fijn

het bad is erg fijn, zowel de instructies, het opzetten zelf als de service er om heen. Ik ben zelf heel erg blij even in mijn thuisbad gezeten te hebben. Omdat mijn zoon zo snel ter wereld kwam was het water helaas nog te heet voor een echte bevalling, maar vond het fijn de optie te hebben. Zou het iedereen aanraden.

Alles keurig netjes geleverd en opgehaald. Heldere instructies en alles schoon en hygienisch. Het bad is wel erg aan de prijs voor een huurbad, zeker als je het niet kunt gebruiken.

Het was geweldig, het bad hielp enorm!

Professioneel en betrouwbaar!

Goede informatie op website, per mail en bij bevalbad over het opzetten en terugsturen. Zag er allemaal erg overzichtelijk en netjes uit! Gaf vertrouwen dat het allemaal hygiënisch gereinigd was. Wel een groot bad....mogelijk nog een tip om duur van het vol laten lopen van het bad ergens te benoemen. Maar ik had wederom een snelle bevalling :)! Dus net op tijd nog in het bad kunnen stappen!

Fijn bedrijf

Service en uitleg uitstekend. Helaas door complicaties een keizersnede gehad en dus het bad niet kunnen gebruiken.

Duidelijk in gebruik, mooi bad voor een fijne bevalling

Fijne ervaring om in bad te bevallen. Ivm ruimte hadden we het kleinste bad. Dit was ruim genoeg voor mij (178cm). Bad houdt zich goed warm met de hoes, goede kwaliteit en makkelijk op zetten en af te breken. Voor een volgende bevalling zou ik het weer huren.

Heerlijk bad en goede service

Netjes te woord gestaan toen ik belde vooraf. Bad kwam keurig op tijd, goede instructies erbij over opblazen, schoonmaken inleveren etc. Heerlijk bad vond ik het om in te bevallen. Heerlijk zachte bodem en de mini die ik had was precies groot genoeg. Netjes weer opgehaald. Kortom, top!

Goede service en duidelijke gebruiksaanwijzing

Het was duidelijk hoe het bad te gebruiken. Ook erg fijn dat deze thuis weer opgehaald werd.

Handig en Gemakkelijk

Perfect geregeld Snelle service Duidelijke informatie Makkelijk in gebruik

Mijn algehele ervaring rondom het bad was wederom perfect.

Het bestellen, communicatie, levering, gebruik en ophalen van het bad was ons in 2016 zo goed bevallen dat we deze bevalling wederom voor Bevallingsbaden.nl kozen. En wederom weer op alle fronten perfect bevallen!

Hele fijne ervaring

In bad bevallen zorgde bij mij voor meer ontspanning en minder pijn. Verder hele fijne service van bevallingsbaden.nl, snelle levering ondanks mijn late aanvraag.

Super fijne service! Als zwangere bestelde ik het bevallingsbad, maar mijn vriend kreeg alle info (handleiding, info over retourneren etc.) dus na de bestelling had ik er geen omkijken meer naar. Goed bedacht :) Alles ging verder volgens afspraak en werd op tijd geleverd/gehaald. Daarnaast was het bad gewoon heel erg fijn!

Zeer tevreden over het geleverde bad. De instructies waren helder, het bad schoon en alles gemakkelijk in gebruik. We hadden het bad voor de bevalling een keer opgezet om te testen en zodat we wisten hoe alles werkte. Na de bevalling is het bad netjes opgehaald. Ik ben blij dat mijn zoontje in het bad geboren kon worden.

Fijn bad, snelle levering.

Fijne badbevalling gehad. Snelle levering en ook weer volgens afspraak opgehaald. Enige minpunt was de kraanaansluiting. Hier was geen duidelijke instructie voor en slang leek niet goed op kraanaansluiting te passen waardoor we uiteindelijk met ducktape de slang hebben moeten vastzetten. We hadden geen tijd meer dit van te voren uit te proberen ivm vroege bevalling.

En toen had je het bad niet nodig.

Let op mensen ! Je bent zo een paar honderd euro lichter. Net zoals onderstaande. Pakket ontvangen met een checklist. Als toekomstige ouders wil je alles goed voorbereid hebben zo zijn wij de checklist afgegaan. Alles gecontroleerd op aanwezigheid. Helaas moest de bevalling in het ziekenhuis plaats vinden. Wij alles weer netjes ingepakt en opgestuurd. HELAAS HET BAD KOMT RETOUR OMDAT HIJ GEOPEND IS. Ook het openen van de verpakking zorgt er voor dat men het bevalbad niet terugneemt. Er word gezegd dat ze het terugnemen als het niet word gebruikt DIT IS DUS NIET ZO LET OP MENSEN. Op een kleine witte sticker +- 8 cm x 4 cm staat in het Engels, bij het openen mag hij niet retour worden gestuurd. Het komt er dus op neer dat als je een bevalbad hebt ontvangen dat je de doos niet moet openen. Zodra de bevalling begint is het dus een verrassing of alles in goede staat is.

Beste Wesley en Mariska, Dank voor je bericht en je review. Wij vinden het nog steeds erg jammer dat jullie dit zo ervaren hebben. Zoals wij ook telefonisch en via de mail aan je hebben uitgelegd, bij deze nogmaals onze toelichting; Het bad was geopend (plastic sealing). Helaas kunnen wij het daardoor niet meer retour nemen. Dit heeft te maken met onze veiligheids- en hygiene beleid. Ik begrijp de teleurstelling, maar ik hoop op je begrip in deze. Andere zwangere wensen bij hun bestelling ook een nieuw, gesloten en geseald bad, zodat ook voor hun de kwaliteit, veiligheid en hygiene is gewaarborgd. Wij hebben dit beleid op diverse plaatsen vermeld, onder andere: - Bij klantenservice / retourneren: https://www.bevallingsbaden.nl/klantenservice/retourneren/ - Bij het retourformulier: https://www.bevallingsbaden.nl/retouropdracht/ - Bij de veelgestelde vragen: https://www.bevallingsbaden.nl/klantenservice/ - onze algemene voorwaarden Artikel 8 lid 2 sub h: https://www.bevallingsbaden.nl/algemene-voorwaarden/ Tevens wordt er op de doos gerefereerd naar het label op de sealing. HET OPENEN VAN DE DOOS TER CONTROLE VAN DE GELEVERDE PRODUCTEN WORDT DOOR ONS JUIST AANGERADEN. ECHTER, BIJ HET VERBREKEN VAN DE HYGIËNISCHE SEALING VOOR HET GEBRUIK VAN DEZE PRODUCTEN VERVALT HET RETOURRECHT. Er zit dus een wezenlijk verschil tussen het openen en controleren met de checklist en het verwijderen van de sealing om het bad vervolgens op te zetten. Mocht je graag het bad van tevoren willen testen, dan raad ik aan een bad te huren. Deze mag altijd van te voren opgezet worden en wordt bij retour altijd volledig nagekeken en gedesinfecteerd. Wij wijken in positieve zin af van de wettelijke retourrecht periode van 14 dagen (hier heb je, gezien de retourdatum, ook aanspraak op gedaan), echter is het retourneren wel altijd gebonden aan enkele voorwaarden, gezien de verzegeling van hygiënische producten. Nogmaals, ik begrijp je teleurstelling. Wij hebben je een voorstel gedaan voor de ongeopende disposables en dat blijft uiteraard staan. Mocht je nog een telefonische contact en/of toelichting wensen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Ik wens je een hele prettige kraamperiode en veel geluk en gezondheid in de toekomst.

Goed product duidelijke handleiding

Goed product duidelijke handleiding

Heldere communicatie, fijne service

Gewichtloos tijdens het opvangen van de weeen

Erg fijn om het extra gewicht van de zwangere buik tijdens de verschillende posities niet door te hebben doordat je in het water gewichtloos bent! Het bad is stevig genoeg waardoor je naast zitten en liggen ook aan de randen kan hangen om de weeen op te vangen. Fijne service dat naast brengen, het bad ook weer wordt opgehaald!

Compleet, netjes en fijn dat het wordt bezorgd en opgehaald!

Heel positieve ervaring qua bestelling en levering en kan een bad bevalling ook zeker aanraden!

Ik had mij geen mooiere bevalling kunnen wensen, mede door het bevallingsbad

Op het moment dat ik het bad instapte, waren de weeen beter te doen. Het bad is van goede stevige kwaliteit, schoon, praktisch en voor elk huishouden geschikt. De service is snel en punctueel. heel fijn als je andere dingen aan je hoofd hebt, bv tijdens de kraamweek.

Het is wel even een klusje voor hij gevuld staat, maar dan heb je ook wat! Ik heb een hele voorspoedige en mooie thuisbevalling in bad mogen ervaren. Ik zou dit zo weer doen! Hartelijk dank:-)

Keurig geleverd, snelle ophaalservice. Alles nieuw/niet merkbaar gebruikt. Fijn bad voor bevallen. Goede voorwaarden.

Ik voelde mij geborgen en heerlijk ontspannen in dit prachtige bevalbad!

De levering was top, de communicatie ook. Het bad was gemakkelijk op te zetten en de instructies waren duidelijk. Ik heb voor een groot deel van de bevalling het bad gebruikt. Helaas moest ik toen toch vanwege medische redenen naar het ziekenhuis om daar te bevallen. De ophaalservice was ook erg prettig.

Aanrader voor alle zwangere vrouwen

Duidelijke omschrijving en handleiding Makkelijk in gebruik Alle materialen meegeleverd Fijn dat het pakket thuis wordt opgehaald

Super compleet!!

Alles is heel georganiseerd en duidelijk aangeleverd. Duidelijke bakjes waarin alle attributen zitten en geheel compleet zodat het voor iedereen makkelijk is om het bad klaar te maken.

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.