Goede service, duidelijke uitleg en alles was goed verpakt. Een badbevalling vind ik een aanrader voor elke zwangere vrouw

Uitstekend en uitmuntend goed verpakt goed uitgelegd en staat zo op

Een top ervaring makkelijk in het opzetten uitpakken en opruimen erg snel vooral binnen een uur kan deze volledig gevuld staan

Perfecte service.

Het bevalbad is snel geleverd. Het pakket was compleet. Duidelijke omschrijving. Fijn dat het pakket thuis werd opgehaald.

Fantastisch!

Het bad is prima bevallen. Werd compleet en op tijd geleverd. Proef opzetten ging goed, dus vol vertrouwen toen 21 mei de weeën begonnen. Mijn vrouw heeft het bad opgezet, de hoes paste goed en zorgde er voor dat het bad zelf nagenoeg niet vies werd. De instructie (opzetten tot weer opvouwen) was duidelijk. De bevalling verliep voorspoedig, zoals gehoopt verlichte het warme water de pijn. Ik kan het iedereen aanraden!

Prettige communicatie, levering & pickup en natuurlijk het bad zelf!

Heel bijzondere ervaring om in bad te bevallen.

Prachtige bevalling in bad gehad

Heerlijk bad om in te bevallen, stevige dikke randen waar je fijn op kan leunen, en het water bleef lang warm! Ook is het bad echt groot genoeg en ruimte voor man en kind erbij!

Heel fijn

Duidelijke instructie, genoeg materiaal, genoeg ruimte, goede service en een prachtige bevalling rijker!

Goed verzorgd

Fijne bad bevalling gehad. Makkelijke handleiding erbij en fijn dat het in de hectische tijd na de bevalling word opgehaald. Verbeterpunt; de tape die meegeleverd word zodat de doos weet opgehaald kan worden scheurt bij het aanbrengen. Ik raad het iedereen aan die thuis wilt bevallen.

Geweldige service

Het bad werd keurig in week 36/37 bezorgt en zaten hele duidelijke opzet instructies bij. Tijdens de bevalling had mijn vriend hem zo opstaan en kon ik er in zitten. Echt wat een verlichting. Op halen van het bad is ook makkelijk geregeld en snelle service. Ideaal dat het thuis word bezorgt en weer word opgehaald heb je er zelf geen moeite van.

Goede service en mooi bad

Goed en fijn bad, echter kwam er te weinig ontsluiting bij mij waardoor ik na 2 dagen toch een ziekenhuis bevalling kreeg.

Super fijn om op deze manier te bevallen!

Ik vond het heel fijn om het laatste deel van de bevalling in bad te zijn. Het warme water zorgt er extra ontspanning. Het bad is groot genoeg voor 1 persoon.

duidelijke uitleg en makkelijk op te zetten

Fijn bad en alles zit erbij, top geregeld en ook fijn dat het wordt opgehaald.

Goed bad met een goede service

Bad al optijd in huis, duidelijke instructies en ideaal dat hij wordt bezorgd en opgehaald. De prijs vind ik hoog, maar het is het waard.

Goede service, alles is heel duidelijk.

Duidelijke beschrijving. Makkelijk op te zetten en op te ruimen. Fijne site met veel extra info.

Bad werd tijdig geleverd ondanks al het gedoe rondom covid19. Ook fijn dat er extra hygiene maatregelen worden genomen! Service was super, goed en snel advies over welk formaat bad we nodig hadden. Duidelijke instructies bij het bad, eenvoudig op te zetten en weer op te ruimen. Helaas niet in het bad kunnen bevallen zoals gehoopt maar het was heerlijk warm ontspannen tussen de weeen door.

Snel en makkelijk geregeld, goede kwaliteit

Het bad was makkelijk te bestellen. De informatie op de website was erg duidelijk, waardoor ik goed wist wat ik in huis haalde. Het bad werd netjes op tijd en compleet geleverd met duidelijke instructies. Door het bad vooraf alvast een keertje als test op te zetten, was het op het moment dat de bevalling begon erg makkelijk. Door de wegwerpbare binnenhoes en dompelpomp was het bad ook makkelijk leeg te maken, schoon te maken en op te ruimen. Bij een volgende bevalling zou ik het zeker weer zo willen!

Goede, snelle service

Pijnverlichtend, makkelijk op te zetten, goede beschrijving

Top geregeld en fijne ervaring

Van bezorging tot ophalen, perfect geregeld! Instructies heel duidelijk en materialen zeer compleet en goed! Ik huurde het bad om de weeen op te vangen maar uiteindelijk ook bevallen in bad. Heel erg fijn, ik weet niet hoe ik het buiten het bad had moeten doen. Bewegen zonder veel kracht en gewicht is erg bevorderlijk! Vooral als je veel laat van bekken hebt. En het warme water is gewoon erg prettig.

Makkelijk, vriendelijk en ontziend

Makkelijk te bestellen, vriendelijke service en het bezorgen en opzetten van het bad is goed te doen door duidelijke instructies. Het zorgt niet voor extra stress in een periode waar je juist in je bubbel wil gaan zitten.

Nette service en fijn bad om in te bevallen

Heel tevreden over de gehele service van levering en ophalen. Alle onderdelen die je nodig hebt zijn bijgevoegd en er zit een heel duidelijke uitleg bij. Ik heb zowel een deel van de weeën opgevangen als de daadwerkelijke bevalling in bad gedaan en heb dat als positief ervaren. Het bad is hoog, zodat je je helemaal onder kan dompelen, en stevig, zodat je je goed kan vastgrijpen.

Goede service, alles compleet, goede handleiding!

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.