Betrouwbare webshop met adekwate afhandeling

Goed assortiment nachtkleding met voldoende informatie

Deze keer redelijk bezorgd van bestelde

Vorige bestelling van hetzelfde artikel kon niet wordeN geleverd, maar plotseling wel. Was de voorraadteling nu wel op orde?

2 artikelen met korting besteld, 1 was verkeerde maat

Ik had via de website 2 schiesser long life soft shorts maat 6 besteld. Dit ivm een kortingsactie. Ik kreeg snel geleverd, maar helaas was 1 van de 2 shorts van de verkeerde maat 7 maar zat die in een doosje van maat 6 waar met pen de maat 7 op was geschreven. Tja. De barcode was niet aangepast, dus dan gaat dat fout natuurlijk en was het in de computer nog steeds een maat 6. Waarom zat die short trouwens in een ander doosje met daarop met pen een andere maat geschreven? Was dit een eerdere retour met een beschadigd doosje? Werd wel netjes opgelost door creditering.

Beste Gert, Wij vinden het vervelend dat er inderdaad een verkeerd artikel naar u is opgestuurd. We hebben dit afgehandeld en uw retour verwerkt. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de oplossing. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

zootje

Ik bestel wat, maar net het laatste exemplaar verkocht. Ik krijg een mailtje dat ze mijn bestelling moeten annuleren. Alleen vergeten ze After Pay daarvan op de hoogte te stellen, dus krijg ik een betaalverzoek. Kan gebeuren. Maar nu krijg ik ook een herinnering.... Probeer ik de klantenservice te bellen. Die zijn bereikbaar van 9 tot 5. Jammer alleen dat ze om 9.15 de telefoon niet opnemen.

Beste Gertrude, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat dit niet helemaal goed is verlopen. Door een technische fout was de Afterpay nog niet in mindering gebracht. Wij hebben vanochtend telefonisch contact met u gehad en dit is bij deze opgelost. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Duidelijke site. Goede afhandling

Goed product & snel bezorgd

Juiste product snel geleverd met tijdige aankondiging van levermoment.

Prima producten snel geleverd

Ondergoed was de volgende werkdag geleverd. In twee aparte dozen, dus de verkoper heeft er blijkbaar alles aan gedaan om tijdig en correct te leveren. Prima service!

Teleurstellend!

Mijn 1ste bestelling bij u geplaatst, van 6 stuks. Krijg er 4 geleverd. Andere twee niet meer op voorraad. Plaats een aantal dagen 2 de bestelling van 2 stuks. Krijg bericht dat er 1 niet meer geleverd kan worden. Ik verwacht, als iets in uw winkel staat dat dit dan ook geleverd kan worden. Maar helaas niet. .

Beste Antoinet, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we je bestelling niet volledig hebben kunnen leveren. Onze Excuses hiervoor! Mocht er nog interesse zijn in een alternatief, dan kijken we graag samen met je mee. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Schiesser Plaza

goed!

goed!

Prima levering

Zoals gewoonlijk prima t shirts van zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden over product en levering

Prima service. Vertraagde levering werd gemeld.

Goede verwerking bestelling

Om niet bekende redenen was de bezorging van de bestelde artikelen een dag later dan aanvankelijk aangekondigd, maar daarover werd helder gekommuniceerd per e-mail

Snelle reactie snelle levering van gedeelte.

Goede ervaringen bij leveringen . In afwachting van gedeelte levering ,hier wel een berichtgeving van ontvangen en belofte zo spoedig mogelijk na te leveren. Kan gebeuren .

slecht

Website is niet actueel, producten zijn niet op voorraad waardoor de levertijd oploopt tot minimaal 10 dagen. Als ik dat geweten had zou ik hier niet iets besteld hebben.

Goed bezorgd

Niets op aan te merken

Keurig geregeld.

Keurig verpakt in papier, snel geleverd.

Geanuleerd door Schiesser-plaza

Bestelde artikelen (2 stuks) een aantal dagen later door Schiesser-plaza geannuleerd. Dit kan een keer gebeuren. Echter na een aatal reviews te hebben gelezen is dit niet de eerste keer. Hieruit maak ik de conclusie dat er geen actie is ondernomen door Schiesser-plaza om te verbeteren. Geen goede zaak.

Vlotte en correcte levering

Nu twee keer wat besteld en beide keren had ik de bestelling de volgende dag in huis.

Snelle service, foutje in de levering maar snel en correct opgepakt.

Snelle service, foutje in de levering maar snel en correct opgepakt.

Bestelling vlot verlopen; misschien was ik te gretig: het ondergoed is tegenwoordig zeer dun - vroeger had Schiesser degelijker ondergoed, dat ook nog wat warmte gaf (én hersteld kon in de loop van jaren) - dat is er allemaal niet meer? Toch een goed idee om dat weer op te pakken nu we allemaal wat zuiniger moeten stoken?

Geannuleerd door Schiesser-plaza.nl

Al 2x iets besteld dat na een paar dagen door Schiesser-plaza.nl werd geannuleerd. Waarom verkoop je iets als je niet eens weet of het nog voorradig is. Er zijn webwinkels die dit beter kunnen. Geen aanrader dus!

Beste Peter, Onze excuses dat wij het gewenste artikel niet meer konden leveren. Wij kijken graag met je naar een alternatief. Er zal nog persoonlijk contact met je worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

makkelijk bestellen en snelle levering

gemakkelijk te vinden op internet en bezorging liep vlekkeloos.

Fijne artikelen en levering

Wel betaald maar kon niet geleverd worden

Ik kreeg pas na een paar dagen te horen dat het bestelde-, en betaalde product tochniet geleverd kon worden. Zonder verdere uitleg.

Beste Anna, Wij vinden het vervelend om te horen dat wij het artikel niet voorradig hebben. Onze excuses hiervoor. Helaas is dit een seizoensartikel dat wij niet meer na kunnen bestellen. Mocht je een alternatief willen, dan kun je altijd contact met ons opnemen en kunnen wij met je meekijken. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of vragen zijn over je bestelling, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden