makkelijk bestellen en snelle levering

gemakkelijk te vinden op internet en bezorging liep vlekkeloos.

Fijne artikelen en levering

Wel betaald maar kon niet geleverd worden

Ik kreeg pas na een paar dagen te horen dat het bestelde-, en betaalde product tochniet geleverd kon worden. Zonder verdere uitleg.

Beste Anna, Wij vinden het vervelend om te horen dat wij het artikel niet voorradig hebben. Onze excuses hiervoor. Helaas is dit een seizoensartikel dat wij niet meer na kunnen bestellen. Mocht je een alternatief willen, dan kun je altijd contact met ons opnemen en kunnen wij met je meekijken. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of vragen zijn over je bestelling, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Gewoon goed

Goed geregeld keurig verzorgd

Onbetrouwbare voorraad

Order geplaatst, betaling gedaan, bevestiging gehad en ruim 24 uur later een mail dat de order niet geleverd kan worden... anno 2019 kan dit echt niet.

Beste Coen, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat we het artikel niet konden leveren. Onze excuses hiervoor. Mocht je een alternatief willen, dan kun je contact met ons opnemen en kijken wij graag met je mee. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Nette eerlijke bedrijfsvoering

Heb wat besteld en betaald. Bleek niet meer in de handel te zijn. Keurig snel mijn geld terug gestort gekregen. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Beste zaken en tot bestels, R A van den Hout.

Alles is goed verlopen.

Positieve ervaring. Overzichtelijke website, eenvoudige bestelprocedure, goed per email en track and trace op de hoogte gehouden over de status van de verzending. Ook met de aflevering geen probleem.

Alles correct verlopen

Op een verlating van het aflevertijdstip (Post-NL) na, is alles correct verlopen. De link naar het track & trace gebeuren werkte eerst niet, maar dit werd snel gecorrigeerd na een email van mij.

nog niets ontvangen

zie hierboven

Ruime keus

Netjes op tijd geleverd. Betaald en op afschrijving staat Berden mode en geen Schiesser. Voor de rest alles helder. Levering netjes volgens afspraak.

Prima assortiment. Goede prijs kwaliteit.

Bestelde artikelen betaald en netjes verpakt geleverd. Helaas van 2 stuks besteld artikel, maar 1 nog op voorraad. Het bedrag van dit ene artikel is direkt teruggestort. Aandachtspunt is dus: voorraad op site actueel houden.

niets geleverd

Besteld op site, voorradig, betaald en na paar dagen bericht toch niet voorradig.... Teleurgesteld.

Prima, duidelijke site, goed geïnformeerd, netjes afgelverd!

IN de winkel waren de betreffende shorts niet voorradig. Vandaar dat ik op Schiesser ben gaan zoeken en kwam, meteen op hun website terecht. Kon mijn item vrij snel vinden en de aankoop en afhandeling ging prima. Snel thuis geleverd.

Website niet up to date. Alle bestelde artikelen niet meer leverbaar

Het kledingstuk (hemd) dat ik had ontvangen zat binnenste buiten in de verpakking gepropt. Is het werkelijk teveel moeite om een product dat door een andere klant is teruggestuurd, even presentable te maken voor een eventuele volgende klant?

Pluspunten

Pluspunten

Pakje met ondergoed is perfect aangekomen. Beter als de voorlaatste bestelling.

Mijn echtgenote wilde graag 3 hemdjes. Elke keer al ik voor mijn echtgenote hemdjes bestelt, zijn er maar 2 beschikbaar. Hebben jullie daar geen voorraad in?

Pluspunten

Alles netjes verlopen en op tijd goed verzorgd

Pluspunten

bericht gehad dat ik nog even moet wachten voordat de bestelling binnenkomt, was niet op voorraad?

Pluspunten

goede kwaliteit, snelle em correcte levering.

Pluspunten

Duidelijke website goede orderopvolging

Pluspunten

Groot assortiment Schiesser producten. Prima website en snelle levering.

geen