Goed service, het bad zag er als nieuw uit alles wat je nodig hebt word erbij geleverd. De website is duidelijk. En de spullen worden snel bezorgd. Er zitten super duidelijke instructies bij. Onze baby is in het bad geboren, wat een super fijne ervaring was. De warmte voelde echt als een verademing tijdens de weeën, en de bevalling ging mega snel toen ik eenmaal in het bad zat. Dit werkte ook super goed voor de pijn in mijn rug en bekken.

Helemaal top

Netjes en snel geregeld en met een duidelijke uitleg er bij. Beetje jammer dat er reclame voor de verloskundige bij zat dat is in mijn ogen een beetje zinloos.

Geweldig mooie bevalling

Mijn badbevalling vond ik heel bijzonder en fijn. Ik kan het iedereen aanbevelen. De service van bevallingsbaden was prettig. Alles was goed geregeld en duidelijk.

Heerlijk na een lange opbouwfase

Teveel instructies tijdens een uitdagend/stressvol bevallingsbegin graag ietwat overzichtelijker

Prettige ervaring gehad

Makkelijk op te zetten. Handleiding zit erbij. Tip zet het bad ruim van te voren op ( bij de eerste weeën) want je weet nooit hoe snel de bevalling gaat.

Goed geregeld

Zeer tevreden met jullie bevallingsbad.

Droombevalling

Ik zou elke zwangere vrouw een badbevalling willen aanraden. Het bad werd netjes in week 36 bezorgd, was heel makkelijk op te zetten en zo gevuld. Het water was heerlijk ontspannend en het bad zelf was ook erg comfortabel. Ik heb gebruik gemaakt van dit bad tijdens mijn derde bevalling en het was de fijnste bevalling van allemaal, echt een droombevalling. Na de bevalling heb ik online een afspraak gemaakt om het bad weer op te laten halen en ook dit verliep heel gemakkelijk.

Super, Snel en goede communicatie

Super snelle reactie, duidelijke en goede communicatie en een product en service die volledig aan de verwachtigen voldoen. In een tijd dat alles spannend en onbekend is, komt deze service als een gerustelling en verademing! Absolute aanrader, goed product en duidelijke instructies! Kortom, perfect!

Overzichtelijke site, alles op tijd geleverd en netjes weer opgehaald

Wij hadden besloten dat als het mogelijk was om in bad te bevallen. Op de site staat alles duidelijk en goed beschreven. Het bestellen was makkelijk en het werd netjes en snel geleverd. Ook het plannen van een afhaalopdracht ging makkelijk en het bad werd bij ons thuis weer opgehaald na de bevalling. Dus al met al goed geregeld ! ;)

Gebruiksgemak ten top

Duidelijke beschrijving en gemak tijdens de hectiek van de bevalling en tijd erna. Fijn dat het eenvoudig kan worden opgehaald

ik heb het bevalbad als heel goed ervaring. Mijn bevalling was top! Wel vond ik het "zitje" in bad te klein om er lekker op te zitten dus zat ik op de bodem. (Nu ben ik niet heel groot dus wellicht kwam het ook daardoor)

Doen wat ze beloven, mocht zelfs zonder extra kosten de kleine versie omruilen voor een grotere. Alles duidelijk en ook snel weer opgehaald.

Prima service, alles werkte naar behoren.

Erg gemakkelijk om te bestellen, ontvangen, gebruiken en retourneren. Het bevallingsbad komt met duidelijke instructies, door die instructies te volgen is het makkelijk om het bad bevallingsklaar te maken.

Super bevalling in bad!

Makkelijk op te zetten, heel ontspannend om in te bevallen, makkelijk op te ruimen!

Prima bad!

Dit bad heeft bijgedragen aan mijn droom bevalling thuis. Heel erg blij mee! Alles was netjes verzorgd, duidelijke instructies. Bij een eventuele volgende zwangerschap bestel ik het bad zeker weer.

Bijna alles goed verzorgd behalve pakketdienst

Bijna alles goed verzorgd behalve pakketdienst.. Pakketdienst zet het pakket van 17a18 kilo niet binnen. Dus met je hoogzwangere lichaam moet je zelf je pakket in de gang/binnen in huis zetten niet echt handig. Verder helemaal goed verzorgd. Het ophalen van het pakket ging wel helemaal super.

Heel fijn bad met goede service

Alle spullen mooi op tijd in huis. Alles duidelijk omschreven en netjes verpakt.

Erg fijn in gebruik en goede service

De service rondom het bestellen en ophalen was erg duidelijk en goed. Met de handleiding was het opzetten en opruimen erg gemakkelijk, het vullen en legen duurt lang maar dit was ook beschreven. Het gebruik van het bad heeft veel geholpen en is erg fijn!

Een totaalpakket zonder zorgen

Zonder sterke verwachtingen huurde ik een bevalbad. Gewoon het idee om de optie te hebben als ik daar op het moment supreme behoefte aan zou hebben vond ik een fijn idee. Het leek me wel lekker tijdens de weeën. Heel bijzonder dat ik nu achteraf weet dat ik, mede dankzij het bad, een hele snelle en soepele thuisbevalling heb gehad. Niet alleen heb ik de weeën erin kunnen opvangen, ook is onze dochter erin ter wereld gekomen. Een mooie onverwachte bonus ban mijn badervaring! De service en toelichting heb ik erg prettig gevonden. Ruim op tijd hadden wij alles in huis en met alles erop en eraan qua accessoires en uitleg hebben wij geen moment zorgen gehad om het gebruik van het bad. Ik kan me niet voorstellen dat ik deze klus ooit zonder bad zou (willen) klaren!

Zeer positief

Product wordt netjes geleverd en opgehaald, beschrijving is duidelijk en compleet. Door het hoes valt ook het klusje schoonmaken onwijs mee. En wat betreft het bevallen in een bad, ik zou niet anders meer willen!

Perfecte ontzorging

Alles tip top in orde: de levering van het bevallingsbad, overzichtelijke instructies, ruime keuze uit koppelstukken voor de waterslang, sterke opblaaspomp - en zeker niet onbelangrijk - een pomp voor eenmalig gebruik om het water na afloop weg te zuigen. Ook op het gebied van de hygiëne meer dan tevreden. Een gespannen papa in spe wordt perfect ontzorgd en heeft geen enkele stress van het opbouwen, vullen, legen en terugsturen van het bad!

Goede service, fijne site en een heel goed product! Alles was duidelijk en fijn dat het al verdeeld was.

Goede service, prettig bad.

Het bad werd keurig geleverd en probleemloos opgehaald, ook al stond er in de instructiemail dat we er een sticker op moesten doen bij ophalen - die bleek de bezorger te hebben. Goede service verder, we kregen er kostenloos een extra setje lange handschoenen bij voor de kraamverzorgster. De schriftelijke instructies zijn niet super helder. We kwamen er later achter dat er ook een instructie video te bekijken was, maar we hadden het al voor elkaar gekregen.

Helemaal top!

Goede service en duidelijke uitleg. Zeer professioneel. Ook retourneren is makkelijk te regelen, wat handig is als je net je kleintje hebt gekregen. Bevallen in dit bad was echt geweldig. Zou het nooit meer anders willen.

Bad was mooi op tijd geleverd, een heel fijn bad om in te bevallen. Werd ook snel na de bevalling weer opgehaald.

Over Bevallingsbaden.nl

Verhuur en verkoop van Birth Pool in a Box bevallingsbaden en accessoires.