Snelle levering en goed prijs.

Pyama van Schiesser besteld. Snel geleverd tegen goede prijs.

Ondanks feestdagendrukte perfect

Iedereen heeft beloofde levertijden kúnnen handhaven. Kwaliteit als gewoon.

Was optijt

Goede WEP

Niet

Pyjama niet afgeleverd

Snelle levering , goede kwaliteit

Kwaliteit

Goede kwaliteit en vlotte bestelling

goede en snelle afhandeling

Positief

Goed product prima bezorgd

Duidelijke site snelle levering

Makkelijk kiezen uit een ruim assortiment

Goede communicatie

Na de bestelling gelijk bevestiging. Op tijd bezorgd, goed verpakt. Goed materiaal, maat meteen goed.

Very easy and fast service

Easy and fast service. Reliable

uitstekend

goede website keurig verzondenjulianadorp

uitstekend

perfect geleverd

Goede website

Duidelijke website en snelle levering En natuurlijk enorm fijne materialen, van goede kwaliteit!

snelle goede levering

Ik kreeg precies wat ik zocht en een correcte levering

Overzichtelijk en vlot afgehandeld

Heb toch wat moeite met de hoge retour kosten.

Bekende kwaliteit

Snelle levering, kwaliteit als altijd prima.

Betrouwbare webshop met adekwate afhandeling

Goed assortiment nachtkleding met voldoende informatie

Deze keer redelijk bezorgd van bestelde

Vorige bestelling van hetzelfde artikel kon niet wordeN geleverd, maar plotseling wel. Was de voorraadteling nu wel op orde?

2 artikelen met korting besteld, 1 was verkeerde maat

Ik had via de website 2 schiesser long life soft shorts maat 6 besteld. Dit ivm een kortingsactie. Ik kreeg snel geleverd, maar helaas was 1 van de 2 shorts van de verkeerde maat 7 maar zat die in een doosje van maat 6 waar met pen de maat 7 op was geschreven. Tja. De barcode was niet aangepast, dus dan gaat dat fout natuurlijk en was het in de computer nog steeds een maat 6. Waarom zat die short trouwens in een ander doosje met daarop met pen een andere maat geschreven? Was dit een eerdere retour met een beschadigd doosje? Werd wel netjes opgelost door creditering.

Beste Gert, Wij vinden het vervelend dat er inderdaad een verkeerd artikel naar u is opgestuurd. We hebben dit afgehandeld en uw retour verwerkt. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de oplossing. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

zootje

Ik bestel wat, maar net het laatste exemplaar verkocht. Ik krijg een mailtje dat ze mijn bestelling moeten annuleren. Alleen vergeten ze After Pay daarvan op de hoogte te stellen, dus krijg ik een betaalverzoek. Kan gebeuren. Maar nu krijg ik ook een herinnering.... Probeer ik de klantenservice te bellen. Die zijn bereikbaar van 9 tot 5. Jammer alleen dat ze om 9.15 de telefoon niet opnemen.

Beste Gertrude, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat dit niet helemaal goed is verlopen. Door een technische fout was de Afterpay nog niet in mindering gebracht. Wij hebben vanochtend telefonisch contact met u gehad en dit is bij deze opgelost. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Duidelijke site. Goede afhandling

Goed product & snel bezorgd

Juiste product snel geleverd met tijdige aankondiging van levermoment.

Prima producten snel geleverd

Ondergoed was de volgende werkdag geleverd. In twee aparte dozen, dus de verkoper heeft er blijkbaar alles aan gedaan om tijdig en correct te leveren. Prima service!