Goede service en mooi bad

Goed en fijn bad, echter kwam er te weinig ontsluiting bij mij waardoor ik na 2 dagen toch een ziekenhuis bevalling kreeg.

Super fijn om op deze manier te bevallen!

Ik vond het heel fijn om het laatste deel van de bevalling in bad te zijn. Het warme water zorgt er extra ontspanning. Het bad is groot genoeg voor 1 persoon.

duidelijke uitleg en makkelijk op te zetten

Fijn bad en alles zit erbij, top geregeld en ook fijn dat het wordt opgehaald.

Goed bad met een goede service

Bad al optijd in huis, duidelijke instructies en ideaal dat hij wordt bezorgd en opgehaald. De prijs vind ik hoog, maar het is het waard.

Goede service, alles is heel duidelijk.

Duidelijke beschrijving. Makkelijk op te zetten en op te ruimen. Fijne site met veel extra info.

Bad werd tijdig geleverd ondanks al het gedoe rondom covid19. Ook fijn dat er extra hygiene maatregelen worden genomen! Service was super, goed en snel advies over welk formaat bad we nodig hadden. Duidelijke instructies bij het bad, eenvoudig op te zetten en weer op te ruimen. Helaas niet in het bad kunnen bevallen zoals gehoopt maar het was heerlijk warm ontspannen tussen de weeen door.

Snel en makkelijk geregeld, goede kwaliteit

Het bad was makkelijk te bestellen. De informatie op de website was erg duidelijk, waardoor ik goed wist wat ik in huis haalde. Het bad werd netjes op tijd en compleet geleverd met duidelijke instructies. Door het bad vooraf alvast een keertje als test op te zetten, was het op het moment dat de bevalling begon erg makkelijk. Door de wegwerpbare binnenhoes en dompelpomp was het bad ook makkelijk leeg te maken, schoon te maken en op te ruimen. Bij een volgende bevalling zou ik het zeker weer zo willen!

Goede, snelle service

Pijnverlichtend, makkelijk op te zetten, goede beschrijving

Top geregeld en fijne ervaring

Van bezorging tot ophalen, perfect geregeld! Instructies heel duidelijk en materialen zeer compleet en goed! Ik huurde het bad om de weeen op te vangen maar uiteindelijk ook bevallen in bad. Heel erg fijn, ik weet niet hoe ik het buiten het bad had moeten doen. Bewegen zonder veel kracht en gewicht is erg bevorderlijk! Vooral als je veel laat van bekken hebt. En het warme water is gewoon erg prettig.

Makkelijk, vriendelijk en ontziend

Makkelijk te bestellen, vriendelijke service en het bezorgen en opzetten van het bad is goed te doen door duidelijke instructies. Het zorgt niet voor extra stress in een periode waar je juist in je bubbel wil gaan zitten.

Nette service en fijn bad om in te bevallen

Heel tevreden over de gehele service van levering en ophalen. Alle onderdelen die je nodig hebt zijn bijgevoegd en er zit een heel duidelijke uitleg bij. Ik heb zowel een deel van de weeën opgevangen als de daadwerkelijke bevalling in bad gedaan en heb dat als positief ervaren. Het bad is hoog, zodat je je helemaal onder kan dompelen, en stevig, zodat je je goed kan vastgrijpen.

Goede service, alles compleet, goede handleiding!

Goede service en heel duidelijk

Nadat ik het bad besteld had, de leverdatum stond op de factuur, was het wachten tot het zover was. Het bad werd netjes bezorgd in een grote doos die je weer kan gebruiken voor het retour zenden. In de doos maar ook per mail krijg je heel duidelijke instructies. Het opzetten en opruimen was daarmee goed te doen.

Geweldig!!

Goede service!

Snelle levering, een heldere website. Heel duidelijke beschrijving, alles compleet. Op deze manier was het huren en gebruiken van het bad een goede ervaring!

Hele fijne ervaring. Goede service en zeer duidelijke uitleg hoe het bad te gebruiken. Prijs dit zeker aan bij andere in mijn omgeving!

Niet gebruikt

Helaas heb ik het bad niet kunnen gebruiken, omdat de bevalling zo snel verliep

Bijzonder

Ik vond het een bijzondere ervaring die ik zeker ga aanraden aan anderen

Een toevoeging op je bevalling

In bad bevallen is een geweldige ervaring. De weeen doen minder pijn en je voelt je veel lichter. Het bad is erg ruim en je kan gemakkelijk met twee personen erin. Fijn dat je een bad kan huren en niet hoeft aan te schaffen. Makkelijk op te zetten en af te breken. Ook de service van het brengen en halen werkt goed. Heel fijn.

Gped bevallen!

Goede service, fijn baf. Precies wat we verwachtte. Duidelijke handleiding. Retourservice ging goed, alleen niet vooraf n mail ontvangen. Maar: thuis ben je toch in de kraamweek en t stond klaar.

Hartstikke fijn!

Ik vond het ontzettend fijn om gebruik te maken van het bad tijdens de bevalling! Het is een flinke klus om hem op te zetten en op te ruimen, maar helemaal de moeite waard. Ook het bezorgen en ophalen is goed geregeld.

Prima service en snelle levering

Dit is niet de goedkoopste aanbieder maar toen mijn oorspronkelijke leverancier niet kon leveren met een slechte smoes kon ik hier super snel terecht. Levering was mooi op tijd en een heel compleet pakket. Ik heb een prima bevalling gehad in het bad en het bad werd ook snel weer opgehaald. Al met al een prima ervaring.

Snelle en duidelijke service

Snelle service, duidelijke handleiding en een fijn bad om in te bevallen!

Hele snelle levering en alles compleet!

Ik was wat aan de late kant met het bestellen van het bad, 2 dagen later hadden we deze al in huis. Pakket is helemaal compleet, alles wat je nodig hebt zit erbij en de beschrijving is duidelijk. Wij zijn erg tevreden en hadden dan ook een prachtige badbevalling!

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.